hahahah en nog klagen ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
Waar heb je het over ik open een topic over de beste verslaggever van Nederland. Ik zeg dat ik het geweldig vind dat ie op dit WK een paar wedstrijden doet, ik dacht 7. En jij gooit er een slotje op.
Theo Reitsma wat een held. Gelukkig even terug op het WK.
Dat jij Theo Reitsma niet kent en de legendarische fragmenten niet in de historie kunt plaatsen geeft je niet het recht dit topic te sluiten. Overleg in het vervolg met je mede mods die wel voetbalverstand hebben voor je een slotje plaatst.
Weet je zeker dat je geen vrouw bent en geen enkel benul van voetbal hebt. Want ik snap totaal niet wat je bedoelt. Trouwens leuk dat je al heel je voetballeven al één post hebt geplaatst in VBL.quote:
Oh ja jij was die lieve user waar die anderen het altijd over hebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen vrouw bent en geen enkel benul van voetbal hebt. Want ik snap totaal niet wat je bedoelt. Trouwens leuk dat je al heel je voetballeven al één post hebt geplaatst in VBL.
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD&cmercial=mlqlLsHCjEtCeDnDCsjEquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:52 schreef koster het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet van de Nationale Nederlanden reclame?
quote:Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef Bos81 het volgende:
Sorry
overheen gekeken, zal hem overplaatsen.
Ik heb hem gemerged zien worden.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:08 schreef dolle_hond het volgende:
waar is mijn stats-topic gebleven?
jammer, want ik had de stats van de andere wedstrijden er bij willen zettenquote:Op zondag 11 juni 2006 14:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb hem gemerged zien worden.
[10 Juni 21:00 ] Argentinië - Ivoorkust #4
Zij zijn geupload en in de wedstrijdtopics en het stickey overzichtstopic geplaatst.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wederom 4 gemaild Bos81.
Schouderklopjes meldtopic deel 1quote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wederom 4 gemaild Bos81.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |