Dat users elkaar niet altijd liggen of het ergens niet over eens zijn is prima. Om daarentegen dit soort grove opmerkingen te plaatsen in een topic vind ik eigenlijk gewoon onnodig en te ver gaanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kun je niet eens inhoudelijk reageren?
Wees blij dat ik überhaupt nog op je reageer, jij als de meeste gehate en sneue fok-user van het jaar 2004 en 2005. Met je kansloze 312 posts per dag in je sneue topics. Denk je nu echt dat zo'n sneu iemand als jij me kan raken? Kerel, ik pis over je moeders graf man!
Nee, klopt dit is inderdaad not done, Opmerking was overigens net al verwijderd, voordat ik dit bericht las.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat users elkaar niet altijd liggen of het ergens niet over eens zijn is prima. Om daarentegen dit soort grove opmerkingen te plaatsen in een topic vind ik eigenlijk gewoon onnodig en te ver gaanHet later aanpassen van de post doet hier naar mijn mening niets aan af. Er is immers meerdere malen gequote.
In de quotes is het wel blijven staanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt dit is inderdaad not done, Opmerking was overigens net al verwijderd, voordat ik dit bericht las.
Dan heb ik er een paar vergeten. Ik dacht dat ik die ook mee had genomen. Ga er meteen achteraan.quote:
Kunnen jullie letten op dergelijke users die alleen maarquote:
Mwa, dat het irritant is kan ik me voorstellen, maar in de live-topics gaat het er nu eenmaal zo aan toe. Daar ligt de kwaliteit (meestal) van de posts lager dan in de andere topics,quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kunnen jullie letten op dergelijke users die alleen maaren
posten. Dit is zeer irritant en ze voegen vooral niks toe.
Raar, Ik heb zelf nergens last van. Ook als ik even uitlog, kan ik het topic gewoon helemaal lezen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:58 schreef maril het volgende:
Bij dit topic kun je alleen pag 1 lezen de rest wil niet Cruijff's quote van de dag.
Ik zie er eigenlijk de humor wel van in. Het is dan wel het enige land waarvan een landentopic wordt toegestaan. Een beetje de gezonde rivaliteit/ "burenruzie" zeg maar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dat het België topic niet thuis hoort in dit WK 2006 forum. België is niet aanwezig op het WK 2006 en heeft er verder ook weinig mee te maken, dus volgens mij hoort dat topic gewoon thuis in het VBL forum.
Dat is mijn topic hoor ..En het staat in WKquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:17 schreef popolon het volgende:
Dat topi staat in VBL, deze kan dus best in WK.
Zo, dat is mijn mod wannabe mening.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Theo Reitsma.
Er is een persoon die schijnbaar niet kan hebben dat ik een topic hebt geopent van Theo Reitsma.
En dat is Tong80
Ja dat zeg ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is mijn topic hoor ..En het staat in WK![]()
Ben ik nou zo onduidelijk of wel?quote:
Nee, jij bent prima !! Helemaal niet onduidelijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben ik nou zo onduidelijk of wel?
Ah, ok haabaaike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |