Er zijn ook nederlanders die iran wel steunen hoor...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat Nederland snel verliest. Dan kunnen we met z´n allen Ippon gaan uitlachen.
dat zijn geen schilderijen, dat zijn handwerk- tapijten die op schilderijen lijken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:04 schreef Solidius het volgende:
Ze kunnen de rest van die schilderijtjes mee naar huis nemen
Nog ergerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:37 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
dat zijn geen schilderijen, dat zijn handwerk- tapijten die op schilderijen lijken.
die zijn duur hoor. die ene wat ik vandaag gezien heb kost zeker rond 2000 Euro.quote:
Nu Nederland nog eruitquote:Op zondag 18 juni 2006 08:13 schreef Ippon het volgende:
Heerlijk, Iran is uitgeschakeld. Geen enge president die zijn team in Duitsland gaat aanmoedigen in de 1/8 finales. Geen provocaties meer. Het grootste khutteam van de WK ligt er uit.![]()
![]()
![]()
Voorlopig heeft Van Basten alles gewonnen wat hij moest winnen. Er komt geen einde aan.quote:
Een schamele overwinning op Servië-Montenegro (waar Argentinië met 6-0 overheen stormt) en een gelukkige winst op Ivoorkust. Wees er maar trots op. Er komt geen einde aan? Komt vanzelf.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:39 schreef Ippon het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Van Basten alles gewonnen wat hij moest winnen. Er komt geen einde aan.![]()
Als Nederland wereldkampiuoen wordt, dan lach ik alle Perzen uit.![]()
Keep dreaming Calimero.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een schamele overwinning op Servië-Montenegro (waar Argentinië met 6-0 overheen stormt) en een gelukkige winst op Ivoorkust. Wees er maar trots op. Er komt geen einde aan? Komt vanzelf.![]()
Oja, dan lach ik niet alle Nederlanders uit, alleen jou.
quote:
Ik moest er wel om lachen toen ik het zag. Wel origineel, doe mij er ook maar een!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:37 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
dat zijn geen schilderijen, dat zijn handwerk- tapijten die op schilderijen lijken.
Dan heb jij duidelijk geen verstand van voetbal. Jij snapt gewoon niet dat Oranje op zijn AC Milaans speelt, catenachio in optima forma waar Van Basten zoveel succes mee heeft behaald als voetballer.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Er zijn geen dromen voor nodig om Nederland uitgeschakeld te zien worden op dit WK, zeker niet gezien in het licht van het vertoonde spel van de eerste twee wedstrijden en de paar oefenwedstrijden daarvoor.
wat heet Van Basten met de nederlandse elftal gewonnen??quote:Op zondag 18 juni 2006 10:39 schreef Ippon het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Van Basten alles gewonnen wat hij moest winnen. Er komt geen einde aan.![]()
Als Nederland wereldkampiuoen wordt, dan lach ik alle Perzen uit.![]()
ik heb stiekem altijd een beetje medelijden met mensen die politiek en sport door elkaar halenquote:Op zondag 18 juni 2006 08:13 schreef Ippon het volgende:
Heerlijk, Iran is uitgeschakeld. Geen enge president die zijn team in Duitsland gaat aanmoedigen in de 1/8 finales. Geen provocaties meer. Het grootste khutteam van de WK ligt er uit.![]()
![]()
![]()
Ja, ik werd al bang van al die provocaties. Het werd toch echt te gek voor woorden toen die Iranezen dreigden het Olympiastadion in Munchen op te blazen als hun ploeg niet direct door mocht naar de finale. Wat hebben we zitten zweten toen dat ultimatum afliep.quote:Op zondag 18 juni 2006 08:13 schreef Ippon het volgende:
Geen provocaties meer. Het grootste khutteam van de WK ligt er uit.![]()
![]()
![]()
Zo hoort utquote:Op maandag 19 juni 2006 13:24 schreef F4iTH het volgende:
Aan beide kanten stonden/zaten zowel Iraniers als Portugezen, door mekaar heen, de wedstrijd te volgen. De teleurstelling was er maar 5 minuutjes en na het laatste fluitsignaal was het gewoon één groot feest tot midden in de nacht. Politie had ook bijna niks te doen. Geweldige ervaring.
(btw heel veel mooie vrouwen ook)
Ga klagen bij de FIFA zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:19 schreef Ippon het volgende:
Al met al is het onbegrijpelijk dat een ploeg als Iran op een WK mee mag doen. Het vertoonde spel lijkt nergens naar. Ik zag liever dat Rusland of Denmarken meededen.
Yep ik was ook geweest. Wat een sfeer inderdaad en volgens mij waren er wel wat meer Iraniers als Portugezen hoor :pquote:Op maandag 19 juni 2006 13:24 schreef F4iTH het volgende:
Xevor: Ben jij nog geweest? Ik ben sinds gisteren terug uit Frankfurt. WOW wat een sfeer. Buiten was er een Iraans concert maar er waren ook heel veel Portugezen op afgekomen. Op het water tussen twee grote straten had men een groot scherm neergezet (volgens de Duitsers zelf het grootste van Europa).
[afbeelding] slechte gsmcamera[afbeelding]
Aan beide kanten stonden/zaten zowel Iraniers als Portugezen, door mekaar heen, de wedstrijd te volgen. De teleurstelling was er maar 5 minuutjes en na het laatste fluitsignaal was het gewoon één groot feest tot midden in de nacht. Politie had ook bijna niks te doen. Geweldige ervaring.
(btw heel veel mooie vrouwen ook)
Jammer dat je er zo weinig mee opschiet hequote:Op maandag 19 juni 2006 21:47 schreef Ippon het volgende:
[..]
Heeft geen zin maar ik vind het genoeg dat jij en sommige perzen hier mijn mening kennen.
Ik begrijp uit je reactie dat mijn boodschap uitstekend is overgekomen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo weinig mee opschiet he![]()
Zou je denken dat we nu echt op de hoogte zijn van jouw mening? Er staat me namelijk vaag iets van bij. Kun je hem nog even voor de 2000ste keer herhalen, zodat we hem echt doorhebben?
Ik mag ze meteen niet meer.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:55 schreef Xevor het volgende:
Portugezen waren trouwens ook hele aardige mensen, een paar foto's met ze genomen. Kwa gedrag en uiterlijk lijken ze veel op ons.
Vergeet ook vooral niet je afschuw uit te spreken in het Frankrijk-topic, aangezien je zo'n ontzettende hekel hebt aan 'slecht voetbal'.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 06:00 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je reactie dat mijn boodschap uitstekend is overgekomen.![]()
Maar Iran speelt helaas nog een 3e wedstrijd op dit tournooi. Weer een marteling voor de ware voetballiefhebber.![]()
Dat lijkt me wat lastig want het gaat bij ippon duidelijk niet om voetbal maar om hele andere dingen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 06:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vergeet ook vooral niet je afschuw uit te spreken in het Frankrijk-topic, aangezien je zo'n ontzettende hekel hebt aan 'slecht voetbal'.![]()
No shit...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 06:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat lastig want het gaat bij ippon duidelijk niet om voetbal maar om hele andere dingen.
Don't give me that look.quote:
Jij vindt het anders belangrijk genoeg te weten dat ik het Iraans voetballteam intens haat. Dat heb je vaak genoeg laten blijken,.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:35 schreef Xevor het volgende:
[..]
Net alsof iemand het wat kan schelen of jij iemand mag of niet![]()
Tis maar waar je prioriteiten liggen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:00 schreef Ippon het volgende:
[..]
Jij vindt het anders belangrijk genoeg te weten dat ik het Iraans voetballteam intens haat. Dat heb je vaak genoeg laten blijken,.![]()
Inderdaad, allemaal kneuzenploegen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:13 schreef lfcprincess het volgende:
ben blij dat ze eruit liggen... saudie arabie en tunesie ook
kan jij het beter dan ? nee ?quote:
Ik kan het zeker niet beter maar spelers die zichzelf zo geweldig vinden (tenslotte wilden ze meedoen op het hoogste niveau) en helemaal maar dan ook helemaal niks presteren, zijn erg sneu.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:10 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
kan jij het beter dan ? nee ?
houd dan je mond dicht
Ik snap niet waarom je als voetballiefhebberquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:24 schreef lfcprincess het volgende:
ik snap sowieso niet waarom dat soort landen meedoen .. of doorgekomen zijn..
zullen vast wel een hele makkelijke kwalificatie rondes hebben gehad.. bar slecht was het.. op sommige momenten was het amateur voetbal nog beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |