En op de fiets kan het niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:57 schreef Volvoman het volgende:
Het is nu 17.6 km bij mij vandaan. Als ik met de auto ga, kan het. Maar ik denk niet dat mijn ouders dat willen.
Ook al fiets ik erheen, ik moet hem ook nog verplaatsen. En ik vind het onnodig om de stok 1 km verder te verplaatsen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:13 schreef Rino het volgende:
[..]
En op de fiets kan het niet?Dat is slechts 3 kwartier fietsen (en 3 kwartier terug). Het is mooi weer, dus wat let je? Je moet niet verwachten dat de stok voor je deur neer gelegd wordt.
Bij deze: Veel plezier met het mooie fietstochtje![]()
Had ik ook last van iddquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de layout erg verkloot door de post met de foto's van Sijbrandahuis
Nee, niet erover. Maar eropquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:18 schreef aidyl het volgende:
[..]
Had ik ook last van idd
Hop! De stok de afsluitdijk over!
Nee. Er is een grens aan gastmodden. TTtje even snel veranderen moet kunnen, maar ik ga niet posts editten buiten PTAquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alexxx, kun je de post van Freeflyer wat editten zodat de layout beter is?
tnx
ik heb daar absoluut geen moeite mee hoor, maar ik heb de post even aangepast, het kwam waarschijnlijk door de [limg] tagquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Er is een grens aan gastmodden. TTtje even snel veranderen moet kunnen, maar ik ga niet posts editten buiten PTAMaar ik zal de GC mods even aanschiten
Die balkjes.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
TT even aangepast. vorig jaar nog met schoonmoeder en een kapotte auto bij dat bord gestaan
[afbeelding]
Goed id ja ! hij moet niet terug naar Noord hollandquote:Op zondag 14 mei 2006 01:52 schreef BrandX het volgende:
Ga hem halen en hevel hem zelf over naar een leuk eilandje zou ik zeggen?![]()
Neu! ik haal hem alleen op als ie in een straal van 20 km ligt van mijn woonplaats en een auto tot mijn beschikking heb. Mijn moeder zegt wel eens: 'Je bent nog liever lui dan moe'. Kon ze wel eens gelijk in hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:52 schreef BrandX het volgende:
Ga hem halen en hevel hem zelf over naar een leuk eilandje zou ik zeggen?![]()
Ik ben bang van wel...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ligt dat ding nog steeds in Zurich?
Jawel. Deze FOK!stok houdt het langer uit dan de 2 anderen bij elkaarquote:Op maandag 15 mei 2006 02:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
Whehehe hij leeft nog steeds... Is het langst-levende-fok-stok record nog niet gebroken?
Jij hebt er wel wat voor over zegquote:Op maandag 15 mei 2006 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om hem te verplaatsen. Dat zou betekenen dat ik om 11:13 de trein moet nemen. Ik zal, indien mogelijk via freecell jullie op de hoogte houden (ik heb geen beltegoed anders deed ik het wel met het smsboard)
Ik ben dan wel minimaal 4 uur onderweg. En dan maar hopen dat dat ding er nog ligt, anders reis ik dat hele stuk voor niets naar Zurich.
En daar ga ik dan mee trouwenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jij hebt er wel wat voor over zegRespect
![]()
huh ??? hoe doe je dat ??? je hebt geen tegoed voor het smsboard maar kunt wel freecell op de hoogte houdenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zal, indien mogelijk via freecell jullie op de hoogte houden (ik heb geen beltegoed anders deed ik het wel met het smsboard)
Hij heeft hem!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:36 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
huh ??? hoe doe je dat ??? je hebt geen tegoed voor het smsboard maar kunt wel freecell op de hoogte houdenOf belt freecell jou om te vragen hoe het gaat
![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef Duckman het volgende:
![]()
Ik ben benieuwd waar hij hem heen brengt...
HIJ HEEFT HEM AL EN LOOPT ER NU MEE WEGquote:Op maandag 15 mei 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet Tara wel dat er geen bus in Zurich komt?Het is nog een behoorlijke voettocht vanaf het wegrestaurant met busstation dacht ik...
En zo hoort hetquote:
Hij heeft soms best een vorm van conditiequote:Op maandag 15 mei 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet Tara wel dat er geen bus in Zurich komt?Het is nog een behoorlijke voettocht vanaf het wegrestaurant met busstation dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |