Ik zou nou niet eens meer weten wat ik allemaal destijds precies speelde, ik kreeg kopieen van muziek in m'n handen geduwd en moest die spelen en ik heb dat allang weggesmeten. Van Rachmaninoff had ik maar een beetje, ik had vooral veel Grieg, juist speciaal omdat ik zo'n hekel aan accoorden had of zo. Ik heb ook altijd klassieke muziek met dwang en negativiteit geassocieerd, dus ik wilde er ook niks van weten en dat wil ik nog steeds niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Maar eh sessy, Rachmaninoff's tweede concert, bekend staand als een erg moeilijk pianostuk, is toch... heelerg mooi??? Iets waar ik meteen verliefd op werd iig. Wat zonde dat ik nooit de mogelijk heb gehad om piano te leren joh... Jeez, ik moet sneven tussen arbi's....
wortel in je kont door McCarthy misschien goed voor je 'opening'quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Maar goed, never gonna give it up. Onbetaalde sex met een echt lekker wijf zal ik krijgen, hoe dan ook. Mijn vraag aan de dames is daarom: Hoe willlen julile aangesproken worden en waarover moet ik met jullie praten.
Kun jij je rechtse vriendje niet eventjes in de kont neuken? Als vriendendienstje zeg maar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:55 schreef more het volgende:
[..]
wortel in je kont door McCarthy misschien goed voor je 'opening'
Bedoel je met 'substantie' niet 'passie/ gedrevenheid'? Iemand wordt meestal pas echt interessant namelijk, en volgens mij maak ik dat ook op uit jouw verhaal over die kunstschaatser, wanneer hij een passie aan de dag legt, een gedrevenheid waardoor hij zich met hart en ziel ergens in kan storten en dus ook het maximale kan halen uit die bezigheid. Zulke mensen zijn prettig om naar te kijken (met name als ze bezig zijn met die passie) en naar te luisteren (vooral wanneer ze over hun passie praten): ze halen het beste uit zichzelf. Er zijn mensen die dit herkennen en die herkenning prettig vinden, maar er zijn natuurlijk ook mensen die zich aangetrokken voelen tot zo'n persoon omdat ze het zelf missen.quote:Op zondag 30 april 2006 02:18 schreef Sessy het volgende:
Nee hoor, absoluut niet. Mijn voormalige danspartner Danny bijvoorbeeld, heeft by all means en de zelfverzekerdheid, en de vlotte babbel, en de bodylanguage en de looks en eigenlijk the whole package. Plus, hij zwetste echt niet zomaar, hij had ook wel degelijk wat bereikt als je tenminste als maatstaf neemt wat de maatschappij onder iets bereiken verstaat. Maar ik moet er niet aan denken dat ik daarmee het bed in zou moeten duiken.Dit namelijk omdat zijn inhoudelijke wereld op een laag niveautje brandde, voorbij wat platte cabaret en massaentertainment ging dat allemaal niet. Hij deed wel van alles een beetje, maar niks echt goed, en niks waar hij echt mee vlamde. Geen substantie dus.
Ja hoor, duidelijk een concertpianiste in de dopquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:49 schreef Sessy het volgende:
Mijn ervaring is wel dat hoe moeilijker en onharmonischer iets klinkt, hoe meer iedereen schreeuwt dat het zo'n prachtige ongewone dissonante accoorden (sp?) zijn en dan zit je daar je handen te breken over zo'n beetje anderhalve octaaf en zes noten met 1 hand...En dan probeerde ik het altijd weer om die accoorden stiekem wat "bij te stellen" om ze zo te spelen zoals ik ze wel mooi vond klinken, maar dan kreeg ik ruzie.
![]()
Overigens is dit compleet offtopic en irrelevant, aangezien jij geen piano speelt en ik ook al een jaar of zes-zeven niet meer.
Ja precies, dat bedoel ik. Nouja, plus dat gewoon vrij weinig mensen echt een passie hebben voor iets, en daarom zeldzaam en bijzonder zijn dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:10 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Bedoel je met 'substantie' niet 'passie/ gedrevenheid'? Iemand wordt meestal pas echt interessant namelijk, en volgens mij maak ik dat ook op uit jouw verhaal over die kunstschaatser, wanneer hij een passie aan de dag legt, een gedrevenheid waardoor hij zich met hart en ziel ergens in kan storten en dus ook het maximale kan halen uit die bezigheid. Zulke mensen zijn prettig om naar te kijken (met name als ze bezig zijn met die passie) en naar te luisteren (vooral wanneer ze over hun passie praten): ze halen het beste uit zichzelf. Er zijn mensen die dit herkennen en die herkenning prettig vinden, maar er zijn natuurlijk ook mensen die zich aangetrokken voelen tot zo'n persoon omdat ze het zelf missen.
Ik zeg toch, ik heb een hekel aan klassieke muziek. Maar oma is conservatoriumdocente en opa componist en m'n docente wilde de wereld overtuigen van haar kunnen als pianodocent...quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:03 schreef Rayvon het volgende:
Ja hoor, duidelijk een concertpianiste in de dop![]()
Als je voor je gevoel de akkoorden moet "bijstellen" heb je de muziek totaal niet begrepen, misschien had je het stuk eens moeten analyseren voor je begon te spelen...dat dissonantie met Schoenberg con suis een beetje werd overtrokken is wel waar, maar aangezien je romantici aanhaalt zal je dat wel niet bedoelen.
alle jezus, je moet leren minder over jezelf te lullen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:42 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik heb een hekel aan klassieke muziek. Maar oma is conservatoriumdocente en opa componist en m'n docente wilde de wereld overtuigen van haar kunnen als pianodocent...![]()
Als ik me 1 kutbaan kan bedenken is dat wel concertpianiste... Alleen hoeren, aan de lopende band werken en rioleringen repareren lijkt me erger.
ze heeft wel een vlotte babbel, weliswaar met allerlei nutteloze ongevraagde totaal niet boeiende info, maar het lult wel lekker doorquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:21 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
alle jezus, je moet leren minder over jezelf te lullen.
Misschien is dat ook wel de reden waarom ze het zo leuk vonden.quote:Op zondag 30 april 2006 03:27 schreef Sessy het volgende:
En als je m'n exen moet geloven hadden ze een leuke tijd met mij... En dat terwijl ze toch echt allemaal vriendinnen hebben, die wel zin hebben om hun vriend vaker dan eens per week te zien.
HEY dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:15 schreef Aurelium het volgende:
Lukt je toch niet idioot.
Nee die vriendinnen hebben ze tegenwoordig, toen nog niet... Maar da's wel een idee voor de topicstarter misschien. Vreemdgaan is veel spannender dan gewoon een relatie... Zoek een meid met een relatie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:33 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel de reden waarom ze het zo leuk vonden.
Iets voor jou, McCarthy?quote:Berlijns bordeel biedt 'beginnerscursus'
Een bordeel in de Berlijnse wijk Kreuzberg heeft een speciale service voor jongens en mannen die nog nooit seks hebben gehad. Een aantal werkneemsters van het hoerenhuis zijn speciaal getraind in het 'ontknapen' van seksuele beginnelingen. Volgens een woordvoerster van het bordeel zijn het overigens niet alleen jonge jongens die zich als maagd melden.
De 'beginnerscursus' wordt opvallend vaak doorlopen door mannen die de veertig al gepasseerd zijn. "Ja, wij zijn een soort van seksschool, speciaal voor mannen die nog nooit seks hebben gehad of die geen bordeelervaring hebben", stelt de woordvoerster. "Onze dames weten hoe ze de seksnewbies moeten benaderen. Ze begrijpen hoeveel moed er nodig is om een bordeel te bezoeken." Een half uur durend 'beginnerspakket' kost zestig euro.
en nog goedkoop ookquote:
Dat staat er niet bij. Het bericht komt van de Frontpage. Maar als je in Berlijn door die wijk gaat wandelen kom je het bordeel vast vanzelf wel tegen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en nog goedkoop ook
hoe heet het bordeel? Hebben ze een website?
En nu is ene zodiakk er ook al bij gekomen. Het moet inderdaad niet erger worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:02 schreef zodiakk het volgende:
Shit, dit topic is wel een pile-up van de allervreselijkste users. Ik mis alleen Tranceptor nog met zijn 'klik'-verhaaltje en die ene debiel met z'n cursusjes... oh wacht, M_Schtoppel heeft ook al gereageerd.
Sukkelquote:Op maandag 8 mei 2006 22:02 schreef zodiakk het volgende:
Shit, dit topic is wel een pile-up van de allervreselijkste users. Ik mis alleen Tranceptor nog met zijn 'klik'-verhaaltje en die ene debiel met z'n cursusjes... oh wacht, M_Schtoppel heeft ook al gereageerd.
En 500 andere... 't Schijnt niet zo goed te gaan met bordelen in Duitsland sinds de grens met Polen open is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij. Het bericht komt van de Frontpage. Maar als je in Berlijn door die wijk gaat wandelen kom je het bordeel vast vanzelf wel tegen.
Sommige tips die daar staan kloppen heel erg. Je moet niet lief zijn voor vrouwen, vrouwen willen dat helemaal niet. Je moet ze juist lekker kutten en speels reageren.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:52 schreef Jajong het volgende:
http://www.bristollair.com/
En ja, dat werkt echt.
Lees dit eens, ook van die site:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sommige tips die daar staan kloppen heel erg. Je moet niet lief zijn voor vrouwen, vrouwen willen dat helemaal niet. Je moet ze juist lekker kutten en speels reageren.
oftewel in het kort als er 1 man op aarde rondloopt die aan jouw eisen pakket voldoet is het veelquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind jongens/gozers het leukste als ze niet meteen op me afstappen. Dan denk ik "oh dat doet hij bij iedereen" . Vind het leuk als ze met me aankijken, lachen en dan weer wegkijken.
Als jongens me aanspreken vind ik het irritant als hij me snel aanraakte, te dicht op me zit, nonstop naar mijn voorgevel kijkt of nonstop complimenten geeft. Oogopslag is het belangrijkste.
Oh en ik ben natuurlijk wel zo oppervlakkig dat het wel een megalekker ding moet zijn.Hij moet ook klasse hebben , zelfverzekerd zijn, stoer maar zachtaardig, geen haantje de voorste (van die blaaskaken, hooligans types), relaxed, HUMOR, en fonkelende ogen.
Ik heb een grote piemel, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind jongens/gozers het leukste als ze niet meteen op me afstappen. Dan denk ik "oh dat doet hij bij iedereen" . Vind het leuk als ze met me aankijken, lachen en dan weer wegkijken.
Als jongens me aanspreken vind ik het irritant als hij me snel aanraakte, te dicht op me zit, nonstop naar mijn voorgevel kijkt of nonstop complimenten geeft. Oogopslag is het belangrijkste.
Oh en ik ben natuurlijk wel zo oppervlakkig dat het wel een megalekker ding moet zijn.Hij moet ook klasse hebben , zelfverzekerd zijn, stoer maar zachtaardig, geen haantje de voorste (van die blaaskaken, hooligans types), relaxed, HUMOR, en fonkelende ogen.
Die klopt ook wel, inderdaad. Je ziet dat vooral terug in de leeftijdscategorieen. Meisjes zijn onzeker en willen de onzekerheid opdekken, volwassen vrouwen willen gewoonweg een goed gesprek met iemand hebben zonder dat gedoe.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Lees dit eens, ook van die site:
- LSE women respond to being treated poorly in an attempt to prove their worthiness. - HSE women expect to be treated well and respond only to that.
(LSE = low self esteem, HSE = high self esteem)
Om een gesprek op gang te houden moet je niet praten dombo. Je moet vragen stellen en luisteren.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb me goed in gelezen in FOK en ik heb nu wel door wat een essentiele voorwaarde (en misschien wel de enige) is om een te kunnen krikken .... een vlotte babbel hebben.![]()
Spuugziek wordt ik daarvan. Hoe heeft moeder natuur het zo uit de hand kunnen laten lopen. Als er nou geselecteerd word op intelligentie, uiterlijk, 100m sprintje trekken of desnoods geld dan zou ik er nog begrip voor kunnen hebben. Maar nee hoor, een leuk praatje leidt tot veel meer succes![]()
Toen god de vlotte babbels uit deelde stond ik achteraan geloof ik, jezus wat heb ik er een hekel aan en ik kan het ook voor geen meter. Die paar keer dat ik in gesprek raakte met een girl zag ik binnen 2 zinnen van mijn kant haar gezicht betrekken van verwachtingsvol naar zwaar teleurstellend. Ik heb ook wel eens mee gemaakt dat ik tegen een muur aansprak, stonden ze een beetje om zich heen te kijken, totaal geen aandacht aan mij schenkend om vervolgens zonder ook maar iets te zeggen weg te lopen. Dat ik niet leuk kan praten is tot daar aan toe, maar enige vorm van beleefdheid op brengen is toch het minste wat je kan doen kut hoer die je bent.
Als je sommige paartjes ziet denk je ook van die moet wel een hele goeie babel hebben. Grafziek wordt je er toch van. Het is gewoon oneerlijk. Het enige wat je hebt is een vlotte babbel, voor de rest ben je in elk opzicht inferieur ... en toch neuk jij lekkere wijven en ik niet.![]()
![]()
Kut wereld
Maar goed, never gonna give it up. Onbetaalde sex met een echt lekker wijf zal ik krijgen, hoe dan ook. Mijn vraag aan de dames is daarom: Hoe willlen julile aangesproken worden en waarover moet ik met jullie praten.
Met dit soort opmerkingen lukt het je nooit. Sowieso ben ik van mening dat je de lat iets lager moet leggen. Waarom zou je het jezelf moeilijk maken, door alleen sex te willen hebben met gigantisch mooie dames?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en nog goedkoop ook
hoe heet het bordeel? Hebben ze een website?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb een grote piemel, is dat ook goed?![]()
JA! Joepie!!quote:
Het zal best schattig zijn, maar is het ook aantrekkelijk? Ik kan me niet echt voorstellen dat een hoop gestuntel sexy is. Als dat wel zo is ben ik leuker dan ik dachtquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:40 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
Ik vind het juist schattig als een jongen niet zo goed weet wat hij moet zeggen en tenminste niet arrogant op je af komt van zo, en vanavond slaap jij in mijn bed.
Hoe afgezaagd kan het zijn maar gewoon jezelf blijven is het best, als je je anders gaat voordoen komt het heel fout over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |