quote:Op maandag 1 mei 2006 15:35 schreef BVO het volgende:
Mogen er snel uit wat mij betreft.
Van mij ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:35 schreef BVO het volgende:
Mogen er snel uit wat mij betreft.
Gaat niet gebeuren, verwacht ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
Wereldkoppel voorin, hopelijk gaan Henry en Trezeguet nu eindelijk eens hun clubvorm etaleren op een groot landentoernooi.
Niet te geloven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:35 schreef dvdfreak het volgende:
Barthez wint strijd van Coupet
PARIJS Dinsdag 9 Mei 2006 11:17 uur
Fabian Barthez heeft volgens La Parisien de concurrentiestrijd met Grégory Coupet in zijn voordeel beslist. De keeper van Olympique Marseille zal tijdens het WK in Duitsland opnieuw bij Frankrijk onder de lat staan.
Daarmee komt een einde aan alle speculaties in de Franse pers. De algemene verwachting was dat de Franse bondscoach Raymond Domenech zou kiezen voor Coupet. De sluitpost van Olympique Lyon maakt in tegenstelling tot Barthez een heel goed seizoen door. Daarnaast was Barthez na een spuugincident voor een half jaar geschorst. Volgens La Parisien is de ervaring van Barthez op grote toernooien van doorslaggevend belang geweest bij de keuze van Domenech. De Marseille-keeper werd in 1998 wereldkampioen met Les Bleus en in 2000 Europees kampioen.
Dit vind ik ook niet te geloven idd.quote:
Niet als je Barthez erin zet ipv Coupet nee.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:51 schreef RayMania het volgende:
Frankrijk gaat niet ver komen.
"Pech dat wij de technische staf vormen en zo selecteren."quote:Op maandag 15 mei 2006 06:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heeft de bondscoach ook een reden gegeven waarom hij Giuly niet meeneemt?
tsk tsk, tenzij je 6 jaar oud bent en het wk 98 en ek 2000 niet bewust hebt meegemaakt, snap ik jou grote mond niet. Frankrijk heeft er recht op om trots te zijn op de prestaties van de afgelopen 8 jaar. Wereldkampioen en Europees Kampioen. Bovendien is de gemiddelde nederlander absoluut chauvinistischer en arroganter als de gemiddelde Fransman. En dat, terwijl Oranje op een EK na, vrijwel niets heeft gewonnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop zo dat die arrogante Fransen weer op hun bek gaan dit WK... met die clown van een Barthez voorop
Nou, dat denk ik niet. Gewoon een gewaardeerde goede speler daar.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is iets van 20 keer en een keer of 15 speelde hij minder dan 20 minuten.
Giuly is gewoon mislukt bij Barca
Rellenquote:Coupet pakt koffers na ruzie met bondscoach
25/5/2006 11:59
Raymond Domenech heeft het niet makkelijk. Sinds de bondscoach van Frankrijk bekend heeft gemaakt dat hij Fabien Barthez als nummer een beschouwt en Grégory Coupet als nummer twee botert het niet tussen de twee doelmannen.
Coupet, die zichzelf als nummer een beschouwt en niet door één deur kan met zijn rivaal, zou woensdag zelfs zijn spullen hebben gepakt en van plan zijn geweest de selectie te verlaten. De keeper van Olympique Lyon had woorden gekregen met Domenech. De 33-jarige goalie stoorde zich aan het feit dat Barthez vanwege een pijnlijke kuit niet was verschenen tijdens een speciaal uitstapje op de 3.032 meter hoge gletsjer Grande Motte.
Bij terugkeer in het hotel botsten Coupet en Domenech opnieuw, waarna Coupet zijn bagage pakte en zijn gezin verzamelde, klaar om te vertrekken. Uiteindelijk slaagde fysiotherapeut Robert Duverne erin om Coupet om te praten. Duverne werkt net als de doelman bij Olympique Lyon.
Voor Domenech is het te hopen dat Coupet niet vertrekt, want hij mag dan geen vervanger oproepen. Volgens FIFA-reglementen mag de bondscoach alleen een international vervangen als deze door een blessure moet afhaken.
DVD-Freak:quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef dvdfreak het volgende:
Goalkeeping bust-up spoils mood in France camp
-knip-
Je heb wel een verklaring van een FIFA-arts nodig geloof ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blessure is zo verzonnen natuurlijk
Heb je die gasten gisteren gezien op de bank? Stelletje volgevreten vedetten. Bah.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:17 schreef Backdoorman het volgende:
Lees net op NOS teletekst p 805, dat Zidane zich nogal geergerd heeft aan het Franse publiek wat continu Barthez heeft uitgefloten en beschimpt tijdens de oefenwedstrijd....dat ie de steun van het publiek mist en nu diep teleurgesteld is etc....
Tis ook een schande, gewoon lekker achter je land of club blijven staan, ten alle tijde!!!
Bij de beste club ter wereld niet in de basis staan zegt niks over je kwaliteiten natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe vaak is ie gestart?
Ik vind hem al 2 seizoenen onwijs tegenvallen, terecht wat mij betreft dat hij gepasseerd wordtquote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef Corksterr het volgende:
Bij de beste club ter wereld niet in de basis staan zegt niks over je kwaliteiten natuurlijk.
Misschien toch maar een keer een wedstrijd live kijkenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
In zijn eerste seizoen maakte hij er maar 11 in 29 duels, dat was inderdaad zeer slecht en tegenvallend.
Wedstrijd Frankrijk - Denemarken niet gezien zeker??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Zoals mijn vader zou zeggen: Ik hoop dat Domenech op zijn bek valt.
Trouwens, dat gaat hij ook daadwerkelijk doen. Als je ziet hoe die Fransen spelen, dan vraag ik me af of ze ook van Togo kunnen winnen. Gebeurt dat niet, dan heb ik tenminste een gezellige avond.![]()
![]()
Leg mij dan uit wie er 'allochtoon' zijn bij les Bleus?! Verdiep je eens in de Franse geschiedenis en cultuur.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou Frankrijk het WK gehaald hebben met alleen autochtonen?
David en Trezeguet zijn gewoon 2 Franse namen en bovendien is hij half Frans.quote:Op zondag 28 mei 2006 04:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trezeguet speelt alleen voor Frankrijk omdat zijn pa(een Argentijnse voetbalprof) in Frankrijk woonde toen hij geboren werd.
Lijkt me leuk zo'n speler in je nationale team
Gadverdamme inderdaad. Hij heeft daar toch ook eerder een breuk gehad? Dat zag er ook al zo lekker uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:16 schreef Fonzarelli het volgende:
Nou dat zag er lekker goor uit zeg...en dan laten ze het nog een keer in slowmotion zien?!?!
![]()
![]()
Ik verwacht Abidal op de linksback en Gallas in het centrum. Ten koste van Boumsong dus.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:48 schreef Jelminho het volgende:
Opstelling Frankrijk wellicht.. ?
Barthez
Sagnol - Thuram - Boumsong - Gallas
Zidane - Makelele - Vieira - Malouda
Henry - Trezeguet
Of zit ik er naast ?
Yep.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:15 schreef dvdfreak het volgende:
Gouvou vervangt Cissé in Franse selectie
quote:Govou vervangt Cissé SAINT-ETIENNE - De Franse bondscoach Raymond Domenech heeft donderdag Sidney Govou opgeroepen als vervanger van de geblesseerde Djibril Cissé. Dat heeft de Franse voetbalbond donderdag bekendgemaakt. Cissé liep woensdag in het oefenduel met China een beenbreuk op.
De aanvaller van Liverpool werd meteen geopereerd in een ziekenhuis in Saint-Etienne. „De operatie is goed verlopen”, aldus de Franse bond donderdag in een verklaring. „Bondscoach Robert Domenech en dokter Paclet hebben hem donderdag bezocht en hebben hem al het beste gewenst namens het team en de staf. Ook de Franse president Jacques Chirac is op de hoogte gebracht over de situatie van Cissé.”
Vervanger Govou, speler van Olympique Lyon, heeft zich donderdag meteen bij de Franse selectie gevoegd. De aanvaller kwam bij het EK van 2004 op dezelfde manier bij het Franse team. Toen verving hij de geblesseerde Ludovic Giuly.
die blijven altijd bij je hangen, echt akeligquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:31 schreef brighton het volgende:
Dat moment van Cissé was net te zien in NOS Studio Sportzomer...![]()
Even akelig als die eerste breuk, beeld kan ik me ook zo voor de geest halen...
Van hetzelfde!quote:Op zondag 28 mei 2006 16:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Frankrijk was lekker slecht. Houden zo!
Nog erger dan die van Zweden idd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de bondscoach kan ik beter zwijgen, wat een tactische onbenul is dat.
lijkt me stugquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef Ayaxola het volgende:
De eerste ronde overleven ze toch wel, wat een kutpoule is dat zeg, net als die van de Duitsers![]()
En dáárom wordt het weer helemaal niks met Frankrijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat erg wat erg. Ik zag helemaal geen team, zelfs geen individualisten. Dit team is verzadigd, zit geen fut meer in. Met wat meer diepgang kom je wel weer wat verder, Vieira, Makelele en Zidane die naast elkaar staan hebben het allemaal niet. Wiltord wel, maar die wordt dan weer niet goed gebruikt. Over de bondscoach kan ik beter zwijgen, wat een tactische onbenul is dat.
Hilarisch idd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:46 schreef kevin6188 het volgende:
En die Franse coach zegt nog tevreden te zijn ook. Iets dat ze de grootste concurrent twee punten hebben afgesnoept had hij het over.![]()
Jep.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Trancelocator het volgende:
Stonden ze op een gegeven moment nou gewoon ruzie te maken op het veld?
Ja, toen dacht ik echt wat een mongooltje zegquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:46 schreef kevin6188 het volgende:
En die Franse coach zegt nog tevreden te zijn ook. Iets dat ze de grootste concurrent twee punten hebben afgesnoept had hij het over.![]()
Jack van Gelder zei gisterenavond bij Studio Sportzomer dat volgens Emmanuel Petit de jonge en de oude gasten in het Franse team niet met elkaar praten. Dat is volgens Petit ook de reden dat Frankrijk dit toernooi niet ver zal komen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Trancelocator het volgende:
Stonden ze op een gegeven moment nou gewoon ruzie te maken op het veld?
Die oudjes hebben het voor het zeggen hoor.Er is een reden waarom Barthez nog steeds in de basis staat. En Vieira die al een heel jaar slecht speelt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jack van Gelder zei gisterenavond bij Studio Sportzomer dat volgens Emmanuel Petit de jonge en de oude gasten in het Franse team niet met elkaar praten. Dat is volgens Petit ook de reden dat Frankrijk dit toernooi niet ver zal komen.
van VI.nlquote:Bondscoach Frankrijk is niet ontevreden
13/6/2006 21:46
De Franse bondscoach Raymond Domenech weigerde zijn manschappen af te vallen na de matige vertoning tegen Zwitserland (0-0). 'We hebben twee punten afgepakt van een directe concurrent.'
'Het was een wedstrijd van hoog niveau van beide kanten', was de opmerkelijke conclusie van Domenech. Het is de vraag of het publiek en ook zijn eigen spelers die mening delen, want duel was het aanzien nauwelijks waard.
'We wisten dat het niet makkelijk zou worden. We kenden de Zwitsers natuurlijk al heel goed (Frankrijk en Zwitserland speelden ook in de kwalificatieronde tegen elkaar, red.). Het werd de wedstrijd die we verwachtten.'
'Het is jammer dat we niet gescoord hebben toen we daarvoor de kansen kregen. We hadden de wedstrijd kunnen beslissen in de eerste helft, zij in de tweede helft.'
Betekent dat zoiets als "Men heeft het erg warm gehad"?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:40 schreef Heero87 het volgende:
L'Equipe is op het eerste zicht nog braafjes:
[afbeelding]
Inderdaad. Letterlijk "We hebben het warm gehad"quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:36 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Betekent dat zoiets als "Men heeft het erg warm gehad"?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
In the Sun de krantenkop :
'Poor the France.'
quote:Frankrijk scoorde geen buitenlandse WK-goal meer sinds 1986
Frankrijk scoorde al twintig jaar geen WK-goal meer op vreemde bodem. De laatste Fransman die raak trof op een eindronde die niet in eigen land gespeeld werd, was Manuel Amoros. Hij scoorde op het WK van 1986 de 4-2 in de kleine finale tegen, jawel, België. In 1990 en 1994 was Frankrijk er niet bij. In 1998 organiseerde het zelf het WK en in 2002 scoorde het niet in Japan en Zuid-Korea. Ook tegen Zwitserland konden de Fransen dinsdag niet scoren.
Frankrijk kan zondag een negatief record evenaren. Les Blues scoorden sinds hun wereldtitel in eigen land van 1998 al vier WK-matchen niet meer. In 2002 verloren ze met 0-1 van Senegal, met 2-0 van Denemarken en speelden ze 0-0 tegen Uruguay. Dinsdag begonnen ze aan het nieuwe WK met een 0-0 tegen Zwitserland. Als de Fransen zondag ook tegen Zuid-Korea niet scoren, evenaren ze het record van Bolivia. Het Zuid-Amerikaanse land kon tijdens zijn WK's in 1930, 1954 en 1994 vijf opeenvolgende matchen niet scoren.
(GDV)
Terwijl je Henry in de basis en Trezeguet op de bank heb zittenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:40 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Opvallend eigenlijk, dat gebrek aan scorend vermogen
Dat laatste is gewoon schandalig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Terwijl je Henry in de basis en Trezeguet op de bank heb zitten
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
ze hadden gewoon een aantal sterspelers thuis moeten laten net zo als argentinie en nederland
Wel jammer ja. Maarja Zidane is ook al niet meer een schim van wat ie is geweest in het verleden.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:03 schreef Heero87 het volgende:
Als Frankrijk er uit ligt straks, heeft Zidane zijn laatste wedstrijd gespeeld vandaag. Ie is namelijk geelgeschorst. Wat een afscheid zou dat zijn.
Wat dacht je van Viera.Mijn god,wat is er met hem gebeurd?Die heeft zich goed aangepast aan 't niveau vd Serie A....quote:Op maandag 19 juni 2006 00:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wel jammer ja. Maarja Zidane is ook al niet meer een schim van wat ie is geweest in het verleden.
Zoiets ja. Misschien is "Radeloos!" een betere vertaling.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:00 schreef Dos37 het volgende:
Wat betekent dat Wanhopig
Het zou eigenlijk niet mogenquote:Op maandag 19 juni 2006 18:51 schreef dvdfreak het volgende:
Frankrijk heeft nog een kans om door te gaan
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
helaas zullen ze tegen togo nog wel winnen en doorgaan naar de 2e ronde..
De Fransen zullen toch geluk hebben ooitquote:Op maandag 19 juni 2006 19:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dat vrees ik ook, maar dan worden ze of door Spanje of door Oekraďne uitgeschakeldquote:Op maandag 19 juni 2006 19:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoe de zaken in anderhalve week kunnen veranderen..quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/4194/1 gaat over de ineenstorting van deze grootmacht
quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:04 schreef Trancelocator het volgende:
Zidane weer wereldkampioen, het zou zo mooi zijn.
Vind ik ookquote:Op zondag 2 juli 2006 00:26 schreef Hrvat het volgende:
Ik sta volledig achter Frankrijk!
Geen italië, duitsland of portugal als kampioen aub.
Precies, ze hebben zich knap hersteld. Al hadden ze er tegen Spanje zomaar uit kunnen vliegen. Als die 1-1 na 40 minuten niet plots was gevallen, had Spanje het afgemaakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:15 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hoe de zaken in anderhalve week kunnen veranderen..![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:54 schreef Paul_NL het volgende:
Die columnist van hierboven zal toch wel zijn column laatste geschreven hebben?
Of neemt hij zichzelf nog steeds serieus?
Lezen is schijnbaar moeilijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:58 schreef Paul_NL het volgende:
Frankrijk moet maar eens goed naar Oranje kijken. Een bondscoach als Marco van Basten moet in het Franse voetbal te vinden zijn. Een man met een dergelijke status die de oude waarden eruit zet en durft te vertrouwen op jongere spelers vol ambitie, die bereid zijn voor elkaar te werken.![]()
![]()
wie heeft het hier over het Nederlands elftal?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:42 schreef Marseille het volgende:
nu Frankrijk 1 van de grootste titelkandidaten is geworden, is het opeens wel erg stil in dit topichaha zielige jaloerse nedelanders ook!! Frankrijk OVERKLAST weer het Nederlands elftal, zoals dat de laatste 10 jaar met elk kampioenschap is gebeurd!! :lol:
Schijnbaar niemandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:47 schreef taart het volgende:
[..]
wie heeft het hier over het Nederlands elftal?
Niks daarvan, de italianen afmaken in de finale!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Allez...
En dan in de finale verliezen van Italia...
Ik zie het veeeel liever andersom.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:43 schreef Stuart het volgende:
Wat mij betreft wordt Frankrijk in de finale compleet weggespeeld door Italië![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |