Denk toch niet dat men daar blij is als ik superblije plaatjes en huppelsmileys blijf posten...quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kun je toch prima in het napraattopic kenbaar maken: [GROEP A]Duitsland - Polen #5 Het blijven Duitsers.
Eigenlijk wel een beetje..quote:Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kun je toch prima in het napraattopic kenbaar maken: [GROEP A]Duitsland - Polen #5 Het blijven Duitsers.
deze is er ook nog, Post hier als jij voor Duitsland bent!!!!!
Sorry Vaduz, maar ik heb dus weinig zin om te gaan posten in een topic met reacties als hierboven.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:28 schreef Rekkie het volgende:
Nederlanders die voor duitsland zijn --> NSB'ers
Jij kiest er zelf voor als mod om bepaalde reacties te laten staan, ik kies er eigenlijk gewoon voor om happy te zijn met het feit dat ze ervoor gaan .quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee sorry, die 'superblije plaatjes en huppelsmileystopics' voegen weinig toe en lokken soortgelijke reacties uit als de eerder vermelde topics.
Dan neem ik wat werk uit handen en verwijs ik mensen zonder hersentjes die ongenuanceerde uitspraken doen naar het topic waarin dat wenselijk is?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
En wat denk je wat er gebeurt als ik het topic heropen?
Er is toch al een Duitsland topic? Waarom zou je er dan nog 1 willen... Omdat er bepaalde reacties staan? Dan lees je daar lekker overheenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Sorry Vaduz, maar ik heb dus weinig zin om te gaan posten in een topic met reacties als hierboven.
Jij je zin, ik post wel in die andere...quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is toch al een Duitsland topic? Waarom zou je er dan nog 1 willen... Omdat er bepaalde reacties staan? Dan lees je daar lekker overheen
Kun je het mooi op je CV zettenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:45 schreef VoreG het volgende:
Ik zou zo mod kunnen zijn
Je hebt liever negatieve topics dan "fan topics" voor andere ploegen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is toch al een Duitsland topic? Waarom zou je er dan nog 1 willen... Omdat er bepaalde reacties staan? Dan lees je daar lekker overheen
Vakkenvullerquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kun je het mooi op je CV zetten
Post hier als jij voor Duitsland bent!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hebt liever negatieve topics dan "fan topics" voor andere ploegen?
Dus als hier een legioen Brazilië aanhangers zou zitten mogen die geenBrazilië
topic openen, maar een eventueel "Haat hier Brazilianen" is okay?
Je hebt binnenkort toch tijd over na je ontslagquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:45 schreef VoreG het volgende:
Ik zou zo mod kunnen zijn
Ach, ik vermaak mij ook wel in die andere threadsquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:47 schreef NorthernStar het volgende:
Dus als hier een legioen Brazilië aanhangers zou zitten mogen die geenBrazilië
topic openen, maar een eventueel "Haat hier Brazilianen" is okay?
Ja, dat is de positieve in deze. En bij Duitsland ligt zoiets hier anders, een laat doelpunt van Duitsland heeft een geschiedenis.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Post hier als jij voor Duitsland bent!!!!!
Deze bedoel je?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vakkenvuller
Administratiemedewerker
Helpdeskmedewerker
Mod van Fok!
Héél positief als je users toelaat andere users uit te maken voor NSB-erquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |