Het is gewoon een ONZ topic, achter heb ik het woord oudejongenskrentebrood gebruikt. Hebben wij in WK niet echt veel behoefte aanquote:Op zondag 18 juni 2006 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom het FOK WK ELftal-topic is verplaatst naar onzin
Dit is toch gewoon een grappig topicreeks voor mensen die regelmatig in het WK-forum posten, als je het naar onzin zet verliest het een beetje zijn glans. Ik geef toe dat er geen wildgroei van dat soort topics moet komen maar eentje kan toch wel, beetje flauw.
Ok dus het WK-forum moet vooral een humorloos geheel blijvenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is gewoon een ONZ topic, achter heb ik het woord oudejongenskrentebrood gebruikt. Hebben wij in WK niet echt veel behoefte aan.
Waar heb ik het over humorloos?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dus het WK-forum moet vooral een humorloos geheel blijven
het feit dat je het verplaatst naar ONZ omdat je meldt er in WK geen behoefte aan te hebben vind ik een beetje humorloos... het is echt een topic wat alleen in WK tot zijn recht komt omdat alleen mensen die het WK volgen er in posten... in ONZ staat het dus totaal misplaatst wat mij betreftquote:
dat is een oplossing inderdaadquote:Op zondag 18 juni 2006 12:29 schreef Sc0rPi0n het volgende:
misschien is het een idee om hem terug te halen en centraal te maken (dan staat hij uit het zicht zeg maar van de rest)
Ik vind het topic niet zo grappig. Boezelaar heeft daar best een punt over gehad een paar dagen geleden. Je argument over dat alleen mensen die het WK volgen er in posten is kolder natuurlijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het feit dat je het verplaatst naar ONZ omdat je meldt er in WK geen behoefte aan te hebben vind ik een beetje humorloos... het is echt een topic wat alleen in WK tot zijn recht komt omdat alleen mensen die het WK volgen er in posten... in ONZ staat het dus totaal misplaatst wat mij betreft
oki dokiquote:Op zondag 18 juni 2006 14:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Borisz, als je een wedstrijdtopic opent, zou je dan een regel ruimte tussen alle banners willen laten. Ziet er wat netter uit. alvast bedankt.
Dank jequote:Op zondag 18 juni 2006 21:16 schreef Doc het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het WK forum heel goed vind gaan. Vele malen beter dan ik van te voren verwacht had. Hulde!
quote:
okquote:Op maandag 19 juni 2006 00:03 schreef dndiek het volgende:
[Tv Tip] Studio Sportzomer - deel 7
Dicht svp!
Heb gepost wat ik van hem weet verder.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:11 schreef outcast_within het volgende:
Otto pfister wtf?
heeft er iemand mss meer info over die kerel?
aangezien mijn topic kennelijk een 1 woord topic werd ^_^
Ik heb er op gereageerd in het topicquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef Frutsel het volgende:
Kan iemand svp even dit topic in de gaten houden --> Het Iran topic #1
Met name de lichtelijk racistische maar voornamelijk politiek getinte opmerkingen en de haat van Ippon over het 'land Iran' komen me langzaam de strot uit.
Mjah, door het oranje zie je bijna het verschil niet meer... dus ik verwacht dat het niets uithaalt.. maar het loopt nu wel heel erg fout vind ik... delete desnoods wat... opmerkingen over' khutvolk dat khutpresident kiest' of 'nederlander die door hitler in WO2 in de kont werd geneukt'... waar gaat het nog over...quote:
Je hebt helemaal gelijk. Opruimen is inderdaad een betere optie. Zo kan er ook niet meer op die posts gereageerd worden. Dat is dus ook nu gebeurdquote:Op maandag 19 juni 2006 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, door het oranje zie je bijna het verschil niet meer... dus ik verwacht dat het niets uithaalt.. maar het loopt nu wel heel erg fout vind ik... delete desnoods wat... opmerkingen over' khutvolk dat khutpresident kiest' of 'nederlander die door hitler in WO2 in de kont werd geneukt'... waar gaat het nog over...
Bedankt in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |