dat zijn tips waar ik wat aan hebquote:Op woensdag 26 april 2006 17:18 schreef kippiej het volgende:
Een vlotte babbel hebben is best een makkie hoor. Dat is niet echt aangeboren.
Vraag aan dr wat ze doet, (school / werk ) , vraag iets over dr werk, maak een opmerking over iets uit de directe omgeving etc etc.,. op die manier kan je aftasten wat zij leuk vind om het over te hebben en heb je uiteindelijk best een leuk gesprek
ik accepteer niks, onbetaalde sex met een echt lekkker wijf staat al een flink aantal jaar boven aan het prioriteiten lisjtje. En het zal me lukken ook GVD.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:21 schreef milagro het volgende:
pfft als je een OP kan vollullen met onzin moet een praatje poep je toch ook wel lukken.
maar goed dat lukt je dus niet, en nu wil je een voorgekauwd praatje om te gebruiken of een handleiding.
niemand is verplicht jou leuk te vinden, meneer.
als een naar jouw smaak lelijk of onsymapthiek ogende dame jou aanspreekt in de kroeg en je bent net niet in de stemming voor liefdadigheid blijf jij zeker beleefd en worstel je je een praatje door?
flikker toch op, zeg.
je hebt het of je hebt het niet , voor de een wel, voor de ander niet, accepteer dat gewoon en klaar ben je.
gefrustreerd aandacht verwachten of opeisen is een btje suf.
Waarom scheerje altijd alle meisjes en vrouwen over een kam? De een wil gewine-en-dined worden, de ander wordt liever binnen 5 minuten na de ontmoeting in een achterafsteegje bruut gepakt...Wat verwacht je nou precies voor tips?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:22 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wat vinden meisjes leuk .... my little pony, idols, big brother of de geo politieke situatie in het midden oosten?
nee, je bent niet aantrekkelijk genoeg om het zonder vlotte babbel te doen, en je bent te saai om er een te hebben, blijkbaar.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:23 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik accepteer niks, onbetaalde sex met een echt lekkker wijf staat al een flink aantal jaar boven aan het prioriteiten lisjtje. En het zal me lukken ook GVD.
waarover moet ik babbelenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom scheerje altijd alle meisjes en vrouwen over een kam? De een wil gewine-en-dined worden, de ander wordt liever binnen 5 minuten na de ontmoeting in een achterafsteegje bruut gepakt...Wat verwacht je nou precies voor tips?
tis niet eerlijk, zelfs onaantrekkelijke vrouwen zoals jij kunnen altijd neukenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:25 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, je bent niet aantrekkelijk genoeg om het zonder vlotte babbel te doen, en je bent te saai om er een te hebben, blijkbaar.
naar de hoeren dus
ja, dankzij jullie wanhoopquote:Op woensdag 26 april 2006 17:36 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
tis niet eerlijk, zelfs onaantrekkelijke vrouwen zoals jij kunnen altijd neuken
VALT ER NOG WAT TE NEUKEN lijkt me niet echt een goede openings zinquote:Op woensdag 26 april 2006 17:50 schreef Markman het volgende:
hmm vlotte babbel .. je kan er aan proberen te werken door spontane leuke gesprekken te voeren in chatboxen, en daarna kun je het toepassen in het echt. Volgens mij werkt het wel, en je kan er op letten wat anderen zeggen.
* dan niet natuurlijk in zon gare TMF chatbox, maar een box voor relaxte gesprekken!
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef method21 het volgende:
[..]
VALT ER NOG WAT TE NEUKEN lijkt me niet echt een goede openings zin
Wel als je tong uit je mond hangtquote:Op woensdag 26 april 2006 18:28 schreef thabit het volgende:
Een vlotte babbel lijkt me niet zo handig voor seks, vooral tijdens het beffen kan dit een belemmering zijn.
Het rooie gevaar.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:25 schreef McCarthy het volgende:
waarover moet ik babbelen
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:34 schreef parselmouth het volgende:
# Je moet wel doodmoe zijn. Je rent al de hele dag in mijn hoofd rond.
Ik train voor de marathon, dus ik blijf maar lekker rennen, doei
# Ik schrijf een telefoonboek, mag ik jouw nummer hebben?
je moeder heeft er vast nog wel eentje thuis liggen
# Jij bent het kruisje op mijn schatkaart.
En als jij nu niet oprot schop ik jou in je kruisje
# Heb jij 20 eurocent? Dan kan ik je moeder opbellen om haar te bedanken voor jou.
Ik geef geld aan zwervers zodat ze kunnen eten, niet om te bellen
# En hoe is dat? Om zomaar uit de hemel te vallen?
Dat je het uberhaupt al vraagt zegt genoeg
# Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?
Loop maar langs en loop dan door
# I might not be Fred Flinstone, but I can make your bed rock
Ik heb liever een waterbed
# Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?
Nee
# (gooi ijs op de grond, stamp het kapot) nu het ijs gebroken is, mag ik je naam weten.
Nee, je laat me nog steeds ijskoud
# Als mijn eerste openingszin niet werkt, krijg ik dan een tweede kans?
De eerste indruk kan niet meer overgedaan worden
# Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik het jouwe lenen?
Hier is het telefoonboek, doei
# Ober in restaurant:.. 'wil je menu?
Nee, ik weet het gerecht al
# Deed het geen pijn? Wat? Toen je uit de hemel kwam vallen.
Minder pijn als toen jij voor het eerst in de spiegel keek
# Men zegt dat kussen de taal van de liefde is...zin in een kleine conversatie?!
* vrouw geeft man een zitkussen en loopt weg*
# Ik heb 3 wensen gekregen, 2 heb ik er al verspild en de 3e staat nu voor me.
* vrouw houdt spiegeltje omhoog en lacht
# Zeg heb je wat te doen..?.........de komende 60 jaar?
Vanalles...zonder jou
# Waren jou ouders soms Goden? Want het vergt 2 Goden om één Godin te maken!
.....!!! ...
# Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.
Och, jij ziet anders dames alleen in opblaasbaar formaat niet?
# Is de inhoud net zo mooi als de verpakking?
Zeker, maar voor jou niet geschikt
Meteen even de reacties ingevuld
Das nou 1 van de weinige zinnige reacties die ik heb gelezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:40 schreef Xennia het volgende:
Je hebt het of je hebt het niet. Jij moet het waarschijnlijk meer hebben van de vrouwen die je al langer kennen en die je inmiddels hebben leren waarderen. Jij moet het beslist niet van je eerste indruk hebben
Dat hoor ik wel vakerquote:Op donderdag 27 april 2006 01:45 schreef navvy het volgende:
Das nou 1 van de weinige zinnige reacties die ik heb gelezen.
Is eenmalig hoor, morgen doe ik weer normaal.quote:
Nou je kunt wel degelijk 'leren'. Zeker als het gaat om het onmoeten van meisjes in een kroeg of club. Ik ben hier zelf de afgelopen jaren een stuk beter in gewordenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:21 schreef milagro het volgende:
flikker toch op, zeg.
je hebt het of je hebt het niet , voor de een wel, voor de ander niet, accepteer dat gewoon en klaar ben je. gefrustreerd aandacht verwachten of opeisen is een btje suf.
In dat geval kost het 50 euroquote:Op woensdag 26 april 2006 17:22 schreef McCarthy het volgende:
edit: ik wil helemaal niet praten, ik wil gewoon neuken.
i know, maar in principe pas ik voor deze poppenkastquote:Op donderdag 27 april 2006 12:39 schreef TrapBever het volgende:
vlotte babbel ?
Dat wat je zegt maakt eigenlijk geen reet uit, je kunt de grootste onzin ophangen en ze vinden het vaak nog leuk ook. Het is puur je uitstraling en je body-language wat telt.(zelfverzekerdheid heet dat!
)
Uit anti-communistische principes weigeren sociaal te doen, veel plezier met je maagdelijkheid.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:30 schreef McCarthy het volgende:
i know, maar in principe pas ik voor deze poppenkast
Klopt wel eigenlijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:39 schreef TrapBever het volgende:
vlotte babbel ?
Dat wat je zegt maakt eigenlijk geen reet uit, je kunt de grootste onzin ophangen en ze vinden het vaak nog leuk ook. Het is puur je uitstraling en je body-language wat telt.(zelfverzekerdheid heet dat!
)
Dit dus NIET!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:34 schreef parselmouth het volgende:
# Je moet wel doodmoe zijn. Je rent al de hele dag in mijn hoofd rond.
# Ik schrijf een telefoonboek, mag ik jouw nummer hebben?
# Jij bent het kruisje op mijn schatkaart.
# Heb jij 20 eurocent? Dan kan ik je moeder opbellen om haar te bedanken voor jou.
# En hoe is dat? Om zomaar uit de hemel te vallen?
# Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?
# I might not be Fred Flinstone, but I can make your bed rock
# Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?
# (gooi ijs op de grond, stamp het kapot) nu het ijs gebroken is, mag ik je naam weten.
# Als mijn eerste openingszin niet werkt, krijg ik dan een tweede kans?
# Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik het jouwe lenen?
# Ober in restaurant:.. 'wil je menu?
# Deed het geen pijn? Wat? Toen je uit de hemel kwam vallen.
# Men zegt dat kussen de taal van de liefde is...zin in een kleine conversatie?!
# If I could rearrange the alphabet, I'd put u and i together.
# Ik heb 3 wensen gekregen, 2 heb ik er al verspild en de 3e staat nu voor me.
# Zeg heb je wat te doen..?.........de komende 60 jaar?
# Waren jou ouders soms Goden? Want het vergt 2 Goden om één Godin te maken!
# Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.
# Is de inhoud net zo mooi als de verpakking?
http://www.asarocks.nl/xcms/text/id/49/mid/61
Gegarandeerd neuken!
K wilde het eigelijk wel proberen.quote:
Vrouwen hebben in een splitsecond al bedacht of je neukamteriaal bent. Je bent waarschijnlijk niet wat ze zoeken of je verneukt het iedere keer.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb me goed in gelezen in FOK en ik heb nu wel door wat een essentiele voorwaarde (en misschien wel de enige) is om een te kunnen krikken .... een vlotte babbel hebben.![]()
Spuugziek wordt ik daarvan. Hoe heeft moeder natuur het zo uit de hand kunnen laten lopen. Als er nou geselecteerd word op intelligentie, uiterlijk, 100m sprintje trekken of desnoods geld dan zou ik er nog begrip voor kunnen hebben. Maar nee hoor, een leuk praatje leidt tot veel meer succes![]()
Toen god de vlotte babbels uit deelde stond ik achteraan geloof ik, jezus wat heb ik er een hekel aan en ik kan het ook voor geen meter. Die paar keer dat ik in gesprek raakte met een girl zag ik binnen 2 zinnen van mijn kant haar gezicht betrekken van verwachtingsvol naar zwaar teleurstellend. Ik heb ook wel eens mee gemaakt dat ik tegen een muur aansprak, stonden ze een beetje om zich heen te kijken, totaal geen aandacht aan mij schenkend om vervolgens zonder ook maar iets te zeggen weg te lopen. Dat ik niet leuk kan praten is tot daar aan toe, maar enige vorm van beleefdheid op brengen is toch het minste wat je kan doen kut hoer die je bent.
Als je sommige paartjes ziet denk je ook van die moet wel een hele goeie babel hebben. Grafziek wordt je er toch van. Het is gewoon oneerlijk. Het enige wat je hebt is een vlotte babbel, voor de rest ben je in elk opzicht inferieur ... en toch neuk jij lekkere wijven en ik niet.![]()
![]()
Kut wereld
Maar goed, never gonna give it up. Onbetaalde sex met een echt lekker wijf zal ik krijgen, hoe dan ook. Mijn vraag aan de dames is daarom: Hoe willlen julile aangesproken worden en waarover moet ik met jullie praten.
hoe je zo iemand herkent...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom scheerje altijd alle meisjes en vrouwen over een kam? De een wil gewine-en-dined worden, de ander wordt liever binnen 5 minuten na de ontmoeting in een achterafsteegje bruut gepakt...Wat verwacht je nou precies voor tips?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind verlegen jongens eigenlijk ook best schattig.
![]()
Aha, another one who saw the light.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:52 schreef Jajong het volgende:
http://www.bristollair.com/
En ja, dat werkt echt.
heb je nog tips waarover ik moet praten ??quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:57 schreef Markman het volgende:
vlotte babbel is niet alles; het gaat erom dat een gesprek voor beide partijen interessant blijft. Als de vrouw het gesprek leuk vindt, begint zij wel lekker te babbelen.
je hebt het over jezelf neem ik aanquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:04 schreef HenryHill het volgende:
Ik weet dat ik een saaie zak ben, ik weet dat vrouwen op mannen vallen die iets te vertellen hebben, en ook al weet ik niks te vertellen en heb ik verder alleen mijn havo-diploma om me te bewijzen, toch wil ik een vrouw die er uit ziet als een fotomodel en me lief heeft zoals ik ben...
Niks vragen stellen. Begin gewoon een grappig verhaaltje te vertellen. Iets wat je al dan niet echt overkomen is. Daarmee trigger je ook niet haar bitchshield om je af te wimpelen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:29 schreef McCarthy het volgende:
[..]
heb je nog tips waarover ik moet praten ??![]()
inderdaad, een man gaat me echt niet verleiden door een "vlotte babbel". al lang voor hij een woord gezegd heeft, heb ik al beoordeeld of ik hem wil of niet. Door uiterlijk, uitstraling, chemie ...quote:
schattig in tegenstelling tot woest aantrekkelijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind verlegen jongens eigenlijk ook best schattig.
![]()
Yep.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:32 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je hebt het over jezelf neem ik aan
A good product don't sell itself, y'know.quote:Op zondag 30 april 2006 01:04 schreef Sessy het volgende:
Je hebt alleen een vlotte babbel nodig als je geen substantiehebt.![]()
Leuk gezelschap ongetwijfeld. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook een hekel aan boerenlullen die graag opscheppen over hun baan of hun auto, maar mensen waar je de gezelligheid uit moet 'trekken'...quote:Op zondag 30 april 2006 01:17 schreef Sessy het volgende:
Ben ik 't niet met je eens, in mijn omgeving zie ik heel veel hele aardige, briljante, lieve jongens die echter altijd harstikke stil in een hoekje wegkruipen en waar je de woorden bijna met een knijptang eruit moet trekken als je wilt dat ze wat zeggen.
'Geen gedrochten' is niet echt een sterke kwalificatie, imho.quote:Komen toch wel allemaal aan leuke, aardige vriendinnen, die geen gedrochten zijn. Alleen zoals gezegd, die jongens en mannen hebben wel substantie. En die gaan ook bijna nooit naar de kroeg maar zoeken elders vriendinnen.
Glad you agree.quote:Op zondag 30 april 2006 01:52 schreef Sessy het volgende:
Je snapt 't niet helemaal. Ik zeg niet dat je aantrekkelijk kunt worden door een HBO opleiding te volgen en je te storten op een hobby. Zo werkt dat niet.
Maar je weet het verder niet te omschrijven. Ok, is geen punt, maar dat haalt wel een beetje de kracht uit je posts.quote:Het gaat erom dat iemand substantie heeft, dan is diegene ook zonder een vlotte babbel aantrekkelijk. En als (erg ruwe en niet accurate) indicatie van wat nu substantie is, geef ik dat voorbeeld van de HBO opleiding en hobby, omdat ik niemand ken die volgens mij echt substantie heeft die minder heeft dan dat.
nee, die gewoon genieten van sex.quote:Op zondag 30 april 2006 01:58 schreef Sessy het volgende:
Je bedoelt dat er ook vrouwen zijn die alleen op seks uit zijn?
Hehe.quote:Op zondag 30 april 2006 01:58 schreef Sessy het volgende:
Je bedoelt dat er ook vrouwen zijn die alleen op seks uit zijn?
OK, nieuwe poging. Als ik fascistisch of elitair ga klinken, deal with it:quote:Op zondag 30 april 2006 01:57 schreef HenryHill het volgende:
Maar je weet het verder niet te omschrijven. Ok, is geen punt, maar dat haalt wel een beetje de kracht uit je posts.
Die zijn er vast. Maar mijn punt is dat TS stelt dat je alleen met een vlotte babbel een meid aan de haak kunt slaan. En dat is dus helemaal niet zo. Je slaat een meid aan de haak als je iets hebt wat andere mannen niet hebben, iets zeldzaams. En of dat nu een vlotte babbel is, een dikke bankrekening en auto onder je reet, of substantie, die doen het uiteindelijk allemaal: je krijgt een meid je bed in. Natuurlijk hangt het type meid dat je je bed in krijgt wel af van waarin je je onderscheidt. Een boxer met een universitait professor zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 30 april 2006 02:00 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, die gewoon genieten van sex.
vam jouw vlotte babbel over 'substantie' word je zo níet warm, hè
Beter, misschien, maar niet noodzakelijk om een meid je bed in te krijgen. Tenzij je alleen op feestjes en in bars je versierkunsten vertoont, dan wel, want daar ontbreekt meestal het stille type vrouwen.quote:Op zondag 30 april 2006 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
En-en is beter dus, zolang Mac het woord "substantie" maar vermijdt..
Ah, kijk aan. Ben je het eens met de samenvatting "iemand die overtuigd is van zijn eigen kunnen?"quote:Op zondag 30 april 2006 02:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
OK, nieuwe poging. Als ik fascistisch of elitair ga klinken, deal with it:
sommige mensen hebben het soort goede genen in zich dat ervoor zorgt dat ze op een of meerdere gebieden heel slim zijn. En als zij dan ook nog laten blijken dat ze die genen hebben, dan zijn zij ook aantrekkelijk. En echt domme, substantieloze mensen zijn voor echt slimme mensen bijna per definitie onaantrekkelijk, althans zo gouw zij hun mond open doen. Ben je dus echt dom en heb je geen substantie, dan moet je het hebben van domme meiden/jongens, en die vallen inderdaad vaak op een vlotte babbel en niet op substantie. Dat laatste zien die vaak niet eens, want als je geen vlotte babbel hebt verliezen zij gelijk hun interesse. En dat heb je met mensen met substantie nu juist niet, die hebben voldoende hersenen om de "inhoud" van een persoon ook af te kunnen lezen aan andere dingen dan wat diegene vertelt of hoe diegene eruitziet of waar diegene in rijdt.
Misschien dat ik het met een voorbeeld kan verduidelijken. Neem Evgeni Plushenko, de olympisch kampioen figuurschaatsen (overigens pas getrouwd, en zeker geen homo). Knap kun je hem niet noemen. Of hij slim is, geen flauw idee, je hoort hem nagenoeg nooit spreken op tv of zo, en als hij dat al doet dan zijn dat meestal neutrale feitelijke uitspraken waar je niks mee kunt. Ondertussen is wel heel Rusland en vele dames daarbuiten aan het wegzwijmelen elke keer dat hij op de televisie komt, omdat hij met zo'n passie schaatst en zo fel is daarin en zo. Zelfs m'n vriend, die kunstschaatsen doodsaai vindt, vondt het opeens leuk toen Plushenko op het ijs kwam. Die man heeft wat te vertellen, wat te brengen, zij het dan met zijn lichaam in plaats van met zijn tong.
En zo heb je ook mensenschuwe poeten en schilders die aanbeden worden, of zelfs filmacteurs die nauwelijks een woord gezegd hebben in hun rol en sindsdien afgezonderd van de buitenwereld leven om hun fans te ontlopen (Tikhonov denk ik dan aan met name).
Substantie = dat iemand veel te bieden heeft op niet-materieel, niet-fysiek vlak.
wat een vooroordelen, zegquote:Op zondag 30 april 2006 02:12 schreef Sessy het volgende:
[..]
Die zijn er vast. Maar mijn punt is dat TS stelt dat je alleen met een vlotte babbel een meid aan de haak kunt slaan. En dat is dus helemaal niet zo. Je slaat een meid aan de haak als je iets hebt wat andere mannen niet hebben, iets zeldzaams. En of dat nu een vlotte babbel is, een dikke bankrekening en auto onder je reet, of substantie, die doen het uiteindelijk allemaal: je krijgt een meid je bed in. Natuurlijk hangt het type meid dat je je bed in krijgt wel af van waarin je je onderscheidt. Een boxer met een universitait professor zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Och ik denk gewoon dat Mac eens onaardig moet proberen te doen tegen vrouwen. Helpt meestal wel.quote:Op zondag 30 april 2006 02:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Beter, misschien, maar niet noodzakelijk om een meid je bed in te krijgen. Tenzij je alleen op feestjes en in bars je versierkunsten vertoont, dan wel, want daar ontbreekt meestal het stille type vrouwen.
Nee hoor, absoluut niet. Mijn voormalige danspartner Danny bijvoorbeeld, heeft by all means en de zelfverzekerdheid, en de vlotte babbel, en de bodylanguage en de looks en eigenlijk the whole package. Plus, hij zwetste echt niet zomaar, hij had ook wel degelijk wat bereikt als je tenminste als maatstaf neemt wat de maatschappij onder iets bereiken verstaat. Maar ik moet er niet aan denken dat ik daarmee het bed in zou moeten duiken.quote:Op zondag 30 april 2006 02:08 schreef milagro het volgende:
blijkbaar associeert Sessy een vlotte babbel met oppervlakkig dom gezwets over drie keer niets.
ja Ryan, maar dat werkt vast alleen bij vrouwen zonder ...... subquote:Op zondag 30 april 2006 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och ik denk gewoon dat Mac eens onaardig moet proberen te doen tegen vrouwen. Helpt meestal wel..
Zeg, ben jij echt?quote:Op zondag 30 april 2006 02:18 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee hoor, absoluut niet. Mijn voormalige danspartner Danny bijvoorbeeld, heeft by all means en de zelfverzekerdheid, en de vlotte babbel, en de bodylanguage en de looks en eigenlijk the whole package. Plus, hij zwetste echt niet zomaar, hij had ook wel degelijk wat bereikt als je tenminste als maatstaf neemt wat de maatschappij onder iets bereiken verstaat. Maar ik moet er niet aan denken dat ik daarmee het bed in zou moeten duiken.Dit namelijk omdat zijn inhoudelijke wereld op een laag niveautje brandde, voorbij wat platte cabaret en massaentertainment ging dat allemaal niet. Hij deed wel van alles een beetje, maar niks echt goed, en niks waar hij echt mee vlamde. Geen substantie dus.
Met nadruk op de kleine lettertjes en met de overtuiging die ontbreken mag, sommige mannen zijn net planten, en hebben constant water nodig om echt op te bloeien, in de vorm van, "ga ervoor!" en "je kunt het!" en gewoon puur de bevestiging die zij zien in het feit dat jij ze de moeite waard vindt.quote:Op zondag 30 april 2006 02:14 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ah, kijk aan. Ben je het eens met de samenvatting "iemand die overtuigd is van zijn eigen kunnen?"
Wat impliceert dat diegene wel iets moet kunnen
Stille type vrouwen lopen er genoeg rond in het uitgaansleven; die slaan ogenblikkelijk dicht met zo'n onschuldige "ik weet niet goed wat ik hierop moet zeggen"-blik. Voor vrouwen is dit over het algemeen niet zo'n probleem, die worden in eerste instantie toch alleen maar op hun uiterlijk beoordeeld.quote:Op zondag 30 april 2006 02:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Beter, misschien, maar niet noodzakelijk om een meid je bed in te krijgen. Tenzij je alleen op feestjes en in bars je versierkunsten vertoont, dan wel, want daar ontbreekt meestal het stille type vrouwen.
Over hersenen, die 95% van de bevolking schijnt te missen.quote:Op zondag 30 april 2006 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Zeg, ben jij echt?
Waar heb je het toch allemaal over, meid
Volgens mij maakt dat niet uit voor Mac.quote:Op zondag 30 april 2006 02:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ja Ryan, maar dat werkt vast alleen bij vrouwen zonder ...... substan
tie
Nope, wij zitten toch niet op dezelfde golflengte.quote:Op zondag 30 april 2006 02:20 schreef Sessy het volgende:
[..]
Met nadruk op de kleine lettertjes en met de overtuiging die ontbreken mag, sommige mannen zijn net planten, en hebben constant water nodig om echt op te bloeien, in de vorm van, "ga ervoor!" en "je kunt het!" en gewoon puur de bevestiging die zij zien in het feit dat jij ze de moeite waard vindt.
Alleen, als je als stille man die wilt versieren, zul je het toch echt niet in het uitgaansleven moeten doen, want dan heb je die vlotte babbel dus nodig. Maar op een internetforum over... Weet ik veel, culturele anthropologie van de indianenstammen van zuidoostamerika, aziatische linguistiek, dat soort dingen, daar krijg je ze wel aan het praten. En uiteindelijk ook zo ver dat ze eens koffie met je gaan drinken en dan kun je het over je gezamenlijke hobby hebben. Of desnoods ontmoet je ze bij een sportevenenement of zo. Maar dus niet in het uitgaansleven.quote:Op zondag 30 april 2006 02:20 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Stille type vrouwen lopen er genoeg rond in het uitgaansleven; die slaan ogenblikkelijk dicht met zo'n onschuldige "ik weet niet goed wat ik hierop moet zeggen"-blik. Voor vrouwen is dit over het algemeen niet zo'n probleem, die worden in eerste instantie toch alleen maar op hun uiterlijk beoordeeld.
ach, geeft toch niets, je kunt niet alles hebben, je hebt vast een leuk smoeltje, is ook wat waard, toch?quote:Op zondag 30 april 2006 02:21 schreef Sessy het volgende:
[..]
Over hersenen, die 95% van de bevolking schijnt te missen.
Als Mac nou eens onaardig tegen jou zou doen... zou dat dan helpen voor hem?quote:Op zondag 30 april 2006 02:31 schreef Sessy het volgende:
Voorspelbaar. Try again.
Nonsensquote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb me goed in gelezen in FOK en ik heb nu wel door wat een essentiele voorwaarde (en misschien wel de enige) is om een te kunnen krikken .... een vlotte babbel hebben.![]()
Ik ook somsquote:Op zondag 30 april 2006 02:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nonsens
Ik ga meer voor de stuntelige aandoenlijke types.
* GewoneMan struikelt stuntelig over de drempel en kijkt terwijl hij valtquote:Op zondag 30 april 2006 02:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nonsens
Ik ga meer voor de stuntelige aandoenlijke types.
Mensen die de uitdrukking "neukbaar persoon" gebruiken zouden standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden.quote:Op zondag 30 april 2006 02:35 schreef Sessy het volgende:
Om een neukbaar persoon te vinden, of om zijn standpunt te bewijzen?
Idd in principe is iedereen neukbaar.quote:Op zondag 30 april 2006 02:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mensen die de uitdrukking "neukbaar persoon" gebruiken zouden standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden.
Nee, dat-ie jouw hart steelt, zal ik maar zeggen. Geef toe, hij is erg schattig en heeft een vlotte babbel.quote:Op zondag 30 april 2006 02:35 schreef Sessy het volgende:
Om een neukbaar persoon te vinden, of om zijn standpunt te bewijzen?
Meteen !quote:Op zondag 30 april 2006 02:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan struikelt stuntelig over de drempel en kijkt terwijl hij valtnaar ondeugend.
neuken?![]()
zo makkelijk is het McCarthyquote:
Tja, dat zou je niet moeten doen. McDinges wil iets te neuken hebben en daarin ga je mee. Beetje dom.quote:Op zondag 30 april 2006 02:42 schreef Sessy het volgende:
Ik pas me aan, aan het referentiekader en de leefwereld van de topicstarter. Dat is toch namelijk nadrukkelijk wat de topicstarter zoekt.
Hij is namelijk niet op zoek naar een diepgaande spirituele band of naar een stevig huwelijk.
Binnen 5 minuten... bij mij.quote:Op zondag 30 april 2006 02:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zo makkelijk is het McCarthy![]()
@ondeugend: bij jou of bij mij![]()
mail je adres wie weet is het mogelijk in 5 minquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uit anti-communistische principes weigeren sociaal te doen, veel plezier met je maagdelijkheid.
KUT! Laat maar! Proeftijd en zulks.quote:
Hee, terroR, how are you?quote:Op zondag 30 april 2006 02:50 schreef TerroRobbie het volgende:
aldus een gewone man.
Wie?quote:Op zondag 30 april 2006 02:57 schreef Sessy het volgende:
Ik heb er meer dan genoeg meegemaakt. Ze interesseren me allen niet, ze zijn te doorzichtig.
Ik zag je post en nu je edit. Ik vind je wel een beetje een triest figuur.quote:Op zondag 30 april 2006 02:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
KUT! Laat maar! Proeftijd en zulks.
edit: Samenvatting: Je bent lelijk, stfu.
Laatst nog in de pit. Zitten allemaal vreemde stickers op die buizen. "Geen Pottenkijkers" - een jaar later...quote:Op zondag 30 april 2006 02:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hé ryan ja alles goed hoor. Met jou? Nog op de camping of in de pit geweest geweest?
Jongens met vlotte babbels die mij wilden versieren.quote:
He, verdorie. Daar gaat mijn innerlijke vredequote:Op zondag 30 april 2006 03:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik zag je post en nu je edit. Ik vind je wel een beetje een triest figuur.
Hahaquote:Op zondag 30 april 2006 03:01 schreef Sessy het volgende:
[..]
Jongens met vlotte babbels die mij wilden versieren.
Kom op, dat is toch saai, dat soort mannen is OF al heel snel schuldig aan kleine leugentjes en overdrijvingen waar ik allergisch voor ben, OF ze dragen hun meningen en gevoelens en dergelijks zodanig naar buiten uit ze na 5 minuten al saai worden.
Je neemt het allemaal te serieus, denk ik toch. Of niet?quote:Op zondag 30 april 2006 03:01 schreef Sessy het volgende:
[..]
Kom op, dat is toch saai, dat soort mannen is OF al heel snel schuldig aan kleine leugentjes en overdrijvingen waar ik allergisch voor ben, OF ze dragen hun meningen en gevoelens en dergelijks zodanig naar buiten uit ze na 5 minuten al saai worden.
hé dat topic kende ik nog niet. Het blijft een mooi verhaalquote:Op zondag 30 april 2006 03:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatst nog in de pit. Zitten allemaal vreemde stickers op die buizen. "Geen Pottenkijkers" - een jaar later...
O, en op de camping zijn we nooit geweest hoor..
Doe ik. Stali ligt te slapen op de bank, vertel het morgen wel even.quote:Op zondag 30 april 2006 03:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hé dat topic kende ik nog niet. Het blijft een mooi verhaalDoe de groeten aan Stali en hondje
![]()
Ik neem het hele leven serieus, en vlotte babbels zijn nou juist niet serieus over het algemeen.quote:Op zondag 30 april 2006 03:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal te serieus, denk ik toch. Of niet?
Mac is ook heel intelligent hoor, studeert wiskunde op WO niveau, heeft ietwat autistische neigingen, maar is wel erg aandoenlijk in his own right, dus wie weet?quote:Op zondag 30 april 2006 03:12 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik neem het hele leven serieus, en vlotte babbels zijn nou juist niet serieus over het algemeen.
Nouja, ik ben een steenbok, met het hoogste iq dat ze bij ons op school toen hadden gemeten, en van thuis uit een spartanische opvoeding waardoor ik een concertpianiste moest en zou worden, dan krijg je dat soort karakters...
Okee, verder heb ik niets gezegd.quote:Nee echt, 95% van de mensen zijn saai en zo lang ze hun mond houden, merk je dat niet.
Mac hunkert er gewoon naar, maar kan niet op de juiste woorden komen bij 95% van de meiden.quote:De overige 5% heeft wel wat diepzinnigs te vertellen, maar doet dat pas als ze je heel goed kennen. Enige uitzonderingen daargelaten.
Ik heb al een vriend, zonder autistische neigingen. Eentje die gewoon niet praat, maar daarvoor wel altijd dozen met leuke actiefilmdvd's meebrengt of het bos waar hij als kind boomhutten en loopgraven heeft gebouwd laat zien of mee gaat sporten of zo. Wel zo makkelijk.quote:Op zondag 30 april 2006 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
Mac is ook heel intelligent hoor, studeert wiskunde op WO niveau, heeft ietwat autistische neigingen, maar is wel erg aandoenlijk in his own right, dus wie weet?. Neemt de dingen iig erg serieus en wrs ook inclusief Spartaanse opvoeding.
hé, ben je wakkerquote:Op zondag 30 april 2006 03:29 schreef Stali het volgende:
Nee, zeg die Sessie boft weer. Krijgt om half vier 'snachts te maken met de vlotte babbels van Ryan3 en Milagro. Allebei 23 jaar ouder dan Sessie..
Spontaan wakker genoeg om voor Ryan3 wat 'leuks' te verzinnen om morgenochtend acht uur te gaan doen.quote:
8 uur? Vrijwillig opstaan?quote:Op zondag 30 april 2006 03:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Spontaan wakker genoeg om voor Ryan3 wat 'leuks' te verzinnen om morgenochtend acht uur te gaan doen..
Dat is normaal in mijn geboorteland. Mijn moeder was een van de laatsten van haar leeftijd op de universiteit. Bijna alleen haar vriendinnen die uiteindelijk nooit getrouwd zijn waren nog later.quote:Op zondag 30 april 2006 03:33 schreef milagro het volgende:
zo jong kinderen nemen getuigt niet van veel...substantie, zeg maar
Jij hebt dan misschien geen talent om mooi piano te spelen maar je hebt wel echt talent om de meest verkeerde dingen te zeggen.quote:Op zondag 30 april 2006 03:31 schreef Sessy het volgende:
Hmm, nee hoor, ik heb minder leeftijdsverschil met mijn ouders dan met die twee. Over het algemeen denken mensen dat mijn moeder mijn zus is. (Zie fotoboek)
Om ons te vermaken? Wat aardig.quote:Op zondag 30 april 2006 03:39 schreef Sessy het volgende:
Die opmerking was express.
Overigens heb ik talent om mooi piano te spelen... Ik speelde stukken waar - naar ik me heb laten vertellen, later - Nederlandse concertpianisten in angstzweet van uitbreken, en volgens mijn Russische docente waar je het NOOIT goed bij kon doen, zou ik met een halfjaartje oefenen probleemloos worden aangenomen bij een conservatorium. Ik ben er alleen mee gestopt omdat de druk me te hoog werd (en ik kan nog steeds geen piano zien zonder misselijk te worden, d'r is echt iets geknapt toen.), vooral die van thuis uit.quote:Op zondag 30 april 2006 03:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij hebt dan misschien geen talent om mooi piano te spelen maar je hebt wel echt talent om de meest verkeerde dingen te zeggen.
Nofi..
Jij en MacCarthy?quote:Op zondag 30 april 2006 03:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Iets met msn ofzo?
Rot op.quote:Op zondag 30 april 2006 03:40 schreef Tafkahs het volgende:
Laat Ryan weer eens achter het toetsenbord..
damn, een weblog en dan nog zoveel ongevraagde totaal niet terzake info elders spuienquote:Op zondag 30 april 2006 03:41 schreef Sessy het volgende:
[..]
Overigens heb ik talent om mooi piano te spelen... Ik speelde stukken waar - naar ik me heb laten vertellen, later - Nederlandse concertpianisten in angstzweet van uitbreken, en volgens mijn Russische docente waar je het NOOIT goed bij kon doen, zou ik met een halfjaartje oefenen probleemloos worden aangenomen bij een conservatorium. Ik ben er alleen mee gestopt omdat de druk me te hoog werd (en ik kan nog steeds geen piano zien zonder misselijk te worden, d'r is echt iets geknapt toen.), vooral die van thuis uit.
En toch heb ik het idee dat je de grap niet helemaal zo snapt zoals ik... Maar dat zal dan wel ook weer iets te maken hebben met het verschil in de manier waarop jij en ik denken, de wereld zien, et cetera... En waarom ik niet zo nodig een vlotte babbel van een man hoef.quote:
He gadver... moet dat nou ?quote:Op zondag 30 april 2006 03:40 schreef Tafkahs het volgende:
Laat Ryan weer eens achter het toetsenbord..
Bij nader inzien laat ik Ryan toch maar weer achter het toetsenbord. Anders komt het niet goed vrees ik.quote:Op zondag 30 april 2006 03:41 schreef Sessy het volgende:
[..]
Overigens heb ik talent om mooi piano te spelen... Ik speelde stukken waar - naar ik me heb laten vertellen, later - Nederlandse concertpianisten in angstzweet van uitbreken, en volgens mijn Russische docente waar je het NOOIT goed bij kon doen, zou ik met een halfjaartje oefenen probleemloos worden aangenomen bij een conservatorium. Ik ben er alleen mee gestopt omdat de druk me te hoog werd (en ik kan nog steeds geen piano zien zonder misselijk te worden, d'r is echt iets geknapt toen.), vooral die van thuis uit.
Start msn 's op...quote:Op zondag 30 april 2006 03:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij nader inzien laat ik Ryan toch maar weer achter het toetsenbord. Anders komt het niet goed vrees ik..
Ik ben de sleutels kwijt.quote:Op zondag 30 april 2006 03:47 schreef GewoneMan het volgende:
@ondeugend wrom deed je de deur niet open ? ik kei hard rennen![]()
nou ga ik maffen![]()
Vanavond, ik ga nu mijn bed opzoeken.quote:Op zondag 30 april 2006 03:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stali, start msn ff op, whatever...
Rachmaninoff??quote:Op zondag 30 april 2006 03:41 schreef Sessy het volgende:
[..]
Wat wil jij per se met Stali bespreken?quote:Op zondag 30 april 2006 03:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stali, start msn ff op, whatever...
In een niet-SGP zone volgens mijquote:Op zondag 30 april 2006 03:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze lag op de bank en werd toen wakker..
(Waar ben ik nu?)
quote:Op zondag 30 april 2006 03:33 schreef milagro het volgende:
zo jong kinderen nemen getuigt niet van veel...substantie, zeg maar
dat "ze" al saai worden? Als ik met een meid loop te lullen wil ik het juist graag over niets hebben en gewoon lol hebben, omdat ik de rest van de dag al serieus bezig ben. Het uitgaansleven betekent voor mij ontspannen en lekker biertjes wegdrinken. Als er dan een nerdneuker voorbij komt die het over ridders (gezien je fotoboek) en andere "kijk mij, ik ben Mensa materiaal" onderwerpen wil hebben.. tja, dan ben ik inderdaad snel uitgeluld. Niet omdat ik niet zou kunnen meepraten op jouw niveau, maar omdat ik daar niet voor uitga. En dat jij het niet helemaal begrepen hebt, zegt niets over 95% van de bevolking.quote:Op zondag 30 april 2006 03:01 schreef Sessy het volgende:
[..]
Mien god. Nobody asked.quote:Op zondag 30 april 2006 03:41 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk niet zo veel uit, dus ik heb het niet eens over mensen in het uitgaansleven. Ik heb het over mensen in het algemeen. Dat ze in het uitgaansleven allemaal bezopen zijn (met wellicht de uitzondering van dansscholen) weet ik ook.quote:Op zondag 30 april 2006 11:01 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
dat "ze" al saai worden? Als ik met een meid loop te lullen wil ik het juist graag over niets hebben en gewoon lol hebben, omdat ik de rest van de dag al serieus bezig ben. Het uitgaansleven betekent voor mij ontspannen en lekker biertjes wegdrinken. Als er dan een nerdneuker voorbij komt die het over ridders (gezien je fotoboek) en andere "kijk mij, ik ben Mensa materiaal" onderwerpen wil hebben.. tja, dan ben ik inderdaad snel uitgeluld. Niet omdat ik niet zou kunnen meepraten op jouw niveau, maar omdat ik daar niet voor uitga. En dat jij het niet helemaal begrepen hebt, zegt niets over 95% van de bevolking.
Had ik ook iets van drie kwartier in mijn repertoire van ja, maar mijn pianodocente had vooral een voorkeur voor Grieg... Gatverdamme wat haat ik die vent.quote:
Je moet niet mijn reactie op jou doortrekken naar de openingspost; indirect verdraai jij mijn woorden daarmee.quote:Op zondag 30 april 2006 19:28 schreef Sessy het volgende:
Maar je bent het indirect wel met mij eens geloof ik. Ik probeer de TS uit te leggen dat als hij geen vlotte babbel heeft, hij buiten het uitgaansleven vrouwen moet zoeken. En dat zeg jij eigenlijk ook.
Maar wel oogcontact.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Mac een beetje omnaardig doen tegen meiden joh. Je moet niet "too eager" overkomen, beste tip die ik je kan geven..
En dan kijkt ze hem aan vanquote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Mac een beetje omnaardig doen tegen meiden joh. Je moet niet "too eager" overkomen, beste tip die ik je kan geven..
Mm, gedoseerd, zou ik zeggen. Dat "not tot eager" zou toch Leitmotiv moeten zijn. Er zijn nu eenmaal een hoop meiden die dan denken: 'wat?!... ik niet interessant?'.quote:
In theorie wel ja. Maar probeer maar eens iets heel erg hard niet te willen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, gedoseerd, zou ik zeggen. Dat "not tot eager" zou toch Leitmotiv moeten zijn. Er zijn nu eenmaal een hoop meiden die dan denken: 'wat?!... ik niet interessant?'.. En dan heb je ze. Het is subtiel, maar het werkt wel.
.
Mm, okee, catch your drift, maar dat moet je gewoon eh... mehtod acting doen als het ware.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:41 schreef HenryHill het volgende:
[..]
In theorie wel ja. Maar probeer maar eens iets heel erg hard niet te willen.
Ik zou nou niet eens meer weten wat ik allemaal destijds precies speelde, ik kreeg kopieen van muziek in m'n handen geduwd en moest die spelen en ik heb dat allang weggesmeten. Van Rachmaninoff had ik maar een beetje, ik had vooral veel Grieg, juist speciaal omdat ik zo'n hekel aan accoorden had of zo. Ik heb ook altijd klassieke muziek met dwang en negativiteit geassocieerd, dus ik wilde er ook niks van weten en dat wil ik nog steeds niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Maar eh sessy, Rachmaninoff's tweede concert, bekend staand als een erg moeilijk pianostuk, is toch... heelerg mooi??? Iets waar ik meteen verliefd op werd iig. Wat zonde dat ik nooit de mogelijk heb gehad om piano te leren joh... Jeez, ik moet sneven tussen arbi's....
wortel in je kont door McCarthy misschien goed voor je 'opening'quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Maar goed, never gonna give it up. Onbetaalde sex met een echt lekker wijf zal ik krijgen, hoe dan ook. Mijn vraag aan de dames is daarom: Hoe willlen julile aangesproken worden en waarover moet ik met jullie praten.
Kun jij je rechtse vriendje niet eventjes in de kont neuken? Als vriendendienstje zeg maar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:55 schreef more het volgende:
[..]
wortel in je kont door McCarthy misschien goed voor je 'opening'
Bedoel je met 'substantie' niet 'passie/ gedrevenheid'? Iemand wordt meestal pas echt interessant namelijk, en volgens mij maak ik dat ook op uit jouw verhaal over die kunstschaatser, wanneer hij een passie aan de dag legt, een gedrevenheid waardoor hij zich met hart en ziel ergens in kan storten en dus ook het maximale kan halen uit die bezigheid. Zulke mensen zijn prettig om naar te kijken (met name als ze bezig zijn met die passie) en naar te luisteren (vooral wanneer ze over hun passie praten): ze halen het beste uit zichzelf. Er zijn mensen die dit herkennen en die herkenning prettig vinden, maar er zijn natuurlijk ook mensen die zich aangetrokken voelen tot zo'n persoon omdat ze het zelf missen.quote:Op zondag 30 april 2006 02:18 schreef Sessy het volgende:
Nee hoor, absoluut niet. Mijn voormalige danspartner Danny bijvoorbeeld, heeft by all means en de zelfverzekerdheid, en de vlotte babbel, en de bodylanguage en de looks en eigenlijk the whole package. Plus, hij zwetste echt niet zomaar, hij had ook wel degelijk wat bereikt als je tenminste als maatstaf neemt wat de maatschappij onder iets bereiken verstaat. Maar ik moet er niet aan denken dat ik daarmee het bed in zou moeten duiken.Dit namelijk omdat zijn inhoudelijke wereld op een laag niveautje brandde, voorbij wat platte cabaret en massaentertainment ging dat allemaal niet. Hij deed wel van alles een beetje, maar niks echt goed, en niks waar hij echt mee vlamde. Geen substantie dus.
Ja hoor, duidelijk een concertpianiste in de dopquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:49 schreef Sessy het volgende:
Mijn ervaring is wel dat hoe moeilijker en onharmonischer iets klinkt, hoe meer iedereen schreeuwt dat het zo'n prachtige ongewone dissonante accoorden (sp?) zijn en dan zit je daar je handen te breken over zo'n beetje anderhalve octaaf en zes noten met 1 hand...En dan probeerde ik het altijd weer om die accoorden stiekem wat "bij te stellen" om ze zo te spelen zoals ik ze wel mooi vond klinken, maar dan kreeg ik ruzie.
![]()
Overigens is dit compleet offtopic en irrelevant, aangezien jij geen piano speelt en ik ook al een jaar of zes-zeven niet meer.
Ja precies, dat bedoel ik. Nouja, plus dat gewoon vrij weinig mensen echt een passie hebben voor iets, en daarom zeldzaam en bijzonder zijn dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:10 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Bedoel je met 'substantie' niet 'passie/ gedrevenheid'? Iemand wordt meestal pas echt interessant namelijk, en volgens mij maak ik dat ook op uit jouw verhaal over die kunstschaatser, wanneer hij een passie aan de dag legt, een gedrevenheid waardoor hij zich met hart en ziel ergens in kan storten en dus ook het maximale kan halen uit die bezigheid. Zulke mensen zijn prettig om naar te kijken (met name als ze bezig zijn met die passie) en naar te luisteren (vooral wanneer ze over hun passie praten): ze halen het beste uit zichzelf. Er zijn mensen die dit herkennen en die herkenning prettig vinden, maar er zijn natuurlijk ook mensen die zich aangetrokken voelen tot zo'n persoon omdat ze het zelf missen.
Ik zeg toch, ik heb een hekel aan klassieke muziek. Maar oma is conservatoriumdocente en opa componist en m'n docente wilde de wereld overtuigen van haar kunnen als pianodocent...quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:03 schreef Rayvon het volgende:
Ja hoor, duidelijk een concertpianiste in de dop![]()
Als je voor je gevoel de akkoorden moet "bijstellen" heb je de muziek totaal niet begrepen, misschien had je het stuk eens moeten analyseren voor je begon te spelen...dat dissonantie met Schoenberg con suis een beetje werd overtrokken is wel waar, maar aangezien je romantici aanhaalt zal je dat wel niet bedoelen.
alle jezus, je moet leren minder over jezelf te lullen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:42 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik heb een hekel aan klassieke muziek. Maar oma is conservatoriumdocente en opa componist en m'n docente wilde de wereld overtuigen van haar kunnen als pianodocent...![]()
Als ik me 1 kutbaan kan bedenken is dat wel concertpianiste... Alleen hoeren, aan de lopende band werken en rioleringen repareren lijkt me erger.
ze heeft wel een vlotte babbel, weliswaar met allerlei nutteloze ongevraagde totaal niet boeiende info, maar het lult wel lekker doorquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:21 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
alle jezus, je moet leren minder over jezelf te lullen.
Misschien is dat ook wel de reden waarom ze het zo leuk vonden.quote:Op zondag 30 april 2006 03:27 schreef Sessy het volgende:
En als je m'n exen moet geloven hadden ze een leuke tijd met mij... En dat terwijl ze toch echt allemaal vriendinnen hebben, die wel zin hebben om hun vriend vaker dan eens per week te zien.
HEY dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:15 schreef Aurelium het volgende:
Lukt je toch niet idioot.
Nee die vriendinnen hebben ze tegenwoordig, toen nog niet... Maar da's wel een idee voor de topicstarter misschien. Vreemdgaan is veel spannender dan gewoon een relatie... Zoek een meid met een relatie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:33 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel de reden waarom ze het zo leuk vonden.
Iets voor jou, McCarthy?quote:Berlijns bordeel biedt 'beginnerscursus'
Een bordeel in de Berlijnse wijk Kreuzberg heeft een speciale service voor jongens en mannen die nog nooit seks hebben gehad. Een aantal werkneemsters van het hoerenhuis zijn speciaal getraind in het 'ontknapen' van seksuele beginnelingen. Volgens een woordvoerster van het bordeel zijn het overigens niet alleen jonge jongens die zich als maagd melden.
De 'beginnerscursus' wordt opvallend vaak doorlopen door mannen die de veertig al gepasseerd zijn. "Ja, wij zijn een soort van seksschool, speciaal voor mannen die nog nooit seks hebben gehad of die geen bordeelervaring hebben", stelt de woordvoerster. "Onze dames weten hoe ze de seksnewbies moeten benaderen. Ze begrijpen hoeveel moed er nodig is om een bordeel te bezoeken." Een half uur durend 'beginnerspakket' kost zestig euro.
en nog goedkoop ookquote:
Dat staat er niet bij. Het bericht komt van de Frontpage. Maar als je in Berlijn door die wijk gaat wandelen kom je het bordeel vast vanzelf wel tegen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en nog goedkoop ook
hoe heet het bordeel? Hebben ze een website?
En nu is ene zodiakk er ook al bij gekomen. Het moet inderdaad niet erger worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:02 schreef zodiakk het volgende:
Shit, dit topic is wel een pile-up van de allervreselijkste users. Ik mis alleen Tranceptor nog met zijn 'klik'-verhaaltje en die ene debiel met z'n cursusjes... oh wacht, M_Schtoppel heeft ook al gereageerd.
Sukkelquote:Op maandag 8 mei 2006 22:02 schreef zodiakk het volgende:
Shit, dit topic is wel een pile-up van de allervreselijkste users. Ik mis alleen Tranceptor nog met zijn 'klik'-verhaaltje en die ene debiel met z'n cursusjes... oh wacht, M_Schtoppel heeft ook al gereageerd.
En 500 andere... 't Schijnt niet zo goed te gaan met bordelen in Duitsland sinds de grens met Polen open is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij. Het bericht komt van de Frontpage. Maar als je in Berlijn door die wijk gaat wandelen kom je het bordeel vast vanzelf wel tegen.
Sommige tips die daar staan kloppen heel erg. Je moet niet lief zijn voor vrouwen, vrouwen willen dat helemaal niet. Je moet ze juist lekker kutten en speels reageren.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:52 schreef Jajong het volgende:
http://www.bristollair.com/
En ja, dat werkt echt.
Lees dit eens, ook van die site:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sommige tips die daar staan kloppen heel erg. Je moet niet lief zijn voor vrouwen, vrouwen willen dat helemaal niet. Je moet ze juist lekker kutten en speels reageren.
oftewel in het kort als er 1 man op aarde rondloopt die aan jouw eisen pakket voldoet is het veelquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind jongens/gozers het leukste als ze niet meteen op me afstappen. Dan denk ik "oh dat doet hij bij iedereen" . Vind het leuk als ze met me aankijken, lachen en dan weer wegkijken.
Als jongens me aanspreken vind ik het irritant als hij me snel aanraakte, te dicht op me zit, nonstop naar mijn voorgevel kijkt of nonstop complimenten geeft. Oogopslag is het belangrijkste.
Oh en ik ben natuurlijk wel zo oppervlakkig dat het wel een megalekker ding moet zijn.Hij moet ook klasse hebben , zelfverzekerd zijn, stoer maar zachtaardig, geen haantje de voorste (van die blaaskaken, hooligans types), relaxed, HUMOR, en fonkelende ogen.
Ik heb een grote piemel, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind jongens/gozers het leukste als ze niet meteen op me afstappen. Dan denk ik "oh dat doet hij bij iedereen" . Vind het leuk als ze met me aankijken, lachen en dan weer wegkijken.
Als jongens me aanspreken vind ik het irritant als hij me snel aanraakte, te dicht op me zit, nonstop naar mijn voorgevel kijkt of nonstop complimenten geeft. Oogopslag is het belangrijkste.
Oh en ik ben natuurlijk wel zo oppervlakkig dat het wel een megalekker ding moet zijn.Hij moet ook klasse hebben , zelfverzekerd zijn, stoer maar zachtaardig, geen haantje de voorste (van die blaaskaken, hooligans types), relaxed, HUMOR, en fonkelende ogen.
Die klopt ook wel, inderdaad. Je ziet dat vooral terug in de leeftijdscategorieen. Meisjes zijn onzeker en willen de onzekerheid opdekken, volwassen vrouwen willen gewoonweg een goed gesprek met iemand hebben zonder dat gedoe.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Lees dit eens, ook van die site:
- LSE women respond to being treated poorly in an attempt to prove their worthiness. - HSE women expect to be treated well and respond only to that.
(LSE = low self esteem, HSE = high self esteem)
Om een gesprek op gang te houden moet je niet praten dombo. Je moet vragen stellen en luisteren.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Spuugziek wordt ik daarvan. Hoe heeft moeder natuur het zo uit de hand kunnen laten lopen. Als er nou geselecteerd word op intelligentie, uiterlijk, 100m sprintje trekken of desnoods geld dan zou ik er nog begrip voor kunnen hebben. Maar nee hoor, een leuk praatje leidt tot veel meer succes![]()
Toen god de vlotte babbels uit deelde stond ik achteraan geloof ik, jezus wat heb ik er een hekel aan en ik kan het ook voor geen meter. Die paar keer dat ik in gesprek raakte met een girl zag ik binnen 2 zinnen van mijn kant haar gezicht betrekken van verwachtingsvol naar zwaar teleurstellend. Ik heb ook wel eens mee gemaakt dat ik tegen een muur aansprak, stonden ze een beetje om zich heen te kijken, totaal geen aandacht aan mij schenkend om vervolgens zonder ook maar iets te zeggen weg te lopen. Dat ik niet leuk kan praten is tot daar aan toe, maar enige vorm van beleefdheid op brengen is toch het minste wat je kan doen kut hoer die je bent.
Als je sommige paartjes ziet denk je ook van die moet wel een hele goeie babel hebben. Grafziek wordt je er toch van. Het is gewoon oneerlijk. Het enige wat je hebt is een vlotte babbel, voor de rest ben je in elk opzicht inferieur ... en toch neuk jij lekkere wijven en ik niet.![]()
![]()
Kut wereld
Met dit soort opmerkingen lukt het je nooit. Sowieso ben ik van mening dat je de lat iets lager moet leggen. Waarom zou je het jezelf moeilijk maken, door alleen sex te willen hebben met gigantisch mooie dames?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en nog goedkoop ook
hoe heet het bordeel? Hebben ze een website?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb een grote piemel, is dat ook goed?![]()
JA! Joepie!!quote:
Het zal best schattig zijn, maar is het ook aantrekkelijk? Ik kan me niet echt voorstellen dat een hoop gestuntel sexy is. Als dat wel zo is ben ik leuker dan ik dachtquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:40 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
Ik vind het juist schattig als een jongen niet zo goed weet wat hij moet zeggen en tenminste niet arrogant op je af komt van zo, en vanavond slaap jij in mijn bed.
Hoe afgezaagd kan het zijn maar gewoon jezelf blijven is het best, als je je anders gaat voordoen komt het heel fout over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |