abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44073002
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 03:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoho effe nou, ik zeg ook niet dat ik dat voor een feit hield of zo, ik zeg alleen maar dat ik het ergens gelezen had, of het waar is of niet, liet ik dan ook in het midden.
Ik weet het eigenlijk zeker, maar ik zal deze week haar vader nog even ernaar vragen.
you can't free a fish from water
  zaterdag 2 december 2006 @ 08:09:23 #177
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_44073486
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 03:31 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk zeker, maar ik zal deze week haar vader nog even ernaar vragen.
Die ouders lullen ook maar wat, beweren ook dat ze geen drugs deed
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_44076055
quote:
De Vries meldde ook dat de Arubaanse advocaat van Joran, A. Carlo, op zijn eigen initiatief een vertrouwelijk gesprek met hoofdofficier van justitie Karin Janssen heeft gevoerd. De raadsman deed dat, omdat hij "zijn geweten wilde ontlasten".
right!
heel gebruikelijk bij advocaten
pi_44077062
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 08:09 schreef KumA het volgende:

[..]

Die ouders lullen ook maar wat, beweren ook dat ze geen drugs deed
ze gebruikte ook geen drugs (tenminste er is geen enkele getuige in de VS die zoiets beweerd)) en ik heb het nog even nagevraagd, maar ze heefT GEEN 100,000 dollarr gestolen en was geen wegloper.
pi_44077542
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:14 schreef fokje het volgende:

[..]

right!
heel gebruikelijk bij advocaten
Klik hier voor de reactie van Joran's advocaat in een kort interview met Greta van Susteren van Fox News.

Peter zou het allemaal doen voor het geld.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:26:06 #181
31971 KumA
pi_44077669
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:57 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

ze gebruikte ook geen drugs (tenminste er is geen enkele getuige in de VS die zoiets beweerd)) en ik heb het nog even nagevraagd, maar ze heefT GEEN 100,000 dollarr gestolen en was geen wegloper.
Ik weet wel zeker dat ze drugs gebruikte, ik zag haar elke avond... geloof me nou maar, die stond strak
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_44077828
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:26 schreef KumA het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat ze drugs gebruikte, ik zag haar elke avond... geloof me nou maar, die stond strak
Zoiets is ook vrij makkelijk te verbergen. Mijn eigen moeder denkt ook dat ik nog nooit coke gesnoven heb enzo, ze moest eens weten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:37:32 #183
31971 KumA
pi_44077914
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zoiets is ook vrij makkelijk te verbergen. Mijn eigen moeder denkt ook dat ik nog nooit coke gesnoven heb enzo, ze moest eens weten.
Yup, nou hangt t ook wel een beetje af hoe naief de persoon is natuurlijk.
pi_44078105
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef KumA het volgende:

[..]

Yup, nou hangt t ook wel een beetje af hoe naief de persoon is natuurlijk.
Dat is een ding, maar zelfs al is ze heel alert, het is toch een beetje moeilijk om de gangen van je dochter na te trekken terwijl ze op een overzees eiland vakantie aan het vieren is, en tieners, waar ze ook vandaan komen, hebben toch de neiging om tijdens vakanties alle normen en waarden die ze ooit geleerd hebben even opzij te zetten en eens effe twee weken flink de beest uit te hangen, en daar weet ik zelf alles van.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:51:35 #185
31971 KumA
pi_44078223
Ze moet wel wat weten, ik bedoel elk jaar komen ze hier weer voor spring break, ik bedoel toen jij jong was en je ging naar spanje dacht je moeder ook niet hij gaat de spaanse cultuur bewonderen
pi_44078418
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:51 schreef KumA het volgende:
Ze moet wel wat weten, ik bedoel elk jaar komen ze hier weer voor spring break, ik bedoel toen jij jong was en je ging naar spanje dacht je moeder ook niet hij gaat de spaanse cultuur bewonderen
Nee, ongetwijfeld niet, maar sommige mensen hebben echt zoiets van "dat zou mijn dochter nooit doen". En inderdaad, ik ken van die types die echt poeslief overkomen en heiliger lijken dan de maagd Maria zelf, maar o wee als de gordijnen dichtgaan. En dan heb je ook nog van die mensen die het gewoon niet willen geloven, zelfs niet als ze met feiten geconfronteerd worden. Ik ga nou niet meteen zeggen dat dit van toepassing is op die moeder, maar ze zou in ieder geval niet de eerste zijn die zich door haar dochter/zoon om de tuin laat leiden.
pi_44081991
Jongens, lekker belangrijk of ze drugs gebruikt of niet.
Al was ze zwaar verslaafd.. Iemand verdwijnt natuurlijk niet zomaar.. hier is een schuldige en dat is niet Natalee. Hoe maf haar ouders ook zijn, je doet gekke dingen als je dochter is verdwenen.
pi_44094359
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:54 schreef Lassekjus het volgende:
Jongens, lekker belangrijk of ze drugs gebruikt of niet.
Al was ze zwaar verslaafd.. Iemand verdwijnt natuurlijk niet zomaar.. hier is een schuldige en dat is niet Natalee. Hoe maf haar ouders ook zijn, je doet gekke dingen als je dochter is verdwenen.
haar vader en stiefmoeder zijn absoluut niet maf.
  zondag 3 december 2006 @ 08:45:26 #189
31971 KumA
pi_44097144
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:06 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

Vader ken ik niet maar die moeder heeft echt medicijnen nodig. Zodra er een camera is dan zit ze zielig te doen, is de camera uit dan pakt ze lekker wat te drinken en geniet van t leven
pi_44097505
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:06 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

vraag me af hoe goed zij dat meisje kennen dan; zij wonen toch in een andere staat? Wat weten zij nou van d'r?
Maar goed, de ziekelijkheid komt ook meer van de moeder en stiefvader af, niet direct of minder althans van de vader.
pi_44239327
de 2 surinaamse jongens (Kalpoes) en Joran van der Sloot hadden in een rechtzaak van het OM geëist niet meer als verdachte aangemerkt worden.

Volgens een betrouwbare bron heeft de rechter echter geoordeeld dat alle 3 nog als verdachten gezien moeten/mogen worden door het OM.
pi_44239884
Wat een lef, zolang er geen lichaam is zullen ze altijd verdacht blijven. Laat hun eerst maar eens hun onschuld aantonen, en dit keer het liefst zonder vier keer de verklaring te wijzigen.
pi_44239983
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 02:16 schreef Hathor het volgende:
Wat een lef, zolang er geen lichaam is zullen ze altijd verdacht blijven. Laat hun eerst maar eens hun onschuld aantonen, en dit keer het liefst zonder vier keer de verklaring te wijzigen.
hij heeft veel vaker zijn verklaringen aangepast. En dat is alleen maar gekeken naar de verklaringen welke op het internet staan. Dat is nog slechts een deel van de verklaringen. Er moeten er nog veel meer zijn.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:17:44 #194
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_44450961
update:
quote:
Nieuwe juridische stappen in zaak-Holloway

Uitgegeven: 15 december 2006 11:06
Laatst gewijzigd: 15 december 2006 11:06
LOS ANGELES - In de zaak rond de op Aruba verdwenen Amerikaanse scholiere Natalee Holloway zijn nieuwe juridische schermutselingen uitgebroken. De ouders van de in mei 2005 spoorloos verdwenen Holloway hebben een civielrechtelijke zaak aangespannen tegen de broers Deepak en Satish Kalpoe.

Het duo heeft op zijn beurt een zaak aangespannen tegen de Amerikaanse talkshow Dr.Phil, meldde de Amerikaanse nieuwszender Foxnews in de nacht van donderdag op vrijdag.

De vader en moeder van de uit Alabama afkomstige tiener willen dat de gebroeders Kalpoe worden veroordeeld wegens hun aandeel in de dood van hun dochter. "Alles wat we willen is gerechtigheid voor onze dochter. Er is voor mij geen twijfel dat Deepak en Satish een rol speelden bij de dood van mijn dochter en verantwoordelijk gehouden moeten worden. Het is schandalig dat ze tot nu toe nog niet zijn bestraft", aldus moeder Beth Twitty donderdag.

Deepak en Satish Kalpoe spanden een zaak aan tegen onder anderen Dr.Phil, de zender CBS en distributeur Paramount. Reden voor de klacht wegens smaad in een uitzending van de talkshow waarin heimelijke beelden van de broers zouden zijn gemanipuleerd. Ze zouden hebben toegegeven zich "crimineel te hebben gedragen tegen Holloway".
nu.nl
Wat je vindt, ...
pi_44451367
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 02:16 schreef Hathor het volgende:
Door zelf uit te vinden waar ze gebleven is, even een briefje ophangen, wil de echte moordenaar zich melden bij mij zodat we samen mijn onschuld kunnen bewijzen Briljant, dat Joram daar zelf niet op is gekomen
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_44462532
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Door zelf uit te vinden waar ze gebleven is, even een briefje ophangen, wil de echte moordenaar zich melden bij mij zodat we samen mijn onschuld kunnen bewijzen Briljant, dat Joram daar zelf niet op is gekomen
Nee schriftgeleerde, door met een verklaring te komen die ze zuivert van alle blaam. Als je tijdens je periode als verdachte 4 keer je verklaring wijzigt, dan kom je nou niet bepaald geloofwaardig over. Als ie al onschuldig is, dan doet ie aardig zijn best om de buitenwereld te laten denken dat ie dat niet is.
pi_44463281
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee schriftgeleerde, door met een verklaring te komen die ze zuivert van alle blaam. Als je tijdens je periode als verdachte 4 keer je verklaring wijzigt, dan kom je nou niet bepaald geloofwaardig over. Als ie al onschuldig is, dan doet ie aardig zijn best om de buitenwereld te laten denken dat ie dat niet is.
Daar toon je niets mee aan hoor.....
quote:
aan·to·nen (ov.ww.)
1 de waarheid of aanwezigheid bewijzen van (iets)
Bewijzen dat je het niet hebt gedaan kan alleen door het vinden van de echt dader, of misschien het vinden van een videobericht, maar natuurlijk niet door een verklaring. Dat zou leuk worden bij de rechtbank: "Ik kan bewijzen dat ik onschuldig ben, hier is mijn verklaring"
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_44528882
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:48 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Daar toon je niets mee aan hoor.....
[..]

Bewijzen dat je het niet hebt gedaan kan alleen door het vinden van de echt dader, of misschien het vinden van een videobericht, maar natuurlijk niet door een verklaring. Dat zou leuk worden bij de rechtbank: "Ik kan bewijzen dat ik onschuldig ben, hier is mijn verklaring"
Joran heeft bewezen dat hij vele en vele leugens verteld heeft gedurende zijn verhoren. Joran heeft bewezen een leugenachtige, af en toe gewelddadige, totaal respectloos voor vrouwen, zuipschuitende gokkende jong volwassene te zijn die de woorden respect, waarheid en verantwoordelijkheidsgevoel totaal niet kent.
  maandag 18 december 2006 @ 08:31:10 #199
31971 KumA
pi_44529004
quote:
Op maandag 18 december 2006 08:14 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

Joran heeft bewezen dat hij vele en vele leugens verteld heeft gedurende zijn verhoren. Joran heeft bewezen een leugenachtige, af en toe gewelddadige, totaal respectloos voor vrouwen, zuipschuitende gokkende jong volwassene te zijn die de woorden respect, waarheid en verantwoordelijkheidsgevoel totaal niet kent.
naatie heeft bewezen een zuipslet te zijn, tja daar kan van alles mee gebeuren, hoeft niet persee joran te zijn.
pi_44529819
ja maar waarom moest joran dan liegen? hij is gaar bezig, als hij het niet heeft gedaan dan hoeft hij niet 2 keer achter elkaar te liegen.... (volgens peter r de vries)
Free palestine!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')