Op woensdag 26 april 2006 17:34 schreef parselmouth het volgende:# Je moet wel doodmoe zijn. Je rent al de hele dag in mijn hoofd rond.
Ik train voor de marathon, dus ik blijf maar lekker rennen, doei# Ik schrijf een telefoonboek, mag ik jouw nummer hebben?
je moeder heeft er vast nog wel eentje thuis liggen# Jij bent het kruisje op mijn schatkaart.
En als jij nu niet oprot schop ik jou in je kruisje# Heb jij 20 eurocent? Dan kan ik je moeder opbellen om haar te bedanken voor jou.
Ik geef geld aan zwervers zodat ze kunnen eten, niet om te bellen# En hoe is dat? Om zomaar uit de hemel te vallen?
Dat je het uberhaupt al vraagt zegt genoeg# Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?
Loop maar langs en loop dan door# I might not be Fred Flinstone, but I can make your bed rock
Ik heb liever een waterbed# Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?
Nee# (gooi ijs op de grond, stamp het kapot) nu het ijs gebroken is, mag ik je naam weten.
Nee, je laat me nog steeds ijskoud# Als mijn eerste openingszin niet werkt, krijg ik dan een tweede kans?
De eerste indruk kan niet meer overgedaan worden# Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik het jouwe lenen?
Hier is het telefoonboek, doei# Ober in restaurant:.. 'wil je menu?
Nee, ik weet het gerecht al# Deed het geen pijn? Wat? Toen je uit de hemel kwam vallen.
Minder pijn als toen jij voor het eerst in de spiegel keek# Men zegt dat kussen de taal van de liefde is...zin in een kleine conversatie?!
* vrouw geeft man een zitkussen en loopt weg*# Ik heb 3 wensen gekregen, 2 heb ik er al verspild en de 3e staat nu voor me.
* vrouw houdt spiegeltje omhoog en lacht# Zeg heb je wat te doen..?.........de komende 60 jaar?
Vanalles...zonder jou# Waren jou ouders soms Goden? Want het vergt 2 Goden om één Godin te maken!
.....
!!! ...# Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.
Och, jij ziet anders dames alleen in opblaasbaar formaat niet?# Is de inhoud net zo mooi als de verpakking?
Zeker, maar voor jou niet geschiktMeteen even de reacties ingevuld