ja klopt! 2 vrienden van mij kennen hem, ze wonen zelfs in de zelfde flatquote:Op zondag 28 mei 2006 16:33 schreef Jig het volgende:
Woont die Joran in Arnhem? Volgens mij zag ik em pas in de bus stappen op Presikhaaf.
die foto is op verzoek van een vriend van Joran gemaakt, en Joran wist daarvan, gezien de cc vd mail waar die vriend die derde persoon vraagt foto's te shoppen.quote:Op zondag 26 november 2006 22:38 schreef Arcee het volgende:
Interessant.
Wat me altijd erg stoort is dat mensen niet in gaan op aan hen gestelde vragen. Makkelijke vragen beantwoorden en de rest gewoon negeren.
Wel sneu om met een gefuckte foto aan te kloppen. Die kan iedereen wel maken en 't bewijst ook niks. Alsof-ie daar z'n onschuld mee wilde bewijzen.
Uh oh...gaan we het nou meemaken dat ie word gebombardeerd met hatemails door rellende Fokkers ?quote:Op zondag 26 november 2006 22:41 schreef Eddy_Huntington het volgende:
joran.sloot@gmail.com zag ik op TV.
quote:Op zondag 26 november 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Sorry, maar Peter is zo tendentieus bezig dat ik hem ook niet te woord zou staan in zijn programma. Laat de rechter er eerst maar over oordelen, De Vries heeft duidelijk t antwoord ook niet.
Peter was een hele tijd bezig met bellen, faxen, langsgaan, verborgen camera's. En hij stelt: als je mn vragen niet wil beantwoorden heb je wat te verbergen, wat onzin is. Waarom zou Joran meewerken aan zijn programma. Zeker als het onderzoek nog loopt.quote:Op zondag 26 november 2006 23:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wilde enkel een paar vragen stellen. Joran maakt er meteen een hele toestand van.
Je hebt 't programma gezien? Een en ander speelde zich juist ook in justitiële kringen af...quote:Op zondag 26 november 2006 23:31 schreef SunChaser het volgende:
Laat de rechter er eerst maar over oordelen
Die foto is gewoon niet belangrijk. Ook zonder die foto waren er genoeg verdachte zaken om hem over te vragen.quote:Op zondag 26 november 2006 22:43 schreef milagro het volgende:
die foto is op verzoek van een vriend van Joran gemaakt, en Joran wist daarvan, gezien de cc vd mail waar die vriend die derde persoon vraagt foto's te shoppen.
Peter wil enkel weten wat de bedoeling daar nu van was.
Je zou kunnen denken dat het de bedoeling was om zichzelf zo juist te ontlasten, in de zin van "zie je wel, men probeert me erin te luizen, dus al die andere dingen zijn ook niet betrouwbaar".
Feit blijft dat er nog bepaald moet worden of hij verdachte blijft of niet. En als PrdV je neerzet als verdachte dan werk je toch niet mee?quote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt 't programma gezien? Een en ander speelde zich juist ook in justitiële kringen af...
en 1 vd die hoge heren uit die kringen was blijkbaar een huisvriend van Pa vd Sloot, die zelf ook weer rechter is, zoals we al wistenquote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt 't programma gezien? Een en ander speelde zich juist ook in justitiële kringen af...
Niet waar. Zijn punt is dat je wat te verbergen hebt als je tegenstrijdige verklaringen geeft.quote:Op zondag 26 november 2006 23:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En hij stelt: als je mn vragen niet wil beantwoorden heb je wat te verbergen, wat onzin is.
Ja, die was nog snel even vooruitgesneld en deed zelf de deur open.quote:Op zondag 26 november 2006 23:54 schreef milagro het volgende:
en 1 vd die hoge heren uit die kringen was blijkbaar een huisvriend van Pa vd Sloot, die zelf ook weer rechter is, zoals we al wisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |