abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:24:17 #126
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_38611556
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:52 schreef Xevor het volgende:
Iran heeft gisterenavond de vriendschappelijke ontmoeting met een regionaal elftal uit Bodensee met 5-0 gewonnen.
Indrukwekkend hoor. Poehpoeh .....
pi_38614499
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:59 schreef Ippon het volgende:
Ik heb behalve Israel nog nooit een Midden-Oosten ploeg tempo zien spelen. Iran gaat er tegen een matig tot gemiddelde Europese ploeg aan. Een zandcompetitie maakt loom in de benen en het hoge tempo van een Europese ploeg op gras is net even 4 tandjes te hoog voor die gasten.
Anders zoek je eens wat informatie over Teheran op. Misschien verrast het je dan als je uitvindt dat het een moderne metropool is.

PS: word je niet een heeeeel klein beetje moe van jezelf?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2006 01:21:39 ]
  woensdag 7 juni 2006 @ 02:40:58 #128
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_38615382
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 01:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Anders zoek je eens wat informatie over Teheran op. Misschien verrast het je dan als je uitvindt dat het een moderne metropool is.

PS: word je niet een heeeeel klein beetje moe van jezelf?
Wat zeur je nou? Iran is gewoon een khutteam dat na de 1e ronde huilend naar huis terugvliegt.
pi_38615455
Iran zit in de poule des doods
  woensdag 7 juni 2006 @ 03:48:13 #130
147175 Caniggia
Your Own Personal Jesus
pi_38615630
Met Irak, Afghanistan en Noord-Korea!

Iran beschikt volgens mij wel over een degelijk team, met enkele spelers die toch al iets bewezen hebben in Duitsland.
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:24:33 #131
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_38618431
in de achtste finale komen we ze tegen.. Nederland 1ste in de poule, Iran 2de in de poule.. tot dan!
la taqta il-amal
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:12:18 #132
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38660416
Ivankovic na het WK bondscoach af

De bondscoach Branko Ivankovic van Iran begint het komende WK aan zijn laatste klus voor het land uit het Midden-Oosten.
De Kroaat is het zat om de aanhoudende kritiek op zijn selectiebeleid en zijn tactiek aan te horen.
"Zelfs indien we de tweede ronde halen, zal de kritiek niet ophouden. Genoeg is genoeg", aldus de 52-jarige Ivankovic, die Iraans bondscoach is sinds 2002. Iran speelt op het WK in groep D tegen Mexico (11 juni), Portugal (17 juni) en Angola (21 juni).
Als hij de 2de ronde niet haalt krijgt hij dan 1000 zweepslagen?
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:51:44 #133
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_38664097
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:24 schreef Nicky_Rincon het volgende:
in de achtste finale komen we ze tegen.. Nederland 1ste in de poule, Iran 2de in de poule.. tot dan!
Je kijkt verkeerd, we komen dan Portugal of Mexico tegen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:52:32 #134
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_38664126
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:12 schreef dvdfreak het volgende:
Als hij de 2de ronde niet haalt krijgt hij dan 1000 zweepslagen?
Dat achterlijke land is er gek genoeg voor.
pi_38677273
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:52 schreef Ippon het volgende:

[..]

Dat achterlijke land is er gek genoeg voor.
enige die hier achterlijk is ben jij!.....
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_38677495
Ik heb in mijn pools Iran elke keer als kannonnenvoer opgeschreven maar ik moet zeggen dat die oefencampagne er best redelijk uitzag qua uitslagen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_38678643
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:37 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

enige die hier achterlijk is ben jij!.....
Negeer hem gewoon net zoals ik dat doe. Lees zijn reacties niet. Als je op hem reageert heb je een grote kans dat je zelf ook een warning krijgt.

Pesare dievoneh hast.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:53:14 #138
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_38690098
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb in mijn pools Iran elke keer als kannonnenvoer opgeschreven maar ik moet zeggen dat die oefencampagne er best redelijk uitzag qua uitslagen
Toch kunnen ze best redelijk ballen.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_38695962
Voor kanonnenvoer is Iran wel te goed. Niet goed genoeg voor de tweede ronde denk ik, maar ik vermoed niet dat Mexico en Portugal ze dik gaan kloppen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:43:58 #140
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_38711346
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:42 schreef methodmich het volgende:
Voor kanonnenvoer is Iran wel te goed. Niet goed genoeg voor de tweede ronde denk ik, maar ik vermoed niet dat Mexico en Portugal ze dik gaan kloppen.
Ik wel, nulletje of 3, 4 zit er zeker in. Iran is een ploeg van middelmatige houthakkers die door de mand valt tegen Europese en Latijns-Amerikaanse ploegen die tempo spelen. Een land als Iran heeft op een WK niks te zoeken. Dan zie ik nog liever België.
pi_38711774
Iran's German-based midfielder Ferydoon Zandi has been ruled out of his country's World Cup opener with Mexico on Sunday, coach Branko Ivankovic said on Friday.

"Zandi underwent an MRI-scan but will be fit for the match against Portugal," said Ivankovic. Iran play Portugal in their second Group D match on June 17.

"Sattar Zare sustained a fresh injury and also had the scan but he will be fit for Mexico," he added. Zare plays in defence.

Coach Ivankovic requires his players to know every detail about their group rivals, but urged them not to be overawed by Mexico's ranking of fourth in the world.

"Their ranking does not mean anything because we will play to our own qualities," Ivankovic told a news conference.

"We will make our own strategy for each game and with a minimum of changes we try to adjust to the opponent's tactics"

"In my philosophy my players have to think about their opponent and know their strength and weaknesses."

Ivankovic underlined the importance of his captain Ali Daei and the trio who play in the German Bundesliga, Ali Karimi, Mehdi Mahdavikia and Zandi.

The Croatian said they are are used to playing in German stadiums and have to stand up and be counted.

Waarschijnlijk zal Madanchi, speler van Perspolis die onder leiding van Arie Haan een erg goede indruk heeft gemaakt hem gaan vervangen.

Madanchi scoorde ook een prachtige doelpunt tegen Bosnie.
pi_38712279
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:17 schreef Xevor het volgende:

[..]

Negeer hem gewoon net zoals ik dat doe. Lees zijn reacties niet. Als je op hem reageert heb je een grote kans dat je zelf ook een warning krijgt.

Pesare dievoneh hast.
goed idee
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:34:42 #143
97934 ASroma
Flamboyant
pi_38718427
ik heb iran in de 2e ronde, op doelsaldo door tegenover die mexicanen. Ze kunnen echt wel ballen die gasten, karimi, mahkdavikia, ali daei en een goeie keeper. Kom OP!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:27:42 #144
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_38719800
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:34 schreef ASroma het volgende:
ik heb iran in de 2e ronde, op doelsaldo door tegenover die mexicanen. Ze kunnen echt wel ballen die gasten, karimi, mahkdavikia, ali daei en een goeie keeper. Kom OP!
Nee, met een hele vette NUL gaan die gasten na 3 potten weer vlug naar huis. Hoe eerder hoe beter.
pi_38726443
(Door Hassan Nayeb-Agha) - Hassan Nayeb-Agha, een in de Verenigde Staten afgestudeerde sociologist en een voormalig lid van het nationale voetbalteam van Iran, is een lid van de Nationale Raad van Verzet van Iran, een coalitie van Iraanse Oppositie groepen.

Achtentwintig jaar geleden, had ik de eer om als verdediger in het Iraanse Nationaal Elftal voor het eerst te kwalificeren voor de Wereldkampioenschappen. We gingen in 1978 trots naar Argentinië, om ons land te vertegenwoordigen, maar ook als sporters om onze droom te verwerkelijken.

Nu zal Iran voor de derde keer (de tweede keer was in 1998) naar de Wereldkampioenschappen gaan, die vandaag van start is gegaan in Duitsland. Ik vrees echter dat het gevoel die men tegenover het Iraanse team heeft erg anders is als toen ik en mijn ploegmaten het uniform van ons land droegen.

Er wordt voluit gespeculeerd dat de Iraanse regime, in het bijzonder de president, Mahmoud Ahmadinejad, aanwezig zal zijn bij het spelen om ondertussen zijn politieke agenda en ideeën te promoten.

De vergelijking tussen deze situatie en die van de Olympische Spelen in 1936 is onvermijdelijk. Destijds probeerde Adolf Hitler door middel van de Olympische Spelen de Duitse atleten als “superieur” te belichten. Maar Hitler zag de schrijnwerpers al snel schitteren op Jesse Owens, een zwarte Amerikaanse hardloper die vier gouden medailles won.

De vergelijking met Hitler groeit: Iran zijn eerste spel, tegen Mexico, zal zondag in Neurenberg, de plaats waar de jaarlijkse Naziebijeenkomsten van 1933 tot 1938 gehouden werden. En Ahmadinejad ontkent dat de Holocaust van Hitler ooit heeft plaatsgenomen. Hij is ook een leider van een hedendaagse fascistisch regime, alleen deze keer onder de mom van de Islam.

Interessant genoeg is de ontkenning van de Holocaust, de systematische moord van 6 miljoen Joden en 5 miljoen anderen, een misdaad in Duitsland. En Ahmadinejad gaat zelfs verder dat het ontkennen van de Holocaust. De fanatieke Iraanse president heeft ook gezegd dat Israël “van de kaart geveegd moet worden”.

Het Wereldkampioenschap is de meest gekeken en geliefde sportevenement over de hele wereld, zelfs populairder dan de Olympische Spelen. Het zou vrij moeten blijven van welk soort politiek dan ook. Een man als Ahmadinejad - een bekende terrorist, een moordenaar van de Iraanse burgers, een persoon die de Holocaust ontkend en die de vernietiging van andere staten wil, een exporteur van wereldwijde terrorisme – zou niet mogen worden toegestaan om de wereldspelen te gebruiken om het beleid van het fundamentalistische regime, dus die van de Mullahs van Teheran, te bevorderen.

Het Iraanse Nationale elftal vertegenwoordigd de Iraanse mensen, en dit regime heeft geen recht om dat ook te doen. Vele Iraanse sporters, inclusief voormalige leden van het Iraans nationaal elftal, zijn een van de 120.000 mensen die zijn geëxecuteerd voor het steunen van het Iraans Verzet en haar verlangen voor democratie en mensenrechten.

Veel van de vermoorde sporters waren jarenlang mijn vrienden, zoals Habib Khabiri, die de aanvoerder van het Nationaal Elftal van Iran was. Hij werd in 1984 geëxecuteerd voor het steunen van de Mojahedin Khalq Organisatie, een Iraans Verzetsbeweging en een lidorganisatie van de oppositiecoalitie van de Nationale Raad van Verzet van Iran.

Eigenlijk is de komst van de “gekozen” president van Iran, Ahmadinejad, naar de Wereldspelen slechts een rookscherm om de aandacht van de internationale problemen tegenover Iran en van de nucleaire kwestie van het land af te leiden. De mullahs zullen ook proberen om van deze gelegenheid gebruik te maken door te zeggen “bang” te zijn voor de veiligheid van hun spelers en hierdoor een beeld te scheppen over de oppositiegroep in ballingschap, terwijl de mullahs in dit geval het grootste gevaar zijn.

De Iraanse mensen en het Iraans Verzet zullen meegenieten van een kalme, maar ook succesvolle Wereldkampioenschap. Of ze verliezen of winnen, het Iraans nationaal elftal is in Duitsland voor een sportevenement, en niet voor een politieke reden. Mahmoud Ahmadinejad heeft gezegd dat er een mogelijkheid is dat hij het team in Duitsland komt bezoeken. Zijn aanwezigheid zal in dit geval zijn om zijn beleid te bepleiten, en zou een belediging zijn tegenover de Wereldkampioenschap, de Iraanse mensen en voetballers, en de wereldgemeenschap.

De internationale gemeenschap over het algemeen, en Duitsland in het bijzonder, zou een dergelijk tactiek van de Mullahs moeten voorkomen en achter de Iraanse mensen en hun georganiseerde Verzet moeten staan.

Zoals Maryam Rajavi, de gekozen leidster van de Nationale Raad van Verzet van Iran, zei, moet er geen kalmeringsbeleid gevoerd worden met de mullahs en hun “president”, Ahmadinejad.

Ik, en miljoenen anderen Iraniërs in het binnen en buitenland, zal alle spelen van het Iraans elftal volgen en hen steunen met enorme enthousiasme. Maar wij weten allen dat totdat er een democratie in Iran is gevestigd, het team de volledige potentie en capaciteiten van dit land niet kan vertegenwoordigen.

Link/Bron
yo
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:36:24 #146
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_38726861
Zo'n trip van het Iraanse Nationale elftal is natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om explosieven, geld en al wat niet meer Europa binnen te smokkelen om hun moslim broeders mee uit te rusten. Die bagage zal echt niet streng worden gecontroleerd. Zeker niet de persoonlijke bagage van de spelers en officials.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:13:25 #147
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_38727901
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:36 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Zo'n trip van het Iraanse Nationale elftal is natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om explosieven, geld en al wat niet meer Europa binnen te smokkelen om hun moslim broeders mee uit te rusten. Die bagage zal echt niet streng worden gecontroleerd. Zeker niet de persoonlijke bagage van de spelers en officials.
Zit er dik in met die gasten.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:14:54 #148
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_38734894
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:36 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
  zondag 11 juni 2006 @ 17:56:38 #149
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_38754623
Ik hoop dat die griezels uit dat griezelige land Iran pakkie slaag krijgen van Mexico.

Ik zal er een lekker wijntje bij drinken.
  zondag 11 juni 2006 @ 19:54:36 #150
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_38758049
Gerechtigheid. 3-1 voor Mexico. Wat een waardeloze ploeg is Iran zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')