Daar is dit gras veel te duur voorquote:Op maandag 12 juni 2006 22:58 schreef Hathor het volgende:
Kun je het ook roken ?
Dat is het weerquote:Op maandag 12 juni 2006 22:59 schreef jna het volgende:
Het gras is kut. Of iedereen gaat op z'n smoel of de bal "Stroopt"
Ik zou er trots op zijn
Het laatste natuurlijkquote:Op maandag 12 juni 2006 23:04 schreef Bos81 het volgende:
Is dit topic bedoeld om te praten over de kwaliteit van het gras, of om puur te laten weten dat je trots bent dat dit gras uit je woonplaats komt?
Dan weet ik voldoendequote:
Niet alleen daar hoor, heel veel grote clubs in Italie en Engeland etc etc hebben gras van hier liggenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef _The_General_ het volgende:
De kwaliteit is goed, dit gras ligt al jaren in de tuin bij allerlei Sjeiks e.d. en in diverse Nederlandse stadions. Ik denk dat het meer te maken heeft met het sproeiverbod in DE.
Het is van ONS!!!!!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:23 schreef T1andonly het volgende:
Een groot deel gras ligt dichter bij mij in de buurt dan in de buurt van Heytse
net als dat vieze bier!!!!!quote:
quote:DRUKTE VAN BELANG BIJ LEVERANCIER WK GRAS
De telefoon stond gisteren roodgloeiend bij het bedrijf Hendriks Graszoden in het Limburgse Heythuysen. Het ging deze keer niet om nieuwe orders van de gebruikelijke klanten, zoals hoveniersbedrijven en tuincentra. Het waren vooral Nederlandse en Duitse media die alles over de geruchtmakende WK-opdracht voor de Limburgse grasmakers wilden weten.
"Na de berichtgeving zondag in de Duitse sensatiekrant Bild had ik wel iets verwacht", gaf bedrijfsleidster Gerdien Vloet gisteren toe. "Maar zoveel aandacht van radio, televisie en kranten had ik nu ook weer niet voorzien.''
Hendriks Graszoden mag voor het WK voetbal in de zomer van 2006 in Duitsland de graszoden leveren voor zeven van de twaalf WK-stadions. Bild sprak er zondag schande van dat een Nederlands bedrijf het gras mag leveren in zeven van de twaalf WK-stadions. De eerste nederlaag was al binnen, zo concludeerde de Duitse boulevardkrant, nooit vies van een beetje stemmingmakerij. Vloet nam alle opgeklopte commotie voor kennisgeving aan.
Er komt helemaal geen bier uit Heythuysenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |