gaap... iran was een uur lang zeker niet de mindere... al vond ik de overwinning uiteindelijk wel terecht... maar om nu te zeggen dat Iran waardeloos is... kunt merken dat het weer een politiek gerichte opmerking is van een 'voetbalkenner' (LOL!) isquote:Op zondag 11 juni 2006 19:54 schreef Ippon het volgende:
Gerechtigheid. 3-1 voor Mexico. Wat een waardeloze ploeg is Iran zeg.
Last van Iranofobie?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:54 schreef Ippon het volgende:
Gerechtigheid. 3-1 voor Mexico. Wat een waardeloze ploeg is Iran zeg.
Ik vind het gewoon een khutploeg, ben blij dat ik over een week niet meer naar ze hoef te kijken.quote:
ey je bent niet verplicht om naar de wedstrijden van iran te gaan kijken hoor ?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:22 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een khutploeg, ben blij dat ik over een week niet meer naar ze hoef te kijken.
Ik heb het al eerder gezegd hier ...... conditioneel legt een woestijnploeg het af tegen Europese teams. Woestijnploegen hebben niks te zoeken op een WK.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:21 schreef Arendt het volgende:
Jammer voor Iran, in de eerste helft waren ze goed maar de tweede was een stuk minder.
Blijf lekker weg joh... uit je posthistorie is duidelijk dat het om politieke redenen gaat... anders begin jij niet o.a. met dit soort topicsquote:Op maandag 12 juni 2006 07:22 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd hier ...... conditioneel legt een woestijnploeg het af tegen Europese teams. Woestijnploegen hebben niks te zoeken op een WK.
Ik heb een voetbalmening over Iran, die ventileer ik hier.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Blijf lekker weg joh... uit je posthistorie is duidelijk dat het om politieke redenen gaat... anders begin jij niet o.a. met dit soort topics
Europa wil niet dat Iran deelneemt aan WK
Sinds wanneer is Mexico een Europees team?quote:Op maandag 12 juni 2006 07:22 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd hier ...... conditioneel legt een woestijnploeg het af tegen Europese teams. Woestijnploegen hebben niks te zoeken op een WK.
Spaanse immigranten?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:35 schreef Arendt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Mexico een Europees team?
Er gaan nu geruchten dat een paar teamgenoten erg boos zijn geworden op Ali Daei en dat hij is vertrokken naar Tehran.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
Iran heeft toch aardige dingen laten zien. Met name Mahdavikia en Rezaei speelden goed, vond ik. Ali Daei helaas echt te oud.
Volgens velen is Iran conditioneel tekortgeschoten in de tweede helft. Daar ben ik het niet mee eens. Als het wat met conditie te maken had was het, laten we zeggen in de laatste 20 minuten gebeurd. Iran speelde de hele tweede helft 'defensief' (of ze moeten in de kleedkamers hebben doorgevoetbald...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 04:18 schreef Human_Patris het volgende:
...
tja en ik denk dat Mexico verdient gewonnen heeft op grond van de tweede helft.
Ik weet niet wat opeens gebeurd is met Iran?
Dat gebeurt bijna altijd met Iran dat ze in een bepaalde periode van een spel onder hun niveau spelen maar dat ze gedurende een hele helft zo afbouwen, heb ik nog nooit meegemaakt.
de tweede helft was de slechteste speel dat ik ooit van Iran heb gezien.
Het is idd leuk om te blijven hopen maar wij zullen de volgende wedstrijd zeker gaan verliezen. Ik hoor van mensen om me heen "Ach maakt niet uit, we winnen gewoon van Portugal". Echter, als je beetje realistisch blijft weet je dat Portugal ons zal wegspelen. Zij zijn zowel offensief als defensief superieur en de nederlaag van ons tegen Mexico heeft het zelfvertrouwen zeker geen goed gedaan.quote:Ik hoop dat ze tegen Portugal winnen. En ik hoop ook dat Khatibi, Enayati of Kazemian ook de kans krijgen om te spelen.
En die spelers moeten ophouden de tegenstanders zo te respecteren.
Volgens mij hebben we altijd teveel respect voor onze tegenstanders.
Dus tegen Portugal anders spelen, en proberen te winnen.
En als niet, is ook niet het eind van de wereld. Is maar een spel, en verder niks.
Het is niet alleen maar winnen waar het om gaat.
Wat ben je nou voor knurft joh...Politiek en sport moet je niet mengen. Ik heb ook een schijthekel aan hoe alles in Iran gaat, maar dat boeit toch niet op het WK?...Ze hebben terecht verloren van Mexico, maar ik vond ze zeker niet slecht spelen. tegen portugal geef ik ze geen kans, maar Angola moeten ze van kunnen winnen denk ik zo. iran viel me alles mee!quote:Op maandag 12 juni 2006 14:05 schreef Ippon het volgende:
Waarom had die Teymourian trouwens zijn voornaam op zijn shirt staan, weet jij dat?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:34 schreef Xevor het volgende:
[..]
Er gaan nu geruchten dat een paar teamgenoten erg boos zijn geworden op Ali Daei en dat hij is vertrokken naar Tehran.
Of dit waar is weet ik niet.
Mahdavikia was trouwens niet eens fit. Hij had nog een beetje last van een blessure. Hopelijk zijn Karimi en Mahdavikia weer superfit tegen Portugal. Nu Ali Daei niet meespeelt tegen Portugal kan Borhani een snelle spits zijn plaats innemen.
Wie ook goed speelde was Andranik Teymourian, zonder twijfel was hij aan de kant van Iran de beste speler. Hij is pas toegevoegd aan de nationale selectie maar hij speelt uitstekend. Ik denk dat er voor hem zeker weten een transfer naar een Europese club staat te wachten.
Ik hoorde dat hij dat zelf wilde. Sommigen zeggen door religieuze redenen, maar ik weet niet of er in de bijbel ergens staat dat je je achternaam niet op je shirt mag zetten :pquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom had die Teymourian trouwens zijn voornaam op zijn shirt staan, weet jij dat?
Ik vind het gewoon jammer dat de Iraanse ploeg uitkomt voor een eng land met een enge president. Maar meer zeg ik daar niet meer over want anders word ik weer 1 week geschorst.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 04:18 schreef Human_Patris het volgende:
Hey Ippon ik vind je echt grappig.
ik hoop dat je zo doorgaat, en jouw mening gewoon zegt, ook al ik me als Iranier een beetje beledigd voel door je taalgebruik.
maar ik vind je niet erg. een beetje lachen moet altijd kunnen.
en jij bent echt grappig. vooral jouw icoontje vind ik geweldig....haha....
,,,
tja en ik denk dat Mexico verdient gewonnen heeft op grond van de tweede helft.
Ik weet niet wat opeens gebeurd is met Iran?
Dat gebeurt bijna altijd met Iran dat ze in een bepaalde periode van een spel onder hun niveau spelen maar dat ze gedurende een hele helft zo afbouwen, heb ik nog nooit meegemaakt.
de tweede helft was de slechteste speel dat ik ooit van Iran heb gezien.
zelfs in 1978 tegen Nederland, schotland en Peru, in 1998 tegen duitsland, Yugoslavie en de Vs, en in 2004 tegen Duitsland. in 1977 tegen Argentinie en Frankrijk, en in 1985 tegen Sowietunie, hebben ze een voldoende gekregen ook al ze niet gewonnen hebben.
maar de tweede helft tegen Mexico was echt katastrophaal.
Vandaar Mexico verdient gewonnen.
Ik hoop dat ze tegen Portugal winnen. En ik hoop ook dat Khatibi, Enayati of Kazemian ook de kans krijgen om te spelen.
En die spelers moeten ophouden de tegenstanders zo te respecteren.
Volgens mij hebben we altijd teveel respect voor onze tegenstanders.
Dus tegen Portugal anders spelen, en proberen te winnen.
En als niet, is ook niet het eind van de wereld. Is maar een spel, en verder niks.
Het is niet alleen maar winnen waar het om gaat.
Dus niet ..... Iraniërs kunnen niet trainen om topconditie te kweken vanwege de enorme hitte in dat land. Ze zullen het altijd in de 2e helft conditioneel afleggen. Zullen we wedden voor hun 2e wedstrijd in de poule?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:55 schreef Nicky_Rincon het volgende:
ippon jij bent echt dom met je opmerkingen, kijk gewoon neutraal naar deze ploeg en zie dat ze minstens zoveel recht hebben om op het wk staan als bijvoorbeeld een angola, een polen of een zwitserland, want qua niveau kunnen ze makkelijk met deze landen mee..
Ja ben helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens velen is Iran conditioneel tekortgeschoten in de tweede helft. Daar ben ik het niet mee eens. Als het wat met conditie te maken had was het, laten we zeggen in de laatste 20 minuten gebeurd. Iran speelde de hele tweede helft 'defensief' (of ze moeten in de kleedkamers hebben doorgevoetbald...)
De oorzaak van deze belachelijke vertoning ligt volgens mij dan ook bij de coach. Zijn tactiek was om het achterin op slot te gooien en uit een counter de 2-1 te scoren. Jammer jammer jammer want zelfs een 3 jarige weet dat Iran het altijd moet hebben van de offensieve kwaliteiten en zeker niet van hun defensieve. Bovendien, counteren heeft pas zin als je een paar snelle jongens vooin hebt lopen en niet zo'n lamzak als Daei die niet meer van de grond af komt, niet eens 2 meter met de bal kan afleggen. Zelfs een schildpad had als spits meer kans om uit een counter te scoren.
[..]
Het is idd leuk om te blijven hopen maar wij zullen de volgende wedstrijd zeker gaan verliezen. Ik hoor van mensen om me heen "Ach maakt niet uit, we winnen gewoon van Portugal". Echter, als je beetje realistisch blijft weet je dat Portugal ons zal wegspelen. Zij zijn zowel offensief als defensief superieur en de nederlaag van ons tegen Mexico heeft het zelfvertrouwen zeker geen goed gedaan.
Als Daei maar niet mee doet.![]()
ik vind minister Verdonk geen stuk beter dan Ahmadinejad.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:50 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat de Iraanse ploeg uitkomt voor een eng land met een enge president. Maar meer zeg ik daar niet meer over want anders word ik weer 1 week geschorst.![]()
Okee, duidelijk. Is hij die ene christen dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:59 schreef Xevor het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij dat zelf wilde. Sommigen zeggen door religieuze redenen, maar ik weet niet of er in de bijbel ergens staat dat je je achternaam niet op je shirt mag zetten :p
Moslimteams krijgen altijd pakkie-slaag van christelijke ploegen. De katholiek Ronaldinho dolt Iraanse verdedigers helemaal gek.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, duidelijk. Is hij die ene christen dan?
Er wonen bijna 2 Millioen mensen in Iran die oorspronkelijk Armeniers zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:03 schreef Arendt het volgende:
Teymouryan, lijkt me Armeens... Hoe komt een Armeen bij Iran te spelen?
Yep, zo hadden we tot een tijdje geleden ook nog Edmond Bezik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
Er wonen bijna 2 Millioen mensen in Iran die oorspronkelijk Armeniers zijn.
Een grote deel van hun kwam ca. 400-500 jaar geleden naar Iran om verschillende redenen.
En een deel van hun is ca. 100 jaar geleden naar Iran gevlucht omdat ze door turken massal vermoord werden.
Maar goed das lang geleden. Ze voelen zich zowel Iranier als Armenier.
Voor ons zijn ze gewoon iraanse burgers.
Het iraanse bevolking is in tegendeel van de iraanse regering een zeer tollerante bevolking.
Ze wonen al ca. 500 jaar in Iran en nooit probleme mee gehad.
op het WK 1978 hadden we ook met Anderanik Eskandarian een ander Armenier.
![]()
Nederland versloeg toen dat slechte team met 3-0.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Human_Patris het volgende:
Ja klopt wel,quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:23 schreef Ippon het volgende:
[..]
Nederland versloeg toen dat slechte team met 3-0.
Het was een ingelijst perzisch tapijt. Het is een teken van respect voor de tegenstander, dat de Iraanse ploeg altijd heeft voor haar tegenstanders.quote:
Ok, bedankt, nu snap ik 'tquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
Er wonen bijna 2 Millioen mensen in Iran die oorspronkelijk Armeniers zijn.
Een grote deel van hun kwam ca. 400-500 jaar geleden naar Iran om verschillende redenen.
En een deel van hun is ca. 100 jaar geleden naar Iran gevlucht omdat ze door turken massal vermoord werden.
Maar goed das lang geleden. Ze voelen zich zowel Iranier als Armenier.
Voor ons zijn ze gewoon iraanse burgers.
Het iraanse bevolking is in tegendeel van de iraanse regering een zeer tollerante bevolking.
Ze wonen al ca. 500 jaar in Iran en nooit probleme mee gehad.
![]()
Sorry, ik had je reactie gemist.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:23 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
Ja ben helemaal met je eens.
Het lag zeker niet aan de conditie. Minstens niet in de eerste 20 minuten van de 2de helft.
En dat we geen kans hebben tegen Portugal klopt ook.
Als we realistisch blijven, moeten we zeggen dat portugal gaat winnen.
Maar bij een voetbalmatch kan van alles gebeuren.
En trouwens ik heb gehoord dat Mirazapour ook niet meedoet tegen Portugal.
( zogenaamd blessure ).
Ik denk dat Taleblou het 100 keer beter gaat doen dan Mirzapour, ook al hij is onervaren.
We hebben geen Abedzadeh meer , helaas![]()
Ik weet het allemaal niet precies. Mijn nichtje woont in Frankfurt en heeft de kaartjes voor ons geregeld. We gaan al een dag vantevoren richting Frankfurt. Ik kan het voor je navragen. Als ik meer weet zal ik het wel even posten hier.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:20 schreef Xevor het volgende:
F4iTH ga jij ook naar Frankfurt? En ik hoorde ook dat er een concert daar is? Hoe laat is dat dan?
ik hoop dat hij dat gaat doen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:14 schreef Nielsch het volgende:
Arie Haan wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer van Iran.
Nope, van een kloteteam kan zelfs een goede trainer niks maken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 06:16 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
ik hoop dat hij dat gaat doen.
ten eerste ik vind hem goed, en ten tweede, gaat die ipon stoppen met zijn anti-iraanse commentaars.![]()
In your dreams. Voorlopig lach ik alle Perzen uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat Nederland snel verliest. Dan kunnen we met z´n allen Ippon gaan uitlachen.
je doet maar heeft niemand last vanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:39 schreef Ippon het volgende:
[..]
In your dreams. Voorlopig lach ik alle Perzen uit.![]()
Ik lach het hardst om jou.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:50 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
je doet maar heeft niemand last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |