abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 april 2006 @ 17:14:33 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37316584
Ik heb me goed in gelezen in FOK en ik heb nu wel door wat een essentiele voorwaarde (en misschien wel de enige) is om een te kunnen krikken .... een vlotte babbel hebben.

Spuugziek wordt ik daarvan. Hoe heeft moeder natuur het zo uit de hand kunnen laten lopen. Als er nou geselecteerd word op intelligentie, uiterlijk, 100m sprintje trekken of desnoods geld dan zou ik er nog begrip voor kunnen hebben. Maar nee hoor, een leuk praatje leidt tot veel meer succes

Toen god de vlotte babbels uit deelde stond ik achteraan geloof ik, jezus wat heb ik er een hekel aan en ik kan het ook voor geen meter. Die paar keer dat ik in gesprek raakte met een girl zag ik binnen 2 zinnen van mijn kant haar gezicht betrekken van verwachtingsvol naar zwaar teleurstellend. Ik heb ook wel eens mee gemaakt dat ik tegen een muur aansprak, stonden ze een beetje om zich heen te kijken, totaal geen aandacht aan mij schenkend om vervolgens zonder ook maar iets te zeggen weg te lopen. Dat ik niet leuk kan praten is tot daar aan toe, maar enige vorm van beleefdheid op brengen is toch het minste wat je kan doen kut hoer die je bent.

Als je sommige paartjes ziet denk je ook van die moet wel een hele goeie babel hebben. Grafziek wordt je er toch van. Het is gewoon oneerlijk. Het enige wat je hebt is een vlotte babbel, voor de rest ben je in elk opzicht inferieur ... en toch neuk jij lekkere wijven en ik niet. Kut wereld

Maar goed, never gonna give it up. Onbetaalde sex met een echt lekker wijf zal ik krijgen, hoe dan ook. Mijn vraag aan de dames is daarom: Hoe willlen julile aangesproken worden en waarover moet ik met jullie praten.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_37316612
Lukt je toch niet idioot.
Jupiler is goed
pi_37316706
Een vlotte babbel hebben is best een makkie hoor. Dat is niet echt aangeboren.

Vraag aan dr wat ze doet, (school / werk ) , vraag iets over dr werk, maak een opmerking over iets uit de directe omgeving etc etc.,. op die manier kan je aftasten wat zij leuk vind om het over te hebben en heb je uiteindelijk best een leuk gesprek
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_37316740
Misschien eerst eens Nederlands leren?
pi_37316800
pfft als je een OP kan vollullen met onzin moet een praatje poep je toch ook wel lukken.

maar goed dat lukt je dus niet, en nu wil je een voorgekauwd praatje om te gebruiken of een handleiding.

niemand is verplicht jou leuk te vinden, meneer.
als een naar jouw smaak lelijk of onsymapthiek ogende dame jou aanspreekt in de kroeg en je bent net niet in de stemming voor liefdadigheid blijf jij zeker beleefd en worstel je je een praatje door?

flikker toch op, zeg.

je hebt het of je hebt het niet , voor de een wel, voor de ander niet, accepteer dat gewoon en klaar ben je.
gefrustreerd aandacht verwachten of opeisen is een btje suf.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 26 april 2006 @ 17:22:23 #6
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37316819
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:18 schreef kippiej het volgende:
Een vlotte babbel hebben is best een makkie hoor. Dat is niet echt aangeboren.

Vraag aan dr wat ze doet, (school / werk ) , vraag iets over dr werk, maak een opmerking over iets uit de directe omgeving etc etc.,. op die manier kan je aftasten wat zij leuk vind om het over te hebben en heb je uiteindelijk best een leuk gesprek
dat zijn tips waar ik wat aan heb bedankt

maar uh ... praten over dingen die zij leuk vind??? .... wat vinden meisjes leuk .... my little pony, idols, big brother of de geo politieke situatie in het midden oosten?

edit: ik wil helemaal niet praten, ik wil gewoon neuken.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 26 april 2006 @ 17:23:52 #7
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37316848
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:21 schreef milagro het volgende:
pfft als je een OP kan vollullen met onzin moet een praatje poep je toch ook wel lukken.

maar goed dat lukt je dus niet, en nu wil je een voorgekauwd praatje om te gebruiken of een handleiding.

niemand is verplicht jou leuk te vinden, meneer.
als een naar jouw smaak lelijk of onsymapthiek ogende dame jou aanspreekt in de kroeg en je bent net niet in de stemming voor liefdadigheid blijf jij zeker beleefd en worstel je je een praatje door?

flikker toch op, zeg.

je hebt het of je hebt het niet , voor de een wel, voor de ander niet, accepteer dat gewoon en klaar ben je.
gefrustreerd aandacht verwachten of opeisen is een btje suf.
ik accepteer niks, onbetaalde sex met een echt lekkker wijf staat al een flink aantal jaar boven aan het prioriteiten lisjtje. En het zal me lukken ook GVD.
  woensdag 26 april 2006 @ 17:24:14 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37316855
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:22 schreef McCarthy het volgende:

[..]
wat vinden meisjes leuk .... my little pony, idols, big brother of de geo politieke situatie in het midden oosten?
Waarom scheerje altijd alle meisjes en vrouwen over een kam? De een wil gewine-en-dined worden, de ander wordt liever binnen 5 minuten na de ontmoeting in een achterafsteegje bruut gepakt...Wat verwacht je nou precies voor tips?
pi_37316883
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:23 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik accepteer niks, onbetaalde sex met een echt lekkker wijf staat al een flink aantal jaar boven aan het prioriteiten lisjtje. En het zal me lukken ook GVD.
nee, je bent niet aantrekkelijk genoeg om het zonder vlotte babbel te doen, en je bent te saai om er een te hebben, blijkbaar.

naar de hoeren dus
  woensdag 26 april 2006 @ 17:25:11 #10
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37316884
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Waarom scheerje altijd alle meisjes en vrouwen over een kam? De een wil gewine-en-dined worden, de ander wordt liever binnen 5 minuten na de ontmoeting in een achterafsteegje bruut gepakt...Wat verwacht je nou precies voor tips?
waarover moet ik babbelen
pi_37316928
Vandaar dat ik zo'n leuke meid heb, ik heb ook een vlotte babbel
pi_37317037
Gooi er zo'n leuke originele openingszin tegenaan, doet het altijd goed
pi_37317068
Ken ik jou niet ergens van?
pi_37317143
# Je moet wel doodmoe zijn. Je rent al de hele dag in mijn hoofd rond.
# Ik schrijf een telefoonboek, mag ik jouw nummer hebben?
# Jij bent het kruisje op mijn schatkaart.
# Heb jij 20 eurocent? Dan kan ik je moeder opbellen om haar te bedanken voor jou.
# En hoe is dat? Om zomaar uit de hemel te vallen?
# Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?
# I might not be Fred Flinstone, but I can make your bed rock
# Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?
# (gooi ijs op de grond, stamp het kapot) nu het ijs gebroken is, mag ik je naam weten.
# Als mijn eerste openingszin niet werkt, krijg ik dan een tweede kans?
# Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik het jouwe lenen?
# Ober in restaurant:.. 'wil je menu?
# Deed het geen pijn? Wat? Toen je uit de hemel kwam vallen.
# Men zegt dat kussen de taal van de liefde is...zin in een kleine conversatie?!
# If I could rearrange the alphabet, I'd put u and i together.
# Ik heb 3 wensen gekregen, 2 heb ik er al verspild en de 3e staat nu voor me.
# Zeg heb je wat te doen..?.........de komende 60 jaar?
# Waren jou ouders soms Goden? Want het vergt 2 Goden om één Godin te maken!
# Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.
# Is de inhoud net zo mooi als de verpakking?

http://www.asarocks.nl/xcms/text/id/49/mid/61

Gegarandeerd neuken!
  woensdag 26 april 2006 @ 17:36:13 #15
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_37317193
Vraag haar gewoon eerst of ze zin heeft om even lekker rondjes te draaien in elkaars mond; als ze toehapt ga je het vervolgens over oppervlakkige dingen hebben. Zo niet; dan dienen er serieuzere zaken aan bod te komen; zoals de politieke situatie in Zimbabwe..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_37317194
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:25 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, je bent niet aantrekkelijk genoeg om het zonder vlotte babbel te doen, en je bent te saai om er een te hebben, blijkbaar.

naar de hoeren dus
tis niet eerlijk, zelfs onaantrekkelijke vrouwen zoals jij kunnen altijd neuken
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_37317228
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:36 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

tis niet eerlijk, zelfs onaantrekkelijke vrouwen zoals jij kunnen altijd neuken
ja, dankzij jullie wanhoop
pi_37317293
"Heeeej, Ken ik jou niet van volgende week vrijdag?"
  woensdag 26 april 2006 @ 17:41:08 #19
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_37317318
Zo is J.P. Balkenende ook aan z'n vrouw gekomen... met een vlotte babbel
  woensdag 26 april 2006 @ 17:50:29 #20
86305 Markman
Grappig hier.
pi_37317527
hmm vlotte babbel .. je kan er aan proberen te werken door spontane leuke gesprekken te voeren in chatboxen, en daarna kun je het toepassen in het echt. Volgens mij werkt het wel, en je kan er op letten wat anderen zeggen.

* dan niet natuurlijk in zon gare TMF chatbox, maar een box voor relaxte gesprekken!
pi_37317686
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:50 schreef Markman het volgende:
hmm vlotte babbel .. je kan er aan proberen te werken door spontane leuke gesprekken te voeren in chatboxen, en daarna kun je het toepassen in het echt. Volgens mij werkt het wel, en je kan er op letten wat anderen zeggen.

* dan niet natuurlijk in zon gare TMF chatbox, maar een box voor relaxte gesprekken!
VALT ER NOG WAT TE NEUKEN lijkt me niet echt een goede openings zin
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_37317756
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef method21 het volgende:

[..]

VALT ER NOG WAT TE NEUKEN lijkt me niet echt een goede openings zin
.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_37318201
Mcarty klinkt trouwens behoorlijk gefrustreerd.

Zelf kan ik ook met een gedeelte van de vrouwen totaal geen gesprek aanknopen, maar dat komt puur door hun ongeintereseerdheid/arrogantie, waardoor mijn opgezette gesprek meer op een vragenvuur dan een conversatie begint te lijken. Met het andere gedeelte van de vrouwen klikt het wel, vreemd genoeg omdat ze dan meestal ook interesse in je hebben.

Oftewel, probeer gewoon jezelf te zijn, probeer ook misschien iets zekerder over te komen (houden vrouwtjes vaak wel van) en doe net alsof je heel erg in haar geinteresseerd bent. Hiermee kweek je een natuurlijk tevreden gevoel bij de vrouw, waardoor ze eerder toehapt in je avances
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
pi_37318539
Een vlotte babbel lijkt me niet zo handig voor seks, vooral tijdens het beffen kan dit een belemmering zijn.
  woensdag 26 april 2006 @ 18:30:48 #25
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_37318590
Kijk haar diep in de ogen en lik je wenkbrauw, gegarandeerd succes !!

en geen vlotte babbel nodig.......
  woensdag 26 april 2006 @ 19:20:02 #26
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_37319978
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:28 schreef thabit het volgende:
Een vlotte babbel lijkt me niet zo handig voor seks, vooral tijdens het beffen kan dit een belemmering zijn.
Wel als je tong uit je mond hangt

Ach, TS, probeer van onderaan te beginnen en werk je op naar de top. Met het aanspreken van dames/meisjes dan
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_37320093
Je bent gewoon een contactgestoorde nerd, TS.

btw, je laatste alinea verontrust mij wel een beetje. Loopt er over een jaar in jouw woonplaats soms een serieverkrachter rond die joggende huisvrouwen probeert aan te randen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 26 april 2006 @ 19:25:54 #28
138514 1ofthefew
always on the run
pi_37320168
ik word doodziek als ik soms met vrouwen praat.
ik kan gewoon niet het geduld opbrengen om gezeur over de nutteloze dingen in het leven aan te horen.

ik zeg dan ook snel: " wil je neuken, anders ga ik weer bier drinken "

6 van de tien keer werkt het ook nog
De wereld is op hol geslagen
  woensdag 26 april 2006 @ 19:37:39 #29
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_37320613
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:25 schreef McCarthy het volgende:
waarover moet ik babbelen
Het rooie gevaar.
Ik ga naar huis.
  woensdag 26 april 2006 @ 19:54:31 #30
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_37321308
Grappig, niet alleen dat ik geen "vlotte babbel heb", maar ook nog eens te lui ben om moeite te gaan doen om een meid te versieren.
Ze komen maar op mij af.
En warempel!
Dat gebeurt!
Ik zoek niet, ik hoop niet, ik doe geen moeite... helemaal niks!
En toch heb ik wederom weer een fantastische mooie lieve meid.
(Die maanden heeft lopen knokken daar ik eigenlijk helemaal en totaal geen zin had in een relatie!)

Dus dude... ik ben het helemaal met je eens betreft dat schijt ziek worden van een vlotte babbel moeten hebben of om als jongen moeite te doen om een lekkere meid aan de haak te slaan die een ego heeft die eerst een goed gestreelt moet worden wil je uberhaupt kans maken.
Die hoef ik allemaal niet eens.

Een echte prima meid, die ziet je zoals je bent, en komt vanzelf wel op jou af!
Ik heb nog nooit in mijn leven moeite gedaan voor dit soort onzin, echt niet.
En ga er ook niet aan beginnen ook.

Vlotte babbel... please zeg...
pi_37322045
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:34 schreef parselmouth het volgende:
# Je moet wel doodmoe zijn. Je rent al de hele dag in mijn hoofd rond.
Ik train voor de marathon, dus ik blijf maar lekker rennen, doei
# Ik schrijf een telefoonboek, mag ik jouw nummer hebben?
je moeder heeft er vast nog wel eentje thuis liggen
# Jij bent het kruisje op mijn schatkaart.
En als jij nu niet oprot schop ik jou in je kruisje
# Heb jij 20 eurocent? Dan kan ik je moeder opbellen om haar te bedanken voor jou.
Ik geef geld aan zwervers zodat ze kunnen eten, niet om te bellen
# En hoe is dat? Om zomaar uit de hemel te vallen?
Dat je het uberhaupt al vraagt zegt genoeg
# Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?
Loop maar langs en loop dan door
# I might not be Fred Flinstone, but I can make your bed rock
Ik heb liever een waterbed
# Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?
Nee
# (gooi ijs op de grond, stamp het kapot) nu het ijs gebroken is, mag ik je naam weten.
Nee, je laat me nog steeds ijskoud
# Als mijn eerste openingszin niet werkt, krijg ik dan een tweede kans?
De eerste indruk kan niet meer overgedaan worden
# Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik het jouwe lenen?
Hier is het telefoonboek, doei
# Ober in restaurant:.. 'wil je menu?
Nee, ik weet het gerecht al
# Deed het geen pijn? Wat? Toen je uit de hemel kwam vallen.
Minder pijn als toen jij voor het eerst in de spiegel keek
# Men zegt dat kussen de taal van de liefde is...zin in een kleine conversatie?!
* vrouw geeft man een zitkussen en loopt weg*
# Ik heb 3 wensen gekregen, 2 heb ik er al verspild en de 3e staat nu voor me.
* vrouw houdt spiegeltje omhoog en lacht
# Zeg heb je wat te doen..?.........de komende 60 jaar?
Vanalles...zonder jou
# Waren jou ouders soms Goden? Want het vergt 2 Goden om één Godin te maken!
..... !!! ...
# Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.
Och, jij ziet anders dames alleen in opblaasbaar formaat niet?
# Is de inhoud net zo mooi als de verpakking?
Zeker, maar voor jou niet geschikt

Meteen even de reacties ingevuld
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_37323642
Jezus, heb jij geen hobbies? Hoe meer je met meiden omgaat (gewoon vrienden) hoe beter je wordt in het praten met ze. Ik geef toe, praten met meiden is anders als met je beste maat, dus stel dat neuken even uit, en ga met vriendinnen (als je die hebt) gewoon goede gesprekken voeren. Aangezien je slecht/niet goed met ze praat zal jij toch al wel in de vrienden-fase zitten dus op seks hoef je echt niet te hopen.. voer je praat-skills een beetje op en praat dan met dames in het uitgaansleven..

trouwens, ik heb ook een vriendin, en een vlotte babbel heb ik echt niet.. gewoon praten over gezamelijke interesse's, en als je die niet weet dan moet je zorgen dat je daar achter komt.. of je hebt plotsklap een nieuwe hobby erbij zo ineens...
pi_37327080
Een doofstomme!!!!
pi_37328664
je moet ook niet babbelen met vrouwen dan raak je in de friends zone, als je na 1 week nog niet geneukt hebt zoek dan maar een nieuw target. ik heb alleen maar vrouwelijke vrienden en ben celibatair.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_37330940
http://www.bristollair.com/

En ja, dat werkt echt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_37331325
TS is m trouwens gepeerd. Hij zal zich wellicht aan het rukken zijn door gebrek aan beter..
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
  donderdag 27 april 2006 @ 00:29:30 #37
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37332065
Misschien is het gezicht wat je uitstraalt als je begint te babbelen bij voorbaat al negatief?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 27 april 2006 @ 00:40:06 #38
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_37332324
Ik denk dat vrouwen liever een Luisterend Oor hebben dan een Vlotte Babbel.

Dus Misschien McCarty, moet je gewoon simpel je oor te luisteren leggen en af en toe eens een vraag stellen. Maar nooit dezelfde. Je moet niet twee maal aan een vrouw vragen hoe ze heet. Hoewel dat misschien nog wordt vergeven. Maar dan nogmaals vragen wat ze studeerde.... Dan is ze gevlogen. Kennelijk moet je behalve luisteren ook nog echt geinteresseerd lijken.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_37333329
Je hebt het of je hebt het niet. Jij moet het waarschijnlijk meer hebben van de vrouwen die je al langer kennen en die je inmiddels hebben leren waarderen. Jij moet het beslist niet van je eerste indruk hebben
  donderdag 27 april 2006 @ 01:45:14 #40
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_37333412
quote:
Op donderdag 27 april 2006 01:40 schreef Xennia het volgende:
Je hebt het of je hebt het niet. Jij moet het waarschijnlijk meer hebben van de vrouwen die je al langer kennen en die je inmiddels hebben leren waarderen. Jij moet het beslist niet van je eerste indruk hebben
Das nou 1 van de weinige zinnige reacties die ik heb gelezen.

Zelf weet ik ook niks zinnigs te melden trouwens.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_37333426
quote:
Op donderdag 27 april 2006 01:45 schreef navvy het volgende:
Das nou 1 van de weinige zinnige reacties die ik heb gelezen.
Dat hoor ik wel vaker
  donderdag 27 april 2006 @ 01:48:02 #42
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_37333455
quote:
Op donderdag 27 april 2006 01:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat hoor ik wel vaker
Is eenmalig hoor, morgen doe ik weer normaal.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_37333543
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:21 schreef milagro het volgende:
flikker toch op, zeg.

je hebt het of je hebt het niet , voor de een wel, voor de ander niet, accepteer dat gewoon en klaar ben je. gefrustreerd aandacht verwachten of opeisen is een btje suf.
Nou je kunt wel degelijk 'leren'. Zeker als het gaat om het onmoeten van meisjes in een kroeg of club. Ik ben hier zelf de afgelopen jaren een stuk beter in geworden .
  donderdag 27 april 2006 @ 02:03:29 #44
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_37333642
Ik heb wel een vlotte babbel , behal;ve als ik een meidje echt leuk vind dat sla ik dicht
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_37333694
Zo van 'gil 555 voor geile sex!' .
pi_37333724
Het maakt trouwens niet eens zo veel uit wat je zegt (als de muziek hard genoeg is). Het enige wat je fout kunt doen is niks zeggen (of wel wat zeggen, maar lelijk zijn).
pi_37335661
vlotte babbel is een eitje.
  donderdag 27 april 2006 @ 09:08:36 #48
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_37335734
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:22 schreef McCarthy het volgende:
edit: ik wil helemaal niet praten, ik wil gewoon neuken.
In dat geval kost het 50 euro
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_37335803
Als je een vlotte babbel wilt zou ik eerst eens zorgen dat ik mn frust kwijtraakte. De frustratie druipt van elk van je posts af, dit doet vermoeden dat je dit ook in real life doet, en als er iets onaantrekkelijk is is het wel een (sexueel) gefrustreerd mannetje. Vrouwen kunnen dit in 0,4 seconde aan je zien.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_37336098
Ja neej want het zou echt te gek zijn als je op geld gekozen zou worden of niet zwans..
Als jij geen intresse in de meid toont en alleen je waffel houd knapt ze daar zeker op af en terrecht.
Dus als je geen "vlotte babbel" hebt kom je niet snel ergens neej.

En bij jou onbetaalde sex met een mooie meid zou toch de hoeren zijn waarna je heel hard weg rent
TheWhiteTiger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')