quote:Op maandag 22 mei 2006 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je die van het DvhN ook sluiten.
Al snap ik niet waarom het niet zou kunnen. Alsof het FOK deelnemers zou kosten
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Dus? Dan moet ik het er mee eens zijn?.
Het blijft een kutargument en het blijft krom dat voor andere managers wél topics lopen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
En waarom is die van Dagblad van het Noorden dan ook nog open? Gaat echt nergens over hoor
Ik heb het er over gehad en ik hoorde ook van de VBL mods dat daar ook verschillende managers zijn. Open anders maar een nieuw topic (aangezien ik nu al wat erin heb geëdit) en dan gaat de DVHN managertopic ook weer open.quote:
Ik weet niet of MethodMich dit topic snel zal lezenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Methodmich, ik zou graag wat hulp van je hebben met de opstelling van de teams. Hoe kunnen we dit het beste doen?
Dankje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of MethodMich dit topic snel zal lezen
Je kan hem denk ik het beste mailen. Ik stuur je zo zijn e-mail adres per mail naar je toe.
Ik hoop dat je begrijpt dat we daar niet aan gaan beginnen. Omdat de posts moeilijker leesbaar zijn, is voor mij geen reden om die posts te gaan editten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen jullie misschien al die nieuwberichten aanpassen en leesbaardere maken?
Het staat net wat netter in quote-tekens en leest veel makkelijkere weg, dan gewoon copy/paste
Kan je hem er dan in ieder geval op wijzen? Is echt strontirritant namelijk. Of ben ik echt de enige die dat vind?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat we daar niet aan gaan beginnen. Omdat de posts moeilijker leesbaar zijn, is voor mij geen reden om die posts te gaan editten.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik heb het er over gehad en ik hoorde ook van de VBL mods dat daar ook verschillende managers zijn. Open anders maar een nieuw topic (aangezien ik nu al wat erin heb geëdit) en dan gaat de DVHN managertopic ook weer open.
ik zei dus "open maar een nieuw topic"quote:
irritant is nog wel erg zacht .... Aangekaart bij een FA.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:34 schreef Nielsch het volgende:
Het onzinnige politieke gelul in het Iran topic - zelfs na berichtje van de mod - gaat gewoon door. Irritant.
Dat heb ik gedaan. De link staat in mn sig. Maar dat topic is dus verdwenen en ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot de paginaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ik zei dus "open maar een nieuw topic"aangezien ik in de andere zaken weg heb gehaald.
snap ik niet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. De link staat in mn sig. Maar dat topic is dus verdwenen en ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot de pagina
- ik heb een nieuw topic gemaakt, genaamd "WK manager (in de instant replay)quote:
Dat topic is niet weg, maar die voorbeelden die jij noemt zijn geen pools, maar spelletjes waarbij je teams samen stelt en dus geen voorspellingen over de uitslagen doet (dacht ik).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:07 schreef Frutsel het volgende:
er was toch een topic waarin alle wk poules konden worden neergekwakt? Dus de WK Manager, Sportleague en weet ik wie d'r allemaal een poule organiseren in de krant, internet of weet ik waar... Is dat topic weg of .... ?
Voor dat soort grote (inter)nationale managerspellen laten we dus topics toe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik heb het er over gehad en ik hoorde ook van de VBL mods dat daar ook verschillende managers zijn. Open anders maar een nieuw topic (aangezien ik nu al wat erin heb geëdit) en dan gaat de DVHN managertopic ook weer open.
Is gebeurdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:05 schreef dndiek het volgende:
Giovanni van Bronckhorst
Kan je mijn post in de OP zetten ?
Het gaat niet alleen om dat ene woord. Het gaat om de hele intonatie van de post.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Als ik nou nageboortes vervang door 'door god gekozen schoonheden op aarde'. Mag ie dan weer open ? De familie Kraaij.
Anders ik wel. Maar ik heb het niet gedroomd. Er stonden al een aantal reacties in het topic en mensen hebben zich door dat topic ook aangemeldquote:
Daar heb je wel gelijk in, was meer preventief om onnodig kicken te voorkomen.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom sluit je al die topics Bos
Je hebt er toch geen last van wanneer ze open blijven?
Ik heb het achter de schermen gevraagd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mods, hebben jullie al wat meer gehoord over de FTP server waar ik mijn overzichten zou willen plaatsen?
De overzichten kunnen alleen via ons (eventueel) geplaatst worden, dus je moet dan die overzichten naar een van ons mailen, waarna ze op die server worden gezet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mods, hebben jullie al wat meer gehoord over de FTP server waar ik mijn overzichten zou willen plaatsen?
dat wel , maar je stelt een vraag waarvan ik zeker weet dat je het antwoord ook al weet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Nederlands elftal filmpjes Waarom slot, is toch leuk om filmpjes uit te wisselen onder elkaar ?
Nee...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
dat wel , maar je stelt een vraag waarvan ik zeker weet dat je het antwoord ook al weet.
Na overleg achter de schermen dopen we je topic om in en centraal topic voor video's van het WK.quote:
Laf joequote:Op woensdag 31 mei 2006 13:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Na overleg achter de schermen dopen we je topic om in en centraal topic voor video's van het WK.
Wordt overlegd met de modjes van TV.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Villa BvD #1: Frits, Henk en Jan volgen het WK op Talpa.
Die staat nu in TV, maar ik weet eigenlijk niet of die nou straks beter in WK kan?
donequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen jullie even de topictitel van Hollands geheime wapen! veranderen in "Hollands geheime wapen!"
Danke
Die kan je dus ook daar gaan vinden, dat is de bedoeling van dat topiquequote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:14 schreef Spooky4u het volgende:
Maak ik een mooi topic aan speciaal voor het WK, wordt het dichtgegooid omdat er een verzamelfilmpjes topic is waar ik ook alle van de jaren 38 kan verwachtten.
Vond het wel handig dat alle relevante doelpunten, dus geen "ode aan" filmpjes, snel te vinden zijn?
Zal er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:
We zijn inmiddels alweer iets meer dan een maand open. Kom maar op met die stats.
Ik heb even wat opgemerkt via een post-edit. Maar ik wil even zeggen, dat vragen om een ban ook niet echt wordt gewaardeerd. Hou daar ook rekening mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:42 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand DAM even laten weten dat ie op moet rotten uit het Spanje topic met z'n klote opmerkingen? Hij post alleen maar troep!
Het liefst natuurlijk gelijk een ban voor 3 maanden maar dat zal wel niet!
Het Spanje topic #1 : ¡Viva España!
deze?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef popolon het volgende:
Hoi, heeft er iemand een link van die Duitse site waar ze Nederlanders op de korrel nemen?
Ik heb 'm een paar keer voorbij zie komen op fok maar kan 't niet meer vinden.
't Bevatte o.a. veel filmpjes over oranje supporters en ging over het aankomende WK etc.
bvd
http://www.deutschlandgegenholland.de/quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef popolon het volgende:
Hoi, heeft er iemand een link van die Duitse site waar ze Nederlanders op de korrel nemen?
't Bevatte o.a. veel filmpjes over oranje supporters en ging over het aankomende WK etc.
bvd
http://www.ihrseidnichtdabei.de/php/games.php ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef popolon het volgende:
bvd
Ik weet niet of dat zo handig is. Bij een aanpassing moet ik dan elke keer weer via derden gaan werken. Dat is niet alleen niet effectief maar vooral ook traag omdat niet iedereen op dezelfde tijdstip op dit forum is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De overzichten kunnen alleen via ons (eventueel) geplaatst worden, dus je moet dan die overzichten naar een van ons mailen, waarna ze op die server worden gezet.
Nee, daar heb je inderdaad gelijk in. Het is veel efficienter wanneer jij als maker meteen toegang hebt tot die onlinebestanden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo handig is. Bij een aanpassing moet ik dan elke keer weer via derden gaan werken. Dat is niet alleen niet effectief maar vooral ook traag omdat niet iedereen op dezelfde tijdstip op dit forum is.
Het topic past zowel in WK als in TV. Dus dat topic zal gewoon daar blijven.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Villa BvD #1: Frits, Henk en Jan volgen het WK op Talpa.
Die staat nu in TV, maar ik weet eigenlijk niet of die nou straks beter in WK kan?
Misschien kan het beter in WK als er ook Voetbal Insite, Studio Voetbal WK topics komen. Van mij mag je hem verplaatsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef Bos81 het volgende:
Beetje een late reactie:
[..]
Het topic past zowel in WK als in TV. Dus dat topic zal gewoon daar blijven.![]()
Het topic past zeker in WK, maar ook in TV. Daarmee bedoel ik dat er in beide fora een topic over dit programma kan lopen. Grote kans dat het een ander soort kijker trekt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien kan het beter in WK als er ook Voetbal Insite, Studio Voetbal WK topics komen. Van mij mag je hem verplaatsen.
Heb je misschien het mailadres van degene die hierover gaat? Kan ik het hem of haar uitleggen. Of heeft dat geen zin?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, daar heb je inderdaad gelijk in. Het is veel efficienter wanneer jij als maker meteen toegang hebt tot die onlinebestanden.
Ik ben bang dat dat inderdaad weinig zin zal hebben. Er is mij verteld dat alleen crewleden toegang hebben,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Heb je misschien het mailadres van degene die hierover gaat? Kan ik het hem of haar uitleggen. Of heeft dat geen zin?
Ah ok, thnxquote:Op zondag 4 juni 2006 11:15 schreef Bos81 het volgende:
Het Ecuador topic #1
Het topic was weggezakt, vandaar dat je hem niet kon zien.
Onderaan de post gezetquote:Op zondag 4 juni 2006 04:39 schreef Nood-kloon het volgende:
Even voor de mods. Kunnen jullie deze links verwerken in dit topic?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Pff, laat dat topic nou daar staan en open hier een nieuwe, dat gebeurt zo vaak zeg...
Nee, de TV modjes vinden dat dat topic ook daar past, dus blijft het daar. Dan had je je gewoon eerder moeten bedenken en het topic gewoon hier te openen.quote:
Niemand die het weet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
Wanneer komen de veldjes in de landentopics trouwens?
Ik zou het in ieder geval niet weten.quote:
Ze doen achter de schermen een beetje moeilijk met crewrechten. Ik wil ze ook niet zomaar openbaar op een uploadsite zetten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Die ik naar je gestuurd heb, die opstellingen.
Dat kun je ook normaal aangeven.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
Het Nederland Topic #4:Hup Holland Hup
Rot op met die gast, loopt alleen maar te spammen hier.
Topic is geslotenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:25 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Vraag hier WK-icoontjes aan #4
Die kan ook dicht, OP is verneukt door mijzelf, kan dus een slotje op...![]()
daar hebben we het ook al over gehad bij de start van het forum. Wij zijn wat soepeler en hanteren 1 week. Mocht dat toch niet soepel lopen of niet handig werken, dan zullen we alsnog aanpassen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:32 schreef borisz het volgende:
ik stel voor livetopic's max een dag van te voren te openen, anders krijg je nu al topics voor zweden - engeland
is inderdaad een optie ja, wedstrijden eerst sticky tot ongeveer 12 uur voor de wedstrijd ofziets.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maak ze laag sticky met zo'n kringelding tot de dag voor de wedstrijd.
Je hebt in het topic gepost en waarschijnlijk heeft een FA dit gezien als aanmelding voor een kleurtje. Zelf kan ik het niet veranderen, maar ik denk dat je beter even met de FA's contact op kan nemen om je weer zwart te maken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:03 schreef D.Rose het volgende:
Waarom weet ik niet, maar ik zie mezelf ineens posten in het oranje en met de tag 'oranjefan'.
Nu is het vooral die tag waar ik moeite mee heb, dus die zag ik graag verwijderd.
De kleur oranje heb ik minder moeite mee, maar begrijp het dat beide aan elkaar gekoppeld zijn.
donequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt in het topic gepost en waarschijnlijk heeft een FA dit gezien als aanmelding voor een kleurtje. Zelf kan ik het niet veranderen, maar ik denk dat je beter even met de FA's contact op kan nemen om je weer zwart te maken.
Er is gewoon een nieuwe usergroep aangemaakt Oranjefan met oranje tagkleur. Als je daarin komt de staan, dan blijf je gewoon user, alleen krijg je dus een tagje én oranje kleur.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:03 schreef D.Rose het volgende:
Waarom weet ik niet, maar ik zie mezelf ineens posten in het oranje en met de tag 'oranjefan'.
Nu is het vooral die tag waar ik moeite mee heb, dus die zag ik graag verwijderd.
De kleur oranje heb ik minder moeite mee, maar begrijp het dat beide aan elkaar gekoppeld zijn.
Je bent zelf behoorlijk offtopic gegaan, en daarna lekker gaan flamen. En nu omdat mensen het niet met je eens zijn moet het opeens dichtquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[Deel 2] Arisch-onverantwoorde teams op het WK
Volgens mij kan ie wel dicht, het gaat nu echt nergens meer over...
ja, ik weet dat ik medeschuldig ben
Het ging ook nooit over het wkquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef Bos81 het volgende:
Het topic is gewoon dicht. Het ging m.i. allang niet meer over het WK
Jongen, het raszuivere van de Italianen heb ik niet zelf in de discussie gebracht. Ik heb er slechts op gewezen dat het klinkklare onzin is. Aantoonbare klinkklare onzin.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Je bent zelf behoorlijk offtopic gegaan, en daarna lekker gaan flamen. En nu omdat mensen het niet met je eens zijn moet het opeens dicht
altijd het laatste woord willen hebben he? je gaat maar door met flamen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jongen, het raszuivere van de Italianen heb ik niet zelf in de discussie gebracht. Ik heb er slechts op gewezen dat het klinkklare onzin is. Aantoonbare klinkklare onzin.
Het flamen ben jij begonnen met dingen als kneus en berberneuker. Daarnaast schijn je een simplificatie ook al niet te willen begrijpen, aan de hand daarvan ben ik over je intellect of eigenlijk het gebrek daar aan begonnen. Je mag me best een irritant mannetje vinden, maar doe op z'n minst je best om me met argumenten en tegenfeiten onderuit te schoffelen. In de hele discussie ben je niet verder gekomen dan: "het is niet waar" en "je verkondigd onzin". Tussen de persoonlijk aanvallen door uiteraard.....
Wie wil er nou het laatste woord hebben?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:27 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
altijd het laatste woord willen hebben he? je gaat maar door met flamen.
je hebt anders helemaal niks aangetoond, behalve je voorbeeldje waarin je zelf al aangaf dat het onzin was
ik heb overigens gewoon op de (racistische) OP gereageerd, jij niet.
Leer eens Nederlands aubquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In de hele discussie ben je niet verder gekomen dan: "het is niet waar" en "je verkondigd onzin".
Zielig, jij blijft maar herhalen dat je iets hebt aangetoond.... met je voorbeeld waarin je zelf al aangaf dat het onzin wasquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wie wil er nou het laatste woord hebben?![]()
Wie post er hier weer een herhaling van wat ie al duizend keer gezegd heeft? Zonder feiten, zonder argumenten?
naja, ik nu dus, maar het slaat op je gequote post![]()
Iemand?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vraagje:
Aan wie moet ik de overzichten mailen? Graag degene die ze ook gelijk erop zet en niet via via.
Wat voor overzichten zijn het Quasar? En wat moet ermee gebeuren?quote:
Wij als WK-modjes gaan niet over de wk-pool, dus wij kunnen hem niet voor je resetten. Wat je nu al gedaan hebt, lijkt me voldoende om op tijd geholpen te worden. Maar ik kan me wel voorstellen dat je zeker wilt zijn dat dit voor het verstrijken van de deadline is gebeurt en je alles opnieuw kunt invoeren.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb hem ook al in het Pool-topic staan maar ik weet niet of dat de juiste plaats is dus ik post hem hier nog maar een keertje. sorry voor de dubbele post maar anders ben ik bang dat de tijd dadelijk verstreken is
k heb mijn WK-pool per ongeluk opgeslagen toen ik 'm aan het invullen was en nu heb ik alleen poule A ingevuld... zou iemand van de crew hem kunnen ressetten want ik heb wel een mail naar Feedback verstuurd maar weet niet zeker of ie is aangekomen
Thanks!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij als WK-modjes gaan niet over de wk-pool, dus wij kunnen hem niet voor je resetten. Wat je nu al gedaan hebt, lijkt me voldoende om op tijd geholpen te worden. Maar ik kan me wel voorstellen dat je zeker wilt zijn dat dit voor het verstrijken van de deadline is gebeurt en je alles opnieuw kunt invoeren.
Daarom denk ik dat je het beste even kan mailen naar iemand die er echt over gaat. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat o.a. Nuongirl (Zij weet iig beter dan ik bij wie je moet zijn). In het Pooltopic kun je haar profiel wel vinden met e-mailadres![]()
okequote:
Ha, dagonet. Met jou heb ik eerder "gewerkt"quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat voor overzichten zijn het Quasar? En wat moet ermee gebeuren?
Ik heb ze net geupload!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dagonet heeft niet gereageerd op mijn mail. Aan wie kan ik ze nu sturen zodat ze ook daadwerkelijk geplaatst worden?
Ah, mooizo. Bedankt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb ze net geupload!
http://images.fok.nl/upload/060610_64670_polen2.jpg
http://images.fok.nl/upload/060610_64670_duitsland2.jpg
http://images.fok.nl/upload/060610_64670_ecuador2.jpg
http://images.fok.nl/upload/060610_64670_costarica2.jpg
En de mods doorgegeven hoe ze zelf kunnen uploaden.
Chello was de hele dag stuk hier, kabel kapot getrokken tussen lelystad en almere.
Misschien dat ze in dit topic erbij kunnen: WK-Info; speelschema, stadions etc. Daar staan de banners ook al.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ah, mooizo. Bedankt.Ik heb er morgen nog 2 klaar liggen en heb er nu weer 4 klaar. Ik weet alleen nog niet wie mijn contactpersoon is. Zeg maar degene aan wie ik ze steeds kan sturen.
Moderators, zouden jullie deze overzichten in de centrale topics als ook in de wedstrijdtopics kunnen plaatsen. Misschien dat een sticky topic met alle overzichten straks ook handig is voor de users die ze dan zelf kunnen plaatsen in een nieuw topic.
Dat was al onze bedoeling. Ik zal ze zo snel mogelijk (voor 15.00 uur) in dat topic zetten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien dat ze in dit topic erbij kunnen: WK-Info; speelschema, stadions etc. Daar staan de banners ook al.
Maar ze zien er heel tof uit Quasar!
Ik heb er nu 4 gestuurd, je krijgt van mij er straks voor 3 uur nog 2. Dan heb je ze alle 6 voor vandaag. Zou fijn zijn als je ze idd kon plaatsen in het wedstrijdtopic en of centrale topics.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was al onze bedoeling. Ik zal ze zo snel mogelijk (voor 15.00 uur) in dat topic zetten.
Quasar: Stuur ze de andere bestanden (in ieder geval die je vandaag wilt sturen) maar naar mij toe.
En ze zien er inderdaad mooi uit
Ontvangen. Ik zal ze zo snel mogelijk uploaden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb er nu 4 gestuurd, je krijgt van mij er straks voor 3 uur nog 2. Dan heb je ze alle 6 voor vandaag. Zou fijn zijn als je ze idd kon plaatsen in het wedstrijdtopic en of centrale topics.
En weer 2 gestuurd. Ik hoop dat het allemaal lukt vandaag met plaatsen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ontvangen. Ik zal ze zo snel mogelijk uploaden.![]()
De eerste 4 zijn al geupload. Die 2 van net, zal ik zometeen doen. Daarna zal ik ze in de topics plaatsen (Duitsland en Polen zijn reeds geplaatst)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En weer 2 gestuurd. Ik hoop dat het allemaal lukt vandaag met plaatsen.
hahahah en nog klagen ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
Waar heb je het over ik open een topic over de beste verslaggever van Nederland. Ik zeg dat ik het geweldig vind dat ie op dit WK een paar wedstrijden doet, ik dacht 7. En jij gooit er een slotje op.
Theo Reitsma wat een held. Gelukkig even terug op het WK.
Dat jij Theo Reitsma niet kent en de legendarische fragmenten niet in de historie kunt plaatsen geeft je niet het recht dit topic te sluiten. Overleg in het vervolg met je mede mods die wel voetbalverstand hebben voor je een slotje plaatst.
Weet je zeker dat je geen vrouw bent en geen enkel benul van voetbal hebt. Want ik snap totaal niet wat je bedoelt. Trouwens leuk dat je al heel je voetballeven al één post hebt geplaatst in VBL.quote:
Oh ja jij was die lieve user waar die anderen het altijd over hebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen vrouw bent en geen enkel benul van voetbal hebt. Want ik snap totaal niet wat je bedoelt. Trouwens leuk dat je al heel je voetballeven al één post hebt geplaatst in VBL.
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD&cmercial=mlqlLsHCjEtCeDnDCsjEquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:52 schreef koster het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet van de Nationale Nederlanden reclame?
quote:Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef Bos81 het volgende:
Sorry
overheen gekeken, zal hem overplaatsen.
Ik heb hem gemerged zien worden.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:08 schreef dolle_hond het volgende:
waar is mijn stats-topic gebleven?
jammer, want ik had de stats van de andere wedstrijden er bij willen zettenquote:Op zondag 11 juni 2006 14:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb hem gemerged zien worden.
[10 Juni 21:00 ] Argentinië - Ivoorkust #4
Zij zijn geupload en in de wedstrijdtopics en het stickey overzichtstopic geplaatst.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wederom 4 gemaild Bos81.
Schouderklopjes meldtopic deel 1quote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wederom 4 gemaild Bos81.
Waarom niet?quote:
Ik heb er nu 1 regel tussen opengelaten. (Italië - Ghana topic). Zo beter, of moet de ruimte groter zijn?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dankje voor het schouderklopje.![]()
Bos81, zou je een kleine ruimte tussen de banners willen laten bij het plaatsen? Ziet er wat beter uit op die manier.
nee, is prima zo.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 regel tussen opengelaten. (Italië - Ghana topic). Zo beter, of moet de ruimte groter zijn?
Interessant om te weten wel, maar niet echt discussiewaardig.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef _The_General_ het volgende:
De grasmatten komen uit mijn woonplaats
Het is toch interessant om te weten waar het gras vandaan komt? Ik wou net een link plaatsen naar het bedrijf!
Bij BVD wel dusquote:Op maandag 12 juni 2006 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Interessant om te weten wel, maar niet echt discussiewaardig.
Dank jequote:
Ze zijn geplaatst in het wedstrijdtopic/landen topicsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb net togo en zuid-korea gestuurd Bos81. hopelijk kunnen ze nog voor de wedstrijd geplaatst worden. De rest krijg je straks.
Denk toch niet dat men daar blij is als ik superblije plaatjes en huppelsmileys blijf posten...quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kun je toch prima in het napraattopic kenbaar maken: [GROEP A]Duitsland - Polen #5 Het blijven Duitsers.
Eigenlijk wel een beetje..quote:Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kun je toch prima in het napraattopic kenbaar maken: [GROEP A]Duitsland - Polen #5 Het blijven Duitsers.
deze is er ook nog, Post hier als jij voor Duitsland bent!!!!!
Sorry Vaduz, maar ik heb dus weinig zin om te gaan posten in een topic met reacties als hierboven.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:28 schreef Rekkie het volgende:
Nederlanders die voor duitsland zijn --> NSB'ers
Jij kiest er zelf voor als mod om bepaalde reacties te laten staan, ik kies er eigenlijk gewoon voor om happy te zijn met het feit dat ze ervoor gaan .quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee sorry, die 'superblije plaatjes en huppelsmileystopics' voegen weinig toe en lokken soortgelijke reacties uit als de eerder vermelde topics.
Dan neem ik wat werk uit handen en verwijs ik mensen zonder hersentjes die ongenuanceerde uitspraken doen naar het topic waarin dat wenselijk is?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
En wat denk je wat er gebeurt als ik het topic heropen?
Er is toch al een Duitsland topic? Waarom zou je er dan nog 1 willen... Omdat er bepaalde reacties staan? Dan lees je daar lekker overheenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Sorry Vaduz, maar ik heb dus weinig zin om te gaan posten in een topic met reacties als hierboven.
Jij je zin, ik post wel in die andere...quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is toch al een Duitsland topic? Waarom zou je er dan nog 1 willen... Omdat er bepaalde reacties staan? Dan lees je daar lekker overheen
Kun je het mooi op je CV zettenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:45 schreef VoreG het volgende:
Ik zou zo mod kunnen zijn
Je hebt liever negatieve topics dan "fan topics" voor andere ploegen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is toch al een Duitsland topic? Waarom zou je er dan nog 1 willen... Omdat er bepaalde reacties staan? Dan lees je daar lekker overheen
Vakkenvullerquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kun je het mooi op je CV zetten
Post hier als jij voor Duitsland bent!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hebt liever negatieve topics dan "fan topics" voor andere ploegen?
Dus als hier een legioen Brazilië aanhangers zou zitten mogen die geenBrazilië
topic openen, maar een eventueel "Haat hier Brazilianen" is okay?
Je hebt binnenkort toch tijd over na je ontslagquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:45 schreef VoreG het volgende:
Ik zou zo mod kunnen zijn
Ach, ik vermaak mij ook wel in die andere threadsquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:47 schreef NorthernStar het volgende:
Dus als hier een legioen Brazilië aanhangers zou zitten mogen die geenBrazilië
topic openen, maar een eventueel "Haat hier Brazilianen" is okay?
Ja, dat is de positieve in deze. En bij Duitsland ligt zoiets hier anders, een laat doelpunt van Duitsland heeft een geschiedenis.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Post hier als jij voor Duitsland bent!!!!!
Deze bedoel je?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vakkenvuller
Administratiemedewerker
Helpdeskmedewerker
Mod van Fok!
Héél positief als je users toelaat andere users uit te maken voor NSB-erquote:
Even mijn armbandje opzoeken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ach, ik vermaak mij ook wel in die andere threads
Moet alleen nog een nsb vlaggetje hebben voor dit vreemde WK forum
Dát mag hier nu namelijk wel geloof ik
Slapende, het is laat he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:55 schreef dndiek het volgende:
Waar zijn de WK-modjes eigenlijk?
Ja hierquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:55 schreef dndiek het volgende:
Het is 5 voor 1, grote kans dat ze slapen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:55 schreef dndiek het volgende:
Jij bent Oranjefanquote:
Daar zit natuurlijk wel wat inquote:
Bos81, Da_Sandman en Sc0rPi0n slapen dan al sedert 9 juni?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is 5 voor 1, grote kans dat ze slapen.
Wat mij betreft is het WK morgen afgelopen en dat oranje kleurtje heb je aan mij te danken. Laat iedereen lekker het team aanmoedigen van hun keuze. Heb jij er last van?quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:00 schreef VoreG het volgende:
Tijdens het WK ten alle tijden alle pro Duitse reacties verwijderen en bovenal een Oranje kleurtje aanmeten!
Nou gast, we zijn je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het WK morgen afgelopen en dat oranje kleurtje heb je aan mij te danken. Laat iedereen lekker het team aanmoedigen van hun keuze. Heb jij er last van?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het WK morgen afgelopen en dat oranje kleurtje heb je aan mij te danken. Laat iedereen lekker het team aanmoedigen van hun keuze. Heb jij er last van?
Zeer belangrijk modschap jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel raar. Ze zijn toch met z'n drieen? Kan dan toch best in ploegendiensten van 8 uur?
Het is natuurlijk niet zomaar een functie.
Ik heb de lijst al veel eerder gezien, zou niet meer weten waar. Maar, stel dat het niet op Fok! is geweest, wat wil je dan met dit topic? Plaats het anders in het algemene nieuws, dit is absoluut geen topic waardig. Net als andere topics die gaan over wie er eventueel statistisch gezien of niet wel eens wereldkampioen zou kunnen worden straks misschien...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:36 schreef Bismarck het volgende:
M'n topic, wat doe je![]()
Doe ik nog zo m'n om eerst in de annalen te checken of de bewuste lijst uit mijn topic niet eerder gepubliceerd was reageert de eerste onbehouwen boer met de opmerking ''dit was een tijdje terug al bekend gemaakt.'' Allicht was het een tijdje terug al bekend gemaakt want anders zou ik het niet kunnen posten. Vervolgens komt de spuit 13 ook met de opmerking ''al oud''.
Als het al eerder op fok geplaatst was dan alle lof voor jullie alziende ogen en terecht dat mijn topic dicht is. Dan zou ik graag een link willen zien. Maar nog voordat ik de kans krijg om op de opmerking van Type-R te reageren (wat wil je met dit topic) zit er al een slotje op. Werkelijk ongehoord.
Pure provocatiequote:Op donderdag 15 juni 2006 01:02 schreef Loedertje het volgende:
Ik wil niet rellenIk wil
blij
zijn
voor
Duitsland
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:51 schreef _The_General_ het volgende:
Hoorde ik hier iemand Duits soldaat zeggen ?
Dat users elkaar niet altijd liggen of het ergens niet over eens zijn is prima. Om daarentegen dit soort grove opmerkingen te plaatsen in een topic vind ik eigenlijk gewoon onnodig en te ver gaanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kun je niet eens inhoudelijk reageren?
Wees blij dat ik überhaupt nog op je reageer, jij als de meeste gehate en sneue fok-user van het jaar 2004 en 2005. Met je kansloze 312 posts per dag in je sneue topics. Denk je nu echt dat zo'n sneu iemand als jij me kan raken? Kerel, ik pis over je moeders graf man!
Nee, klopt dit is inderdaad not done, Opmerking was overigens net al verwijderd, voordat ik dit bericht las.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat users elkaar niet altijd liggen of het ergens niet over eens zijn is prima. Om daarentegen dit soort grove opmerkingen te plaatsen in een topic vind ik eigenlijk gewoon onnodig en te ver gaanHet later aanpassen van de post doet hier naar mijn mening niets aan af. Er is immers meerdere malen gequote.
In de quotes is het wel blijven staanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt dit is inderdaad not done, Opmerking was overigens net al verwijderd, voordat ik dit bericht las.
Dan heb ik er een paar vergeten. Ik dacht dat ik die ook mee had genomen. Ga er meteen achteraan.quote:
Kunnen jullie letten op dergelijke users die alleen maarquote:
Mwa, dat het irritant is kan ik me voorstellen, maar in de live-topics gaat het er nu eenmaal zo aan toe. Daar ligt de kwaliteit (meestal) van de posts lager dan in de andere topics,quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kunnen jullie letten op dergelijke users die alleen maaren
posten. Dit is zeer irritant en ze voegen vooral niks toe.
Raar, Ik heb zelf nergens last van. Ook als ik even uitlog, kan ik het topic gewoon helemaal lezen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:58 schreef maril het volgende:
Bij dit topic kun je alleen pag 1 lezen de rest wil niet Cruijff's quote van de dag.
Ik zie er eigenlijk de humor wel van in. Het is dan wel het enige land waarvan een landentopic wordt toegestaan. Een beetje de gezonde rivaliteit/ "burenruzie" zeg maar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dat het België topic niet thuis hoort in dit WK 2006 forum. België is niet aanwezig op het WK 2006 en heeft er verder ook weinig mee te maken, dus volgens mij hoort dat topic gewoon thuis in het VBL forum.
Dat is mijn topic hoor ..En het staat in WKquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:17 schreef popolon het volgende:
Dat topi staat in VBL, deze kan dus best in WK.
Zo, dat is mijn mod wannabe mening.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Theo Reitsma.
Er is een persoon die schijnbaar niet kan hebben dat ik een topic hebt geopent van Theo Reitsma.
En dat is Tong80
Ja dat zeg ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is mijn topic hoor ..En het staat in WK![]()
Ben ik nou zo onduidelijk of wel?quote:
Nee, jij bent prima !! Helemaal niet onduidelijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben ik nou zo onduidelijk of wel?
Ah, ok haabaaike.
Het is gewoon een ONZ topic, achter heb ik het woord oudejongenskrentebrood gebruikt. Hebben wij in WK niet echt veel behoefte aanquote:Op zondag 18 juni 2006 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom het FOK WK ELftal-topic is verplaatst naar onzin
Dit is toch gewoon een grappig topicreeks voor mensen die regelmatig in het WK-forum posten, als je het naar onzin zet verliest het een beetje zijn glans. Ik geef toe dat er geen wildgroei van dat soort topics moet komen maar eentje kan toch wel, beetje flauw.
Ok dus het WK-forum moet vooral een humorloos geheel blijvenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is gewoon een ONZ topic, achter heb ik het woord oudejongenskrentebrood gebruikt. Hebben wij in WK niet echt veel behoefte aan.
Waar heb ik het over humorloos?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dus het WK-forum moet vooral een humorloos geheel blijven
het feit dat je het verplaatst naar ONZ omdat je meldt er in WK geen behoefte aan te hebben vind ik een beetje humorloos... het is echt een topic wat alleen in WK tot zijn recht komt omdat alleen mensen die het WK volgen er in posten... in ONZ staat het dus totaal misplaatst wat mij betreftquote:
dat is een oplossing inderdaadquote:Op zondag 18 juni 2006 12:29 schreef Sc0rPi0n het volgende:
misschien is het een idee om hem terug te halen en centraal te maken (dan staat hij uit het zicht zeg maar van de rest)
Ik vind het topic niet zo grappig. Boezelaar heeft daar best een punt over gehad een paar dagen geleden. Je argument over dat alleen mensen die het WK volgen er in posten is kolder natuurlijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het feit dat je het verplaatst naar ONZ omdat je meldt er in WK geen behoefte aan te hebben vind ik een beetje humorloos... het is echt een topic wat alleen in WK tot zijn recht komt omdat alleen mensen die het WK volgen er in posten... in ONZ staat het dus totaal misplaatst wat mij betreft
oki dokiquote:Op zondag 18 juni 2006 14:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Borisz, als je een wedstrijdtopic opent, zou je dan een regel ruimte tussen alle banners willen laten. Ziet er wat netter uit. alvast bedankt.
Dank jequote:Op zondag 18 juni 2006 21:16 schreef Doc het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het WK forum heel goed vind gaan. Vele malen beter dan ik van te voren verwacht had. Hulde!
quote:
okquote:Op maandag 19 juni 2006 00:03 schreef dndiek het volgende:
[Tv Tip] Studio Sportzomer - deel 7
Dicht svp!
Heb gepost wat ik van hem weet verder.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:11 schreef outcast_within het volgende:
Otto pfister wtf?
heeft er iemand mss meer info over die kerel?
aangezien mijn topic kennelijk een 1 woord topic werd ^_^
Ik heb er op gereageerd in het topicquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef Frutsel het volgende:
Kan iemand svp even dit topic in de gaten houden --> Het Iran topic #1
Met name de lichtelijk racistische maar voornamelijk politiek getinte opmerkingen en de haat van Ippon over het 'land Iran' komen me langzaam de strot uit.
Mjah, door het oranje zie je bijna het verschil niet meer... dus ik verwacht dat het niets uithaalt.. maar het loopt nu wel heel erg fout vind ik... delete desnoods wat... opmerkingen over' khutvolk dat khutpresident kiest' of 'nederlander die door hitler in WO2 in de kont werd geneukt'... waar gaat het nog over...quote:
Je hebt helemaal gelijk. Opruimen is inderdaad een betere optie. Zo kan er ook niet meer op die posts gereageerd worden. Dat is dus ook nu gebeurdquote:Op maandag 19 juni 2006 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, door het oranje zie je bijna het verschil niet meer... dus ik verwacht dat het niets uithaalt.. maar het loopt nu wel heel erg fout vind ik... delete desnoods wat... opmerkingen over' khutvolk dat khutpresident kiest' of 'nederlander die door hitler in WO2 in de kont werd geneukt'... waar gaat het nog over...
Bedankt in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |