Even Though kan wel wegquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:19 schreef J.Bauer het volgende:
Gare TT plus een spatie na de 26 die mist.
SunChaser...
Die is niet nieuw hoor...quote:
...maar wel mooiquote:
Respect voor de maker idd.quote:
Ja hequote:
TC03 is idd een held. De rest trouwens ook.quote:
Dan lijkt het net alsof de serie pathetic isquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Even Though kan wel weg
Mike, wil jij dit ervan maken? 24 (VS) deel 26 - It's kinda pathetic
Echt niet! Die win ik dan!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja he. We moeten trouwens een 24-usericon verkiezing houden.
Die win ik namelijk toch.
Volgens mij laatst toen die boom zijn zonuren blokkeerde. Ik geloof dat dat 13 april 2:04 PM was. Hij had nog een briefje gestuurd naar de buren. Plaatje van een gekapte boom met als tekst: 'The following will take place between 2 pm and 3 pm.'quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:29 schreef H.Flick het volgende:
Wanneer zei Jack nou ook alweer 'I'm gonna need a hacksaw'? Aan het begin van seizoen 2, toch?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:29 schreef H.Flick het volgende:
Wanneer zei Jack nou ook alweer 'I'm gonna need a hacksaw'? Aan het begin van seizoen 2, toch?
Hoe kan een boom iemand vermoorden?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:32 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja! Toen ging hij het hoofd van die moordenaar eraf zagen.
quote:
Idd...erg veel respect daarvoor...Vooral voor degene die die plaatjes van de cast heeft toegevoegd.quote:
Erg tof inderdaad. Hij is zo cool! Hij zal vast ook wel dat openingsplaatje hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[..]
Idd...erg veel respect daarvoor...Vooral voor degene die die plaatjes van de cast heeft toegevoegd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder lijk ben je niet dood in 24. Denk maar aan Nina in deel 1 die door Jack werd neergeschoten maar natuurlijk een kogelvrij vest aan hadquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:39 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Moet Heller er niet bij? Of hebben we nog hoop?
Ik dacht er ook over na, maar laten we nog even wachten tot we het zeker weten ofzo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:39 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Moet Heller er niet bij? Of hebben we nog hoop?
Een érg kleine contributie voor een groot 24-fan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:46 schreef Merkie het volgende:
Respect voor degene die de Bierko-cap heeft gemaakt.
One small step for a man, one giant leap for the 24-community.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een érg kleine contributie voor een groot 24-fan.
Nou, laat je twin de OP veranderen, waarin jij de credits voor die ene pic krijgt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
One small step for a man, one giant leap for the 24-community.
Die is toch gebanned?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nou, laat je twin de OP veranderen, waarin jij de credits voor die ene pic krijgt.![]()
Wie? Oh, die TC nog wat ofzo? Ohjah..ik was die gozert al helemaal vergeten, net zoals de rest hier. Was wel een aardige gozert volgens mij, maar missen doen we hem niet.quote:
Ik ook niet echt. Hij kan hier toch niet reageren, wel matig maarja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wie? Oh, die TC nog wat ofzo? Ohjah..ik was die gozert al helemaal vergeten, net zoals de rest hier. Was wel een aardige gozert volgens mij, maar missen doen we hem niet.
Mooie avatar!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:08 schreef Jivis het volgende:
Heller
Ik vond de acteur die hem vertolkte op een grotere versie van Ian Holm lijken trouwens...
'k Zou het wel willen, maar ik heb geen goede foto van Chloe.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:24 schreef qu63 het volgende:
kan er iemand nog een "Chloë-die-doet"-smiley maken?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:17 schreef yvonne het volgende:
TC03 mag een maand wegblijven.
Zeikerdquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:24 schreef Shogo het volgende:
Het spijt me zeer maar wat een waardeloze TT.
het zijn er iig te weinigquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:27 schreef cora4034 het volgende:
Ik denk dat eveneens dat Heller nog leeft.
ZIjn er trouwens nog meer vrouwen die 24 usa volgen?
wellicht kunnen Life en Myers meer vrouwen naar 24 laten kijken met hun fabuleuze openingszinnenquote:
Niet veel geloof ik idd, jammer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:27 schreef cora4034 het volgende:
Ik denk dat eveneens dat Heller nog leeft.
ZIjn er trouwens nog meer vrouwen die 24 usa volgen?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:59 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
wellicht kunnen Life en Myers meer vrouwen naar 24 laten kijken met hun fabuleuze openingszinnen![]()
Weet je nog een paar goede zinnen die we kunnen uitproberen aankomende week?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:59 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
wellicht kunnen Life en Myers meer vrouwen naar 24 laten kijken met hun fabuleuze openingszinnen![]()
Probeer:quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:19 schreef Life het volgende:
[..]
Weet je nog een paar goede zinnen die we kunnen uitproberen aankomende week?
Het hele concept is matig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:25 schreef J.Bauer het volgende:
Zeer matig Zhenar.
Ach, het leverde wel een paar leuke scene's op.quote:Op zondag 30 april 2006 10:58 schreef SunChaser het volgende:
Ja Kim en vriend waren wel heel erg zinloos dit seizoen tot nu toe.
dan vergat ik mn vraag erbij te vermeldenquote:
Jammer dat ze niet een beetje gas inademde. Had Kim wel rochelend op de grond willen zien liggen, langzaam creperend.quote:Op zondag 30 april 2006 11:22 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ach, het leverde wel een paar leuke scene's op.
Ik voel een samenzwering tégen 24quote:life mag een life ergens anders gaan zoeken. Na zijn gegaleuke fotosoep van yvonne die Himmler zou zijn. Dit zijn grapjes die wij niet accepteren.
Kiefer heeft smaak!quote:Op zondag 30 april 2006 14:59 schreef qu63 het volgende:
net het eerste album van Kiefers platenmaatschappij gevonden!
Rocco DeLuca and the Burden - I Trust You To Kill Me
nu nog luisteren of het wat is
of life moet niet zo stom doenquote:Op zondag 30 april 2006 15:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik voel een samenzwering tégen 24. Jack Bauer, HELP ONS
.
Misschien dat de mannen met de oortjes Jack nog willen tegenhouden door Kim te ontvoeren of zo. Heel cliché, maar het zou zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 14:10 schreef Mip1988 het volgende:
idd Kim en haar vriend voegen echt helemaal niks toe aan het seizoen, behalve dan de hereniging van vader en dochter
misschien eigenlijk maar goed ook, anders krijg je weer zo'n zwakke Kim-verhaallijn
Of Kim blijkt de opperterrorist te zijn dit seizoen... hoofd van de mannen met de oortjes zeg maarquote:Op zondag 30 april 2006 16:00 schreef Merkie het volgende:
Als Kim ontvoerd wordt ga ik huilen. Zulks een cliché
.
of het scharreltje van Hendersonquote:Op zondag 30 april 2006 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Kim blijkt de opperterrorist te zijn dit seizoen... hoofd van de mannen met de oortjes zeg maar
En dan blijkt Jack Henderon's half-broer te zijn en de zoon van Logan, zOMGQTFWFW!BWBBQ!!!111quote:
Als Kim terugkomt ga ik al huilen... laat dat kind wegblijven.quote:Op zondag 30 april 2006 16:00 schreef Merkie het volgende:
Als Kim ontvoerd wordt ga ik huilen. Zulks een cliché
.
Die heb ik speciaal voor jou opengelaten!quote:Op zondag 30 april 2006 17:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hai....Vanwaar die naam?![]()
Ik had voor een stoere 24 naam gekozen.![]()
B.Buchanan dus.
Heel 24-minded Fok zal wraak voor je nemen!quote:Op zondag 30 april 2006 17:57 schreef Aevum het volgende:
[..]
Die heb ik speciaal voor jou opengelaten!
Voor wanneer jij gebanned wordt nadat je mij revenged
En een Duitse en Franse...quote:Op zondag 30 april 2006 19:15 schreef GewoneMan het volgende:
2. dat diplomatieke vliegtuig
er reed een limosine weg bij het vliegtuig met de UK vlag erop![]()
quote:
of weg gingquote:Op zondag 30 april 2006 21:52 schreef Merkie het volgende:
Zo OMG is 't niet toch. Bewijst alleen dat er een internationaal gezelschap op het vliegtuig aanwezig is.
dan zou ik nog maar even weg blijvenquote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen van 5 gezien... damn het is tof.
Die psychologische vriend van haar heeft een contract getekent voor het volgende seizoen las ik...quote:Op zondag 30 april 2006 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jack
Ben benieuwd of Kim nog terugkomt of dat het bij die vrij nutteloze cameo blijft.
imdb zekerquote:Op maandag 1 mei 2006 11:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die psychologische vriend van haar heeft een contract getekent voor het volgende seizoen las ik...![]()
qu63 nog niets gehad?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
imdb zeker
dan klopt er niks van
en anders gaat Jack in therapie
nog niksquote:Op maandag 1 mei 2006 11:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
qu63 nog niets gehad?
Ik neem aan dat ik het dan gehoord had?
Hij zou het in een talkshow gezegd hebben...quote:Op maandag 1 mei 2006 11:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
imdb zeker
dan klopt er niks van
en anders gaat Jack in therapie
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij zou het in een talkshow gezegd hebben...
jaquote:Op maandag 1 mei 2006 12:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Misschien komt je nieuwe vibrator nog wel eerder binnen.![]()
Yeps.... en dan is het helaas bijna afgelopen.quote:
Idd, dit seizoen was vrij onvoorspelbaar. Wie had er verwacht dat Logan er iets mee te maken hadquote:Op maandag 1 mei 2006 13:32 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Yeps.... en dan is het helaas bijna afgelopen.
dit seizoen is 1 van de betere. hoop dat de vlgnde net zo goed worden.
blijkbaar een soort thinktank ofzoquote:Op maandag 1 mei 2006 16:46 schreef mr.marcus het volgende:
ik heb net 19 afgekeken... en -sorry- heb geen zin om alles terug te lezen, maar toch even een klein vraagje:
wat was dat nou voor een organisatie waar de president mee belde?
Of misschien net als in Metal Gear Solid 2, dan heet die groep "The Patriots". Belangrijke mensen (generaals, politici enz) die eigenlijk alles beslissen en de President lijkt alleen maar de macht te hebben. Naast 24 en MGS2 heb ik dit vaker gezien.... hmmmquote:
Blijf hier maar weg dan...quote:Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ben begonnen met 24 Season 1![]()
Episode 5 alweder... spannend![]()
nee!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef -Mo- het volgende:
Over 23 dagen kijken we gewoon de season finale al.
Ik ga expres een dag wachten zodat het over 24 dagen pas isquote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef -Mo- het volgende:
Over 23 dagen kijken we gewoon de season finale al.
Hoezo? Wat is er aan de handquote:Op maandag 1 mei 2006 22:32 schreef Aevum het volgende:
Ik kan pas de episode van vanacht op donderdag bij Myers kijkenHierdoor kan ik dit topic niet meer lezen voor 3 dagen lang, ik zal jullie missen
Omdat ik anders 24 op mijn 15.4 inch laptopje moet kijkenquote:
Damn man. Klote. Het zullen zware dagen zijn. Als je maar weet dat wij je in gedachten steunen en bij je zijn!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:44 schreef Aevum het volgende:
[..]
Omdat ik anders 24 op mijn 15.4 inch laptopje moet kijkenDat vind ik het niet waard, en daarom wacht ik tot ik naar Myers ga donderdag om het daar op hun grote LCD TV scherm te bekijken
![]()
ja en neequote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:39 schreef GewoneMan het volgende:
weet iemand of 24 the game cool is ? en of die ook op de PC komt?
Life en TC zijn verleden tijd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:21 schreef J.Bauer het volgende:
[..]
Damn man. Klote. Het zullen zware dagen zijn. Als je maar weet dat wij je in gedachten steunen en bij je zijn!
Groetjes,
J.Bauer, -Mo-, Merkie, TC03 en Life
wat een hoerenquote:
Ze leven wel mee...quote:
Dat doen ze zekerquote:
waar haal jij die vandaan dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:05 schreef burpicane het volgende:omg die preview rocks volgene week wordt echt te goed![]()
Inderdaad, er zijn meerdere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:07 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Kiefer heeft verlengd voor 3 jaar, als er nog zoveel seizoenen komen...
Dat ben ik wel met je eens!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seizoen 5 is toch 1 van de 3 jaar?
Fox zou wel gek zijn als ze Kiefer eruit gooien, dan is de serie bijna niks meer waard.
Linkje?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:05 schreef burpicane het volgende:
omg die preview rocks volgene week wordt echt te goed![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:31 schreef burpicane het volgende:
promo: http://www.peggaasuss.info/24/24preview.may1.mov
I know, ik ben aartsluiquote:met wat logisch nadenken vond je de promo in het vorige topic van vorige week toen was het http://www.peggaasuss.info/24/24preview.april24.mov gewoon datum aangepast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Jivis op 02-05-2006 16:21:39 ]Amen.
Waar zit je verstand man, tering. Verklap even lekker de cliffhanger van deze aflevering, godsamme zeg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:25 schreef Jivis het volgende:
-
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:18 schreef SunChaser het volgende:Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS! Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS!
Naar mijn schatting past die er wel in en de met en zonder pin is alleen de prijs en een stom pinnetje van het merk waar die van is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand of in de Jack Bauer tas een Notebook met een 15,4" inch scherm past? En wat is het verschil tussen eentje met PIN en één zonder...Bedankt!
Op zich wel maar koop is een fatsoenlijke tas in Nederland.. Die krijg je niet gauw voor die prijsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt voor je antwoord.
Ik ga em bestellen zonder PIN...wel achterlijke verzendkosten
Haha ik ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Op zich wel maar koop is een fatsoenlijke tas in Nederland.. Die krijg je niet gauw voor die prijs
Ik krijg mijn Bad motherfucker wallet ook binnen deze week
Ik kon mijn lach niet inhouden toen hij die air-marshall KO sloeg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:24 schreef Jasza het volgende:
Vond deze aflevering de eerste 20 minuten btje saai, ik wist bijna gelijk dat het die Co piloot was omdat hij de hele tijd nerveus was, nouja ben benieuwd hoe Jack zich uit deze situatie redt
Idd, waar is de preview van volgende week danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:50 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
waar haal jij die vandaan dan?
Die in de startpost heeft hem namelijk nog niet..![]()
promo: http://www.peggaasuss.info/24/24preview.may1.movquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, waar is de preview van volgende week dan
En dat bepaal jijquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:44 schreef koudair het volgende:
hou nou eens even op over die brillen en tassen...
was trouwens wel weer een heerlijke aflevering...Chloe komt lekker los. ben benieuwd of Mrs Logan nog wat in petto heeft
Ja, dat zegt Logan... en Logan is natuurlijk volledig te vertrouwenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:45 schreef greatgonzo het volgende:
hij zit in Washington
nietwaarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef greatgonzo het volgende:
Chloe liep trouwens ook ineens met die tas
Ik zeg Mike for President!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:18 schreef Bergie88 het volgende:
Ben benieuwd of Mike Novick nu de president gaat tegenhouden. Of laat de president zomaar een aantal belangrijke mensen uit o.a. Frankrijk en Engeland neerhalen. Dan heeft hij volgensmij nog meer problemen.
ook zo makkelijk jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef Aevum het volgende: Prachtig hoe hij de airmarshall uitschakelde
Toen ze die gozer naast haar liet zitten zag ze er echt cute uit!quote:
Eej qu63quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Toen ze die gozer naast haar liet zitten zag ze er echt cute uit!
thanksquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eej qu63
Mooi dat je het spul binnen hebt!
Veel plezier dr mee
Chloëquote:En goeie aflevering inderdaad
Chloë was echt hilarisch!
Benieuwd wat er gaat gebeuren! Enne ik zag iemand die zei dat het nog 23 dagen is? Je hebt eraan gedacht dat de laatste een dubbel aflevering is?
Ik heb geen verdere kosten kunnen ontdekken!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
thanks
kosten zijn niet hoger geworden?
[..]
Chloë
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:14 schreef H.Flick het volgende:
Dat niemand ook gezien heeft dat hij die airmarshall een elleboog gaf. Hij had z'n stealth hoody niet eens op.
Plus dat het 's nachts was en iedereen enigzins slapendequote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:45 schreef Bellator het volgende:
[..]
Inderdaad.Maar ja dat is Jack. En als je ooit in een vliegtuig hebt gezeten weet je dat je eigenlijk niks ziet van passagiers behalve mensen naast je...
kijk maar op pagina 4/50quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb geen verdere kosten kunnen ontdekken!
Hoe groot is die zonnebril nu eigenlijk? Nog wel redelijk? Ik heb echt zo'n idee dat ie m;n halve hoofd bedekt
Hmm lijkt mee te vallen dusquote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:39 schreef c0nd0r het volgende:
Enne ik zag iemand die zei dat het nog 23 dagen is? Je hebt eraan gedacht dat de laatste een dubbel aflevering is?
www.dell.comquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:38 schreef qu63 het volgende:
ik wil trouwens ook wel een "CTU Series 4" laptop!*
nee, dacht wel ff aan die duitser die achter die chica aanzat, met die chip die toen ontploftequote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:29 schreef ThaMadEd het volgende:
Waren er trouwens meer die toen er werd gezegd dat het vliegtuig naar Frankfurt ging dachten dat onze Desmond uit Lost (die gast die achter Colette Stenger aanzat) ook in het vliegtuig zat?
Nee, alhoewel ik wel even raar ging denken toen Jack "OPEN THE DAMN HATCH" schreeuwde...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:29 schreef ThaMadEd het volgende:
Waren er trouwens meer die toen er werd gezegd dat het vliegtuig naar Frankfurt ging dachten dat onze Desmond uit Lost (die gast die achter Colette Stenger aanzat) ook in het vliegtuig zat?
You Searched For: ctuquote:
Dat is dezelfde he.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:49 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
nee, dacht wel ff aan die duitser die achter die chica aanzat, met die chip die toen ontplofte![]()
Best welquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:01 schreef Merkie het volgende:
Hap ik?
Volgens mij zijn ze bij 24 sinds een aantal seizoenen overgestapt op HP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: dat hierboven gaat dus over de promo NA aflevering 19 en VOOR aflevering 20...
[ Bericht 14% gewijzigd door ImPrEzA op 03-05-2006 11:38:47 ]Seriously!?
zou dat in spoilertags kunnen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:59 schreef ImPrEzA het volgende:
Gave aflevering.. geweldig van Chloe ook, hij wordt wakker en zonder blikken of blozen schakelt ze hem weer uit met d'r fijne apparaatje
die andere regels van je dusquote:
wehehehehequote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:50 schreef Bellator het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wel even raar ging denken toen Jack "OPEN THE DAMN HATCH" schreeuwde...
Curtis was er in ep 19 nog toen ie Audrey redde en Henderson oppakte.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Mip1988 het volgende:
erg vette ep!
waar herkende ik die airmarshall van?
ik zit nu echt telkens op dat tasje te letten![]()
maar Heller is nu dus zo goed als zeker de pijp uit?ik mocht em altijd wel
waar is Audrey eigenlijk?
Curtis ook al minimaal 2 eps niet gezien![]()
Wie kwam er vorige aflevering Audrey redden in de schuur?quote:
Audrey was continu in beeld en Curtis was ook nog te zien in de laatste epquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Mip1988 het volgende:
erg vette ep!
ik zit nu echt telkens op dat tasje te letten![]()
maar Heller is nu dus zo goed als zeker de pijp uit?ik mocht em altijd wel
waar is Audrey eigenlijk?
Curtis ook al minimaal 2 eps niet gezien![]()
U audrey lover!!!! Hoe ist?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:57 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Audrey was continu in beeld en Curtis was ook nog te zien in de laatste ep![]()
neequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
sorry ik ben een beetje lui vandaag,
maar heeft iemand die link naar waar je dat tassie kan bestellen?
Ik lees niet alle replies in dit topic omdat ik dan dingen lees die ik nog niet wil lezen, moet zelf aflevering 16 en verder nog zien namelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
sorry ik ben een beetje lui vandaag,
maar heeft iemand die link naar waar je dat tassie kan bestellen?
een Jack bauer tas en brilquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik lees niet alle replies in dit topic omdat ik dan dingen lees die ik nog niet wil lezen, moet zelf aflevering 16 en verder nog zien namelijk.
Marre iets bestellen? Wat dan?![]()
Die acteur speelde in Band Of Brothers de rol van SSgt. Joseph Toye en in de serie Oz de rol van gevangene Miguel Alvarezquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Mip1988 het volgende:
aangepast.. ik ging er maar vanuit dat in een promo alleen materiaal uit de komende ep. aan bod komt... en het ging dus niet over de nieuwe promo, maar over die van vorige weekquote:
Ga je hem bestellen??quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
http://www.amazon.com/gp/product/B0002A6UUW/002-6906919-7639247?v=glance&n=1036592
keh bt net gevonden... fijn dat qu63 even hielp... hij had zelf gelukkig ook geen hulp nodig om die tas te bestellen...
Yup om half 10 hing Mark alweer aan de telefoon, nee ik heb ook geen creditcardquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kweenie... 33 euro inc. is niet zo heel duur...
en hij is wel gaaf...
ff een maat van me zn creditcard afpakken....
jij hebt er vast geen?
(ze hadden je dus gebelt voor werken zeker???)
Ziet er tof uit, die moet ik ook gaan regelelen.quote:
vorige week donderdag besteld. gisteren binnen, dus is idd aardig snel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:42 schreef SHERMAN het volgende:
Bevalt de tas?
Is echt zo groot als dat er op EBay staat?
Levertijd beetje oke?
speelde ook in friends. Als die idiote huisgenoot van Chandler toen Joey op zichzelf ging wonen. Was nog wel in het begin.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Mip1988 het volgende:
erg vette ep!
the Shieldquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:17 schreef Bergie88 het volgende:
Dus we hebben nog maar twee weken PB en 24 te gaan. Komen er na die tijd andere series die leuk zijn om te volgen???
2 weken PB en 3 weken 24.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:17 schreef Bergie88 het volgende:
Dus we hebben nog maar twee weken PB en 24 te gaan. Komen er na die tijd andere series die leuk zijn om te volgen???
Lost komt vanavond weerquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:25 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
2 weken PB en 3 weken 24.
24 wordt over 3 weken afgesloten met een season final van 2 eps.![]()
andere series (ondanks dat niets 24 kan overtreffen) dat ik leuk vind om te volgen:
smallville (zit te wachten op season 4 retail)
lost (is een stop halverwege season 2 op dit moment)
4400 (season 2 afgesloten)
ghost whisperer (season 1 volgende week season final)
the dead zone (season 4)
Dat is Adam Goldberg, Eddie in Friends.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
speelde ook in friends. Als die idiote huisgenoot van Chandler toen Joey op zichzelf ging wonen. Was nog wel in het begin.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die Airmarshall speelde trouwens ene Hector Salazar in Law & Order...Wat een orginele naam.![]()
idd jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Net aflevering 20 gezien, vergeleken met enkele voorgaanden vond ik 'm niet zo geweldig, nog steeds wel goed hoor. Dat die co-pilot het was vond ik wel héél erg voor de hand liggen. Mike was top, hopenlijk vermorzelt die Logan en die rare club mensen.
Vraag me wel af hoe ze dat telefoontje van Cloe en Karen onderschept hebben?![]()
Miles?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd jaChloë zou beter moeten weten
of hebben we weer in mol in CTU
gohquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:03 schreef Del_Toro het volgende:
topictitle voor next topic: "people are going to die"
ik zag em ja!quote:
Die is wel heel erg spoilergevoelig hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:03 schreef Del_Toro het volgende:
Is inderdaad wel ietsquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:03 schreef Del_Toro het volgende:
Tegenvaller inderdaad. Bill Buchanan is tof, James huppelup niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:16 schreef Merkie het volgende:
Wat is Bill niet-tof in het echt zeg.
Working on itquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:33 schreef Bergie88 het volgende:
It's kinda pathetic that this topic isn't still full![]()
ik ga ook rokenquote:
dat pak is geen probleemn, die bril ook niet (quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En in pak.. En m'n haar blonderen.. Plastische chirurgie om op hem te lijken
Same herequote:Op donderdag 4 mei 2006 09:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat pak is geen probleemn, die bril ook niet (), houding e.d. is ook nog wel na te doen..
maar die sigaret moet er gewoon bij
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Same here
Zullen we maar is foto's me als JB plaatsen?
Zat die er bij jou niet bij dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:54 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
lijkt me wel wat voor een nieuw topic "wanna be Jack Bauer"
En dan foto's van jezelf showen verkleed als Jack, of als Jack in actie.
Ik bedoel... we hebben de tassen![]()
komen we al een heel eind.
Nu nog ff pistooltje regelen![]()
Zijn er hier Rotterdammers of Amsterdammers in de buurt? Dan is het zo te regelenquote:
Bij jou wel dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |