Zoals ik in m'n aangepaste (:)) post zei: Denk niet dat ze met 2 spitsen spelen. Dat Villa en Torres iig basis zullen staan denk ik voor 99% wel. Villa omdat Aragones daar bijna niet omheen kan (we hebben goals nodig) en Torres omdat de meeste Spanjaarden hem goed vinden ofzo.. ik vind het niet veel, scoort veel te weinig.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:00 schreef cultheld het volgende:
Denk je dat Villa met Torres het koppel gaat vormen, jojomen?

Ja, je hebt gelijk. Waarom ik 'zondag' heb getypt is me ook een raadsel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:18 schreef jojomen4 het volgende:
Een 3-5-2 of 3-6-1 zie ik ook liever. Dan kun je genoeg aanvallende middenvelder neerzetten en 1 spits die veel scoort (Villa).
En volgens mij is die oefenpot zaterdag als ik het goed heb.

Behalve in het nationale elftal, waarin hij nog altijd een van de belangrijkste spelers is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze moeten eigenlijk Raul op de bank zetten.
Die laat de laatste jaren niet veel zien.

Meh, ik blijf nog steeds bij mijn standpunt dat de beste spelers mee moeten, of ze nou 67 jaar oud zijn of 12.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:27 schreef jojomen4 het volgende:
hahahaha die opstelling! hahahah jij hebt 4 jaar het Spaanse voetbal niet gevolgd zeker. Helguera beter dan Xabi klopt ook niet echt.

Valdésquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:57 schreef Waris het volgende:
Wat, ik vond Helguera goed op EURO 2000 en het WK 2002. Daarna ben ik hem een beetje uit het oog verloren, maar volgens mij is hij nog steeds goed.
Ik vind het trouwens ook stom (weliswaar begrijpelijk) dat Reina als derde keeper meegaat, ik had zelf gekozen voor Arantzibia, of Víctor Valdés (eventueel Almunia, maar die heeft volgens mij nog nooit in het Spaans elftal gesppeld).

En Hierro terug!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:13 schreef jojomen4 het volgende:
Vind je Julio Salinas geen optie voor in de spits Waris? En Zubizarreta in de goal!

Tja, dit soort reacties konden natuurlijk weer niet uitblijven, zodra iemand wat meer voor de oudere spelers is. Ik kan er zelf altijd wel om lachen, ik bedoelde natuurlijk oudere NOG ACTIEVE spelers.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Valdés
kom op man, die gast verdient het niet eens bij Barça te spelen.
En Cruijff was ook goed op het WK van 74, moet die nu ook mee met Nederland?
Volgens mij kijk je niet goed. Ik zette toch duidelijkquote:Helguera heeft al maanden niet meer gespeeld omdat ie gewoon te slecht is nu. En dan nog, de beste man is een verdedigende middenvelder van nature, maar speelde de laatste jaren enkel nog als centrale verdediger, dus waarom jij hem op de linkshalf positie zet is mij ook een raadsel.
Wat Spaans voetbal betreft wel jaquote:Volgens mij heb je een paar jaar in coma gelegen ofzo
Die waren anders wel goed hoor. Zubi vond ik beter dan Casillas, maar jullie zullen mij wel weer voor gek verklaren. Als we toch doorpraten over niet meer actieve spelers, kunnen we net zo goed Di Stéfano, Puskas, Kubala, Gento, Guardiola, Butragueño en Bakero terughalenquote:Op vrijdag 26 mij om zoveel uur schreef iemand het volgende:
<voeg dingen over Salinas, Zubizarreta en Kiko hier in>

Ik ook, want ik ken de huidige spelers totaal niet :p Ik vind het wel jammer dat ik niet bondscoach van Nederland ben.quote:WeebI
Ik ben maar wat blij dat jij geen bondscoach van Sanje bent :p

Kwartfinale ofzo vliegen ze eruit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:02 schreef Camplo het volgende:
Spanje is toch home na de 1e ronde. Zoveel goede voetballers, zo'n sterke competitie, en zo'n zwak landenteam

Ik begrijp je niet, leg eens uitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Majesteitsmeervoud dus
Doe je goed

mooi nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:52 schreef jojomen4 het volgende:
Onze grote held Penia zit in het vliegtuig! De wissel is door de FIFA toegestaan en Luis heeft hem gelijk opgebeld!
![]()
![]()
![]()
Die jongen staat gelijk basis, let maar op!
![]()
![]()
![]()

Wat maakt het uit de Spanjaard bestaat toch nietquote:

Ik vergeet Luis Garcia helemaal niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Je vergeet Luis Garcia een beetje Jojomen en Pernia zal zeker geen basisspeler worden, Antonio Lopez zal er dan eerder staan. Senna zal, hoewel hij een topseizoen draaide ook op de bank zitten.

quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:02 schreef jojomen4 het volgende:
Filmpje van het WK lied! "A por ellos" is een beetje moeilijk te vertalen maar je kunt het een beetje zien als "we vreten ze op!"
http://www.youtube.com/watch?v=7IxBngnMr8Q&search=a%20por%20ellos

Vind het wel grappigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:02 schreef jojomen4 het volgende:
Filmpje van het WK lied! "A por ellos" is een beetje moeilijk te vertalen maar je kunt het een beetje zien als "we vreten ze op!"

Wat is er?quote:

dat is Oleguerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:10 schreef Kluupkluup het volgende:
Puyol.. Ik dacht die de nooit voor Spanje uit wilde komen omdat hij zichzelf Catelaan vond. Is daar nou helemaal niks van waar of heb ik maar half meegekregen?

Ja was een mooi doelpunt van Torresquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef venomsnake het volgende:
Spanje op 1-0 achter in oefenwedstrijd tegen Kroatie. Eigen doelpunt.
Spanje speelt niet best.
---
1-1 inmiddels
en 2-1. .
..afgelopen. toch nog gewonnen.

grappig... die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:02 schreef jojomen4 het volgende:

Spanje gaat nog wel op hun bek... komende 2 wedstrijden misschien?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:41 schreef ErikT het volgende:
Indrukwekkend hoor dit. Zijn ze dan toch echt een titelkandidaat? Resultaten uit het verleden...

Natuurlijk niet; Tegen de Brazilianen en Italienen lopen ze in het mes. Villa en Torres zijn wereldspitsen, maar hun verdediging is niet bijzonder. Daarnaast spelen ze met een Argentijn en een Braziliaan hebben, die (net als de Catalanen en Basken) niks voelen bij dat volkslied. Italianen en Brazilianen gaan voor elkaar door het vuur, dus ik denk dat Spanje in de kwartfinale gaat stranden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:41 schreef ErikT het volgende:
Indrukwekkend hoor dit. Zijn ze dan toch echt een titelkandidaat? Resultaten uit het verleden...

Dom om hem te wisselen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:20 schreef kollie het volgende:
gouden greep vd coach trouwens om Villa op te stellen!

nou vaak spelen ze vanaf het begin af aan eigenlijk niet best, dus dit is een hoopvol beginquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:58 schreef kamagurka het volgende:
Geheel volgens WK-traditie maakt de spaanse ploeg weer eens een weergaloze indruk, jammer dat het meestal in een zepert eindigt(dit meen ik oprecht!)

Mwoah, vorig wk begonnen ze gewoon keihard met 3-1 tegen Slovenië en behoorlijk goed spel. Paraguay werd daarna ook eenvoudig opgerold..quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nou vaak spelen ze vanaf het begin af aan eigenlijk niet best, dus dit is een hoopvol begin

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |