abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44007263
vandaag las ik dit op een website die de moeder steunt in haar "boycot" van Aruba:

May the aim of a hitmans hands be steady
May his sight be clear
May we all have a wish list
and Jorans death be near.

Tue Nov 28, 08:11:37 PM EST
you can't free a fish from water
pi_44007596
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:14 schreef Rammstein68 het volgende:
vandaag las ik dit op een website die de moeder steunt in haar "boycot" van Aruba:

May the aim of a hitmans hands be steady
May his sight be clear
May we all have a wish list
and Jorans death be near.

Tue Nov 28, 08:11:37 PM EST
Ja leuk, maar ik denk dat die moeder liever een bekentenis heeft, wat heeft het voor nut om Joran op te ruimen als het nog geen heldere zaak is ? Als ie het echt gedaan heeft, en iemand zou hem vermoorden, komt de waaheid nooit meer boven tafel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_44008155
je moet eens weten wat voor een haat er tegen Nederland wordt gecreeërt door een paar fanatieke supporters van Natalee's moeder.

http://arubadirtypolice.blogspot.com/

deze site is 1 van de ergere in dit genre
pi_44008261
1 van de meest verwonderlijke vragen is nog altijd waarom een persoonlijke vriend van de "van der Sloot's" zichzelf niet ver-excuseerde van het onderzoek, toen hij de leiding kreeg over het onderzoek (hoofd van de recherche van der Straten).
pi_44008461
het punt wat ik dan wel even wil maken is dat de moeder en vader van Natalee absoluut niet achter dit soort oproepen staan.

De moeder heeft zelfs nauwelijks weet van dit soort dingen (niet echt een grote internetter).
pi_44008584
Wat zei de moeder van Natalee nu eigenlijk precies bij Jensen van de week? Ze was niet weer in de studio maar via de telefoon. Peter R. de Vries was wel in de studio. Dus het is vanwege die uitzending geweest en haar reactie daarop. Ik schakelde te laat in. Vandaar.
pi_44016656
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:35 schreef Rammstein68 het volgende:
je moet eens weten wat voor een haat er tegen Nederland wordt gecreeërt door een paar fanatieke supporters van Natalee's moeder.

http://arubadirtypolice.blogspot.com/

deze site is 1 van de ergere in dit genre
Die schrijver die zich Deetch noemt, daar zou ik wel eens een woordje mee willen wisselen. Wat een ongezouten mafketel zeg. Die loopt ijskoud te beweren dat de misdaden van Joran de misdaden van alle Nederlanders zijn. Betekent dat dan ook dat de misdaden van Ted Bundy kunnen worden toegeschreven aan alle Amerikanen ? Typisch voorbeeld van hoe ongelofelijk dom en zelfingenomen Amerikanen uit de hoek kunnen komen. Verder strooit ie nog met een handvol beschuldigingen waar je broek echt van af zakt, ik moet echt effe het email adres van die gup hebben.
pi_44017105
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 06:55 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

welke carrière?
Hij was rechter in opleiding.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44017771
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hij was rechter in opleiding.
naar mijn weten was hem al voor dit gebeuren verteld dat zijn opleiding niet tot een baan zou leiden omdat hij zijn Nederlandse stage (of een deel van zijn opleiding in ieder geval) niet tot tevredenheid had afgerond. Men zag geen toekomstige rechter in Paul van der Sloot.
pi_44018225
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die schrijver die zich Deetch noemt, daar zou ik wel eens een woordje mee willen wisselen. Wat een ongezouten mafketel zeg. Die loopt ijskoud te beweren dat de misdaden van Joran de misdaden van alle Nederlanders zijn. Betekent dat dan ook dat de misdaden van Ted Bundy kunnen worden toegeschreven aan alle Amerikanen ? Typisch voorbeeld van hoe ongelofelijk dom en zelfingenomen Amerikanen uit de hoek kunnen komen. Verder strooit ie nog met een handvol beschuldigingen waar je broek echt van af zakt, ik moet echt effe het email adres van die gup hebben.
ach, ik heb hem verbaal al enkele keren de mond gesnoerd.

http://arubanboycott.blogspot.com/

dit is ook 1 van de meest haat-volle sites, in de verhalen valt het af en toe nog wel mee. Het grootste venijn zit meestal in de reacties op haar verhalen:

http://arubanboycott.blog(...)-and-lots.html#links

http://arubanboycott.blog(...)arassment.html#links

http://arubanboycott.blog(...)-in-aruba.html#links

http://arubanboycott.blog(...)les-again.html#links

enzovoorts, enzovoorts.
pi_44021743
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:31 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

ach, ik heb hem verbaal al enkele keren de mond gesnoerd.

http://arubanboycott.blogspot.com/

dit is ook 1 van de meest haat-volle sites, in de verhalen valt het af en toe nog wel mee. Het grootste venijn zit meestal in de reacties op haar verhalen:

http://arubanboycott.blog(...)-and-lots.html#links

http://arubanboycott.blog(...)arassment.html#links

http://arubanboycott.blog(...)-in-aruba.html#links

http://arubanboycott.blog(...)les-again.html#links

enzovoorts, enzovoorts.
Ik dacht toch wel dat ik wat gewend was, maar ik ben toch echt met stomheid geslagen over zoveel onbenulligheid, wat een stel randdebielen daar zeg, hoe verzinnen ze het allemaal. Ik heb totaal geen zin om me te gaan registreren op die maffe sites, maar het schreeuwt eigenlijk om een respons.

Trouwens, ik weet niet of jij dat was die reageerde op het gedrag van Nederlandse militairen in het buitenland, maar als je het wel was, outrages spel je als outrageous, het is maar dat je het weet, voor het geval dat ze ook nog denken dat we ongeletterd zijn hier.
pi_44025076
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik dacht toch wel dat ik wat gewend was, maar ik ben toch echt met stomheid geslagen over zoveel onbenulligheid, wat een stel randdebielen daar zeg, hoe verzinnen ze het allemaal. Ik heb totaal geen zin om me te gaan registreren op die maffe sites, maar het schreeuwt eigenlijk om een respons.

Trouwens, ik weet niet of jij dat was die reageerde op het gedrag van Nederlandse militairen in het buitenland, maar als je het wel was, outrages spel je als outrageous, het is maar dat je het weet, voor het geval dat ze ook nog denken dat we ongeletterd zijn hier.
Nee, mijn responses staan onder de naam Rammstein

http://no-to-arubanboycott.blogspot.com/

dit is mijn eigen blog waar ik dit soort idiotie probeer te bevechten. Hier staat ook mijn reactie op het "militairen" stukje van Michelle
pi_44026322
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:30 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

dit is mijn eigen blog waar ik dit soort idiotie probeer te bevechten. Hier staat ook mijn reactie op het "militairen" stukje van Michelle
Wat een toewijding.

Goed werk man.
pi_44066117
Waarom zou Joran niet gewoon met Peter de Vries kunnen praten? Als ie zo onschuldig is kan hij rustig alles uitleggen. Het feit dat er meerdere valse verklaringen zijn afgelegd duid er op dat ze wel degelijk meer weten van deze zaak.
de Vries legde gewoon de feiten die uitzending en dat was erg negatief voor Joran. Maar alles wijst ook richting zijn persoontje en heeft dat gedeeltelijk aan zichzelf te danken.
Voor hem persoonlijk hoop ik dat ie er niks mee te maken heeft en once and for all een duidelijk verhaal gaat afleggen en niet weer zo'n interview als bij nova waar het halve verhaal ontbrak.
pi_44066993
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:12 schreef Lassekjus het volgende:
Waarom zou Joran niet gewoon met Peter de Vries kunnen praten? Als ie zo onschuldig is kan hij rustig alles uitleggen. (..)
Je stelt de vraag verkeerd, waarom zou hij wel met hem willen praten? Tenslotte zal Peter's team alle quotes zo knippen dat hij schuldig lijkt. Denk ook eens aan Torino die helemaal niets fout heeft gedaan maar door Peter werd weggezet als een sexmaniak........

Peter heeft maar 1 doel, namelijk het krijgen van veel kijkers, en of hij daarvoor onschuldigen door het slijk moet halen of niet zal hem een worst zijn. Hij heeft zijn verhaal al bij diverse beter bekendstaande shows gedaan, dus waarom zou hij met Peter willen praten?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:55:48 #166
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_44067192
quote:
Your comment has been saved and will be visible after blog owner approval.
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_44068885
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:55 schreef KumA het volgende:

[..]

dat kun je welgevoegelijk vergeten. Michelle heeft er een handje van om kritische opmerkingen van Nederlanders te negeren (en van Amerikaanse posters ook hoor). Ze hoort zichzelf en haar volgelingen graag slap zwetsen.
pi_44071380
Wat probeerde je er in te zetten als ik vragen mag ?
pi_44071481
Ik zag JvdS pas lopen in Arnhem, toch best vaag.
ovide - Ovide - viOde - videO - video
  zaterdag 2 december 2006 @ 01:26:02 #170
31971 KumA
pi_44071894
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:42 schreef Hathor het volgende:
Wat probeerde je er in te zetten als ik vragen mag ?
In t kort...dat aruba een heel veilig land is, maar je kan overal problemen vinden, en ik heb natalee ontmoet en zij is echt geen engeltje. En dat voordat ze gaan oordelen over 1 verdwenen meisje dat ze eerst is moeten kijken naar al die mensen die er dagelijks in de states verdwijnen......nee ik denk niet dat t erin komt
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_44072042
Ja, ik heb ook ergens gelezen, dat ze ooit een keertje van huis was weggelopen, met zo'n 100.000$ cash van der pappie, beetje gaan feesten en zo met een stel vrienden. Al die tijd was ze spoorloos, maar toen het geld op was kwam ze op hangende pootjes terug naar huis. Als dat verhaal waar is, dan staat dat natuurlijk in schril contrast met dat verhaal van die moeder, dat het zo'n engeltje is die nooit rare dingen zou doen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 02:01:42 #172
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_44072272
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:30 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

Fijn om te weten dat er nog mensen zijn die zich actief inzetten

Omdat ik een Arubaanse vriendin heb, komt deze Holloway case (en alle gevolgen voor Aruba) een stuk dichter bij huis dan bij anderen uit mn omgeving.
Zelf heb ik me enorm opgenaaid over de hate-mongering op de Amerikaanse tv. Vorig jaar september was ik voor 3 maanden in Canada en zag daar meerdere shows waar zo opruiend gesproken werd over Aruba/Nederland dat ik wel moest reageren via mail - was futile.

Keep up the good work!!
Wat je vindt, ...
pi_44072561
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 01:37 schreef Hathor het volgende:
Ja, ik heb ook ergens gelezen, dat ze ooit een keertje van huis was weggelopen, met zo'n 100.000$ cash van der pappie, beetje gaan feesten en zo met een stel vrienden. Al die tijd was ze spoorloos, maar toen het geld op was kwam ze op hangende pootjes terug naar huis. Als dat verhaal waar is, dan staat dat natuurlijk in schril contrast met dat verhaal van die moeder, dat het zo'n engeltje is die nooit rare dingen zou doen.
sorry, maar dat is ook niet waar. Natalee was niet de persoon om zulke dingen te doen en ik weet 100% zeker dat haar vader geen 100,000 dollar heeft om gestolen te worden.

Leugens helpen deze zaak nu niet echt verder.
pi_44072911
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 02:37 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

sorry, maar dat is ook niet waar. Natalee was niet de persoon om zulke dingen te doen en ik weet 100% zeker dat haar vader geen 100,000 dollar heeft om gestolen te worden.

Leugens helpen deze zaak nu niet echt verder.
Hoho effe nou, ik zeg ook niet dat ik dat voor een feit hield of zo, ik zeg alleen maar dat ik het ergens gelezen had, of het waar is of niet, liet ik dan ook in het midden.
  zaterdag 2 december 2006 @ 03:25:42 #175
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44072972
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 02:01 schreef Da_Ripper het volgende:

Zelf heb ik me enorm opgenaaid over de hate-mongering op de Amerikaanse tv. Vorig jaar september was ik voor 3 maanden in Canada en zag daar meerdere shows waar zo opruiend gesproken werd over Aruba/Nederland dat ik wel moest reageren via mail - was futile.

Keep up the good work!!
Dan keek je de verkeerde shows.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_44073002
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 03:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoho effe nou, ik zeg ook niet dat ik dat voor een feit hield of zo, ik zeg alleen maar dat ik het ergens gelezen had, of het waar is of niet, liet ik dan ook in het midden.
Ik weet het eigenlijk zeker, maar ik zal deze week haar vader nog even ernaar vragen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 08:09:23 #177
31971 KumA
pi_44073486
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 03:31 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk zeker, maar ik zal deze week haar vader nog even ernaar vragen.
Die ouders lullen ook maar wat, beweren ook dat ze geen drugs deed
pi_44076055
quote:
De Vries meldde ook dat de Arubaanse advocaat van Joran, A. Carlo, op zijn eigen initiatief een vertrouwelijk gesprek met hoofdofficier van justitie Karin Janssen heeft gevoerd. De raadsman deed dat, omdat hij "zijn geweten wilde ontlasten".
right!
heel gebruikelijk bij advocaten
pi_44077062
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 08:09 schreef KumA het volgende:

[..]

Die ouders lullen ook maar wat, beweren ook dat ze geen drugs deed
ze gebruikte ook geen drugs (tenminste er is geen enkele getuige in de VS die zoiets beweerd)) en ik heb het nog even nagevraagd, maar ze heefT GEEN 100,000 dollarr gestolen en was geen wegloper.
pi_44077542
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:14 schreef fokje het volgende:

[..]

right!
heel gebruikelijk bij advocaten
Klik hier voor de reactie van Joran's advocaat in een kort interview met Greta van Susteren van Fox News.

Peter zou het allemaal doen voor het geld.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:26:06 #181
31971 KumA
pi_44077669
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:57 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

ze gebruikte ook geen drugs (tenminste er is geen enkele getuige in de VS die zoiets beweerd)) en ik heb het nog even nagevraagd, maar ze heefT GEEN 100,000 dollarr gestolen en was geen wegloper.
Ik weet wel zeker dat ze drugs gebruikte, ik zag haar elke avond... geloof me nou maar, die stond strak
pi_44077828
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:26 schreef KumA het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat ze drugs gebruikte, ik zag haar elke avond... geloof me nou maar, die stond strak
Zoiets is ook vrij makkelijk te verbergen. Mijn eigen moeder denkt ook dat ik nog nooit coke gesnoven heb enzo, ze moest eens weten.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:37:32 #183
31971 KumA
pi_44077914
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zoiets is ook vrij makkelijk te verbergen. Mijn eigen moeder denkt ook dat ik nog nooit coke gesnoven heb enzo, ze moest eens weten.
Yup, nou hangt t ook wel een beetje af hoe naief de persoon is natuurlijk.
pi_44078105
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef KumA het volgende:

[..]

Yup, nou hangt t ook wel een beetje af hoe naief de persoon is natuurlijk.
Dat is een ding, maar zelfs al is ze heel alert, het is toch een beetje moeilijk om de gangen van je dochter na te trekken terwijl ze op een overzees eiland vakantie aan het vieren is, en tieners, waar ze ook vandaan komen, hebben toch de neiging om tijdens vakanties alle normen en waarden die ze ooit geleerd hebben even opzij te zetten en eens effe twee weken flink de beest uit te hangen, en daar weet ik zelf alles van.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:51:35 #185
31971 KumA
pi_44078223
Ze moet wel wat weten, ik bedoel elk jaar komen ze hier weer voor spring break, ik bedoel toen jij jong was en je ging naar spanje dacht je moeder ook niet hij gaat de spaanse cultuur bewonderen
pi_44078418
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:51 schreef KumA het volgende:
Ze moet wel wat weten, ik bedoel elk jaar komen ze hier weer voor spring break, ik bedoel toen jij jong was en je ging naar spanje dacht je moeder ook niet hij gaat de spaanse cultuur bewonderen
Nee, ongetwijfeld niet, maar sommige mensen hebben echt zoiets van "dat zou mijn dochter nooit doen". En inderdaad, ik ken van die types die echt poeslief overkomen en heiliger lijken dan de maagd Maria zelf, maar o wee als de gordijnen dichtgaan. En dan heb je ook nog van die mensen die het gewoon niet willen geloven, zelfs niet als ze met feiten geconfronteerd worden. Ik ga nou niet meteen zeggen dat dit van toepassing is op die moeder, maar ze zou in ieder geval niet de eerste zijn die zich door haar dochter/zoon om de tuin laat leiden.
pi_44081991
Jongens, lekker belangrijk of ze drugs gebruikt of niet.
Al was ze zwaar verslaafd.. Iemand verdwijnt natuurlijk niet zomaar.. hier is een schuldige en dat is niet Natalee. Hoe maf haar ouders ook zijn, je doet gekke dingen als je dochter is verdwenen.
pi_44094359
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:54 schreef Lassekjus het volgende:
Jongens, lekker belangrijk of ze drugs gebruikt of niet.
Al was ze zwaar verslaafd.. Iemand verdwijnt natuurlijk niet zomaar.. hier is een schuldige en dat is niet Natalee. Hoe maf haar ouders ook zijn, je doet gekke dingen als je dochter is verdwenen.
haar vader en stiefmoeder zijn absoluut niet maf.
  zondag 3 december 2006 @ 08:45:26 #189
31971 KumA
pi_44097144
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:06 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

Vader ken ik niet maar die moeder heeft echt medicijnen nodig. Zodra er een camera is dan zit ze zielig te doen, is de camera uit dan pakt ze lekker wat te drinken en geniet van t leven
pi_44097505
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:06 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

vraag me af hoe goed zij dat meisje kennen dan; zij wonen toch in een andere staat? Wat weten zij nou van d'r?
Maar goed, de ziekelijkheid komt ook meer van de moeder en stiefvader af, niet direct of minder althans van de vader.
pi_44239327
de 2 surinaamse jongens (Kalpoes) en Joran van der Sloot hadden in een rechtzaak van het OM geëist niet meer als verdachte aangemerkt worden.

Volgens een betrouwbare bron heeft de rechter echter geoordeeld dat alle 3 nog als verdachten gezien moeten/mogen worden door het OM.
pi_44239884
Wat een lef, zolang er geen lichaam is zullen ze altijd verdacht blijven. Laat hun eerst maar eens hun onschuld aantonen, en dit keer het liefst zonder vier keer de verklaring te wijzigen.
pi_44239983
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 02:16 schreef Hathor het volgende:
Wat een lef, zolang er geen lichaam is zullen ze altijd verdacht blijven. Laat hun eerst maar eens hun onschuld aantonen, en dit keer het liefst zonder vier keer de verklaring te wijzigen.
hij heeft veel vaker zijn verklaringen aangepast. En dat is alleen maar gekeken naar de verklaringen welke op het internet staan. Dat is nog slechts een deel van de verklaringen. Er moeten er nog veel meer zijn.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:17:44 #194
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_44450961
update:
quote:
Nieuwe juridische stappen in zaak-Holloway

Uitgegeven: 15 december 2006 11:06
Laatst gewijzigd: 15 december 2006 11:06
LOS ANGELES - In de zaak rond de op Aruba verdwenen Amerikaanse scholiere Natalee Holloway zijn nieuwe juridische schermutselingen uitgebroken. De ouders van de in mei 2005 spoorloos verdwenen Holloway hebben een civielrechtelijke zaak aangespannen tegen de broers Deepak en Satish Kalpoe.

Het duo heeft op zijn beurt een zaak aangespannen tegen de Amerikaanse talkshow Dr.Phil, meldde de Amerikaanse nieuwszender Foxnews in de nacht van donderdag op vrijdag.

De vader en moeder van de uit Alabama afkomstige tiener willen dat de gebroeders Kalpoe worden veroordeeld wegens hun aandeel in de dood van hun dochter. "Alles wat we willen is gerechtigheid voor onze dochter. Er is voor mij geen twijfel dat Deepak en Satish een rol speelden bij de dood van mijn dochter en verantwoordelijk gehouden moeten worden. Het is schandalig dat ze tot nu toe nog niet zijn bestraft", aldus moeder Beth Twitty donderdag.

Deepak en Satish Kalpoe spanden een zaak aan tegen onder anderen Dr.Phil, de zender CBS en distributeur Paramount. Reden voor de klacht wegens smaad in een uitzending van de talkshow waarin heimelijke beelden van de broers zouden zijn gemanipuleerd. Ze zouden hebben toegegeven zich "crimineel te hebben gedragen tegen Holloway".
nu.nl
Wat je vindt, ...
pi_44451367
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 02:16 schreef Hathor het volgende:
Door zelf uit te vinden waar ze gebleven is, even een briefje ophangen, wil de echte moordenaar zich melden bij mij zodat we samen mijn onschuld kunnen bewijzen Briljant, dat Joram daar zelf niet op is gekomen
pi_44462532
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Door zelf uit te vinden waar ze gebleven is, even een briefje ophangen, wil de echte moordenaar zich melden bij mij zodat we samen mijn onschuld kunnen bewijzen Briljant, dat Joram daar zelf niet op is gekomen
Nee schriftgeleerde, door met een verklaring te komen die ze zuivert van alle blaam. Als je tijdens je periode als verdachte 4 keer je verklaring wijzigt, dan kom je nou niet bepaald geloofwaardig over. Als ie al onschuldig is, dan doet ie aardig zijn best om de buitenwereld te laten denken dat ie dat niet is.
pi_44463281
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee schriftgeleerde, door met een verklaring te komen die ze zuivert van alle blaam. Als je tijdens je periode als verdachte 4 keer je verklaring wijzigt, dan kom je nou niet bepaald geloofwaardig over. Als ie al onschuldig is, dan doet ie aardig zijn best om de buitenwereld te laten denken dat ie dat niet is.
Daar toon je niets mee aan hoor.....
quote:
aan·to·nen (ov.ww.)
1 de waarheid of aanwezigheid bewijzen van (iets)
Bewijzen dat je het niet hebt gedaan kan alleen door het vinden van de echt dader, of misschien het vinden van een videobericht, maar natuurlijk niet door een verklaring. Dat zou leuk worden bij de rechtbank: "Ik kan bewijzen dat ik onschuldig ben, hier is mijn verklaring"
pi_44528882
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:48 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Daar toon je niets mee aan hoor.....
[..]

Bewijzen dat je het niet hebt gedaan kan alleen door het vinden van de echt dader, of misschien het vinden van een videobericht, maar natuurlijk niet door een verklaring. Dat zou leuk worden bij de rechtbank: "Ik kan bewijzen dat ik onschuldig ben, hier is mijn verklaring"
Joran heeft bewezen dat hij vele en vele leugens verteld heeft gedurende zijn verhoren. Joran heeft bewezen een leugenachtige, af en toe gewelddadige, totaal respectloos voor vrouwen, zuipschuitende gokkende jong volwassene te zijn die de woorden respect, waarheid en verantwoordelijkheidsgevoel totaal niet kent.
  maandag 18 december 2006 @ 08:31:10 #199
31971 KumA
pi_44529004
quote:
Op maandag 18 december 2006 08:14 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

Joran heeft bewezen dat hij vele en vele leugens verteld heeft gedurende zijn verhoren. Joran heeft bewezen een leugenachtige, af en toe gewelddadige, totaal respectloos voor vrouwen, zuipschuitende gokkende jong volwassene te zijn die de woorden respect, waarheid en verantwoordelijkheidsgevoel totaal niet kent.
naatie heeft bewezen een zuipslet te zijn, tja daar kan van alles mee gebeuren, hoeft niet persee joran te zijn.
pi_44529819
ja maar waarom moest joran dan liegen? hij is gaar bezig, als hij het niet heeft gedaan dan hoeft hij niet 2 keer achter elkaar te liegen.... (volgens peter r de vries)
Free palestine!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')