abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38655123
Hier verder....
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

Rasonzuiver zijn en het meest verwant zijn aan Berbers
Begrijp je wel wat rasONzuiver betekent?
Hij zegt dat Italianen helemaal niet zuiver zijn omdat ze veel Berberbloed nog hebben. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
-
pi_38655217
Is het onderwerp gesloten?
pi_38655319
Ik kijk deze discussie nog even aan..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_38655321
Zeg Daggla stammen Grieken niet af van de Turken?

Die TT.

HuisMussolini.

Ik geef toe dat ik nogal geinteresseerd ben in zijn persoon. Heb er de laatste tijd heel veel over gelezen en ik vind sommige van zijn ideeen goed maar als iemand een hekel heeft aan hem ben ik het wel.

http://www.ilduce.net/loreto4.jpg
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_38655365
Niet de zwakte van je argumenten afleiden met over pedopartijen te beginnen. Daar gaat het hier helemaal niet over. We hebben het er ook niet over welk land verwerpelijker is dan andere.

De redeneringen van mensen (lees Forzarob Backdoorman en Onze Italiaanse vriend) zijn krom en als ze al worden geattakeerd, wordt er niet goed op tegenargumenten ingegaan. Daarnaast enkele zinnetjes van' ik heb zulke vrienden en blah blah' verzwakken je post nog meer want de implicaties van jullie posts druipen ervan af. Jullie willen graag een europees team zien met zo min mogelijk 'zwartjes' (ik gebruik dit woord doelbewust omdat precies in jullie denkwijze past en dat hebben jullie voldoende bewezen in jullie posts) en het liefst eigenlijk helemaal niet.

Het constant vergelijkingen maken die helemaal niet opgaan zoals hier
quote:
Hou zouden jullie het trouwens vinden als bij je eigen club zoals Ajax, Feyenoord, Fc Den bosch, Emmen, Fortuna Sittard opeens 23 Polen/Koreanen/Ivorianen in de selectie zouden zitten? Zou je je daar nog mee identifceren?
We hebben het voornamelijk over mensen die uitkomen voor het land waar ze meestal zelf geboren zijn maar roots hebben liggen in een voormalige kolonie of gebied dat nog steeds onderdeel is van het land waarvoor ze uitkomen. Dus we hebben het niet over KALOU of CAMORONESI!!

En helaas vind ik het triest om te zeggen maar dat zei ik ook al tegen forzarob en backdoorman. Jullie visie op met iemand identificeren is wel heel erg kortzichtig want jullie maken constant duidelijk dat je alleen kan identificeren als hij van dezelfde afkomst is. Zegt iets over de kijk die jullie op de wereld hebben, maar ja dat mag!

Jullie zijn ook nog steeds niet ingegaan op het feit dat je liefde kunt hebben voor het land waar je oorspronkelijk roots liggen en het land waarvoor je uitkomt. Ze zijn NIET ONVERENIGBAAR.
quote:
Ook dan verschillen we daarover van mening Ik vind mensen van Guadeloupe Martinique en Guyana wel allochtonen ook al zijn het nu overzeese departementen. Nederlandse media hebben het toch ook nog steeds over Antillianen ipv Nederlanders.
Zwaktebod! De media hebben het over iets dus het is zo! En ik trek niks uit zijn verband. Je schrijft het zelf zo.

Oh ja nog ff iets over de raszuiverheid waar jullie zo voor 'vechten'. Als de natuur of God het echt zo had gewild dat mensen niet konden mengen dan leg mij dan uit waarom het mogelijk is. En kom aub niet met zwakteargumenten van in de Bijbel staat, schoemaker houdt je bij je leest of waarom zijn er dan verschillende soorten mensen op de wereld. Dit is grotendeels rekening houdend met de klimaten te verklaren maar dat is weer een heel ander topic.

Ten slotte het laatste feitje.....jullie hebben gewoon bepaalde denkbeelden en zoeken daar argumenten bij.
pi_38655384
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hier verder....
[..]

Begrijp je wel wat rasONzuiver betekent?
Hij zegt dat Italianen helemaal niet zuiver zijn omdat ze veel Berberbloed nog hebben. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
dat is niet wat die kneus zei
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_38655414
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

Wat zit je nou uit je nek te lullen, jij beweert dat ze rasonzuiver zijn maar tegelijkertijd zijn ze het meeste verwant aan Berbers.... Alsof ze allemaal dezelfde samenstelling van het bloed hebben? Pff....
Simpel voorbeeld voor simpele mensen:

Je hebt 10 Duitsers:

3 zijn 100% van Duits bloed

4 zijn 80% Duits bloed en 20% Pools bloed

3 zijn 50% Duits bloed, 30% Pools bloed, 10% Engels en 10% Zwasilands bloed

Dan heb je een vrij raszuiver volkje. Met als meest voorkomende vreemde factor Pools.

Dan nemen we de 10 Italianen:

1 is er 100% Italiaans bloed

2 zijn 50% Italiaans 30% Grieks en 20% Berber

2 zijn 50% Italiaans, 30% Berber en 30% Frans-Guyanees

3 zijn 60% Italiaans 30% Maritinques en 10% Chinees

2 zijn 40% Italiaans, 40% Frans, 10% Mozambiquaans en 10% Berber

Dan zijn de Italianen dus hoogst ras onzuiver. En is de meest voorkomende onzuivere factor: Berber.

En he, dat is nou net wat ik beweer.

Nu verwar ik ras met nationaliteit. En zijn die percentages compleet uit de lucht gegrepen. Maar ik hoop dat je simpele ziel het nu wel wil snappen...
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38655420
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:44 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Heb ik al min of meer klaar liggen.
Veel plezier. Waar ga je wonen in Italie? Ik zit er over te denken om over een tijdje ook weer eens naar Italie te vertrekken. Naar 't zuiden rond Napoli ergens. Maar nou niet bepaald om aan corrupte politiek en racisme te ontsnappen
quote:
Zwaar racistische pulp??? Welke uitspraken zijn dan zwaar racistisch volgens jou? Jij denk trouwens minstens even racistisch als mij. Het enige dat ik ongeveer heb neergezet is dat ik een Frans elftal met 9 zwarten niet goed vind. Lijkt me niet meer dan logisch, het Franse volk denkt er ook zo over.
Je hebt werkelijk geen benul dat jouw rassenscheidingsopvattingen zwaar racistisch zijn? Pffff.....fijne wedstrijd......

't Franse volk denkt er trouwens absoluut niet zo over. Wel eens tijdens grote toernooien in Frankrijk geweest? Ik was er toen de 10 kleine negertjes wereldkampioen werden.......
quote:
Maar zou jij het goed vinden als jouw Nederlandse club 21 Ivorianen en een Let in de selectie zou hebben?
Gelukkig spelen er 21 Fransen en een Fransman in het NATIONALE elftal van Frankrijk.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38655432
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:57 schreef ForzaRob het volgende:
Als ik Fransman zou zijn zou ik geen enkele binding meer hebben met het Franse elftal, ik bedoel ,kom op , er spelen 3 echte Fransen in het team, de rest zijn allemaal geimporteerde Afrikanen.
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:57 schreef ForzaRob het volgende:
Nu heb ik een beetje gekeken naar het onder de 19 tournooi en daar is het echt erg. Ik geloof dat er bij Nederland maar 3 echte Hollanders op het veld lopen.
kneus, dus alleen met blond haar en blauwe ogen ben je een echte 'hollander'?
zielige discriminerende zwakzinnige idioten zoals jij zorgen er mede voor dat onze nieuwe nederlanders niet eens willen integreren
want ja, je hoort er toch nooit bij he?

Zeg dan gewoon dat je een hekel hebt een negers, want het lijkt me niet dat je een probleem hebt met indische jongens zoals Van persie, heitinga, landzaat, van bronckhorst?
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:00:21 #10
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38655490
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Simpel voorbeeld voor simpele mensen:

Je hebt 10 Duitsers:

3 zijn 100% van Duits bloed

4 zijn 80% Duits bloed en 20% Pools bloed

3 zijn 50% Duits bloed, 30% Pools bloed, 10% Engels en 10% Zwasilands bloed

Dan heb je een vrij raszuiver volkje. Met als meest voorkomende vreemde factor Pools.

Dan nemen we de 10 Italianen:

1 is er 100% Italiaans bloed

2 zijn 50% Italiaans 30% Grieks en 20% Berber

2 zijn 50% Italiaans, 30% Berber en 30% Frans-Guyanees

3 zijn 60% Italiaans 30% Maritinques en 10% Chinees

2 zijn 40% Italiaans, 40% Frans, 10% Mozambiquaans en 10% Berber

Dan zijn de Italianen dus hoogst ras onzuiver. En is de meest voorkomende onzuivere factor: Berber.

En he, dat is nou net wat ik beweer.

Nu verwar ik ras met nationaliteit. En zijn die percentages compleet uit de lucht gegrepen. Maar ik hoop dat je simpele ziel het nu wel wil snappen...
dat is niet wat je eerst zei.

overigens wat is in godsnaam 'italiaans bloed' dan? ze zijn allemaal 100% italiaan
pi_38655509
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:56 schreef Pulu het volgende:
Niet de zwakte van je argumenten afleiden met over een pedopartijen te beginnen. Daar gaat het hier helemaal niet over. We hebben het er ook niet over welk land verwerpelijker is dan andere.

De redeneringen van mensen (lees Forzarob Backdoorman en Onze Italiaanse vriend) zijn krom en als ze al worden geattakeerd, wordt er niet goed op tegenargumenten ingegaan. Daarnaast enkele zinnetjes van' ik heb zulke vrienden en blah blah' verzwakken je post nog meer want de implicaties van jullie posts druipen ervan af. Jullie willen graag een europees team zien met zo min mogelijk 'zwartjes' (ik gebruik dit woord doelbewust omdat precies in jullie denkwijze past en dat hebben jullie voldoende bewezen in jullie posts) en het liefst eigenlijk helemaal niet.

Het constant vergelijkingen maken die helemaal niet opgaan zoals hier
[..]

We hebben het voornamelijk over mensen die uitkomen voor het land waar ze meestal zelf geboren zijn maar roots hebben liggen in een voormalige kolonie of gebied dat nog steeds onderdeel is van het land waarvoor ze uitkomen. Dus we hebben het niet over KALOU of CAMORONESI!!

En helaas vind ik het triest om te zeggen maar dat zei ik ook al tegen forzarob en backdoorman. Jullie visie op met iemand identificeren is wel heel erg kortzichtig want jullie maken constant duidelijk dat je alleen kan identificeren als hij van dezelfde afkomst is. Zegt iets over de kijk die jullie op de wereld hebben, maar ja dat mag!

Jullie zijn ook nog steeds niet ingegaan op het feit dat je liefde kunt hebben voor het land waar je oorspronkelijk roots liggen en het land waarvoor je uitkomt. Ze zijn NIET ONVERENIGBAAR.
[..]

Zwaktebod! De media hebben het over iets dus het is zo! En ik trek niks uit zijn verband. Je schrijft het zelf zo.

Oh ja nog ff iets over de raszuiverheid waar jullie zo voor 'vechten'. Als de natuur of God het echt zo had gewild dat mensen niet konden mengen dan leg mij dan uit waarom het mogelijk is. En kom aub niet met zwakteargumenten van in de Bijbel staat, schoemaker houdt je bij je leest of waarom zijn er dan verschillende soorten mensen op de wereld. Dit is grotendeels rekening houdend met de klimaten te verklaren maar dat is weer een heel ander topic.
Sterker nog, het is gezonder om je voort te planten met iemand die genetisch enorm van je verschilt, dan met iemand die meer op je lijkt.
quote:
Ten slotte het laatste feitje.....jullie hebben gewoon bepaalde denkbeelden en zoeken daar argumenten bij.
Idd, het wordt even politiek-correchtgepraat en dan mag je het wel zeggen, denken ze.
"Ja dat vind ik gewoon, dat die mensen nog steeds allochtoon zijn ondanks een paar eeuwen betrokkenheid bij de Franse staat"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:03:17 #12
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38655597
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Sterker nog, het is gezonder om je voort te planten met iemand die genetisch enorm van je verschilt, dan met iemand die meer op je lijkt.
[..]

Idd, het wordt even politiek-correchtgepraat en dan mag je het wel zeggen, denken ze.
"Ja dat vind ik gewoon, dat die mensen nog steeds allochtoon zijn ondanks een paar eeuwen betrokkenheid bij de Franse staat"
dat is precies waarom de nederlanders in Indië met de 'inlanders' neukten, omdat de blonde blanke vrouwen te zwak waren om daar te overleven
pi_38655651
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:00 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

dat is niet wat je eerst zei.

overigens wat is in godsnaam 'italiaans bloed' dan? ze zijn allemaal 100% italiaan
Dit is wat ik zei:
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De Italianen zijn één van de meest rasonzuivere volken ter wereld. Ongeveer heel de wereldgeschiedenis is wel eens over de Italiaanse mama's heen geweest

Genetisch zijn ze trouwens het sterkst verwant met de Berberbevolking van Noord-Afrika, das schrikken he?
Dan denk ik dat je over het genetisch verwant valt? Tja, dat kan je als je slecht bent in begrijpend lezen anders opvatten. Maar dan ben je wel heel dom als je het in de context van het topic en het eerder gezegde niet kunt plaatsen.

Het Italiaans en 100% Italiaans is zoals ik al zei onzin. Het is een simplificatie om jouw botte brein duidelijke te maken wat er aan de hand is. Als je het niet wil begrijpen dan ben ik bang dat je het topic maar met rust moet laten omdat het te hoog gegrepen is voor je. Misschien is ONZ een beter forum voor je. Of anders is er vast nog wel een leuk sesamstraat-forum te vinden op internet.
pi_38655737
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, die god heeft wel over z'n evolutie nagedacht hoor
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:08:27 #15
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38655778
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dit is wat ik zei:
[..]

Dan denk ik dat je over het genetisch verwant valt? Tja, dat kan je als je slecht ben in begrijpend lezen anders opvatten. Maar dan ben je wel heel dom als je het in de context van het topic en het eerder gezegde niet kunt plaatsen.

Het Italiaans en 100% Italiaans is zoals ik al zei onzin. Het is een simplificatie om jouw botte brein duidelijke te maken wat er aan de hand is. Als je het niet wil begrijpen dan ben ik bang dat je het topic maar met rust moet laten omdat het te hoog gegrepen is voor je. Misschien is ONZ een beter forum voor je. Of anders is er vast nog wel een leuk sesamstraat-forum te vinden op internet.
ah, omdat jij je zielige shit niet normaal kan uitleggen doe je dat maar aan de hand van een onzin voorbeeld. goed, het moge duidelijk zijn dat jij dus een vervelende domme trol bent, en ik stel voor dat we deze zielige discussie voor gezien houden. aangezien er met zielige berber neukers zoals jij niet te praten valt.
pi_38655817
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:08 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

ah, omdat jij je zielige shit niet normaal kan uitleggen doe je dat maar aan de hand van een onzin voorbeeld. goed, het moge duidelijk zijn dat jij dus een vervelende domme trol bent, en ik stel voor dat we deze zielige discussie voor gezien houden. aangezien er met zielige berber neukers zoals jij niet te praten valt.
Ha, we zijn uitgelult?

't Zal mij trouwens aan me reet roesten hoe rasecht en raszuiver iemand is. 't Is alleen een beetje sneu als een Italiaan gaat verkondigen dat het slecht is en vooral dat hij gaat verkondigen dat de Italianen juist wel zuiver zijn en van vreemde smetten vrij....
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:11:13 #17
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38655878
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ha, we zijn uitgelult?
ah, je kan het weer niet laten om te reageren
nee inteeltneuker, jij bent uitgeluld.
pi_38655927
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:11 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

ah, je kan het weer niet laten om te reageren
Nee, ik gun je de eer niet om met een argumentloos zwaktebod het laatste woord te hebben
quote:
nee inteeltneuker, jij bent uitgeluld.
Over zwakteboden gesproken

of is het zwaktebodden?
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:14:13 #19
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38655974
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee, ik gun je de eer niet om met een argumentloos zwaktebod het laatste woord te hebben
[..]

Over zwakteboden gesproken

of is het zwaktebodden?

100% zielig
pi_38655997
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dit is wat ik zei:
[..]

Dan denk ik dat je over het genetisch verwant valt? Tja, dat kan je als je slecht ben in begrijpend lezen anders opvatten. Maar dan ben je wel heel dom als je het in de context van het topic en het eerder gezegde niet kunt plaatsen.

Ik bewonder je vasthoudendheid, anders start je hier http://www.ilduce.net/forum/ een discussie op over je ideeen over het Italiaanse ras die praktisch niets met dit topic te maken hebben. Ben wel benieuwd wat daar uitkomt.

En als je in de buurt van Napoli gaat wonen, daar zie je bijna geen zwarte gezichten op straat (tenzij een Napolitaan in jouw denkwijze ook al zwart is). Eng he als er geen multiculturele samenleving is. Ik ga uiteraard in Roma wonen (het is immers de caput mundi ) want ik heb een enorme grafhekel aan de BLANKE inwoners van Firenze, Verona, Livorno enz.

Ik ga overigens tijdens het wk lekker genieten van Ivoorkust en Brazilie, maar niet van Frankrijk.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_38656003
Goed, iemand nog iets inhoudelijks te melden? Of kan ie dicht?
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:17:14 #22
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38656081
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:14 schreef A.Petacchi het volgende:
Ik bewonder je vasthoudendheid, anders start je hier http://www.ilduce.net/forum/ een discussie op over je ideeen over het Italiaanse ras die praktisch niets met dit topic te maken hebben. Ben wel benieuwd wat daar uitkomt.
ja, lekker vasthouden aan wat onzin... hehe.
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Goed, iemand nog iets inhoudelijks te melden? Of kan ie dicht?
Ja lekker 'inhoudelijk' over 100% italianen lullen
pi_38656136
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:14 schreef A.Petacchi het volgende:
En als je in de buurt van Napoli gaat wonen, daar zie je bijna geen zwarte gezichten op straat (tenzij een Napolitaan in jouw denkwijze ook al zwart is). Eng he als er geen multiculturele samenleving is.
't Is maar net waar je ze zoekt natuurlijk. Ze zijn er volop. D'r loopt nu trouwens een grote horde Somalische halfbloedjes door de regio. Maar racistischer dan het zuiden van Italie is moeilijk te vinden. Maar goed, gelukkig heb ik een hoop vrienden en bekenden die niet zo zijn. Ik ga trouwens niet naar Napoli zelf (als ik al ga, het is voorlopig niet meer dan een ideetje), daar heb ik niets mee. De regio er om heen is gelukkig net een gradatie minder dan de grote stad.
pi_38656154
het is wel genoeg geweest nu
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')