Ze kunnen ook wel een soort 4-5-1 spelen met Raul vlak achter de diepste spits. Daarachter twee controlerende middenvelders en nog twee creatieve vleugelspelers.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:47 schreef Smeich het volgende:
Ja, zo geldt tzelfde voor Luis Garcia. Ik ben blij dat Iniesta erbij zit! Maar Marchena? hhmmm... porque no Albiol?
Wordt 4-3-3 deze kampioenschappen. Wat een moeilijke keuze voor op het middenveld! Dag basisplaats RaulTORRES!!!!!!!!!!!
![]()
Dat denk ik ook ja, want verder zit het wel snor...sterk middenveld vooral. Hopen dat Villa z'n niveau behoudt en Raúl ,Torres, Joaquín & co. beter gaan worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
het zal aankomen op de vorm van de aanvallers.
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:15 schreef jojomen4 het volgende:
Iniesta verdient het omdat ie 5 wedstrijd goed speelt? De rest van het seizoen zit ie op de bank die prutser!
CL gegevens heb ik niet en van de beker ook niet. Er waren 10 spelers die meer minuten maakten en 5 spelers die bijna het zelfde aantal minuten maakten. En dan moet je rekening houden met het feit dat Rijkaard op sommige posities bijna om de wedstrijd wisselt (Sylvinho+Gio en Belletti+ Oleguer) en dat er enkele spelers zijn geweest met grote blessures.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meer dan voldoende om in het Spaanse elftal mee te doen, zeker omdat hij wel in vorm was.
Hoe vaak was hij in de CL en in de beker basisspeler en hoeveel spelers maakten meer minuten?
Denk dat Marcos Senna meer meegaat omdat Aragonés niet om hem heen kon... Hij heeft hem gevraagd Spanjaard te worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Senna bekroond z'n goede seizoen, mooi zo. Sterke selectie hoe dan ook, het zal aankomen op de vorm van de aanvallers.
Wat maakt dat nou uit? Dan mogen veel landen van jou niet winnen.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef cultheld het volgende:
Senna is een nepperd. Als hij ook maar 1 speelminuut maakt, hoop ik niet dat Spanje wint. Pure competitievervalsing. Net als Portugal trouwens met die Deco.
Pure oplichterij. Voor hen die het niet lijken te zien: Ik hoop nog een keer dat Qatar met miljoenen gaat strooien en allemaal supertalenten uit allerlei vreemde landen aan zich weet te binden. Dan wint Qatar het WK en zeggen we allemaal dat het volk van Qatar feest mag vieren omdat die Franse nummer 10 van Qatar in de blessuretijd de 2-1 in de finale maakte tegen China, waarbij opgemerkt moet worden dat de Duits-Chinese doelman Olivier "Xiao" Münstermann een zware blunder maakte.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Dan mogen veel landen van jou niet winnen.
Mee eens. Zonder Senna, had Baraja in de selectie gezeten.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef cultheld het volgende:
Senna is een nepperd. Als hij ook maar 1 speelminuut maakt, hoop ik niet dat Spanje wint. Pure competitievervalsing. Net als Portugal trouwens met die Deco.
Bij de grote landen telde ik er al 32quote:Op maandag 15 mei 2006 21:36 schreef Baraja het volgende:
[..]
Mee eens. Zonder Senna, had Baraja in de selectie gezeten.![]()
![]()
Qua doelpunten bij lange na niet, 24 voor Villa (met nog 1 wedstrijd te gaan) tegen 13 voor Torres. Die lijkt wel een beetje gestagneerd in z'n ontwikkeling, terwijl Villa nog steeds doorgroeid.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef WeebI het volgende:
Torres kan ook vervangen worden door Villa, dat is Aragonés zijn keuze. Wat mij betreft zijn ze even goed.
Vergeet niet dat Torres bij een minder team speelt dan Villa. Villa krijgt bij Valencia alle ballen op een presenteerblaadje, terwijl het bij Atleti allemaal niet echt loopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:30 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Qua doelpunten bij lange na niet, 24 voor Villa (met nog 1 wedstrijd te gaan) tegen 13 voor Torres. Die lijkt wel een beetje gestagneerd in z'n ontwikkeling, terwijl Villa nog steeds doorgroeid.
Was het maar waar, dat presenteerblaadje. Villa krijgt heel weinig bruikbare ballen. In een goed draaiend team (Valencia speelt heel zwak dit seizoen), had Villa de grens van 30 goals met gemak gepasseerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Torres bij een minder team speelt dan Villa. Villa krijgt bij Valencia alle ballen op een presenteerblaadje, terwijl het bij Atleti allemaal niet echt loopt.
Dat Makaay niet mee is klopt ook niet helemaalquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:08 schreef ErikT het volgende:
Baraja en Morientes niet mee. Morientes is nog wel te rechtvaaridgen (gevalletje Makaay), maar Baraja...onbegrijpelijk.
Hoezo niet? Omdat ie er woont?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat Makaay niet mee is klopt ook niet helemaal![]()
Nee omdat hij het zeker vorige jaar bij een grote club als Bayern het gewoon goed doet.quote:
Dat is een heel ander verhaal. Marcos Senna had bij Brazilië toch nooit gespeeld en of hij Spanje echt sterker maakt is ook maar de vraag. Hij speelt en woont daar al wat jaren en krijgt een Spaanse pas. Nou, moet kunnen.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pure oplichterij. Voor hen die het niet lijken te zien: Ik hoop nog een keer dat Qatar met miljoenen gaat strooien en allemaal supertalenten uit allerlei vreemde landen aan zich weet te binden. Dan wint Qatar het WK en zeggen we allemaal dat het volk van Qatar feest mag vieren omdat die Franse nummer 10 van Qatar in de blessuretijd de 2-1 in de finale maakte tegen China, waarbij opgemerkt moet worden dat de Duits-Chinese doelman Olivier "Xiao" Münstermann een zware blunder maakte.
Vergeet niet dat hij de penals nooit mist (alleen tegen Racing, maar toen sloeg hij ongelooflijk toe vanuit de rebound) én dat hij ze zelf uitlokt/versiert. En 19 goals in een zwak draaiend team met nauwelijks aanvoer is ook een wereldprestatie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:30 schreef jojomen4 het volgende:
Villa maakte overigens veel penalties he. Als je er 6 minder rekent komt ie uit op 19. Ook knap maar niet speciaal.
Hij blijft een Braziliaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal. Marcos Senna had bij Brazilië toch nooit gespeeld en of hij Spanje echt sterker maakt is ook maar de vraag. Hij speelt en woont daar al wat jaren en krijgt een Spaanse pas. Nou, moet kunnen.
Raúl zal sowieso wel spelen, maar niet in de spits.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat ze ver komen !
Leuk team zo al moeten ze wel met Villa en Torres in de spits spelen en niet met Raul.
Goed team. Jammer voor Raúl, maar ik zie ook geen plaats voor hem in de basis. Misschien in plaats van Luis García. En dan met 2 spitsen en Raúl er net achter.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:41 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Salgado is tijdens de training van gister geblesseerd geraakt, vandaag moet een scan duidelijk maken of het om een spierverrekking (5 a 6 dagen) of echt een spierscheuring (2 weken) gaat. Vlak voor het EK 2004 raakte hij ook al geblesseerd en in 2002 was hij helemaal niet mee. Lijkt wel of het hem niet gegund is.
Tijdens de training is er met een mogelijk basiselftal geoefend:
Casillas
Ramos Puyol Pablo Del Horno
Cesc Alonso Xavi
Luis García Torres Villa
Geen Raúl dus...
Daar hoort ie ook, als aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:48 schreef Smeich het volgende:
Ja, Villa hoort daar niet!!
Grote discussie gaande nu in Spanje... Aragones had Raul nl op het middenveld gepositioneerd..![]()
![]()
VIVA LA FURIA ROJA
Sorry hoor, maar ondanks zijn status is Raul niet top meer.. hij haalt t niveau niet van een Villa, Torres of Garcia. En op het middenveld Iniesta, Xavi en/of Cesc opofferen? Ik dacht het niet...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:16 schreef WeebI het volgende:
[..]
Daar hoort ie ook, als aanvallende middenvelder.
Hij is als spits niet zo goed meer als Torres en Villa nu zijn, en als aanvallende middenvelder komt kwam hij het beste tot zijn recht.
Waar is Cesc?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:39 schreef WeebI het volgende:
-------Xavi-Xabi---------
García--Raúl--Reyes
--------Torres/Villa------
zo zou ik het graag zien
Op de bank, hoewel hij inderdaad eventueel voor Raúl in de basis zou moeten staan.quote:
Ok.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Op de bank, hoewel hij inderdaad eventueel voor Raúl in de basis zou moeten staan.
Zolang Iniesta maar niet speelt, dat is de meest overgewaardeerde speler uit de hele selectie.
Staat vandaag in de Marca, vond het ook al vreemd. Hij heeft de selectie in tweetallen verdeeld, Xavi vormde er een met Raúl...dan zou hij inderdaad dus links vanaf het middenveld komen.quote:
Geen afkeer, eerder voorzichtigheid.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:51 schreef zjroentje het volgende:
Vanwaar jouw afkeer tegen Iniesta WeebI?
pff ga weg man, onzinquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:40 schreef Smeich het volgende:
Baraja had mee gemoeten inderdaad..... ipv Raul
En in quote tekens plaatstquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind je het een gemis als hij niet mee zou kunnen doen? Zou leuk zijn als je ook zelf op de berichten reageert.
quote:Raul's yellow card
Do I not like yellow
Spanish World Cup striker Raul is in hot water for wearing an "unlucky" shirt to training. The Real Madrid star faced the wrath of Spain coach Luis Aragones after turning up to a get-together in a yellow surf-style t-shirt. Aragones, who follows the religion of kabbalah, believes the colour is bad news, despite the fact it makes up a third of the Spanish flag.
The incident at the Las Rozas ground was reported by the El Pais newspaper, under the headline "Raul, with the forbidden colour".
The article read: "Apparently Raul does not know, or else is not worried, about the fact that yellow is an object of vexation to his coach. "Luis Aragones, who practises kabbalah, considers it a colour which brings bad luck." The paper said Aragones shouted to the player: "Raul, take it off, take it off!" as soon as he spotted him. El Pais claims the manager's fear of yellow is so strong that he once ordered a set of training cones in the offending shade to be replaced with red ones.
Spain are in line to play Brazil in the quarter-finals of the World Cup. Could be interesting.
Dus jij vindt ook dat van Nistelrooy op de bank moet dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:27 schreef Smeich het volgende:
---> Op de bank plaatsnemen. Hij mag al blij zijn dat hij erbij zit... heeft niets laten zien laatste tijd! Ik mag Raul in Spaans elftal, maar be real...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |