Rachmaninoff??quote:Op zondag 30 april 2006 03:41 schreef Sessy het volgende:
[..]
Overigens heb ik talent om mooi piano te spelen... Ik speelde stukken waar - naar ik me heb laten vertellen, later - Nederlandse concertpianisten in angstzweet van uitbreken, en volgens mijn Russische docente waar je het NOOIT goed bij kon doen, zou ik met een halfjaartje oefenen probleemloos worden aangenomen bij een conservatorium. Ik ben er alleen mee gestopt omdat de druk me te hoog werd (en ik kan nog steeds geen piano zien zonder misselijk te worden, d'r is echt iets geknapt toen.), vooral die van thuis uit.
Wat wil jij per se met Stali bespreken?quote:Op zondag 30 april 2006 03:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stali, start msn ff op, whatever...
In een niet-SGP zone volgens mijquote:Op zondag 30 april 2006 03:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze lag op de bank en werd toen wakker..
(Waar ben ik nu?)
quote:Op zondag 30 april 2006 03:33 schreef milagro het volgende:
zo jong kinderen nemen getuigt niet van veel...substantie, zeg maar
dat "ze" al saai worden? Als ik met een meid loop te lullen wil ik het juist graag over niets hebben en gewoon lol hebben, omdat ik de rest van de dag al serieus bezig ben. Het uitgaansleven betekent voor mij ontspannen en lekker biertjes wegdrinken. Als er dan een nerdneuker voorbij komt die het over ridders (gezien je fotoboek) en andere "kijk mij, ik ben Mensa materiaal" onderwerpen wil hebben.. tja, dan ben ik inderdaad snel uitgeluld. Niet omdat ik niet zou kunnen meepraten op jouw niveau, maar omdat ik daar niet voor uitga. En dat jij het niet helemaal begrepen hebt, zegt niets over 95% van de bevolking.quote:Op zondag 30 april 2006 03:01 schreef Sessy het volgende:
[..]
Jongens met vlotte babbels die mij wilden versieren.
Kom op, dat is toch saai, dat soort mannen is OF al heel snel schuldig aan kleine leugentjes en overdrijvingen waar ik allergisch voor ben, OF ze dragen hun meningen en gevoelens en dergelijks zodanig naar buiten uit ze na 5 minuten al saai worden.
Mien god. Nobody asked.quote:Op zondag 30 april 2006 03:41 schreef Sessy het volgende:
[..]
Overigens heb ik talent om mooi piano te spelen... Ik speelde stukken waar - naar ik me heb laten vertellen, later - Nederlandse concertpianisten in angstzweet van uitbreken, en volgens mijn Russische docente waar je het NOOIT goed bij kon doen, zou ik met een halfjaartje oefenen probleemloos worden aangenomen bij een conservatorium. Ik ben er alleen mee gestopt omdat de druk me te hoog werd (en ik kan nog steeds geen piano zien zonder misselijk te worden, d'r is echt iets geknapt toen.), vooral die van thuis uit.
Ik ga eigenlijk niet zo veel uit, dus ik heb het niet eens over mensen in het uitgaansleven. Ik heb het over mensen in het algemeen. Dat ze in het uitgaansleven allemaal bezopen zijn (met wellicht de uitzondering van dansscholen) weet ik ook.quote:Op zondag 30 april 2006 11:01 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
dat "ze" al saai worden? Als ik met een meid loop te lullen wil ik het juist graag over niets hebben en gewoon lol hebben, omdat ik de rest van de dag al serieus bezig ben. Het uitgaansleven betekent voor mij ontspannen en lekker biertjes wegdrinken. Als er dan een nerdneuker voorbij komt die het over ridders (gezien je fotoboek) en andere "kijk mij, ik ben Mensa materiaal" onderwerpen wil hebben.. tja, dan ben ik inderdaad snel uitgeluld. Niet omdat ik niet zou kunnen meepraten op jouw niveau, maar omdat ik daar niet voor uitga. En dat jij het niet helemaal begrepen hebt, zegt niets over 95% van de bevolking.
Had ik ook iets van drie kwartier in mijn repertoire van ja, maar mijn pianodocente had vooral een voorkeur voor Grieg... Gatverdamme wat haat ik die vent.quote:
Je moet niet mijn reactie op jou doortrekken naar de openingspost; indirect verdraai jij mijn woorden daarmee.quote:Op zondag 30 april 2006 19:28 schreef Sessy het volgende:
Maar je bent het indirect wel met mij eens geloof ik. Ik probeer de TS uit te leggen dat als hij geen vlotte babbel heeft, hij buiten het uitgaansleven vrouwen moet zoeken. En dat zeg jij eigenlijk ook.
Maar wel oogcontact.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Mac een beetje omnaardig doen tegen meiden joh. Je moet niet "too eager" overkomen, beste tip die ik je kan geven..
En dan kijkt ze hem aan vanquote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Mac een beetje omnaardig doen tegen meiden joh. Je moet niet "too eager" overkomen, beste tip die ik je kan geven..
Mm, gedoseerd, zou ik zeggen. Dat "not tot eager" zou toch Leitmotiv moeten zijn. Er zijn nu eenmaal een hoop meiden die dan denken: 'wat?!... ik niet interessant?'.quote:
In theorie wel ja. Maar probeer maar eens iets heel erg hard niet te willen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, gedoseerd, zou ik zeggen. Dat "not tot eager" zou toch Leitmotiv moeten zijn. Er zijn nu eenmaal een hoop meiden die dan denken: 'wat?!... ik niet interessant?'.. En dan heb je ze. Het is subtiel, maar het werkt wel.
.
Mm, okee, catch your drift, maar dat moet je gewoon eh... mehtod acting doen als het ware.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:41 schreef HenryHill het volgende:
[..]
In theorie wel ja. Maar probeer maar eens iets heel erg hard niet te willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |