Niet te geloven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:35 schreef dvdfreak het volgende:
Barthez wint strijd van Coupet
PARIJS Dinsdag 9 Mei 2006 11:17 uur
Fabian Barthez heeft volgens La Parisien de concurrentiestrijd met Grégory Coupet in zijn voordeel beslist. De keeper van Olympique Marseille zal tijdens het WK in Duitsland opnieuw bij Frankrijk onder de lat staan.
Daarmee komt een einde aan alle speculaties in de Franse pers. De algemene verwachting was dat de Franse bondscoach Raymond Domenech zou kiezen voor Coupet. De sluitpost van Olympique Lyon maakt in tegenstelling tot Barthez een heel goed seizoen door. Daarnaast was Barthez na een spuugincident voor een half jaar geschorst. Volgens La Parisien is de ervaring van Barthez op grote toernooien van doorslaggevend belang geweest bij de keuze van Domenech. De Marseille-keeper werd in 1998 wereldkampioen met Les Bleus en in 2000 Europees kampioen.
Dit vind ik ook niet te geloven idd.quote:
Niet als je Barthez erin zet ipv Coupet nee.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:51 schreef RayMania het volgende:
Frankrijk gaat niet ver komen.
"Pech dat wij de technische staf vormen en zo selecteren."quote:Op maandag 15 mei 2006 06:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heeft de bondscoach ook een reden gegeven waarom hij Giuly niet meeneemt?
tsk tsk, tenzij je 6 jaar oud bent en het wk 98 en ek 2000 niet bewust hebt meegemaakt, snap ik jou grote mond niet. Frankrijk heeft er recht op om trots te zijn op de prestaties van de afgelopen 8 jaar. Wereldkampioen en Europees Kampioen. Bovendien is de gemiddelde nederlander absoluut chauvinistischer en arroganter als de gemiddelde Fransman. En dat, terwijl Oranje op een EK na, vrijwel niets heeft gewonnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop zo dat die arrogante Fransen weer op hun bek gaan dit WK... met die clown van een Barthez voorop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |