Zal er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:
We zijn inmiddels alweer iets meer dan een maand open. Kom maar op met die stats.
Ik heb even wat opgemerkt via een post-edit. Maar ik wil even zeggen, dat vragen om een ban ook niet echt wordt gewaardeerd. Hou daar ook rekening mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:42 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand DAM even laten weten dat ie op moet rotten uit het Spanje topic met z'n klote opmerkingen? Hij post alleen maar troep!
Het liefst natuurlijk gelijk een ban voor 3 maanden maar dat zal wel niet!
Het Spanje topic #1 : ¡Viva España!
deze?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef popolon het volgende:
Hoi, heeft er iemand een link van die Duitse site waar ze Nederlanders op de korrel nemen?
Ik heb 'm een paar keer voorbij zie komen op fok maar kan 't niet meer vinden.
't Bevatte o.a. veel filmpjes over oranje supporters en ging over het aankomende WK etc.
bvd
http://www.deutschlandgegenholland.de/quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef popolon het volgende:
Hoi, heeft er iemand een link van die Duitse site waar ze Nederlanders op de korrel nemen?
't Bevatte o.a. veel filmpjes over oranje supporters en ging over het aankomende WK etc.
bvd
http://www.ihrseidnichtdabei.de/php/games.php ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef popolon het volgende:
bvd
Ik weet niet of dat zo handig is. Bij een aanpassing moet ik dan elke keer weer via derden gaan werken. Dat is niet alleen niet effectief maar vooral ook traag omdat niet iedereen op dezelfde tijdstip op dit forum is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De overzichten kunnen alleen via ons (eventueel) geplaatst worden, dus je moet dan die overzichten naar een van ons mailen, waarna ze op die server worden gezet.
Nee, daar heb je inderdaad gelijk in. Het is veel efficienter wanneer jij als maker meteen toegang hebt tot die onlinebestanden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo handig is. Bij een aanpassing moet ik dan elke keer weer via derden gaan werken. Dat is niet alleen niet effectief maar vooral ook traag omdat niet iedereen op dezelfde tijdstip op dit forum is.
Het topic past zowel in WK als in TV. Dus dat topic zal gewoon daar blijven.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Villa BvD #1: Frits, Henk en Jan volgen het WK op Talpa.
Die staat nu in TV, maar ik weet eigenlijk niet of die nou straks beter in WK kan?
Misschien kan het beter in WK als er ook Voetbal Insite, Studio Voetbal WK topics komen. Van mij mag je hem verplaatsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef Bos81 het volgende:
Beetje een late reactie:
[..]
Het topic past zowel in WK als in TV. Dus dat topic zal gewoon daar blijven.![]()
Het topic past zeker in WK, maar ook in TV. Daarmee bedoel ik dat er in beide fora een topic over dit programma kan lopen. Grote kans dat het een ander soort kijker trekt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien kan het beter in WK als er ook Voetbal Insite, Studio Voetbal WK topics komen. Van mij mag je hem verplaatsen.
Heb je misschien het mailadres van degene die hierover gaat? Kan ik het hem of haar uitleggen. Of heeft dat geen zin?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, daar heb je inderdaad gelijk in. Het is veel efficienter wanneer jij als maker meteen toegang hebt tot die onlinebestanden.
Ik ben bang dat dat inderdaad weinig zin zal hebben. Er is mij verteld dat alleen crewleden toegang hebben,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Heb je misschien het mailadres van degene die hierover gaat? Kan ik het hem of haar uitleggen. Of heeft dat geen zin?
Ah ok, thnxquote:Op zondag 4 juni 2006 11:15 schreef Bos81 het volgende:
Het Ecuador topic #1
Het topic was weggezakt, vandaar dat je hem niet kon zien.
Onderaan de post gezetquote:Op zondag 4 juni 2006 04:39 schreef Nood-kloon het volgende:
Even voor de mods. Kunnen jullie deze links verwerken in dit topic?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Pff, laat dat topic nou daar staan en open hier een nieuwe, dat gebeurt zo vaak zeg...
Nee, de TV modjes vinden dat dat topic ook daar past, dus blijft het daar. Dan had je je gewoon eerder moeten bedenken en het topic gewoon hier te openen.quote:
Niemand die het weet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
Wanneer komen de veldjes in de landentopics trouwens?
Ik zou het in ieder geval niet weten.quote:
Ze doen achter de schermen een beetje moeilijk met crewrechten. Ik wil ze ook niet zomaar openbaar op een uploadsite zetten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Die ik naar je gestuurd heb, die opstellingen.
Dat kun je ook normaal aangeven.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
Het Nederland Topic #4:Hup Holland Hup
Rot op met die gast, loopt alleen maar te spammen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |