Ik wil je mailen maar er staat geen adres in je profiel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:56 schreef SCH het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb de hand kunnen leggen op 3 WK-kaarten voor het Nederlands elftal, 21 juni in Stuttgart om 21.00 uur tegen Argentinië.
Iemand interesse? Zelf kan ik helaas niet.
Het zijn zogenaamde b.z.-plaatsen.
Doe maar een krat bier per kaart, aangezien ik ze ook maar gekregen heb.
Ik heb een overzicht van de plek in het stadion meegestuurd.
Mail me snel om het kort te sluiten! Wie het eerst komt.....
dat zou wel een hele originele grap zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:02 schreef Donaldo het volgende:
omdat je er zo lief om vraagt, dit zal em wel zijn
[afbeelding]
Laat me raden, jullie vriendschap is nu over tenzij ze alsnog die 3 WK kaarten voor je ritselt?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:11 schreef SCH het volgende:
Ik trapte er anders vierkant in vanochtend - omdat een goede vriendin die mail stuurde
Ze zei: domoor, je weet toch dat ik geen bier drinkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat me raden, jullie vriendschap is nu over tenzij ze alsnog die 3 WK kaarten voor je ritselt?![]()
![]()
noob, zie je toch aan de bouw van het stadionquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:11 schreef SCH het volgende:
Ik trapte er anders vierkant in vanochtend - omdat een goede vriendin die mail stuurde
Ik had die foto niet direct opengemaaktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
noob, zie je toch aan de bouw van het stadion![]()
Die vrouwen van tegenwoordig worden steeds bijdehandser he?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zei: domoor, je weet toch dat ik geen bier drink![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |