quote:Op maandag 1 mei 2006 15:35 schreef BVO het volgende:
Mogen er snel uit wat mij betreft.
Van mij ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:35 schreef BVO het volgende:
Mogen er snel uit wat mij betreft.
Gaat niet gebeuren, verwacht ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
Wereldkoppel voorin, hopelijk gaan Henry en Trezeguet nu eindelijk eens hun clubvorm etaleren op een groot landentoernooi.
Niet te geloven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:35 schreef dvdfreak het volgende:
Barthez wint strijd van Coupet
PARIJS Dinsdag 9 Mei 2006 11:17 uur
Fabian Barthez heeft volgens La Parisien de concurrentiestrijd met Grégory Coupet in zijn voordeel beslist. De keeper van Olympique Marseille zal tijdens het WK in Duitsland opnieuw bij Frankrijk onder de lat staan.
Daarmee komt een einde aan alle speculaties in de Franse pers. De algemene verwachting was dat de Franse bondscoach Raymond Domenech zou kiezen voor Coupet. De sluitpost van Olympique Lyon maakt in tegenstelling tot Barthez een heel goed seizoen door. Daarnaast was Barthez na een spuugincident voor een half jaar geschorst. Volgens La Parisien is de ervaring van Barthez op grote toernooien van doorslaggevend belang geweest bij de keuze van Domenech. De Marseille-keeper werd in 1998 wereldkampioen met Les Bleus en in 2000 Europees kampioen.
Dit vind ik ook niet te geloven idd.quote:
Niet als je Barthez erin zet ipv Coupet nee.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:51 schreef RayMania het volgende:
Frankrijk gaat niet ver komen.
"Pech dat wij de technische staf vormen en zo selecteren."quote:Op maandag 15 mei 2006 06:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heeft de bondscoach ook een reden gegeven waarom hij Giuly niet meeneemt?
tsk tsk, tenzij je 6 jaar oud bent en het wk 98 en ek 2000 niet bewust hebt meegemaakt, snap ik jou grote mond niet. Frankrijk heeft er recht op om trots te zijn op de prestaties van de afgelopen 8 jaar. Wereldkampioen en Europees Kampioen. Bovendien is de gemiddelde nederlander absoluut chauvinistischer en arroganter als de gemiddelde Fransman. En dat, terwijl Oranje op een EK na, vrijwel niets heeft gewonnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop zo dat die arrogante Fransen weer op hun bek gaan dit WK... met die clown van een Barthez voorop
Nou, dat denk ik niet. Gewoon een gewaardeerde goede speler daar.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is iets van 20 keer en een keer of 15 speelde hij minder dan 20 minuten.
Giuly is gewoon mislukt bij Barca
Rellenquote:Coupet pakt koffers na ruzie met bondscoach
25/5/2006 11:59
Raymond Domenech heeft het niet makkelijk. Sinds de bondscoach van Frankrijk bekend heeft gemaakt dat hij Fabien Barthez als nummer een beschouwt en Grégory Coupet als nummer twee botert het niet tussen de twee doelmannen.
Coupet, die zichzelf als nummer een beschouwt en niet door één deur kan met zijn rivaal, zou woensdag zelfs zijn spullen hebben gepakt en van plan zijn geweest de selectie te verlaten. De keeper van Olympique Lyon had woorden gekregen met Domenech. De 33-jarige goalie stoorde zich aan het feit dat Barthez vanwege een pijnlijke kuit niet was verschenen tijdens een speciaal uitstapje op de 3.032 meter hoge gletsjer Grande Motte.
Bij terugkeer in het hotel botsten Coupet en Domenech opnieuw, waarna Coupet zijn bagage pakte en zijn gezin verzamelde, klaar om te vertrekken. Uiteindelijk slaagde fysiotherapeut Robert Duverne erin om Coupet om te praten. Duverne werkt net als de doelman bij Olympique Lyon.
Voor Domenech is het te hopen dat Coupet niet vertrekt, want hij mag dan geen vervanger oproepen. Volgens FIFA-reglementen mag de bondscoach alleen een international vervangen als deze door een blessure moet afhaken.
DVD-Freak:quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef dvdfreak het volgende:
Goalkeeping bust-up spoils mood in France camp
-knip-
Je heb wel een verklaring van een FIFA-arts nodig geloof ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blessure is zo verzonnen natuurlijk
Heb je die gasten gisteren gezien op de bank? Stelletje volgevreten vedetten. Bah.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:17 schreef Backdoorman het volgende:
Lees net op NOS teletekst p 805, dat Zidane zich nogal geergerd heeft aan het Franse publiek wat continu Barthez heeft uitgefloten en beschimpt tijdens de oefenwedstrijd....dat ie de steun van het publiek mist en nu diep teleurgesteld is etc....
Tis ook een schande, gewoon lekker achter je land of club blijven staan, ten alle tijde!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |