Nog erger dan die van Zweden idd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de bondscoach kan ik beter zwijgen, wat een tactische onbenul is dat.
lijkt me stugquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef Ayaxola het volgende:
De eerste ronde overleven ze toch wel, wat een kutpoule is dat zeg, net als die van de Duitsers![]()
En dáárom wordt het weer helemaal niks met Frankrijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat erg wat erg. Ik zag helemaal geen team, zelfs geen individualisten. Dit team is verzadigd, zit geen fut meer in. Met wat meer diepgang kom je wel weer wat verder, Vieira, Makelele en Zidane die naast elkaar staan hebben het allemaal niet. Wiltord wel, maar die wordt dan weer niet goed gebruikt. Over de bondscoach kan ik beter zwijgen, wat een tactische onbenul is dat.
Hilarisch idd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:46 schreef kevin6188 het volgende:
En die Franse coach zegt nog tevreden te zijn ook. Iets dat ze de grootste concurrent twee punten hebben afgesnoept had hij het over.![]()
Jep.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Trancelocator het volgende:
Stonden ze op een gegeven moment nou gewoon ruzie te maken op het veld?
Ja, toen dacht ik echt wat een mongooltje zegquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:46 schreef kevin6188 het volgende:
En die Franse coach zegt nog tevreden te zijn ook. Iets dat ze de grootste concurrent twee punten hebben afgesnoept had hij het over.![]()
Jack van Gelder zei gisterenavond bij Studio Sportzomer dat volgens Emmanuel Petit de jonge en de oude gasten in het Franse team niet met elkaar praten. Dat is volgens Petit ook de reden dat Frankrijk dit toernooi niet ver zal komen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Trancelocator het volgende:
Stonden ze op een gegeven moment nou gewoon ruzie te maken op het veld?
Die oudjes hebben het voor het zeggen hoor.Er is een reden waarom Barthez nog steeds in de basis staat. En Vieira die al een heel jaar slecht speelt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jack van Gelder zei gisterenavond bij Studio Sportzomer dat volgens Emmanuel Petit de jonge en de oude gasten in het Franse team niet met elkaar praten. Dat is volgens Petit ook de reden dat Frankrijk dit toernooi niet ver zal komen.
van VI.nlquote:Bondscoach Frankrijk is niet ontevreden
13/6/2006 21:46
De Franse bondscoach Raymond Domenech weigerde zijn manschappen af te vallen na de matige vertoning tegen Zwitserland (0-0). 'We hebben twee punten afgepakt van een directe concurrent.'
'Het was een wedstrijd van hoog niveau van beide kanten', was de opmerkelijke conclusie van Domenech. Het is de vraag of het publiek en ook zijn eigen spelers die mening delen, want duel was het aanzien nauwelijks waard.
'We wisten dat het niet makkelijk zou worden. We kenden de Zwitsers natuurlijk al heel goed (Frankrijk en Zwitserland speelden ook in de kwalificatieronde tegen elkaar, red.). Het werd de wedstrijd die we verwachtten.'
'Het is jammer dat we niet gescoord hebben toen we daarvoor de kansen kregen. We hadden de wedstrijd kunnen beslissen in de eerste helft, zij in de tweede helft.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |