Dat maakt iemand nog geen moordenaar.quote:Op maandag 18 december 2006 08:14 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
Joran heeft bewezen dat hij vele en vele leugens verteld heeft gedurende zijn verhoren. Joran heeft bewezen een leugenachtige, af en toe gewelddadige, totaal respectloos voor vrouwen, zuipschuitende gokkende jong volwassene te zijn die de woorden respect, waarheid en verantwoordelijkheidsgevoel totaal niet kent.
Nee, maar zijn gedrag heeft hem bijzonder verdacht gemaakt. En dat heeft hij helemaal aan zichzelf te wijten.quote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat maakt iemand nog geen moordenaar.
Ik zit nu ook op Aruba, heerlijk warm. Misschien moet je de hooiberg klimmen, daar heb je een prima uitzicht van het vuurwerk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:32 schreef Da_Ripper het volgende:
Gaat er by the way, nog iemand naar Aruba voor kerst/ oud & nieuw?
Ikke namelijk wel. Vorig jaar stond ik ook al onder de California Lighthouse om 23:59.
Had vorig jaar n T-Shirt besteld, maar kwam pas in januarie aan. Dit jaar neem ik hem mee.
We vliegen via New York, ben benieuwd of ik n beetje aanstoot kan geven daar![]()
deze opdruk:
[afbeelding]
maak pls foto's en een topic als het zover isquote:Op maandag 25 december 2006 14:04 schreef Stratos het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op Aruba, heerlijk warm. Misschien moet je de hooiberg klimmen, daar heb je een prima uitzicht van het vuurwerk.
geen slecht idee, zal wel druk zijn daarboven..quote:Op maandag 25 december 2006 14:04 schreef Stratos het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op Aruba, heerlijk warm. Misschien moet je de hooiberg klimmen, daar heb je een prima uitzicht van het vuurwerk.
Ik wil mee Biggie!quote:Op maandag 25 december 2006 14:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
geen slecht idee, zal wel druk zijn daarboven..
We zullen het denk ik gwoon openen bij familie, daarna naar san nickolas meer familie,
daarna TRIPPE![]()
Bon Pasco iedereen
Hebben Beth Holloway en Jug inmiddels hun boycot against Aruba and all Dutch territories bijgesteld of is die boycot nog in gang?quote:Op zondag 24 december 2006 23:52 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
Ja, ik heb contact met de vader en via via ook met de moeder.
quote:Joe Manama heeft nu echter heel andere dingen aan zijn hoofd. Hij is door de FBI opgepakt voor verboden wapenbezit en hij wordt van fraude verdacht.
Ik heb juist een donkerbruin vermoeden dat ze elkaar wel ontmoet hebben maar haar niets heeft aangedaan. Ik kan me nl. niet voorstellen dat een 17 jarige jongen na zoveel keer verhoren niet door slaat en zegt: ja it's me. Ik denk dat hij gelogen heeft omdat hij zich schaamde dat hij een meisje (dronken of onder invloed van drugs) heeft achtergelaten op t strand.quote:Ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat Joran en zijn maatjes erbij betrokken waren (wat "erbij" ook moge zijn, daar zijn nog geen bewijzen voor) maar toch is hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is maar hij heeft zich wel veel moeite gelast om zo verdacht mogelijk te lijken.
Ja doe ik zeker, het is en blijft een mooi eiland met aardige mensen.quote:Op maandag 25 december 2006 14:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maak pls foto's en een topic als het zover is![]()
Ik zie erg veel toeristen op het eiland, ook de hotels lijken aardig bezet te zijn. Amerika heeft geen officiele boycot gekondigd, tis ook absurd zo iets. Aruba is een vriend van de VS en andersom. Veel Amerikaanse bedrijven zitten en profiteren van het toerisme succes op het eiland. Dus een VS boycot, is snijden in eigen pols.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hebben Beth Holloway en Jug inmiddels hun boycot against Aruba and all Dutch territories bijgesteld of is die boycot nog in gang?
[..]heerlijk dit! Ik vond het zo'n blablabla menneke met een grote bek! En dit verbaasd me echt niet...
[..]
Ik heb juist een donkerbruin vermoeden dat ze elkaar wel ontmoet hebben maar haar niets heeft aangedaan. Ik kan me nl. niet voorstellen dat een 17 jarige jongen na zoveel keer verhoren niet door slaat en zegt: ja it's me. Ik denk dat hij gelogen heeft omdat hij zich schaamde dat hij een meisje (dronken of onder invloed van drugs) heeft achtergelaten op t strand.
Ik ben vaak in de US geweest en geloof me, die meiden, als ze drugs en drank op hebben of toegediend krijgen is echt de beer los! Die doen alles dan. Ik zeg niet dat Natalee drugs gebruikt maar kan het toch toegediend hebben gekregen van anderen buiten Joran en de Kalpoe's. Bovendien vind ik dat Beth, hoe erg het ook is dat haar dochter is verdwenen, zo fel reageerde in de pers en Joran en de Kalpoe's al moordenaars van hun dochter noemden, daar moet je toch wel voorzichtig mee zijn vind ik.
Maar goed, het is natuurlijk zeer wrang dat na zo'n lange tijd nog steeds geen opheldering is over Natalee's verdwijning. Ik vrees dat dat ook nooit meer gaat gebeuren en dat is uiterst triest.
Dat mens zal je dochter maar zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 13:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Mên, dat mens wordt nooit meer terug gevonden. Hou er nu maar eens over op
Ja, die meoder mag van mij lekker doorzoekenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat mens zal je dochter maar zijn![]()
Dus iedereen die zomaar verdwijnt is na een jaar het onderzoeken niet meer waard?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, die meoder mag van mij lekker doorzoekenMaar dat er nog zoveel aandacht aan besteed wordt, nee
Wees een beetje realistisch zeg![]()
Misschien moet je de zaken meer objectief bekijken. Want Aruba nam de vermissing al op de eerste uren serieus. Dat er fouten zijn gemaakt, is duidelijk. Het is ook begrijpelijk, vermissingszaken zoals deze komen niet voor op het eiland. In de V.S. is het zo dat iemand officieel vermist is na 48 uren, en de politie doet dus niets. De moeder van Natalee Holloway was enkele uren na de vermissing al op Aruba in een prive vliegtuigje, en begon als een gekke iedereen te beschuldigen, opzich begrijpelijk je bent dan emotioneel. De moeder had naar mijn mening de onderzoek gesaboteerd door dingen te vertellen op tv die zij niet had mogen vertellen in de belang van het onderzoek.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:54 schreef Lassekjus het volgende:
Gisteren de moeder van Natalee bij Jensen. Ze kwam heel rustig een duidelijk over.
Ze deed het erg goed, waar ik eerder dacht aan een hysterisch mensen moet ik nu toch concluderen dat ze toch heel normaal over komt.
Ik kan ook wel begrijpen als de autoriteiten op Aruba de misdaad in eerste instantie totaal niet serieus nemen. Dan word je boos en ga je gekke dingen roepen. Ben het trouwens wel met haar eens dat Nederland het onderzoek gewoon moet overnemen ipv zo'n bananenrepubliek het uit te laten zoeken.
Ach, relativeer het een beetje. Er verdwijnen elke dag tientallen mensen in conflictgebieden zonder dat iemand daar onderzoek naar doetquote:Op donderdag 28 december 2006 15:52 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Dus iedereen die zomaar verdwijnt is na een jaar het onderzoeken niet meer waard?
Het spijt me. Maar ik zou moeilijk medelijden kunnen tonen aan mensen die mijn leven in een hel veranderen door mij helemaal belachelijk te maken in de media, en van alles te roepen. Ik snap heel goed dat hij zijn verhaal kwijt wil, en dat hij een boek uitbrengt. Ik juich het zelfs toe.quote:Op zondag 29 april 2007 11:42 schreef TLC het volgende:
Het is raar dat zo'n iemand als Joran een boek gaat uitbrengen over deze zaak terwijl hij nota bene als verdachte wordt gezien, hij schijnt er zelf niet mee te zitten, hij gedraagt zich laconiek, komt bij mij niet over als iemand die zich echt zorgen maakt over waar Natalee gebleven is![]()
Ik hoorde op de radio dat hij de ouders van Natalee voor de rechter wil dagen wegens smaad, dat is zijn goed recht, maar afgezien van het op de markt brengen van het boek, vind ik ook dit zeer smakeloos.
Die ouders zijn hun kind kwijt, die willen gewoon dat het opgelost wordt en ja als je dan de laatste bent met wie zij gezien is en je vertelt de ene leugen en dan de andere, dan moet je niet zeuren.
Joran ontbreekt inlevingsvermogen, is compassieloos, en hij kan voor mij heel goed de dader zijn / dan wel er meer over afweten.
Maar dat is niet aan mij om te bepalen gelukkig![]()
En wat er met Natalee is gebeurt zal hopelijk ooit eens opgelost worden![]()
Same here.quote:Op zondag 29 april 2007 11:45 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Het spijt me. Maar ik zou moeilijk medelijden kunnen tonen aan mensen die mijn leven in een hel veranderen door mij helemaal belachelijk te maken in de media, en van alles te roepen. Ik snap heel goed dat hij zijn verhaal kwijt wil, en dat hij een boek uitbrengt. Ik juich het zelfs toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |