De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van de nieuwe ronde (3):quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Amsterdam (Noord Holland)
10: Zaandijk (Noord Holland)
11: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
12: Teckop (Utrecht)
13: Hoogmade (Zuid Holland)
14: Wassenaar (Zuid Holland)
15: Barneveld (Gelderland)
16: Hoevelaken (Gelderland)
17: Soestdijk (Utrecht)
18: Enschede (Overijssel)
19: Delden (Overijssel)
20: Zwolle (Overijssel)
21: Diever (Drenthe)
22: Jubbega (Friesland)
23: Kolderveen (Drenthe)
24: Dordrecht (Zuid Holland)
25: Nuenen (Noord-Brabant)
26: Veldhoven (Noord-Brabant)
27: Luyksgestel (Noord-Brabant)
28: Helmond (Noord-Brabant)
29: Ysselsteyn (Limburg)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Roermond (Limburg)
32: Tegelen (Limburg)
33: Arnhem (Gelderland)
34: Oosterbeek (Gelderland)
35: Renkum (Gelderland)
36: Wageningen (Gelderland)
37: Delft (Zuid Holland)
38: Stompwijk (Zuid Holland)
39: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
40: Gouda (Zuid Holland)
41: Zeist (Utrecht)
42: Hoogland (Utrecht)
43: Bikbergen (Noord Holland)
44: Renesse (Zeeland)
45: Terneuzen (Zeeland)
Wie hebben de FOK!stok in de derde ronde op weg gebracht?quote:1: Sittard (Limburg)
2: Roermond (Limburg)
3: Ulvenhout (Noord-Brabant)
4: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
5: Aalten (Gelderland)
6: Groenlo (Gelderland)
7: Enschede (Overijssel)
8: Denemarken (Groningen)
9: Scheemda (Groningen)
10: Nieuweschans (Groningen)
11: Hoogezand (Groningen)
12: Lellens (Groningen)
13: Middelbert (Groningen)
14: Kolham (Groningen)
15: Peizermade (Drenthe)
16: Roderwolde (Drenthe)
17: Roden (Drenthe)
18: Leek (Groningen)
19: Zevenhuizen (Groningen)
20. Drachten (Friesland)
21. Oosterwolde (Friesland)
22. Bergum (Friesland)
23. Leeuwarden (Friesland)
24. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
25. Zoetermeer (Zuid Holland)
26. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
27. Rotterdam (Zuid Holland)
28: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
29: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
30: Utrecht (Utrecht)
31: Bussum (Noord Holland)
32: Ermelo (Gelderland)
33: Hilversum (Noord Holland)
34: Boomhoek (Utrecht)
35: Almere-Stad (Flevoland)
36: Naarden (Noord Holland)
37: Bikbergen (Noord Holland)
38: Eemnes (Utrecht)
39: Utrecht (Utrecht)
40: Vianen (Utrecht)
41: Beusichem (Gelderland)
42: Via Amsterdam en Gouda in het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
43: Kruiningergors (Zuid Holland)
44: Spijkenisse (Zuid Holland)
45: Rozenburg (Zuid Holland)
46: Burgh-Haamstede (Zeeland)
47: Beldert (Zeeland)
48: Roosendaal (Noord-Brabant)
49: Boxtel (Noord-Brabant)
50: Best (Noord-Brabant)
51: Eindhoven (Noord-Brabant)
52: Valkenswaard (Noord-Brabant)
53: Vessem (Noord-Brabant)
54: Groningen (Groningen)
55: Leegkerk (Groningen)
56: Noordwolde (Groningen)
57: Appingedam (Groningen)
58: Glimmen (Groningen)
quote:1: ID-Tweak en Dafar (Starters Deel3)
2: Bloody_Hell (maker Huidige fok!Stok)
3: zwartedoos en scrub_nurse
4: Dafar
5: Allan24
6: _Xbox_Master_
7: bolletje_25
8: erikkll
9: Rocksteen
10: mien-moeke
11: KiwiTjuHh
12: gelly
13: Rocksteen
14: MrBean
15: Alieda1984
16: Duckman
17: Renesite
18: nikky
19: P8
20: RedFever007
21: Duckman
22: D-MIXXX
23: erkel
24: XLerate
25: Faceoff
26: Repeat
27: MissHobje
28: mp3neo en tijnnl
29: MeneerMuis
30: MissHobje
31: Trebweb
32: qu63
33: ikwilookwatzeggen
34: SuperRembo
35: qu63
36: webspider
37: qu63
38: snellejelle
39: webspider
40: SuperRembo
41: F4T4L_3RR0R
42: hollander172
43: stinkie
44: Five_Horizons
45: Worldbeater
46: druide10
47: JapyDooge
48: webspider
49: _Xbox_Master_
50: VASND en kalibr
51: sanke_pizza en Predatorrr
52: victorinox
53: fendt
54: Helmjosti en blackbully
55: WithMe
56: Klea
57: frync
58: TARAraboemdijee en freecell
Kom je daar vandaan dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef Svensational het volgende:
Nou, hopen dat hij een keertje in Hoogeveen/Meppel komt
Daar had ik helemaal overgelezenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kom je daar vandaan dan?
(Hij lijkt inderdaad Drenthe vaak over te slaan)
Oh en Jump, dit is het "FOK!stok door Nederland-spel"
Ik dacht dat in de OP duidelijk staat dat de stok niet naar het buitenland mag
Overigens, nu het weer mooi weer is worden de waddeneilanden ook een optie om hem neer te leggen
'Schiermonnikoog' is een mooie plaatsnaamquote:
Op het lijstje dat in de stok ligt staat iemand met in zijn usernaam BG. Maar ik kan zijn naam niet terug vinden in de fok!wiki.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en waarom staat er nu 'BG' op de achterkant van de stok
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kom je daar vandaan dan?
(Hij lijkt inderdaad Drenthe vaak over te slaan)
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef nietzman het volgende:
Oh, hai. 't dinnetje was dermate boos over het feit dat we de stok de vorige keer op een uurtje na hebben gemist in Oosterwolde dat ze het leuk vond om gister na het bevrijdingsfestival (Half drie 's nachts, zoiets.) nog maar eventjes door het pikkedonker te rijden en alle "Glimmen" naambordjes bijlangs te gaan. Het duurde even, maar we vonden 'm..
Ze had hem volgende week naar een van de waddeneilanden kunnen brengen, maar omdat dat waarschijnlijk zijn dood zou worden, en nog een week zou duren ligt 'ie nu weer ergens in Groningen. Zo meer.
Hangt er vanaf welk eilandquote:
Ik ben daar gister ook nog met de stok langsgefietst. Ik heb nog even getwijfeld bij het bordje Eelderwoldequote:
En dan naar Hoogveenquote:
Ik leg hem bij je om de hoek ofzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:34 schreef Natalie het volgende:
Groningen is goeddddd
Assen ook btw.
Als ie daar ligt, dan ga ik 'm halen
wel naar beilenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:34 schreef Natalie het volgende:
Groningen is goeddddd
Assen ook btw.
Als ie daar ligt, dan ga ik 'm halen
Da's wel wat ver op de fiets, hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik leg hem bij je om de hoek ofzo![]()
Gaan er vannacht nog mensen naar de Hoornse plas (Als je het begrijpt enzo ())
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's wel wat ver op de fiets, hoor
Ligt is nog steeds in Glimmen btw? Daar kom ik morgen wel met de bus langs, maar heb niet de vrijheid om uit te stappen. Ben nl al enigszins te laat op m'n werk als ik dat nķet doe.
Oh nee, wacht. Hij ligt nu in Groningen.
haal 's op.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:15 schreef verzameldirk het volgende:
er gaat niets boven GRONINGEN
allemaal zeer actieve Fokkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jijj ff lui.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:28 schreef MrBean het volgende:
Hey, de Fok!-stok is weer in Groningen
Sorry, niet echt mijn kant van de stad.
Ik heb ook op de harde manier geleerd dat je daar 's avonds laat niet moet hardlopen.. te ranzig..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
...
Gaan er vannacht nog mensen naar de Hoornse plas (Als je het begrijpt enzo ())
Ik heb wat opgevangen in de supermarkt dat een aantal daar aan buitensex doen enzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:39 schreef ErikN het volgende:
[..]
Ik heb ook op de harde manier geleerd dat je daar 's avonds laat niet moet hardlopen.. te ranzig..
Klopt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb wat opgevangen in de supermarkt dat een aantal daar aan buitensex doen enzo.
Ik keek ze aan met een half oogEn ze kletsten gewoon door
![]()
Echt te erg, dat is achter die parkeerplaats Glimmermade.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:42 schreef MrBean het volgende:
[..]
Klopt.
Ik had daar altijd m'n kinderfeestjes vroeger.
Ik zal even kijken, Nietzman heeft zijn naam er niet op gezet, dat zal ik nu nog even doen.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mereltje, zou je de lijst in de stok willen vergelijken met de lijst die op de wiki staat en me de verschillen willen doorgeven?
Jammer dat je hem naar Friesland gooit trouwens, ik hoopte dat hij nog even in de buurt zou blijven
Als ik de eerste topic zo doorlees heeft Bloody_Hell hem bij de Intratuin in Sittard neergelegdquote:Op zondag 7 mei 2006 14:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Trouwens XBox_Master, er bleken wat foutjes in te zitten qua plaatsnamen en dergelijke, de lijst in de wiki's is nu bijgewerkt en kloppend (Linne als plaatsnaam #3 miste bijvoorbeeld, en ik heb de Amsterdam/Gouda/Oostvoornsemeer verplaatsing los aangegeven).
Bloody_Hell heeft de stok gemaakt en hem als eerste in Sittard neergeled.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb ook het eerste topic doorgenomen. Er zat dus een foutje in, zo moet het werkelijk zijn:
1: Kerkrade (neergelegd door ID-Tweak en Dafar)
2: Sittard (neergelegd door Bloody_Hell)
3: Herten (aan de weg tussen Linne en Roermond) (neergelegd door zwartedoos en scrub_nurse)
4: Ulvenhout (neergelegd door Dafar)
Wat betreft Amsterdam en Gouda, op de lijst (in de stok) staan ze apart vermeld, ik kan me foto's (in 1 verslag) herinneren. Daarom heb ik ze apart vermeld
Sorry morgen weer werken in Friesland dus dan leg ik hem in een dorpje neer..quote:Op zondag 7 mei 2006 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan ie trouwens niet vandaag al naar Friesland Mereltje?
Kloptquote:Op zondag 7 mei 2006 15:40 schreef MrBean het volgende:
Het woord "Groningen" staat in de weg voor "12. Middelbert"?
Kom je dan wel wat vroeg met foto's? Of gebeurd dat pas nadat je uit je werk komt?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:57 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Sorry morgen weer werken in Friesland dus dan leg ik hem in een dorpje neer..
Ik zet ze op mijn werk wel op internet.. rustigquote:Op zondag 7 mei 2006 17:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kom je dan wel wat vroeg met foto's? Of gebeurd dat pas nadat je uit je werk komt?
Anders ligt de zoektocht weer een hele dag stil
Wie weetquote:Op zondag 7 mei 2006 17:38 schreef Rino het volgende:
Heb ik eindelijk een hele week tijd om achter de stok aan te gaan, hebben ze hem net meegenomen naar de andere kant van het land.Van Eindhoven naar Friesland en terug is me net iets te ver...
In juli heb ik 3 weken, dus als hij tegen die tijd weer naar het zuiden kan komen, dan ben ik weer helemaal gelukkig![]()
Heel mooiquote:Op zondag 7 mei 2006 17:40 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik zet ze op mijn werk wel op internet.. rustig![]()
Goede vraag, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft Breezanddijk wel een plaatsnaambord? (Kornwerderzand wel, dat weet ik)
Zelfs Westerdiepsterdallen heeft een bordjequote:Op maandag 8 mei 2006 09:05 schreef B_BOY het volgende:
een plaats zonder bordje omfg
Voor zo'n leuke plek kunnen we een uitzondering makenquote:
Ja ik heb ook foto's waar kan ik het makkelijkst uploaden zonder dat ik me hoef aan te melden.. ik wil ze ook wel naar je mailen...quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft Breezanddijk wel een plaatsnaambord? (Kornwerderzand wel, dat weet ik)
En de zuidelijk provincies heeft ie ook al aardig verkent, het word tijd voor het oostenquote:Op maandag 8 mei 2006 11:13 schreef henkyfox het volgende:
Breng 'em es ergens anders heen, die noordelijke provincies kent stokkie nu wel![]()
Ik heb ze gemaild..quote:Op maandag 8 mei 2006 11:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
mail maar ff dan, dan gooi ik ze online op mijn photobucket
Dan haal je hem toch gewoon woensdag ergens weg?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga het helaas niet meer redden. Als ik hem neer wil leggen waar ik hem neer wil leggen, dan ben ik nooit om 15:30 thuis
Volgens mij zijn er genoeg fokkers uit Leeuwarden die hem op kunnen halen.. Jij bent wel heel fanatiek hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga het helaas niet meer redden. Als ik hem neer wil leggen waar ik hem neer wil leggen, dan ben ik nooit om 15:30 thuis
Ik heb dan college, vandaag is mijn enige vrije dag deze week (nahja, en vrijdag dan, half)quote:Op maandag 8 mei 2006 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan haal je hem toch gewoon woensdag ergens weg?
Ik blijf dan ook thuisquote:Op maandag 8 mei 2006 11:53 schreef freecell het volgende:
Hmmm, dat is wel laat TARA en daarbij is het niet onwaarschijnlijk dat er met reizen iets mis gaat. We moeten ook nog eten voor het klimmen he?
Goed zo, jij hebt 'm laatst ook nog gehad.quote:
Ik wil de stok graag op een bepaalde plek neerleggen. Als ik de tijd had gehad had ik hem vandaag wel verplaatst. Vorige week, toen ik hem alsnog ophaalde, kon ik die verplaatsing niet doen omdat mijn OV niet geldig was.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:02 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Goed zo, jij hebt 'm laatst ook nog gehad.
De stok heeft geen haast, en zo hebben anderen ook nog eens een kans.
Dito,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Woehoe, verplaatsing
Een kleine, maar toch
Ik heb geen kabeltje, sorry
Mijn naam staat er ook niet opquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dan doet de volgende dat vast wel voor je
Sowieso wil ik de volgende keer als ik de stok heb, de lijst gelijk trekken met de lijst in de wiki.
Maar Warga dus, vast ook weer zo'n onbereikbaar gat
Grofweg tussen Leeuwarden en Grouwquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Mijn naam staat er ook niet op![]()
Waar ligt Warga trouwens, nooit van gehoord![]()
Ja, maar ik woon en studeer in Groningen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jij bent een Fries zeker Peterselieman
Het is dan ook de officiėle naam van het dorpquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had al zo'n idee. Je blijft het stug hebben over Wergea ipv Warga
Dan is het ook zeker Ljouwert, Snits, Jobbegoa, it Herrenfen, etc.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is dan ook de officiėle naam van het dorp
Nee. Bepaalde gemeentes hebben de nederlandstalige namen voor de woonplaatsen afgeschaft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan is het ook zeker Ljouwert, Snits, Jobbegoa, it Herrenfen, etc.
Als dat zo is, dan kom ik uit Grunn
Dan heb jij oude kaarten dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind het belachelijk. Ik blijf dan ook stug volhouden bij de Nederlandse benamingen
Ik ben immers een Nederlander, geen Fries.
Op de meeste kaarten staat gewoon de Nederlandse plaatsnamen.
Zou het sms-board dan misschien weer in de OP kunnen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sms je even als je hem hebt?
(zie sms-board in dit topic)
Hij staat al in de OP op de Wiki, dus bij deel 53 staat het smsboard in de OPquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:08 schreef Rino het volgende:
[..]
Zou het sms-board dan misschien weer in de OP kunnen?![]()
Of je haalt hem op en brengt hem naar Dokkumquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stuur em even naar Dokkum, dan kan ik em verder plaatsen
Wel in Friesland blijven hequote:Op donderdag 11 mei 2006 07:58 schreef Duckman het volgende:
Zaterdag kom ik er langs, dus als ie er dan nog ligt kan ik hem een stukje verder brengen...
Ik zal mijn best doenquote:
Dat dus.quote:
Maar daar komt ie nooit meer weg.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:16 schreef Freeflyer het volgende:
Ik ben vrijdag 12 mei in Leeuwarden en wil de stok wel meenemen naar Dokkum, daar moet ik 's middags heen. Eventueel wil ik hem zelfs wel richting Holwerd brengen zodat ie bijvoorbeeld naar Ameland kan...
Alleen als we zeker weten dat er fokkers naar Ameland gaan, dan moet het toch niet zo'n probleem zijn?quote:
Je kunt beter zeggen dat ie nu beter op zn plaats is dan in Groningen, want daar is ie op vele locaties al geweest deze ronde.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:15 schreef aidyl het volgende:
Red de fok-stok uit Friesland voordat hij zich de Fryske-Fok-Stok gaat noemen!![]()
Marum?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen dat ie nu beter op zn plaats is dan in Groningen, want daar is ie op vele locaties al geweest deze ronde.
Moet lukken hoor, neem hem maar mee naar Holwerd ! haha is hij daar ook eens geweest lache manquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen als we zeker weten dat er fokkers naar Ameland gaan, dan moet het toch niet zo'n probleem zijn?Ook wel een keer leuk een eiland
Lees de TT eens goedquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:43 schreef Borkydude het volgende:
Mag ie ook naar het buitenland? Ik ga naar Rome met school dinsdag![]()
Hongerige Wolfquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Marum?
Leek?
Grootegast?
Oldekerk niekerk sebaldeburen
Lauwersoog
etc etc
Vandaag dus.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:16 schreef Freeflyer het volgende:
Ik ben vrijdag 12 mei in Leeuwarden en wil de stok wel meenemen naar Dokkum, daar moet ik 's middags heen. Eventueel wil ik hem zelfs wel richting Holwerd brengen zodat ie bijvoorbeeld naar Ameland kan...
Drenthequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Eindelijk wordt de FokStok weer verplaatst. Zolang de stok binnen Fryslān blijft, is het goed![]()
quote:Mag ie ook naar het buitenland? Ik ga naar Rome met school dinsdag
En Friesland dan, hoort dat bij Nederland danquote:Lees de TT eens goed![]()
begin maar vast met graven danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja dat hoort ook bij NL, anders zal ik direct een een meer van 1 bij 1 km om Friesland heen maken
Nee, Friesland is een apart land, met een eigen taaltje.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:03 schreef Predatorrr het volgende:
[..]
[..]
En Friesland dan, hoort dat bij Nederland dan
![]()
Niet iedereen weet volgens mij wat het isquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maak je gebruik van de sms-mogelijkheid?
En op de fiets kan het niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:57 schreef Volvoman het volgende:
Het is nu 17.6 km bij mij vandaan. Als ik met de auto ga, kan het. Maar ik denk niet dat mijn ouders dat willen.
Ook al fiets ik erheen, ik moet hem ook nog verplaatsen. En ik vind het onnodig om de stok 1 km verder te verplaatsen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:13 schreef Rino het volgende:
[..]
En op de fiets kan het niet?Dat is slechts 3 kwartier fietsen (en 3 kwartier terug). Het is mooi weer, dus wat let je? Je moet niet verwachten dat de stok voor je deur neer gelegd wordt.
Bij deze: Veel plezier met het mooie fietstochtje![]()
Had ik ook last van iddquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de layout erg verkloot door de post met de foto's van Sijbrandahuis
Nee, niet erover. Maar eropquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:18 schreef aidyl het volgende:
[..]
Had ik ook last van idd
Hop! De stok de afsluitdijk over!
Nee. Er is een grens aan gastmodden. TTtje even snel veranderen moet kunnen, maar ik ga niet posts editten buiten PTAquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alexxx, kun je de post van Freeflyer wat editten zodat de layout beter is?
tnx
ik heb daar absoluut geen moeite mee hoor, maar ik heb de post even aangepast, het kwam waarschijnlijk door de [limg] tagquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Er is een grens aan gastmodden. TTtje even snel veranderen moet kunnen, maar ik ga niet posts editten buiten PTAMaar ik zal de GC mods even aanschiten
Die balkjes.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
TT even aangepast. vorig jaar nog met schoonmoeder en een kapotte auto bij dat bord gestaan
[afbeelding]
Goed id ja ! hij moet niet terug naar Noord hollandquote:Op zondag 14 mei 2006 01:52 schreef BrandX het volgende:
Ga hem halen en hevel hem zelf over naar een leuk eilandje zou ik zeggen?![]()
Neu! ik haal hem alleen op als ie in een straal van 20 km ligt van mijn woonplaats en een auto tot mijn beschikking heb. Mijn moeder zegt wel eens: 'Je bent nog liever lui dan moe'. Kon ze wel eens gelijk in hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:52 schreef BrandX het volgende:
Ga hem halen en hevel hem zelf over naar een leuk eilandje zou ik zeggen?![]()
Ik ben bang van wel...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ligt dat ding nog steeds in Zurich?
Jawel. Deze FOK!stok houdt het langer uit dan de 2 anderen bij elkaarquote:Op maandag 15 mei 2006 02:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
Whehehe hij leeft nog steeds... Is het langst-levende-fok-stok record nog niet gebroken?
Jij hebt er wel wat voor over zegquote:Op maandag 15 mei 2006 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om hem te verplaatsen. Dat zou betekenen dat ik om 11:13 de trein moet nemen. Ik zal, indien mogelijk via freecell jullie op de hoogte houden (ik heb geen beltegoed anders deed ik het wel met het smsboard)
Ik ben dan wel minimaal 4 uur onderweg. En dan maar hopen dat dat ding er nog ligt, anders reis ik dat hele stuk voor niets naar Zurich.
En daar ga ik dan mee trouwenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jij hebt er wel wat voor over zegRespect
![]()
huh ??? hoe doe je dat ??? je hebt geen tegoed voor het smsboard maar kunt wel freecell op de hoogte houdenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zal, indien mogelijk via freecell jullie op de hoogte houden (ik heb geen beltegoed anders deed ik het wel met het smsboard)
Hij heeft hem!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:36 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
huh ??? hoe doe je dat ??? je hebt geen tegoed voor het smsboard maar kunt wel freecell op de hoogte houdenOf belt freecell jou om te vragen hoe het gaat
![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef Duckman het volgende:
![]()
Ik ben benieuwd waar hij hem heen brengt...
HIJ HEEFT HEM AL EN LOOPT ER NU MEE WEGquote:Op maandag 15 mei 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet Tara wel dat er geen bus in Zurich komt?Het is nog een behoorlijke voettocht vanaf het wegrestaurant met busstation dacht ik...
En zo hoort hetquote:
Hij heeft soms best een vorm van conditiequote:Op maandag 15 mei 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet Tara wel dat er geen bus in Zurich komt?Het is nog een behoorlijke voettocht vanaf het wegrestaurant met busstation dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |