Je weet dat Zap Brannigan gayness waarschijnlijk heeft uitgevonden?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:14 schreef Dizer het volgende:
Zullen we weer een stuk sneller gaan tegenwoordig? En ook wat gezelliger?
Graagquote:Op woensdag 26 april 2006 13:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
Het gevaar is geweken.
Al is de situatie nog steeds bizar.![]()
Ik mail het wel. In soap stijl.![]()
Jaaaaaaquote:Op woensdag 26 april 2006 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
HoiIk heb je al zo lang niet gesproken. Wat is er nu aan de hand allemaal? Volgens mij is het tijd voor een nood-incrowd-zuip-avond ouderwets met z'n 3en
Er is altijd een bepaalde geur als het lekker weer is.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
*post*
zon! ik ruik het Leidseplein, en weet je wat? Ik ga er heen ook zo.
Ahquote:Op woensdag 26 april 2006 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Buffy seizoen 5 gekocht.. Nu heb ik eindelijk alle seizoenen gezien.
.
yepsquote:Op woensdag 26 april 2006 13:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is altijd een bepaalde geur als het lekker weer is.
Buffy gaat een paar keer dood.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah
Ik heb het altijd een kutserie gevonden.
3. Ze leefde nog lang en gelukkig.
Beetje eentonige serie dus.
Wel alles vertellen hè.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps.
Dus nog even wat doen hier, op naar het Leidse (tieten kijken), beetje in de zon hangen en dan naar de ArenA..
Ik kom de dag wel door.
Kijk de serie nooit, maar ken een meisje dat er sprekend op lijkt..quote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Willow is vaag. Die flipt steeds zo door naar de "dark side".
Ik ga ook.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:10 schreef HeatWave het volgende:leuke baan toch, weer gratis naar Ajax vanavond
.
Hoe weet je dan dat...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Buffy ook altijd erg saai gevonden. het is me nog nooit gelukt om één aflevering helemaal te kijken.
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Willow is vaag. Die flipt steeds zo door naar de "dark side".
Ik heb het een aantal keren geprobeerdquote:
Sorryquote:[..]![]()
DAT hoef je mij niet te vertellenquote:
Gaat moeilijk als je in het jaar 3000 leeft.. Zou eerder zeggen Alexander de grotequote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je weet dat Zap Brannigan gayness waarschijnlijk heeft uitgevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |