abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38057137
Hij speelde gewoon erg weinig dit jaar en als hij niet scoort heeft hij nauwelijks waarde voor een ploeg.

Ik verwacht dat ze bij Barca niet rouwig zijn als hij bijvoorbeeld naar Monaco, PSG of Lyon vertrekt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38057342
Domenech is raar. En Wiltord zit er dan wel bij zeker?
  zondag 21 mei 2006 @ 22:49:14 #53
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_38066231
Giuly moest gewoon mee inderdaad.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_38066691
Waarom?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38096415
28 wedstrijden gespeeld van de 38 in de competitie. Is toch niet weinig?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38097073
En hoe vaak is ie gestart?
pi_38097303
Geen idee, dat zou je kunnen opzoeken als je wilt. Tussen de strafschoppen door.
www.thuisuiteten.nl
pi_38098598
Het is iets van 20 keer en een keer of 15 speelde hij minder dan 20 minuten.

Giuly is gewoon mislukt bij Barca
  maandag 22 mei 2006 @ 23:06:10 #59
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38105281
Anelka haalt uit naar Domenech

Nicolas Anelka heeft in Le Journal du Dimanche fors uitgehaald naar bondscoach Raymond Domenech. Zijn beslissing om de aanvaller van het Turkse Fenerbahçe niet de selecteren was de aanleiding.

“Ik ga niet kijken naar het WK”, aldus Anelka in de Franse krant. “Ik ben niet beoordeeld op mijn sportieve kwaliteiten. Ik voel dat Domenech me alleen opriep tegen Costa Rica (laatste interland Anelka, red.) in de hoop mij te zien falen. Helaas voor hem scoorde ik. Het ziet er naar uit dat hij me vanaf het begin mij niet wilde selecteren voor het WK. Ik vind dat ik in het team hoor! Waarom haalt hij me terug voor één duel om vervolgens deze beslissing te nemen. Zoals gewoonlijk ben ik niet beoordeeld op mijn sportieve kwaliteiten.”
pi_38105609
1995/96 Paris Saint-Germain 2 0 Frankrijk
1996/97 Paris Saint-Germain 8 1 Frankrijk
1996/97 Arsenal 4 0 Premiership
1997/98 Arsenal 26 6 Premiership
1998/99 Arsenal 35 17 Premiership
1999/00 Real Madrid 19 2 Primera Division
2000/01 Paris Saint-Germain 27 8 Frankrijk
2001/02 Paris Saint-Germain 12 2 Frankrijk
2001/02 Liverpool 20 4 Premiership
2002/03 Manchester City 38 14 Premiership
2003/04 Manchester City 32 17 Premiership
2004/05 Manchester City 19 7 Premiership
2004/05 Fenerbahçe 14 4 Turkije
2005/06 Fenerbahçe 25 10 Turkije
Totaal 281 92

14 goals in 39 wedstrijden
pi_38135387
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is iets van 20 keer en een keer of 15 speelde hij minder dan 20 minuten.

Giuly is gewoon mislukt bij Barca
Nou, dat denk ik niet. Gewoon een gewaardeerde goede speler daar.
www.thuisuiteten.nl
pi_38194719
quote:
Coupet pakt koffers na ruzie met bondscoach

25/5/2006 11:59

Raymond Domenech heeft het niet makkelijk. Sinds de bondscoach van Frankrijk bekend heeft gemaakt dat hij Fabien Barthez als nummer een beschouwt en Grégory Coupet als nummer twee botert het niet tussen de twee doelmannen.

Coupet, die zichzelf als nummer een beschouwt en niet door één deur kan met zijn rivaal, zou woensdag zelfs zijn spullen hebben gepakt en van plan zijn geweest de selectie te verlaten. De keeper van Olympique Lyon had woorden gekregen met Domenech. De 33-jarige goalie stoorde zich aan het feit dat Barthez vanwege een pijnlijke kuit niet was verschenen tijdens een speciaal uitstapje op de 3.032 meter hoge gletsjer Grande Motte.

Bij terugkeer in het hotel botsten Coupet en Domenech opnieuw, waarna Coupet zijn bagage pakte en zijn gezin verzamelde, klaar om te vertrekken. Uiteindelijk slaagde fysiotherapeut Robert Duverne erin om Coupet om te praten. Duverne werkt net als de doelman bij Olympique Lyon.

Voor Domenech is het te hopen dat Coupet niet vertrekt, want hij mag dan geen vervanger oproepen. Volgens FIFA-reglementen mag de bondscoach alleen een international vervangen als deze door een blessure moet afhaken.
Rellen
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:48:13 #63
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38194859
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Rellen
JAA
pi_38195283
Blessure is zo verzonnen natuurlijk
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:29:46 #65
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38198504
edit:

[ Bericht 99% gewijzigd door dvdfreak op 25-05-2006 15:09:31 ]
pi_38199562
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef dvdfreak het volgende:
Goalkeeping bust-up spoils mood in France camp

-knip-
DVD-Freak:

Dit bericht staat al een paar posts boven je in dit topic. Het is niet de eerste keer dat je dit overkomt. Probeer in het vervolg even te kijken of het bericht er al stond, voordat je het nieuws hier neerzet. Daarnaast oogt het ook mooier wanneer je even quotetags om het bericht heen plaats.

Bij voorbaat dank.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:15:07 #67
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38199894
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blessure is zo verzonnen natuurlijk
Je heb wel een verklaring van een FIFA-arts nodig geloof ik.

Coupet heeft natuurlijk ook wel gelijk, bizar dat Barthez gewoon eerste keus is.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_38199932
Coupet baalt gewoon omdat het zijn laatste kans is op een groot toernooi. Geen idee dat die kerel al 33 is.

Maar prima dat Barthez keept hoor, vliegen de Fransen er eerder uit
pi_38199985
Wereld en Europees kampioen
pi_38200638
Volgens mij is die Domenech echt een pannekoek eerste klas.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:51:43 #71
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38204776
Vind het een beetje nare streek van Coupet, het lijkt nu net alsof ie en plaats door middel van dreigen met vertrek wil afdwingen! Dat noem ik regelrechte chantage!
Buiten het feit dat Barthez zo nu en dan blundert pakt hij ook vaak punten voor een team met katachtige reflexen!
pi_38292626
Trezeguet speelt alleen voor Frankrijk omdat zijn pa(een Argentijnse voetbalprof) in Frankrijk woonde toen hij geboren werd.

Lijkt me leuk zo'n speler in je nationale team
  zondag 28 mei 2006 @ 16:17:48 #73
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38303831
Lees net op NOS teletekst p 805, dat Zidane zich nogal geergerd heeft aan het Franse publiek wat continu Barthez heeft uitgefloten en beschimpt tijdens de oefenwedstrijd....dat ie de steun van het publiek mist en nu diep teleurgesteld is etc....
Tis ook een schande, gewoon lekker achter je land of club blijven staan, ten alle tijde!!!
pi_38304372
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:17 schreef Backdoorman het volgende:
Lees net op NOS teletekst p 805, dat Zidane zich nogal geergerd heeft aan het Franse publiek wat continu Barthez heeft uitgefloten en beschimpt tijdens de oefenwedstrijd....dat ie de steun van het publiek mist en nu diep teleurgesteld is etc....
Tis ook een schande, gewoon lekker achter je land of club blijven staan, ten alle tijde!!!
Heb je die gasten gisteren gezien op de bank? Stelletje volgevreten vedetten. Bah.

Frankrijk was lekker slecht. Houden zo!
pi_38306508
het loopt niet helemaal soepel daar in Frankrijk.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:56:46 #76
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38308397
Franse selectie woedend op eigen publiek
Uitgegeven op zondag 28 mei 2006 om 18:22:03, bijgewerkt om 18:29:34

(Novum/AP) - Het Franse nationale voetbalelftal is woedend over het gedrag van de eigen fans. Zaterdag trakteerde het eigen publiek de ploeg op boegeroep en fluitconcerten tijdens de oefenwedstrijd in het Stade de France in Parijs tegen Mexico. Frankrijk won het duel met 1-0.

Vooral keeper Fabien Barthez en bondscoach Raymond Domenech moesten het bij de Franse voetbalfans ontgelden. Een gele kaart voor de doelman werd op de tribunes zelfs met applaus ontvangen. Thierry Henry reageerde verbolgen. "Barthez krijgt geel en er wordt geklapt. Vikash Dhorasoo komt in het veld en krijgt een fluitconcert. Waarom? Dit is geen manier om de ploeg te motiveren voor het wereldkampioenschap."

Verdediger Willy Sagnol deed een oproep aan de Franse voetbalbond iets aan de situatie te doen en te voorkomen dat het nationale team in de toekomst niet meer in het Stade de France wil spelen. "Ik heb er genoeg van. Dit is al een tijdje gaande en de fans moeten maar eens besluiten wat ze nu eigenlijk willen. In Saint-Etienne gaan de mensen wél achter het team staan, maar in Parijs lijkt het alsof het publiek naar een theatervoorstelling denkt te gaan."
  zondag 28 mei 2006 @ 19:18:26 #77
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_38309077
Wat een kutpubliek zeg.
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe vaak is ie gestart?
Bij de beste club ter wereld niet in de basis staan zegt niks over je kwaliteiten natuurlijk.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:24:12 #78
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38309252
Zidane verbolgen over Franse aanhang

Het Franse publiek heeft zich zaterdagavond tijdens de oefeninterland Frankrijk – Mexico schandelijk gedragen in de ogen van Zinedine Zidane. De, na het WK afscheid nemende, balvirtuoos ergerde zich vooral aan het uitfluiten van doelman Barthez en Vikash Dhorasoo door het thuispubliek.

"De fans gaven mij applaus",zei Zidane, die na 53 minuten werd gewisseld, na afloop. "Maar wanneer ze Barthez of Dhorasoo uitfluiten, dan voelt dat alsof ze ook mij uitfluiten. De fans moeten achter ons staan, dat hebben we nodig. Ik ben diep teleurgesteld".

Ook in de aanloop naar het WK in 1998 was het Franse publiek kritisch. Pas toen het WK begon ging het volk massaal achter het nationale elftal staan en pakte Frankrijk uiteindelijk de wereldtitel.
pi_38309320
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef Corksterr het volgende:

Bij de beste club ter wereld niet in de basis staan zegt niks over je kwaliteiten natuurlijk.
Ik vind hem al 2 seizoenen onwijs tegenvallen, terecht wat mij betreft dat hij gepasseerd wordt
pi_38343149
In zijn eerste seizoen maakte hij er maar 11 in 29 duels, dat was inderdaad zeer slecht en tegenvallend.
www.thuisuiteten.nl
pi_38352078
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
In zijn eerste seizoen maakte hij er maar 11 in 29 duels, dat was inderdaad zeer slecht en tegenvallend.
Misschien toch maar een keer een wedstrijd live kijken
pi_38383102
Misschien toch maar gewoon inzien dat Giuly op een voor hem vreemde positie al twee jaar best aardig loopt te ballen...
www.thuisuiteten.nl
pi_38383171
Ik vind van niet, ondanks dat hij best zo nu en dan best redelijk scoort.

En ik heb toch pak hem beet een derde van de wedstrijden live gezien? En jij?
pi_38383366
Okee, dan verschillen we daarover van mening. Ik vind dat hij wel degelijk aardig gespeeld heeft. En in plaats van Ribery had hij best meegekund, lijkt me.
www.thuisuiteten.nl
pi_38383690
Ribery heeft meer potentie en is jonger.

Maar hoe vaak zie je Giuly live spelen ongeveer?
pi_38383790
Ik kom niet vaak in Camp Nou.

Op TV regelmatig, maar minder dan de één derde van jou wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_38434081
Gisteren in Lens was echt alles hosanna wat de Fransozen deden. Het publiek heeft zich de kritiek toch wel aangetrokken ...

Doelpunt van Henry was wel aardig, na goed doorkoppen van Saha.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38435016
Misschien kunnen ze de naam van het team veranderen in Légion Etrangere
pi_38435136
Waar maak je je toch druk om zeg.
That's all folks!
pi_38435158

Ik heb gelijk dus
pi_38435239
Haha, nu wordt ie nog mooier. De beste 23 Franse spelers worden meegenomen. Er staat een goed team en we gaan hopelijk genieten van mooi voetbal.
That's all folks!
pi_38435503
Franse
pi_38435554
Bodmer
Ribery
Sagnol
Coupet
SQD
Lizarazu
Barthez

En. En. En
pi_38436383
De rest. Maar laten we het maar hebben over hun oefenzege van gisteren, die was eindelijk weer eens overtuigend. Met een publiek dat er weer eens achterstond.
That's all folks!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:53:27 #95
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_38477682
Zoals mijn vader zou zeggen: Ik hoop dat Domenech op zijn bek valt.

Trouwens, dat gaat hij ook daadwerkelijk doen. Als je ziet hoe die Fransen spelen, dan vraag ik me af of ze ook van Togo kunnen winnen. Gebeurt dat niet, dan heb ik tenminste een gezellige avond.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:34:28 #96
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38482543
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Zoals mijn vader zou zeggen: Ik hoop dat Domenech op zijn bek valt.

Trouwens, dat gaat hij ook daadwerkelijk doen. Als je ziet hoe die Fransen spelen, dan vraag ik me af of ze ook van Togo kunnen winnen. Gebeurt dat niet, dan heb ik tenminste een gezellige avond.
Wedstrijd Frankrijk - Denemarken niet gezien zeker??
  vrijdag 2 juni 2006 @ 23:33:52 #97
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_38492407
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou Frankrijk het WK gehaald hebben met alleen autochtonen?
Leg mij dan uit wie er 'allochtoon' zijn bij les Bleus?! Verdiep je eens in de Franse geschiedenis en cultuur.

Verder gaat frankrijk het goed doen, ben ik van overtuigd. We hebben ontzettend veel kwaliteit, vergelijkbaar met de Brazilianen en Argentijnen. Mensen die beweren dat we niet ver komen en arrogant zijn, zijn gewoon jaloers.
.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 23:39:59 #98
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_38492613
quote:
Op zondag 28 mei 2006 04:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trezeguet speelt alleen voor Frankrijk omdat zijn pa(een Argentijnse voetbalprof) in Frankrijk woonde toen hij geboren werd.

Lijkt me leuk zo'n speler in je nationale team
David en Trezeguet zijn gewoon 2 Franse namen en bovendien is hij half Frans.
.
pi_38638063
Cisse waarschijnlijk weer zijn been gebroken
  donderdag 8 juni 2006 @ 00:12:48 #100
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_38642479
Is nu bevestigd, inderdaad. Wellicht dat Domenech nu alsnog de gepikeerde Giuly oproept.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')