Niet veel geloof ik idd, jammer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:27 schreef cora4034 het volgende:
Ik denk dat eveneens dat Heller nog leeft.
ZIjn er trouwens nog meer vrouwen die 24 usa volgen?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:59 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
wellicht kunnen Life en Myers meer vrouwen naar 24 laten kijken met hun fabuleuze openingszinnen![]()
Weet je nog een paar goede zinnen die we kunnen uitproberen aankomende week?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:59 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
wellicht kunnen Life en Myers meer vrouwen naar 24 laten kijken met hun fabuleuze openingszinnen![]()
Probeer:quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:19 schreef Life het volgende:
[..]
Weet je nog een paar goede zinnen die we kunnen uitproberen aankomende week?
Het hele concept is matig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:25 schreef J.Bauer het volgende:
Zeer matig Zhenar.
Ach, het leverde wel een paar leuke scene's op.quote:Op zondag 30 april 2006 10:58 schreef SunChaser het volgende:
Ja Kim en vriend waren wel heel erg zinloos dit seizoen tot nu toe.
dan vergat ik mn vraag erbij te vermeldenquote:
Jammer dat ze niet een beetje gas inademde. Had Kim wel rochelend op de grond willen zien liggen, langzaam creperend.quote:Op zondag 30 april 2006 11:22 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ach, het leverde wel een paar leuke scene's op.
Ik voel een samenzwering tégen 24quote:life mag een life ergens anders gaan zoeken. Na zijn gegaleuke fotosoep van yvonne die Himmler zou zijn. Dit zijn grapjes die wij niet accepteren.
Kiefer heeft smaak!quote:Op zondag 30 april 2006 14:59 schreef qu63 het volgende:
net het eerste album van Kiefers platenmaatschappij gevonden!
Rocco DeLuca and the Burden - I Trust You To Kill Me
nu nog luisteren of het wat is
of life moet niet zo stom doenquote:Op zondag 30 april 2006 15:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik voel een samenzwering tégen 24. Jack Bauer, HELP ONS
.
Misschien dat de mannen met de oortjes Jack nog willen tegenhouden door Kim te ontvoeren of zo. Heel cliché, maar het zou zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 14:10 schreef Mip1988 het volgende:
idd Kim en haar vriend voegen echt helemaal niks toe aan het seizoen, behalve dan de hereniging van vader en dochter
misschien eigenlijk maar goed ook, anders krijg je weer zo'n zwakke Kim-verhaallijn
Of Kim blijkt de opperterrorist te zijn dit seizoen... hoofd van de mannen met de oortjes zeg maarquote:Op zondag 30 april 2006 16:00 schreef Merkie het volgende:
Als Kim ontvoerd wordt ga ik huilen. Zulks een cliché
.
of het scharreltje van Hendersonquote:Op zondag 30 april 2006 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Kim blijkt de opperterrorist te zijn dit seizoen... hoofd van de mannen met de oortjes zeg maar
En dan blijkt Jack Henderon's half-broer te zijn en de zoon van Logan, zOMGQTFWFW!BWBBQ!!!111quote:
Als Kim terugkomt ga ik al huilen... laat dat kind wegblijven.quote:Op zondag 30 april 2006 16:00 schreef Merkie het volgende:
Als Kim ontvoerd wordt ga ik huilen. Zulks een cliché
.
Die heb ik speciaal voor jou opengelaten!quote:Op zondag 30 april 2006 17:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hai....Vanwaar die naam?![]()
Ik had voor een stoere 24 naam gekozen.![]()
B.Buchanan dus.
Heel 24-minded Fok zal wraak voor je nemen!quote:Op zondag 30 april 2006 17:57 schreef Aevum het volgende:
[..]
Die heb ik speciaal voor jou opengelaten!
Voor wanneer jij gebanned wordt nadat je mij revenged
En een Duitse en Franse...quote:Op zondag 30 april 2006 19:15 schreef GewoneMan het volgende:
2. dat diplomatieke vliegtuig
er reed een limosine weg bij het vliegtuig met de UK vlag erop![]()
quote:
of weg gingquote:Op zondag 30 april 2006 21:52 schreef Merkie het volgende:
Zo OMG is 't niet toch. Bewijst alleen dat er een internationaal gezelschap op het vliegtuig aanwezig is.
dan zou ik nog maar even weg blijvenquote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen van 5 gezien... damn het is tof.
Die psychologische vriend van haar heeft een contract getekent voor het volgende seizoen las ik...quote:Op zondag 30 april 2006 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jack
Ben benieuwd of Kim nog terugkomt of dat het bij die vrij nutteloze cameo blijft.
imdb zekerquote:Op maandag 1 mei 2006 11:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die psychologische vriend van haar heeft een contract getekent voor het volgende seizoen las ik...![]()
qu63 nog niets gehad?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
imdb zeker
dan klopt er niks van
en anders gaat Jack in therapie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |