Even mijn armbandje opzoeken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ach, ik vermaak mij ook wel in die andere threads
Moet alleen nog een nsb vlaggetje hebben voor dit vreemde WK forum
Dát mag hier nu namelijk wel geloof ik
Slapende, het is laat he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:55 schreef dndiek het volgende:
Waar zijn de WK-modjes eigenlijk?
Ja hierquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:55 schreef dndiek het volgende:
Het is 5 voor 1, grote kans dat ze slapen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:55 schreef dndiek het volgende:
Jij bent Oranjefanquote:
Daar zit natuurlijk wel wat inquote:
Bos81, Da_Sandman en Sc0rPi0n slapen dan al sedert 9 juni?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is 5 voor 1, grote kans dat ze slapen.
Wat mij betreft is het WK morgen afgelopen en dat oranje kleurtje heb je aan mij te danken. Laat iedereen lekker het team aanmoedigen van hun keuze. Heb jij er last van?quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:00 schreef VoreG het volgende:
Tijdens het WK ten alle tijden alle pro Duitse reacties verwijderen en bovenal een Oranje kleurtje aanmeten!
Nou gast, we zijn je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het WK morgen afgelopen en dat oranje kleurtje heb je aan mij te danken. Laat iedereen lekker het team aanmoedigen van hun keuze. Heb jij er last van?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het WK morgen afgelopen en dat oranje kleurtje heb je aan mij te danken. Laat iedereen lekker het team aanmoedigen van hun keuze. Heb jij er last van?
Zeer belangrijk modschap jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel raar. Ze zijn toch met z'n drieen? Kan dan toch best in ploegendiensten van 8 uur?
Het is natuurlijk niet zomaar een functie.
Ik heb de lijst al veel eerder gezien, zou niet meer weten waar. Maar, stel dat het niet op Fok! is geweest, wat wil je dan met dit topic? Plaats het anders in het algemene nieuws, dit is absoluut geen topic waardig. Net als andere topics die gaan over wie er eventueel statistisch gezien of niet wel eens wereldkampioen zou kunnen worden straks misschien...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:36 schreef Bismarck het volgende:
M'n topic, wat doe je![]()
Doe ik nog zo m'n om eerst in de annalen te checken of de bewuste lijst uit mijn topic niet eerder gepubliceerd was reageert de eerste onbehouwen boer met de opmerking ''dit was een tijdje terug al bekend gemaakt.'' Allicht was het een tijdje terug al bekend gemaakt want anders zou ik het niet kunnen posten. Vervolgens komt de spuit 13 ook met de opmerking ''al oud''.
Als het al eerder op fok geplaatst was dan alle lof voor jullie alziende ogen en terecht dat mijn topic dicht is. Dan zou ik graag een link willen zien. Maar nog voordat ik de kans krijg om op de opmerking van Type-R te reageren (wat wil je met dit topic) zit er al een slotje op. Werkelijk ongehoord.
Pure provocatiequote:Op donderdag 15 juni 2006 01:02 schreef Loedertje het volgende:
Ik wil niet rellenIk wil
blij
zijn
voor
Duitsland
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:51 schreef _The_General_ het volgende:
Hoorde ik hier iemand Duits soldaat zeggen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |