Heel mooiquote:Op zondag 7 mei 2006 17:40 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik zet ze op mijn werk wel op internet.. rustig![]()
Goede vraag, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft Breezanddijk wel een plaatsnaambord? (Kornwerderzand wel, dat weet ik)
Zelfs Westerdiepsterdallen heeft een bordjequote:Op maandag 8 mei 2006 09:05 schreef B_BOY het volgende:
een plaats zonder bordje omfg
Voor zo'n leuke plek kunnen we een uitzondering makenquote:
Ja ik heb ook foto's waar kan ik het makkelijkst uploaden zonder dat ik me hoef aan te melden.. ik wil ze ook wel naar je mailen...quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft Breezanddijk wel een plaatsnaambord? (Kornwerderzand wel, dat weet ik)
En de zuidelijk provincies heeft ie ook al aardig verkent, het word tijd voor het oostenquote:Op maandag 8 mei 2006 11:13 schreef henkyfox het volgende:
Breng 'em es ergens anders heen, die noordelijke provincies kent stokkie nu wel![]()
Ik heb ze gemaild..quote:Op maandag 8 mei 2006 11:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
mail maar ff dan, dan gooi ik ze online op mijn photobucket
Dan haal je hem toch gewoon woensdag ergens weg?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga het helaas niet meer redden. Als ik hem neer wil leggen waar ik hem neer wil leggen, dan ben ik nooit om 15:30 thuis
Volgens mij zijn er genoeg fokkers uit Leeuwarden die hem op kunnen halen.. Jij bent wel heel fanatiek hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga het helaas niet meer redden. Als ik hem neer wil leggen waar ik hem neer wil leggen, dan ben ik nooit om 15:30 thuis
Ik heb dan college, vandaag is mijn enige vrije dag deze week (nahja, en vrijdag dan, half)quote:Op maandag 8 mei 2006 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan haal je hem toch gewoon woensdag ergens weg?
Ik blijf dan ook thuisquote:Op maandag 8 mei 2006 11:53 schreef freecell het volgende:
Hmmm, dat is wel laat TARA en daarbij is het niet onwaarschijnlijk dat er met reizen iets mis gaat. We moeten ook nog eten voor het klimmen he?
Goed zo, jij hebt 'm laatst ook nog gehad.quote:
Ik wil de stok graag op een bepaalde plek neerleggen. Als ik de tijd had gehad had ik hem vandaag wel verplaatst. Vorige week, toen ik hem alsnog ophaalde, kon ik die verplaatsing niet doen omdat mijn OV niet geldig was.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:02 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Goed zo, jij hebt 'm laatst ook nog gehad.
De stok heeft geen haast, en zo hebben anderen ook nog eens een kans.
Dito,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Woehoe, verplaatsing
Een kleine, maar toch
Ik heb geen kabeltje, sorry
Mijn naam staat er ook niet opquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dan doet de volgende dat vast wel voor je
Sowieso wil ik de volgende keer als ik de stok heb, de lijst gelijk trekken met de lijst in de wiki.
Maar Warga dus, vast ook weer zo'n onbereikbaar gat
Grofweg tussen Leeuwarden en Grouwquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Mijn naam staat er ook niet op![]()
Waar ligt Warga trouwens, nooit van gehoord![]()
Ja, maar ik woon en studeer in Groningen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jij bent een Fries zeker Peterselieman
Het is dan ook de officiële naam van het dorpquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had al zo'n idee. Je blijft het stug hebben over Wergea ipv Warga
Dan is het ook zeker Ljouwert, Snits, Jobbegoa, it Herrenfen, etc.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is dan ook de officiële naam van het dorp
Nee. Bepaalde gemeentes hebben de nederlandstalige namen voor de woonplaatsen afgeschaft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan is het ook zeker Ljouwert, Snits, Jobbegoa, it Herrenfen, etc.
Als dat zo is, dan kom ik uit Grunn
Dan heb jij oude kaarten dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind het belachelijk. Ik blijf dan ook stug volhouden bij de Nederlandse benamingen
Ik ben immers een Nederlander, geen Fries.
Op de meeste kaarten staat gewoon de Nederlandse plaatsnamen.
Zou het sms-board dan misschien weer in de OP kunnen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sms je even als je hem hebt?
(zie sms-board in dit topic)
Hij staat al in de OP op de Wiki, dus bij deel 53 staat het smsboard in de OPquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:08 schreef Rino het volgende:
[..]
Zou het sms-board dan misschien weer in de OP kunnen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |