Iddquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:26 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Hier, slingers.
Heb je alsnog een speciaal topic.
Dat is blijkbaar tele2 geworden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geen flauw idee..
We hebben ooit zonnet gehad, misschien nu nog steeds.
Tjah...quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, laat het feest maar beginnen.
Nee, ik mag niet naar zulke aanstootgevende teksten luisteren van mijn moeder. [beschaamd lachje]quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tjah...![]()
"Luister jij ook graag naar Britney Spears?" [zenuwachtig lachje]
Gohquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet naar zulke aanstootgevende teksten luisteren van mijn moeder [beschamend lachje]
Sch...schuifelen?quote:
Ja, heftig lau! [frunnikt aan knopen van blouse]quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Keileuk feestje, dit.
Dakannikniequote:
Vet kicken! En onwijs flex! [doet een paar rare bewegingen met zijn vingers]quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, heftig lau! [frunnikt aan knopen van blouse]
Ik moet zelf terugfietsen door het park!quote:
Heb je je zwembroek wel bij.quote:
[haalt zijn piemel tevoorschijn en slaat daarmee Bupatih in het gezicht]quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vet kicken! En onwijs flex! [doet een paar rare bewegingen met zijn vingers]
Jezus, wat ben jij voor een zittenblijver.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je je zwembroek wel bij..
Ik zeg nog niet wat we gaan doen..
Nee, Zhenar. Niet nu.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[haalt zijn piemel tevoorschijn en slaat daarmee Bupatih in het gezicht]
Of is dit niet zo'n feestje?![]()
![]()
![]()
Pestkop!quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij voor een zittenblijver.Die grap is al onwijs vaak gemaakt bij ons in de klas! [afbeelding]
pberendsquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Zhenar. Niet nu.Niet nu ik de mooiste van de klas probeer te versieren.
Moet je maar niet zo keitraag zijnquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:42 schreef Svensational het volgende:
Ik had een keileuk topic klaarstaan!
pech gehadquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:42 schreef Svensational het volgende:
Ik had een keileuk topic klaarstaan!
Giechel!quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
Hé, babette...hé, babette??
...
Babette?
Ja, hoi, contact.
Euh...Zou ik...euh...zouden wij...nou ja, een keertje...als het uitkomt...als je het echt wilt enzo...nou ja, wij enzo...een keer....iets doen?
Hihihihihi.
Of dat i kzo keilief (en -zenuwachtig) je handje mag vasthouden op het schoolplein?
Hihi.
*blozend wegloopt*
Anders mail je 'em en doe ik hem alsnog in de OPquote:
Oh wacht, dit is vast weer zo'n Sven-waarheids-verdraai-opmerkingquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders mail je 'em en doe ik hem alsnog in de OP![]()
Brommers kieken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
ja dan moet je níet weglopen he, Bupatih!!
mèn jij snapt er ook niks van.....
Ja, maar...hihiquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
ja dan moet je níet weglopen he, Bupatih!!
mèn jij snapt er ook niks van.....
Whehe, tweede keer vandaag dat ik je tuk hadquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh wacht, dit is vast weer zo'n Sven-waarheids-verdraai-opmerking![]()
![]()
Whehe, Tukker.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, tweede keer vandaag dat ik je tuk had!
Je maakt misbruik van mijn goede inborstquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, tweede keer vandaag dat ik je tuk had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |