dat zijn tips waar ik wat aan hebquote:Op woensdag 26 april 2006 17:18 schreef kippiej het volgende:
Een vlotte babbel hebben is best een makkie hoor. Dat is niet echt aangeboren.
Vraag aan dr wat ze doet, (school / werk ) , vraag iets over dr werk, maak een opmerking over iets uit de directe omgeving etc etc.,. op die manier kan je aftasten wat zij leuk vind om het over te hebben en heb je uiteindelijk best een leuk gesprek
ik accepteer niks, onbetaalde sex met een echt lekkker wijf staat al een flink aantal jaar boven aan het prioriteiten lisjtje. En het zal me lukken ook GVD.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:21 schreef milagro het volgende:
pfft als je een OP kan vollullen met onzin moet een praatje poep je toch ook wel lukken.
maar goed dat lukt je dus niet, en nu wil je een voorgekauwd praatje om te gebruiken of een handleiding.
niemand is verplicht jou leuk te vinden, meneer.
als een naar jouw smaak lelijk of onsymapthiek ogende dame jou aanspreekt in de kroeg en je bent net niet in de stemming voor liefdadigheid blijf jij zeker beleefd en worstel je je een praatje door?
flikker toch op, zeg.
je hebt het of je hebt het niet , voor de een wel, voor de ander niet, accepteer dat gewoon en klaar ben je.
gefrustreerd aandacht verwachten of opeisen is een btje suf.
Waarom scheerje altijd alle meisjes en vrouwen over een kam? De een wil gewine-en-dined worden, de ander wordt liever binnen 5 minuten na de ontmoeting in een achterafsteegje bruut gepakt...Wat verwacht je nou precies voor tips?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:22 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wat vinden meisjes leuk .... my little pony, idols, big brother of de geo politieke situatie in het midden oosten?
nee, je bent niet aantrekkelijk genoeg om het zonder vlotte babbel te doen, en je bent te saai om er een te hebben, blijkbaar.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:23 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik accepteer niks, onbetaalde sex met een echt lekkker wijf staat al een flink aantal jaar boven aan het prioriteiten lisjtje. En het zal me lukken ook GVD.
waarover moet ik babbelenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom scheerje altijd alle meisjes en vrouwen over een kam? De een wil gewine-en-dined worden, de ander wordt liever binnen 5 minuten na de ontmoeting in een achterafsteegje bruut gepakt...Wat verwacht je nou precies voor tips?
tis niet eerlijk, zelfs onaantrekkelijke vrouwen zoals jij kunnen altijd neukenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:25 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, je bent niet aantrekkelijk genoeg om het zonder vlotte babbel te doen, en je bent te saai om er een te hebben, blijkbaar.
naar de hoeren dus
ja, dankzij jullie wanhoopquote:Op woensdag 26 april 2006 17:36 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
tis niet eerlijk, zelfs onaantrekkelijke vrouwen zoals jij kunnen altijd neuken
VALT ER NOG WAT TE NEUKEN lijkt me niet echt een goede openings zinquote:Op woensdag 26 april 2006 17:50 schreef Markman het volgende:
hmm vlotte babbel .. je kan er aan proberen te werken door spontane leuke gesprekken te voeren in chatboxen, en daarna kun je het toepassen in het echt. Volgens mij werkt het wel, en je kan er op letten wat anderen zeggen.
* dan niet natuurlijk in zon gare TMF chatbox, maar een box voor relaxte gesprekken!
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef method21 het volgende:
[..]
VALT ER NOG WAT TE NEUKEN lijkt me niet echt een goede openings zin
Wel als je tong uit je mond hangtquote:Op woensdag 26 april 2006 18:28 schreef thabit het volgende:
Een vlotte babbel lijkt me niet zo handig voor seks, vooral tijdens het beffen kan dit een belemmering zijn.
Het rooie gevaar.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:25 schreef McCarthy het volgende:
waarover moet ik babbelen
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:34 schreef parselmouth het volgende:
# Je moet wel doodmoe zijn. Je rent al de hele dag in mijn hoofd rond.
Ik train voor de marathon, dus ik blijf maar lekker rennen, doei
# Ik schrijf een telefoonboek, mag ik jouw nummer hebben?
je moeder heeft er vast nog wel eentje thuis liggen
# Jij bent het kruisje op mijn schatkaart.
En als jij nu niet oprot schop ik jou in je kruisje
# Heb jij 20 eurocent? Dan kan ik je moeder opbellen om haar te bedanken voor jou.
Ik geef geld aan zwervers zodat ze kunnen eten, niet om te bellen
# En hoe is dat? Om zomaar uit de hemel te vallen?
Dat je het uberhaupt al vraagt zegt genoeg
# Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?
Loop maar langs en loop dan door
# I might not be Fred Flinstone, but I can make your bed rock
Ik heb liever een waterbed
# Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?
Nee
# (gooi ijs op de grond, stamp het kapot) nu het ijs gebroken is, mag ik je naam weten.
Nee, je laat me nog steeds ijskoud
# Als mijn eerste openingszin niet werkt, krijg ik dan een tweede kans?
De eerste indruk kan niet meer overgedaan worden
# Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik het jouwe lenen?
Hier is het telefoonboek, doei
# Ober in restaurant:.. 'wil je menu?
Nee, ik weet het gerecht al
# Deed het geen pijn? Wat? Toen je uit de hemel kwam vallen.
Minder pijn als toen jij voor het eerst in de spiegel keek
# Men zegt dat kussen de taal van de liefde is...zin in een kleine conversatie?!
* vrouw geeft man een zitkussen en loopt weg*
# Ik heb 3 wensen gekregen, 2 heb ik er al verspild en de 3e staat nu voor me.
* vrouw houdt spiegeltje omhoog en lacht
# Zeg heb je wat te doen..?.........de komende 60 jaar?
Vanalles...zonder jou
# Waren jou ouders soms Goden? Want het vergt 2 Goden om één Godin te maken!
.....!!! ...
# Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.
Och, jij ziet anders dames alleen in opblaasbaar formaat niet?
# Is de inhoud net zo mooi als de verpakking?
Zeker, maar voor jou niet geschikt
Meteen even de reacties ingevuld
Das nou 1 van de weinige zinnige reacties die ik heb gelezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:40 schreef Xennia het volgende:
Je hebt het of je hebt het niet. Jij moet het waarschijnlijk meer hebben van de vrouwen die je al langer kennen en die je inmiddels hebben leren waarderen. Jij moet het beslist niet van je eerste indruk hebben
Dat hoor ik wel vakerquote:Op donderdag 27 april 2006 01:45 schreef navvy het volgende:
Das nou 1 van de weinige zinnige reacties die ik heb gelezen.
Is eenmalig hoor, morgen doe ik weer normaal.quote:
Nou je kunt wel degelijk 'leren'. Zeker als het gaat om het onmoeten van meisjes in een kroeg of club. Ik ben hier zelf de afgelopen jaren een stuk beter in gewordenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:21 schreef milagro het volgende:
flikker toch op, zeg.
je hebt het of je hebt het niet , voor de een wel, voor de ander niet, accepteer dat gewoon en klaar ben je. gefrustreerd aandacht verwachten of opeisen is een btje suf.
In dat geval kost het 50 euroquote:Op woensdag 26 april 2006 17:22 schreef McCarthy het volgende:
edit: ik wil helemaal niet praten, ik wil gewoon neuken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |