gevalletje op een rijtje zet. Het wordt anders echt een bos/bomen verhaal.
Dan wordt het dus elk programma een eigen topicquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Programma's als dat wat de NOS 's avonds zal uitzenden zijn wel goed genoeg voor een eigen topic(reeks).
Programma's die wat minder discussie- bespreekvoer zullen opleveren kunnen wel in één centraal topic.
Het is inderdaad wel de makkelijkste oplossing. Maar ik vraag me af, of je dan niet het overzicht kwijt raakt. Dat de programma's te veel door elkaar lopen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:25 schreef borisz het volgende:
doe gewoon alles in een appart topic, wel lekker makkelijk![]()
Je post gewoon een nieuwsbericht wat over het WK gaat. Dadelijk wordt er over ieder nieuwsberichtje een topic geopend, dat lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:10 schreef static het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin?
Dan kun je alles wel in centrale topics (:r ) smijten. Komop zeg.
Wat een ramp!!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dadelijk wordt er over ieder nieuwsberichtje een topic geopend, dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Like duh. Laat het gewoon staan. Het is te belachelijk voor woorden dat e.e.a. weer wordt ingedamd, daar kan men best over discussieren.quote:Of wilde je iets anders met je topic bereiken?
Dat klopt, maar dan wordt het niet echt een discussie die over het WK gaat.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:48 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Like duh. Laat het gewoon staan. Het is te belachelijk voor woorden dat e.e.a. weer wordt ingedamd, daar kan men best over discussieren.
Dat maakt het volgens mij alleen maar lastiger. 32 topics die onderaan staan en blijven, lijkt me niet echt handig (veel scrollen bijv.).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:56 schreef venomsnake het volgende:
Tering wat een topics hier zeg, lekker onoverzichtelijk!! volgens mij is het handig als je alle landentopics ff met zo'n [afbeelding] gevalletje op een rijtje zet. Het wordt anders echt een bos/bomen verhaal.![]()
Sorry? Heb je het bericht gelezen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan wordt het niet echt een discussie die over het WK gaat.
Eens... 32 topics is veelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat maakt het volgens mij alleen maar lastiger. 32 topics die onderaan staan en blijven, lijkt me niet echt handig (veel scrollen bijv.).
Sommige van die topics behoren daarnaast tot de actiefste van dit forum. Als je een bepaald topic zoekt, kom je met CTR+F ook een heel eind.![]()
Ja, dat heb ik gedaan.quote:
Er wordt ook best wat toegestaan zolang ze maar betrekking hebben op voetbal en het WK. Dit is gewoon een politieke beslissing die niets te maken heeft met het voetbalspel opzich. Maar meer met openbare orde e.d. Daarnaast gaat het alleen over Amsterdam en niet over heel Nederland, dat is ook voor mij een reden om het een slotje te geven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:23 schreef static het volgende:
Hoe weet je dat? Je geeft het topic niet eens de kans.
Dacht dat dit een lekker los subforum zou worden.
Dat is natuurlijk een absoluut non-argument. Als je daarop gaat selecteren dan moet je nog 30 andere topics ook sluiten. Die ook niks met het voetbalspel an sich te maken hebben. Die wetgeving geldt overigens wel in heel Nederland. En ook de opinie daarover zal ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er wordt ook best wat toegestaan zolang ze maar betrekking hebben op voetbal en het WK. Dit is gewoon een politieke beslissing die niets te maken heeft met het voetbalspel opzich. Maar meer met openbare orde e.d. Daarnaast gaat het alleen over Amsterdam en niet over heel Nederland, dat is ook voor mij een reden om het een slotje te geven.
Ik ben ook niet voor het centraliseren hoor. Maar er is gewoon 1 topic voor al het WK nieuws. En dan bedoel ik algemeen nieuws.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:34 schreef static het volgende:
Stap eens af van die centralisatie bullcrap. Dat topic zowat onderhouden door één persoon.
omdat we vinden dat het beter is om dat soort berichten te bundelen in een topic en omdat we niet willen dat er voor elk bericht wat iets met het WK te maken heeft een apart topic wordt geopend.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:02 schreef static het volgende:
Waarom?
in dit geval 'we' de mods van WK2006quote:Op zondag 21 mei 2006 01:28 schreef static het volgende:
'We' 'We' 'We' 'Niet willen'
Wie zijn 'We'? De users of de moderators?
En daar zat ik vanmorgen ook aan te denken. Daar is namelijk helemaal geen sprake van. Dat was alleen in IED .quote:Op zondag 21 mei 2006 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
En waar haal je vandaan dat dit subforum lekker los zou zijn?
Oefenwedstrijden (een overzicht)quote:Op maandag 22 mei 2006 01:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[Centraal] Oefenwedstrijden/interlands
Die kan eventueel tijdelijk naar het WK forum?
Uit de tig topic voorafgaand aan dit subforum.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
En waar haal je vandaan dat dit subforum lekker los zou zijn?
Nou het is gewoon een subforum met dezelfde regels als VBL en we modereren gewoon normaal. Er is nergens sprake van geweest dat er losser gemodereerd moest worden.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:15 schreef static het volgende:
[..]
Uit de tig topic voorafgaand aan dit subforum.
Normaal? Noem je dit normaal? Mods die bepalen of een topic een doel heeft?quote:Op maandag 22 mei 2006 01:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nou het is gewoon een subforum met dezelfde regels als VBL en we modereren gewoon normaal. Er is nergens sprake van geweest dat er losser gemodereerd moest worden.
VBL heeft geen regelsquote:Op maandag 22 mei 2006 01:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nou het is gewoon een subforum met dezelfde regels als VBL en we modereren gewoon normaal. Er is nergens sprake van geweest dat er losser gemodereerd moest worden.
quote:Op maandag 22 mei 2006 01:15 schreef static het volgende:
[..]
Uit de tig topic voorafgaand aan dit subforum.
Waarom doordrijven?. Het ging hier om een nieuwsbericht over Cohen en Amsterdam. Dat kon prima bij het Algemene WK nieuwsberichten topic. Een ander post daar ook netjes zijn berichten in dus waarom jij niet? Dat heeft 0,0 te maken met wat wij als mods willen. Ja wij willen inderdaad dat nieuws van de selectie van Frankrijk in het het Centrale Frankrijktopic komt, nieuws van NL elftal in het Oranje topic.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:39 schreef static het volgende:
[..]
Normaal? Noem je dit normaal? Mods die bepalen of een topic een doel heeft?
Bull. Kijk het eerst eens aan.
En het topic van Dago dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Waarom doordrijven?. Het ging hier om een nieuwsbericht over Cohen en Amsterdam. Dat kon prima bij het Algemene WK nieuwsberichten topic. Een ander post daar ook netjes zijn berichten in dus waarom jij niet? Dat heeft 0,0 te maken met wat wij als mods willen. Ja wij willen inderdaad dat nieuws van de selectie van Frankrijk in het het Centrale Frankrijktopic komt, nieuws van NL elftal in het Oranje topic.
En nogmaals ik zei ook al eerder dat we het ook aan hadden kunnen kijken en het later alsnog konden mergen met het Algemene WK nieuws topic.
Euh Fok krijgt zelf een WK manager, dus gaan we geen reclame maken voor andere sites.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:00 schreef ErikT het volgende:
Eehhmm, tijdens het EK hebben we ook de ekmanager gedaan en dat was best een succes, omdat je je dan nl ook landelijk kan meten. Vandaar het verzoek het topic over de wkmanager weer open te gooien. Sowieso is het een spel met heel goede opzet, het lijkt me sterk als die op Fok! net zo goed wordt, ook al is het te vroeg om daarover te oordelen.
Dan moet je die van het DvhN ook sluiten.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Euh Fok krijgt zelf een WK manager, dus gaan we geen reclame maken voor andere sites.
Dat is natuurlijk een kutargument.Daarnaast staan er soortgelijke topics wél open.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Euh Fok krijgt zelf een WK manager, dus gaan we geen reclame maken voor andere sites.
lees ff de sluitpost, want een FA heeft hem gesloten.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een kutargument.Daarnaast staan er soortgelijke topics wél open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |