Of je haalt hem op en brengt hem naar Dokkumquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stuur em even naar Dokkum, dan kan ik em verder plaatsen
Wel in Friesland blijven hequote:Op donderdag 11 mei 2006 07:58 schreef Duckman het volgende:
Zaterdag kom ik er langs, dus als ie er dan nog ligt kan ik hem een stukje verder brengen...
Ik zal mijn best doenquote:
Dat dus.quote:
Maar daar komt ie nooit meer weg.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:16 schreef Freeflyer het volgende:
Ik ben vrijdag 12 mei in Leeuwarden en wil de stok wel meenemen naar Dokkum, daar moet ik 's middags heen. Eventueel wil ik hem zelfs wel richting Holwerd brengen zodat ie bijvoorbeeld naar Ameland kan...
Alleen als we zeker weten dat er fokkers naar Ameland gaan, dan moet het toch niet zo'n probleem zijn?quote:
Je kunt beter zeggen dat ie nu beter op zn plaats is dan in Groningen, want daar is ie op vele locaties al geweest deze ronde.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:15 schreef aidyl het volgende:
Red de fok-stok uit Friesland voordat hij zich de Fryske-Fok-Stok gaat noemen!![]()
Marum?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen dat ie nu beter op zn plaats is dan in Groningen, want daar is ie op vele locaties al geweest deze ronde.
Moet lukken hoor, neem hem maar mee naar Holwerd ! haha is hij daar ook eens geweest lache manquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen als we zeker weten dat er fokkers naar Ameland gaan, dan moet het toch niet zo'n probleem zijn?Ook wel een keer leuk een eiland
Lees de TT eens goedquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:43 schreef Borkydude het volgende:
Mag ie ook naar het buitenland? Ik ga naar Rome met school dinsdag![]()
Hongerige Wolfquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Marum?
Leek?
Grootegast?
Oldekerk niekerk sebaldeburen
Lauwersoog
etc etc
Vandaag dus.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:16 schreef Freeflyer het volgende:
Ik ben vrijdag 12 mei in Leeuwarden en wil de stok wel meenemen naar Dokkum, daar moet ik 's middags heen. Eventueel wil ik hem zelfs wel richting Holwerd brengen zodat ie bijvoorbeeld naar Ameland kan...
Drenthequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Eindelijk wordt de FokStok weer verplaatst. Zolang de stok binnen Fryslân blijft, is het goed![]()
quote:Mag ie ook naar het buitenland? Ik ga naar Rome met school dinsdag
En Friesland dan, hoort dat bij Nederland danquote:Lees de TT eens goed![]()
begin maar vast met graven danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja dat hoort ook bij NL, anders zal ik direct een een meer van 1 bij 1 km om Friesland heen maken
Nee, Friesland is een apart land, met een eigen taaltje.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:03 schreef Predatorrr het volgende:
[..]
[..]
En Friesland dan, hoort dat bij Nederland dan
![]()
Niet iedereen weet volgens mij wat het isquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maak je gebruik van de sms-mogelijkheid?
En op de fiets kan het niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:57 schreef Volvoman het volgende:
Het is nu 17.6 km bij mij vandaan. Als ik met de auto ga, kan het. Maar ik denk niet dat mijn ouders dat willen.
Ook al fiets ik erheen, ik moet hem ook nog verplaatsen. En ik vind het onnodig om de stok 1 km verder te verplaatsen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:13 schreef Rino het volgende:
[..]
En op de fiets kan het niet?Dat is slechts 3 kwartier fietsen (en 3 kwartier terug). Het is mooi weer, dus wat let je? Je moet niet verwachten dat de stok voor je deur neer gelegd wordt.
Bij deze: Veel plezier met het mooie fietstochtje![]()
Had ik ook last van iddquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de layout erg verkloot door de post met de foto's van Sijbrandahuis
Nee, niet erover. Maar eropquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:18 schreef aidyl het volgende:
[..]
Had ik ook last van idd
Hop! De stok de afsluitdijk over!
Nee. Er is een grens aan gastmodden. TTtje even snel veranderen moet kunnen, maar ik ga niet posts editten buiten PTAquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alexxx, kun je de post van Freeflyer wat editten zodat de layout beter is?
tnx
ik heb daar absoluut geen moeite mee hoor, maar ik heb de post even aangepast, het kwam waarschijnlijk door de [limg] tagquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Er is een grens aan gastmodden. TTtje even snel veranderen moet kunnen, maar ik ga niet posts editten buiten PTAMaar ik zal de GC mods even aanschiten
Die balkjes.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
TT even aangepast. vorig jaar nog met schoonmoeder en een kapotte auto bij dat bord gestaan
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |