Ik heb geen verdere kosten kunnen ontdekken!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
thanks
kosten zijn niet hoger geworden?
[..]
Chloë
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:14 schreef H.Flick het volgende:
Dat niemand ook gezien heeft dat hij die airmarshall een elleboog gaf. Hij had z'n stealth hoody niet eens op.
Plus dat het 's nachts was en iedereen enigzins slapendequote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:45 schreef Bellator het volgende:
[..]
Inderdaad.Maar ja dat is Jack. En als je ooit in een vliegtuig hebt gezeten weet je dat je eigenlijk niks ziet van passagiers behalve mensen naast je...
kijk maar op pagina 4/50quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb geen verdere kosten kunnen ontdekken!
Hoe groot is die zonnebril nu eigenlijk? Nog wel redelijk? Ik heb echt zo'n idee dat ie m;n halve hoofd bedekt
Hmm lijkt mee te vallen dusquote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:39 schreef c0nd0r het volgende:
Enne ik zag iemand die zei dat het nog 23 dagen is? Je hebt eraan gedacht dat de laatste een dubbel aflevering is?
www.dell.comquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:38 schreef qu63 het volgende:
ik wil trouwens ook wel een "CTU Series 4" laptop!*
nee, dacht wel ff aan die duitser die achter die chica aanzat, met die chip die toen ontploftequote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:29 schreef ThaMadEd het volgende:
Waren er trouwens meer die toen er werd gezegd dat het vliegtuig naar Frankfurt ging dachten dat onze Desmond uit Lost (die gast die achter Colette Stenger aanzat) ook in het vliegtuig zat?
Nee, alhoewel ik wel even raar ging denken toen Jack "OPEN THE DAMN HATCH" schreeuwde...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:29 schreef ThaMadEd het volgende:
Waren er trouwens meer die toen er werd gezegd dat het vliegtuig naar Frankfurt ging dachten dat onze Desmond uit Lost (die gast die achter Colette Stenger aanzat) ook in het vliegtuig zat?
You Searched For: ctuquote:
Dat is dezelfde he.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:49 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
nee, dacht wel ff aan die duitser die achter die chica aanzat, met die chip die toen ontplofte![]()
Best welquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:01 schreef Merkie het volgende:
Hap ik?
Volgens mij zijn ze bij 24 sinds een aantal seizoenen overgestapt op HP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: dat hierboven gaat dus over de promo NA aflevering 19 en VOOR aflevering 20...
[ Bericht 14% gewijzigd door ImPrEzA op 03-05-2006 11:38:47 ]Seriously!?
zou dat in spoilertags kunnen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:59 schreef ImPrEzA het volgende:
Gave aflevering.. geweldig van Chloe ook, hij wordt wakker en zonder blikken of blozen schakelt ze hem weer uit met d'r fijne apparaatje
die andere regels van je dusquote:
wehehehehequote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:50 schreef Bellator het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wel even raar ging denken toen Jack "OPEN THE DAMN HATCH" schreeuwde...
Curtis was er in ep 19 nog toen ie Audrey redde en Henderson oppakte.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Mip1988 het volgende:
erg vette ep!
waar herkende ik die airmarshall van?
ik zit nu echt telkens op dat tasje te letten![]()
maar Heller is nu dus zo goed als zeker de pijp uit?ik mocht em altijd wel
waar is Audrey eigenlijk?
Curtis ook al minimaal 2 eps niet gezien![]()
Wie kwam er vorige aflevering Audrey redden in de schuur?quote:
Audrey was continu in beeld en Curtis was ook nog te zien in de laatste epquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Mip1988 het volgende:
erg vette ep!
ik zit nu echt telkens op dat tasje te letten![]()
maar Heller is nu dus zo goed als zeker de pijp uit?ik mocht em altijd wel
waar is Audrey eigenlijk?
Curtis ook al minimaal 2 eps niet gezien![]()
U audrey lover!!!! Hoe ist?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:57 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Audrey was continu in beeld en Curtis was ook nog te zien in de laatste ep![]()
neequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
sorry ik ben een beetje lui vandaag,
maar heeft iemand die link naar waar je dat tassie kan bestellen?
Ik lees niet alle replies in dit topic omdat ik dan dingen lees die ik nog niet wil lezen, moet zelf aflevering 16 en verder nog zien namelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
sorry ik ben een beetje lui vandaag,
maar heeft iemand die link naar waar je dat tassie kan bestellen?
een Jack bauer tas en brilquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik lees niet alle replies in dit topic omdat ik dan dingen lees die ik nog niet wil lezen, moet zelf aflevering 16 en verder nog zien namelijk.
Marre iets bestellen? Wat dan?![]()
Die acteur speelde in Band Of Brothers de rol van SSgt. Joseph Toye en in de serie Oz de rol van gevangene Miguel Alvarezquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Mip1988 het volgende:
aangepast.. ik ging er maar vanuit dat in een promo alleen materiaal uit de komende ep. aan bod komt... en het ging dus niet over de nieuwe promo, maar over die van vorige weekquote:
Ga je hem bestellen??quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
http://www.amazon.com/gp/product/B0002A6UUW/002-6906919-7639247?v=glance&n=1036592
keh bt net gevonden... fijn dat qu63 even hielp... hij had zelf gelukkig ook geen hulp nodig om die tas te bestellen...
Yup om half 10 hing Mark alweer aan de telefoon, nee ik heb ook geen creditcardquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kweenie... 33 euro inc. is niet zo heel duur...
en hij is wel gaaf...
ff een maat van me zn creditcard afpakken....
jij hebt er vast geen?
(ze hadden je dus gebelt voor werken zeker???)
Ziet er tof uit, die moet ik ook gaan regelelen.quote:
vorige week donderdag besteld. gisteren binnen, dus is idd aardig snel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:42 schreef SHERMAN het volgende:
Bevalt de tas?
Is echt zo groot als dat er op EBay staat?
Levertijd beetje oke?
speelde ook in friends. Als die idiote huisgenoot van Chandler toen Joey op zichzelf ging wonen. Was nog wel in het begin.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Mip1988 het volgende:
erg vette ep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |