Stille type vrouwen lopen er genoeg rond in het uitgaansleven; die slaan ogenblikkelijk dicht met zo'n onschuldige "ik weet niet goed wat ik hierop moet zeggen"-blik. Voor vrouwen is dit over het algemeen niet zo'n probleem, die worden in eerste instantie toch alleen maar op hun uiterlijk beoordeeld.quote:Op zondag 30 april 2006 02:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Beter, misschien, maar niet noodzakelijk om een meid je bed in te krijgen. Tenzij je alleen op feestjes en in bars je versierkunsten vertoont, dan wel, want daar ontbreekt meestal het stille type vrouwen.
Over hersenen, die 95% van de bevolking schijnt te missen.quote:Op zondag 30 april 2006 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Zeg, ben jij echt?
Waar heb je het toch allemaal over, meid
Volgens mij maakt dat niet uit voor Mac.quote:Op zondag 30 april 2006 02:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ja Ryan, maar dat werkt vast alleen bij vrouwen zonder ...... substan
tie
Nope, wij zitten toch niet op dezelfde golflengte.quote:Op zondag 30 april 2006 02:20 schreef Sessy het volgende:
[..]
Met nadruk op de kleine lettertjes en met de overtuiging die ontbreken mag, sommige mannen zijn net planten, en hebben constant water nodig om echt op te bloeien, in de vorm van, "ga ervoor!" en "je kunt het!" en gewoon puur de bevestiging die zij zien in het feit dat jij ze de moeite waard vindt.
Alleen, als je als stille man die wilt versieren, zul je het toch echt niet in het uitgaansleven moeten doen, want dan heb je die vlotte babbel dus nodig. Maar op een internetforum over... Weet ik veel, culturele anthropologie van de indianenstammen van zuidoostamerika, aziatische linguistiek, dat soort dingen, daar krijg je ze wel aan het praten. En uiteindelijk ook zo ver dat ze eens koffie met je gaan drinken en dan kun je het over je gezamenlijke hobby hebben. Of desnoods ontmoet je ze bij een sportevenenement of zo. Maar dus niet in het uitgaansleven.quote:Op zondag 30 april 2006 02:20 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Stille type vrouwen lopen er genoeg rond in het uitgaansleven; die slaan ogenblikkelijk dicht met zo'n onschuldige "ik weet niet goed wat ik hierop moet zeggen"-blik. Voor vrouwen is dit over het algemeen niet zo'n probleem, die worden in eerste instantie toch alleen maar op hun uiterlijk beoordeeld.
ach, geeft toch niets, je kunt niet alles hebben, je hebt vast een leuk smoeltje, is ook wat waard, toch?quote:Op zondag 30 april 2006 02:21 schreef Sessy het volgende:
[..]
Over hersenen, die 95% van de bevolking schijnt te missen.
Als Mac nou eens onaardig tegen jou zou doen... zou dat dan helpen voor hem?quote:Op zondag 30 april 2006 02:31 schreef Sessy het volgende:
Voorspelbaar. Try again.
Nonsensquote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb me goed in gelezen in FOK en ik heb nu wel door wat een essentiele voorwaarde (en misschien wel de enige) is om een te kunnen krikken .... een vlotte babbel hebben.![]()
Ik ook somsquote:Op zondag 30 april 2006 02:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nonsens
Ik ga meer voor de stuntelige aandoenlijke types.
* GewoneMan struikelt stuntelig over de drempel en kijkt terwijl hij valtquote:Op zondag 30 april 2006 02:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nonsens
Ik ga meer voor de stuntelige aandoenlijke types.
Mensen die de uitdrukking "neukbaar persoon" gebruiken zouden standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden.quote:Op zondag 30 april 2006 02:35 schreef Sessy het volgende:
Om een neukbaar persoon te vinden, of om zijn standpunt te bewijzen?
Idd in principe is iedereen neukbaar.quote:Op zondag 30 april 2006 02:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mensen die de uitdrukking "neukbaar persoon" gebruiken zouden standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden.
Nee, dat-ie jouw hart steelt, zal ik maar zeggen. Geef toe, hij is erg schattig en heeft een vlotte babbel.quote:Op zondag 30 april 2006 02:35 schreef Sessy het volgende:
Om een neukbaar persoon te vinden, of om zijn standpunt te bewijzen?
Meteen !quote:Op zondag 30 april 2006 02:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan struikelt stuntelig over de drempel en kijkt terwijl hij valtnaar ondeugend.
neuken?![]()
zo makkelijk is het McCarthyquote:
Tja, dat zou je niet moeten doen. McDinges wil iets te neuken hebben en daarin ga je mee. Beetje dom.quote:Op zondag 30 april 2006 02:42 schreef Sessy het volgende:
Ik pas me aan, aan het referentiekader en de leefwereld van de topicstarter. Dat is toch namelijk nadrukkelijk wat de topicstarter zoekt.
Hij is namelijk niet op zoek naar een diepgaande spirituele band of naar een stevig huwelijk.
Binnen 5 minuten... bij mij.quote:Op zondag 30 april 2006 02:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zo makkelijk is het McCarthy![]()
@ondeugend: bij jou of bij mij![]()
mail je adres wie weet is het mogelijk in 5 minquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uit anti-communistische principes weigeren sociaal te doen, veel plezier met je maagdelijkheid.
KUT! Laat maar! Proeftijd en zulks.quote:
Hee, terroR, how are you?quote:Op zondag 30 april 2006 02:50 schreef TerroRobbie het volgende:
aldus een gewone man.
Wie?quote:Op zondag 30 april 2006 02:57 schreef Sessy het volgende:
Ik heb er meer dan genoeg meegemaakt. Ze interesseren me allen niet, ze zijn te doorzichtig.
Ik zag je post en nu je edit. Ik vind je wel een beetje een triest figuur.quote:Op zondag 30 april 2006 02:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
KUT! Laat maar! Proeftijd en zulks.
edit: Samenvatting: Je bent lelijk, stfu.
Laatst nog in de pit. Zitten allemaal vreemde stickers op die buizen. "Geen Pottenkijkers" - een jaar later...quote:Op zondag 30 april 2006 02:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hé ryan ja alles goed hoor. Met jou? Nog op de camping of in de pit geweest geweest?
Jongens met vlotte babbels die mij wilden versieren.quote:
He, verdorie. Daar gaat mijn innerlijke vredequote:Op zondag 30 april 2006 03:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik zag je post en nu je edit. Ik vind je wel een beetje een triest figuur.
Hahaquote:Op zondag 30 april 2006 03:01 schreef Sessy het volgende:
[..]
Jongens met vlotte babbels die mij wilden versieren.
Kom op, dat is toch saai, dat soort mannen is OF al heel snel schuldig aan kleine leugentjes en overdrijvingen waar ik allergisch voor ben, OF ze dragen hun meningen en gevoelens en dergelijks zodanig naar buiten uit ze na 5 minuten al saai worden.
Je neemt het allemaal te serieus, denk ik toch. Of niet?quote:Op zondag 30 april 2006 03:01 schreef Sessy het volgende:
[..]
Jongens met vlotte babbels die mij wilden versieren.
Kom op, dat is toch saai, dat soort mannen is OF al heel snel schuldig aan kleine leugentjes en overdrijvingen waar ik allergisch voor ben, OF ze dragen hun meningen en gevoelens en dergelijks zodanig naar buiten uit ze na 5 minuten al saai worden.
hé dat topic kende ik nog niet. Het blijft een mooi verhaalquote:Op zondag 30 april 2006 03:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatst nog in de pit. Zitten allemaal vreemde stickers op die buizen. "Geen Pottenkijkers" - een jaar later...
O, en op de camping zijn we nooit geweest hoor..
Doe ik. Stali ligt te slapen op de bank, vertel het morgen wel even.quote:Op zondag 30 april 2006 03:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hé dat topic kende ik nog niet. Het blijft een mooi verhaalDoe de groeten aan Stali en hondje
![]()
Ik neem het hele leven serieus, en vlotte babbels zijn nou juist niet serieus over het algemeen.quote:Op zondag 30 april 2006 03:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal te serieus, denk ik toch. Of niet?
Mac is ook heel intelligent hoor, studeert wiskunde op WO niveau, heeft ietwat autistische neigingen, maar is wel erg aandoenlijk in his own right, dus wie weet?quote:Op zondag 30 april 2006 03:12 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik neem het hele leven serieus, en vlotte babbels zijn nou juist niet serieus over het algemeen.
Nouja, ik ben een steenbok, met het hoogste iq dat ze bij ons op school toen hadden gemeten, en van thuis uit een spartanische opvoeding waardoor ik een concertpianiste moest en zou worden, dan krijg je dat soort karakters...
Okee, verder heb ik niets gezegd.quote:Nee echt, 95% van de mensen zijn saai en zo lang ze hun mond houden, merk je dat niet.
Mac hunkert er gewoon naar, maar kan niet op de juiste woorden komen bij 95% van de meiden.quote:De overige 5% heeft wel wat diepzinnigs te vertellen, maar doet dat pas als ze je heel goed kennen. Enige uitzonderingen daargelaten.
Ik heb al een vriend, zonder autistische neigingen. Eentje die gewoon niet praat, maar daarvoor wel altijd dozen met leuke actiefilmdvd's meebrengt of het bos waar hij als kind boomhutten en loopgraven heeft gebouwd laat zien of mee gaat sporten of zo. Wel zo makkelijk.quote:Op zondag 30 april 2006 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
Mac is ook heel intelligent hoor, studeert wiskunde op WO niveau, heeft ietwat autistische neigingen, maar is wel erg aandoenlijk in his own right, dus wie weet?. Neemt de dingen iig erg serieus en wrs ook inclusief Spartaanse opvoeding.
hé, ben je wakkerquote:Op zondag 30 april 2006 03:29 schreef Stali het volgende:
Nee, zeg die Sessie boft weer. Krijgt om half vier 'snachts te maken met de vlotte babbels van Ryan3 en Milagro. Allebei 23 jaar ouder dan Sessie..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |