Teleurstellingen zijn ook verrassingenquote:
Heavenly Sword en FFXIII zijn twee musthavesquote:
En als jij nou eindelijk eens begint aan de MGS-reeks dan zou je MGS4 ook aan dat rijtje toevoegen!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heavenly Sword en FFXIII zijn twee musthaves
En vooral actievol!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zit even Heavenly Sword te kijken, maar dat ziet er erg mooi uit zeg... wow...
Matrix meets FF
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:46 schreef kingmob het volgende:
Verder ben ik zelf niet zo geschokt van zulk gedrag als anderen geloof ikIk bedoel, al dat soort ideen worden toch constant direct gekopieerd, daar moet men inmiddels toch gewend aan zijn. Het is geen liefdadigheid, het is big bucks.
Althans voor films. Voor games is een componentkabel toereikend.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:55 schreef kingmob het volgende:
Verder lijkt bijna niemand te begrijpen dat geen HDMI niet betekend dat je geen HD hebt.
Er werd sowieso niks verteld over de overige verschillen tussen de 20GB en 60GB versie.quote:Toch een flinke fout van Sony om dat te vergeten te vermelden.
Een tilt-sensor ja en inderdaad niet hetzelfde als de Wii.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:01 schreef neggix het volgende:
Tis toch een tilt-sensor? Is toch niet hetzelfde als de Wii?? Zal al wel 500 keer gevraagd zijn maar goed, heb het niet bijgehouden
HS zeer zeker nog niet, FF alleen als je er van houdt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heavenly Sword en FFXIII zijn twee musthaves
Dan moet Sony die rechten is verkopen als je een F1-game op de Xbox wiltquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
leuk filmpje over een f1 game, moet ook is naar de xbox een f1 game
http://www.insidegamer.nl/playstation3/formulaone06/videos/277
Men vond 400 voor de premium al duur......quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!En trouwens... het is uiteindelijk gewoon een totaal andere controller dan die van de Wii.
Loopt volgens mij in 2007 af. Laatste actueel gelicenseerde Xbox F1 game is F1 2002, en Sony heeft de rechten 5 jaar in handen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan moet Sony die rechten is verkopen als je een F1-game op de Xbox wilt
Terwijl die toch zeer verschillen..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Althans voor films. Voor games is een componentkabel toereikend.
[..]
Er werd sowieso niks verteld over de overige verschillen tussen de 20GB en 60GB versie.
Goed punt maar toch denk ik dat miljoenen gamers dit niet boeit... ben er 1 van. Misschien niet bij launch maar die broodrooster komt opzekers in mijn huisquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het minimale verschil in performance is dat imo niet waard.
DAT is nou iets dat mij totaal niet duidelijk is geworden. Ik was van niks echt onder de indruk, en ik had toch echt wel gerekend op een handjevol 'wow' momenten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:46 schreef kingmob het volgende:
Wat voor mij wel duidelijk is, is dat de de PS3 de meeste power zal hebben. Maar goed, vorige generatie had de xbox dat en dat heeft ook niet zo veel betekend...
Ja, bij mij ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Goed punt maar toch denk ik dat miljoenen gamers dit niet boeit... ben er 1 van. Misschien niet bij launch maar die broodrooster komt opzekers in mijn huis
5 jaar geleden waren er ook HEEL VEEL mensen die 1149 gulden niet veel te veel geld vonden. die 25 euro extra zal weinig uitmaken, IMHO....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
Bah...FFXIII weer alleen op PS3...Nou ja, met dedicated development is het lastig om voor meerdere consoles te ontwikkelen, ook al betekent het meer $$$$. Ik had gehoopt dat Square eindelijk financieel slim zou zijn geworden
Dit betekent dat ik een PS3 moet halen. Ook al kots ik op hun walgelijke beleid. Jezus, ik heb me sinds lange tijden niet meer zo genaaid gevoeld.
Sommige mensen zitten alleen zo in het Sony-evangelie over 'True HD' en '4D' dat ze niet snappen dat er HEEL VEEL mensen zijn die 600 Euro veel te veel vinden en dat dus ook niet gaan betalen.
Wel typisch dat ze van hun anderhalf uur durende persconferente er nauwelijks een minuut aan wijten dan. Zo belangrijk en/of ver onwikkeld zal het dus ook niet zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony heeft ook een live achtige service, maar dan gratis, en ook gewoon een marketplace.
Daar was ik er ook 1 vanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
5 jaar geleden waren er ook HEEL VEEL mensen die 1149 gulden niet veel te veel geld vonden. die 25 euro extra zal weinig uitmaken, IMHO....
Vooralsnog is het idd nergens duidelijk geworden wat het visuele verschil is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
DAT is nou iets dat mij totaal niet duidelijk is geworden. Ik was van niks echt onder de indruk, en ik had toch echt wel gerekend op een handjevol 'wow' momenten.
Het is ook minder dan live natuurlijk, dat is een generatie verder. Die hele shit met gamercards en zo'n uitgebreide friendsdeel zal de PS3 niet hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wel typisch dat ze van hun anderhalf uur durende persconferente er nauwelijks een minuut aan wijten dan. Zo belangrijk en/of ver onwikkeld zal het dus ook niet zijn.
Mwah, meer zodra er HD ingame footage te downloaden isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vooralsnog is het idd nergens duidelijk geworden wat het visuele verschil is.
Dat wordt pas duidelijk als EA titels gelijktijdig gaan uitbrengen.
Die zullen ook niet echt verschillen denk ik. Dat is nu ook maar marginaal, ondanks dat de Xbox de PS2 opvreet qua specsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vooralsnog is het idd nergens duidelijk geworden wat het visuele verschil is.
Dat wordt pas duidelijk als EA titels gelijktijdig gaan uitbrengen.
Maar dan moet het wel een titel zijn die op beide uitkomt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, meer zodra er HD ingame footage te downloaden is
En dan te bedenken dat ik vannacht om 4:30 uur al precies dezelfde discussies met hem hadquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:26 schreef MMaRsu het volgende:
De onwetenden en kneuzen op dit forum zijn gelukkig in de minderheid!
*kuch*luukbes*kuch
Maar juist dan verbaast het me zo dat ze daar niet eens wat vaart achter zetten. Vorig jaar op de E3 hadden ze nog meer aandacht voor online gaming en de functies van de PS3. En dat was 1 fluttige PowerPoint afbeelding. Nu was er gewoon helemaal niks.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook minder dan live natuurlijk, dat is een generatie verder. Die hele shit met gamercards en zo'n uitgebreide friendsdeel zal de PS3 niet hebben
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Maar juist dan verbaast het me zo dat ze daar niet eens wat vaart achter zetten. Vorig jaar op de E3 hadden ze nog meer aandacht voor online gaming en de functies van de PS3. En dat was 1 fluttige PowerPoint afbeelding. Nu was er gewoon helemaal niks.
Wanneer je er dan voor kiest om een compleet nutteloze feature te laten zien waarin je PSP een achteruitkijkspiegel wordt, dan moeten hun plannen voor het online netwerk gewoon nog minder voorstellen dan zulke nutteloze features. En gezien het potentieel wat Team Xbox een paar weken terug schetste, is dat gewoon triest te noemen.
Toen liep de economie ook wat beter.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
5 jaar geleden waren er ook HEEL VEEL mensen die 1149 gulden niet veel te veel geld vonden. die 25 euro extra zal weinig uitmaken, IMHO....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |