bronquote:Morgenavond rond de klok van half elf neemt Beth Holloway, moeder van de vermiste tiener Natalee Holloway, plaats op de bank bij JENSEN!. Voor het eerst doet zij haar verhaal in een Nederlandse talkshow.
Op 30 mei 2005 verdween haar dochter spoorloos. Na het voltooien van de middelbare school ging de Amerikaanse Natalee met klasgenoten en begeleiders van haar school op vakantie in Aruba, omdat zij hun eindexamen hadden gehaald. Na een avondje uit keerde zij niet terug naar haar hotel en inmiddels zit het onderzoek naar Holloway op een dood spoor.
In de talkshow van Robert Jensen doet de moeder van Natalee een oproep aan de Nederlandse overheid om het onderzoek naar de verdwijning van haar dochter over te nemen van de Arubaanse overheid. Ook al heeft Beth het idee dat het lichaam van Natalee nooit meer wordt gevonden, wel wil ze graag weten wat er is gebeurd met haar kind om het te kunnen afsluiten. Aan Jensen vertelt ze over de Nederlandse voormalige verdachte Joran van der Sloot: „Hij weet wat hij heeft gedaan, hij weet het. Hij wilde mij niet ontmoeten nu ik in Nederland ben”.
Weet iemand of dit ergens online te volgen is?quote:
Is net op TV geweest en je hebt niks gemist maar het zal misschien wel over 2 dagen op deze site geplaats worden: http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/ BTW zelfde geblaat van BHT als al die andere keren op USA TV, niets nieuws dus....quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Weet iemand of dit ergens online te volgen is?
![]()
http://www.peterrdevries.nl/programma/textprogramma261106-tot.htmquote:Zondag 26 november in Peter R. de Vries, misdaadverslaggever:
Het ware verhaal achter de verdwijning van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway.
Een extra lange uitzending vanuit Aruba met schokkende nieuwe feiten en
omstandigheden die een ander licht op de zaak werpen.
Zondag 26 november, 21.00 uur, SBS6
ja klopt! 2 vrienden van mij kennen hem, ze wonen zelfs in de zelfde flatquote:Op zondag 28 mei 2006 16:33 schreef Jig het volgende:
Woont die Joran in Arnhem? Volgens mij zag ik em pas in de bus stappen op Presikhaaf.
die foto is op verzoek van een vriend van Joran gemaakt, en Joran wist daarvan, gezien de cc vd mail waar die vriend die derde persoon vraagt foto's te shoppen.quote:Op zondag 26 november 2006 22:38 schreef Arcee het volgende:
Interessant.
Wat me altijd erg stoort is dat mensen niet in gaan op aan hen gestelde vragen. Makkelijke vragen beantwoorden en de rest gewoon negeren.
Wel sneu om met een gefuckte foto aan te kloppen. Die kan iedereen wel maken en 't bewijst ook niks. Alsof-ie daar z'n onschuld mee wilde bewijzen.
Uh oh...gaan we het nou meemaken dat ie word gebombardeerd met hatemails door rellende Fokkers ?quote:Op zondag 26 november 2006 22:41 schreef Eddy_Huntington het volgende:
joran.sloot@gmail.com zag ik op TV.
quote:Op zondag 26 november 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Sorry, maar Peter is zo tendentieus bezig dat ik hem ook niet te woord zou staan in zijn programma. Laat de rechter er eerst maar over oordelen, De Vries heeft duidelijk t antwoord ook niet.
Peter was een hele tijd bezig met bellen, faxen, langsgaan, verborgen camera's. En hij stelt: als je mn vragen niet wil beantwoorden heb je wat te verbergen, wat onzin is. Waarom zou Joran meewerken aan zijn programma. Zeker als het onderzoek nog loopt.quote:Op zondag 26 november 2006 23:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wilde enkel een paar vragen stellen. Joran maakt er meteen een hele toestand van.
Je hebt 't programma gezien? Een en ander speelde zich juist ook in justitiėle kringen af...quote:Op zondag 26 november 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Laat de rechter er eerst maar over oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |