Of je haalt hem op en brengt hem naar Dokkumquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stuur em even naar Dokkum, dan kan ik em verder plaatsen
Wel in Friesland blijven hequote:Op donderdag 11 mei 2006 07:58 schreef Duckman het volgende:
Zaterdag kom ik er langs, dus als ie er dan nog ligt kan ik hem een stukje verder brengen...
Ik zal mijn best doenquote:
Dat dus.quote:
Maar daar komt ie nooit meer weg.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:16 schreef Freeflyer het volgende:
Ik ben vrijdag 12 mei in Leeuwarden en wil de stok wel meenemen naar Dokkum, daar moet ik 's middags heen. Eventueel wil ik hem zelfs wel richting Holwerd brengen zodat ie bijvoorbeeld naar Ameland kan...
Alleen als we zeker weten dat er fokkers naar Ameland gaan, dan moet het toch niet zo'n probleem zijn?quote:
Je kunt beter zeggen dat ie nu beter op zn plaats is dan in Groningen, want daar is ie op vele locaties al geweest deze ronde.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:15 schreef aidyl het volgende:
Red de fok-stok uit Friesland voordat hij zich de Fryske-Fok-Stok gaat noemen!![]()
Marum?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen dat ie nu beter op zn plaats is dan in Groningen, want daar is ie op vele locaties al geweest deze ronde.
Moet lukken hoor, neem hem maar mee naar Holwerd ! haha is hij daar ook eens geweest lache manquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen als we zeker weten dat er fokkers naar Ameland gaan, dan moet het toch niet zo'n probleem zijn?Ook wel een keer leuk een eiland
Lees de TT eens goedquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:43 schreef Borkydude het volgende:
Mag ie ook naar het buitenland? Ik ga naar Rome met school dinsdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |