Heel mooiquote:Op zondag 7 mei 2006 17:40 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik zet ze op mijn werk wel op internet.. rustig![]()
Goede vraag, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft Breezanddijk wel een plaatsnaambord? (Kornwerderzand wel, dat weet ik)
Zelfs Westerdiepsterdallen heeft een bordjequote:Op maandag 8 mei 2006 09:05 schreef B_BOY het volgende:
een plaats zonder bordje omfg
Voor zo'n leuke plek kunnen we een uitzondering makenquote:
Ja ik heb ook foto's waar kan ik het makkelijkst uploaden zonder dat ik me hoef aan te melden.. ik wil ze ook wel naar je mailen...quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft Breezanddijk wel een plaatsnaambord? (Kornwerderzand wel, dat weet ik)
En de zuidelijk provincies heeft ie ook al aardig verkent, het word tijd voor het oostenquote:Op maandag 8 mei 2006 11:13 schreef henkyfox het volgende:
Breng 'em es ergens anders heen, die noordelijke provincies kent stokkie nu wel![]()
Ik heb ze gemaild..quote:Op maandag 8 mei 2006 11:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
mail maar ff dan, dan gooi ik ze online op mijn photobucket
Dan haal je hem toch gewoon woensdag ergens weg?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga het helaas niet meer redden. Als ik hem neer wil leggen waar ik hem neer wil leggen, dan ben ik nooit om 15:30 thuis
Volgens mij zijn er genoeg fokkers uit Leeuwarden die hem op kunnen halen.. Jij bent wel heel fanatiek hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga het helaas niet meer redden. Als ik hem neer wil leggen waar ik hem neer wil leggen, dan ben ik nooit om 15:30 thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |