Je vergeet de moord nog even hequote:Op maandag 22 mei 2006 16:22 schreef Dagonet het volgende:
--
Eentje?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je vergeet de moord nog even he
Om de zoveel jaar wordt er toch wel een speler vermoord omdat hij zijn best niet deed?
Colombia 1994 (maar ja, dan noem je ook een land opquote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je vergeet de moord nog even he
Om de zoveel jaar wordt er toch wel een speler vermoord omdat hij zijn best niet deed?
nee dat was een vliegtuigramp.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eentje?
Er werdt toch een keer een half elftal afgemaakt omdat ze niet goed gepresteerd hadden?
Dat is aardig van je Tong, maar ik wil graag dat m'n topics gelezen worden. Dit topic heeft nu al meer views dan de gemiddelde post in dat topic. Dat Togo bericht meer dan 10 keer zelfs.quote:
Was dat met een WK ?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eentje?
Er werdt toch een keer een half elftal afgemaakt omdat ze niet goed gepresteerd hadden?
Ja uh, ze deden mee, dus mogen genoemd worden hequote:Op maandag 22 mei 2006 16:30 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Colombia 1994 (maar ja, dan noem je ook een land op)
Tuurlijk, maar daar is een moord ongeveer normaler dan eten en drinken.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat met een WK ?
[..]
Ja uh, ze deden mee, dus mogen genoemd worden he
in spanje en italië zien elk weekend heel veel vrouwen alle hoeken van de kamer. maar ik denk dat het meer komt door de alcohol (wat natuurlijk gepaard gaat met voetbal), dan door het voetbal an sich.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:48 schreef thabit het volgende:
Als je door zoiets stompzinnigs als voetbal al zo beinvloed kunt worden dan spoor je echt niet. Massahysterie, dat is het.
Ik denk niet alleen in Spanje en Italië hoor. En ook in landen waar cricket de volkssport is en alcohol illegaal worden vrouwen stelselmatig in elkaar geramd.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in spanje en italië zien elk weekend heel veel vrouwen alle hoeken van de kamer. maar ik denk dat het meer komt door de alcohol (wat natuurlijk gepaard gaat met voetbal), dan door het voetbal an sich.
Ik denk dat jij en ik toch ècht een minderheid vormen, want moet je eens om je heen kijken hoeveel figuren er door dat stompzinnige voetbal worden beïnvloed. Helaas!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:48 schreef thabit het volgende:
Als je door zoiets stompzinnigs als voetbal al zo beinvloed kunt worden dan spoor je echt niet. Massahysterie, dat is het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |