abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2006 @ 12:03:27 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240067
vervolg van Fok!Dieetclub deel 90

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in XXVII - we houden vol! Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
Dieetclubmeeting deel XIX: wandelen en chocolade!
Meetings staan gepland op 28 mei (wandelen in de omgeving van Zeist) en 1 juli (bonbon workshop). Iedereen is bij beide meetings van harte welkom. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Chatten
Er is ook een IRC-kanaal voor de Fok!Dieetclub te vinden op de IRC-server irc.fok.nl poort 6667. Na binnenkomst type je dan: /join #dieetclub

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel of Bert (vriend van Troel). Dit kun je doen door te mailen naar:

Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl
Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 24-04-2006 12:11:05 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 april 2006 @ 12:03:46 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240071
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:39 schreef Ikiskoel het volgende:
Hé Troel, ze lopen met je foto's te kloten (excusez le mot) bij ONZ....
linkje svp

Hmm, en de OP doet raar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240218
It is your friends who make your world!
  maandag 24 april 2006 @ 12:10:29 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240237
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:09 schreef Ikiskoel het volgende:
Dit is het linkje
Hardcore Foto Fuck "To Tha Bone" [Deel 4]
Dank je, heb al actie ondernomen.

Als ze het nou gewoon even gevraagd hadden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240284
Goede reactie op zoiets kinderachtigs, Troel!
pi_37240318
Met z'n allen al 400 kilo kwijt
pi_37240338
Even tvp-en. Verder weinig te melden.
Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Heb zin om te gaan fietsen, helaas zit ik tot 5 uur gevangen op kantoor...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 12:15:25 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240372
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Goede reactie op zoiets kinderachtigs, Troel!
Nou, in het EO topic ( EO Jongerendag Afterparty..... word ik uitgemaakt voor pillenslikster en dergelijke en worden er ook nog andere foto's bijgehaald dat vind ik wat minder.
Ik vind dit op zich nog wel een leuke foto, 'k sta er ook gewoon debiel op met dat fluitje, maar men wat hebben wij die dag een lol gehad.
En dat zonder alcohol, nicotine of drugs.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240498
Weet je Troel, die gasten zijn gewoon zielig. Ik heb net even gekeken bij het topic, ze staan daar allemaal met hun bek vol tanden Ge-wel-dig! Dat zal ze leren
pi_37240582
Ik heb net even snel op de L trainer van me gestaan.
Is goed te doen, ik vind het fijner steppen dan een 'gewone stepper'. Omdat deze dus naar de zijkant uitwijkt.
Maar vandaag zal ik er niet meer opstaan. Ben moe van het sporten van vanmorgen. Morgen tijdens GTST zal ik het eens proberen vol te houden tijdens de soap (excl. de reclame's)
  maandag 24 april 2006 @ 12:23:14 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240584
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:19 schreef Ikiskoel het volgende:
Weet je Troel, die gasten zijn gewoon zielig. Ik heb net even gekeken bij het topic, ze staan daar allemaal met hun bek vol tanden Ge-wel-dig! Dat zal ze leren
Achja, alle gristenen zijn tenslotte stom, dus als je een gristen bent, ben je stom.

't is jammer dat ik niet gewoon in 1 hokje geduwd kan worden, maar dat ze me in meerdere hokjes kunnen stoppen. Nouja, topicreports zijn geplaatst.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240616
Laat ze maar.
Hun hebben geen eigen mening etc.
Jij tenminsten wel. Dan ben je 100x meer mens dan wie dan ook
  maandag 24 april 2006 @ 12:25:25 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37240634
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Levitation het volgende:
Even tvp-en. Verder weinig te melden.
Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Heb zin om te gaan fietsen, helaas zit ik tot 5 uur gevangen op kantoor...
Lekker weer? Hier is het grijs grijs grijs

tevens schaamteloze tvp, ik wil weer meedoen hier, nog een maandje ofzo dan kan het weer
  maandag 24 april 2006 @ 12:26:23 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240664
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:25 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Lekker weer? Hier is het grijs grijs grijs

tevens schaamteloze tvp, ik wil weer meedoen hier, nog een maandje ofzo dan kan het weer
Heb je al wel een regeltje dan voor straks, stuur anders alvast een mailtje voor je regeltje, kan je alvast voorgenieten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240828
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Achja, alle gristenen zijn tenslotte stom, dus als je een gristen bent, ben je stom.

't is jammer dat ik niet gewoon in 1 hokje geduwd kan worden, maar dat ze me in meerdere hokjes kunnen stoppen. Nouja, topicreports zijn geplaatst.
Eikels zijn het. Beetje van het niveau van de jongens van vroeger op de middelbareschool en het mbo. Moet denken aan die keer dat mijn mannelijke klasgenootjes een briefje lieten rondgaan met "wat zijn die wijven hier in de klas lelijk" met vervolgens van ieder meisje duidelijk uitgelegd waarom ze zo lelijk waren. Tjonge, wat waren ze stoer. (en wij gekwetst) Komt een beetje overeen met het niveau van dat topic.

Vooroordeel over christenen komt me ook bekend voor. Om een of andere reden krijg je direct het stempel "loser" en "kneus" als je in God gelooft.

Zucht, domme mensen... voeden ouders hun kinderen nu echt zo slecht op, of leren ze dit van iemand anders?
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 12:33:53 #16
4177 Jojogirl
pi_37240853
Ehm, tja, ik weet nog niet van welk gewicht ik uit moet gaan dan. Als ik m'n gewicht nu neem, speel ik soort van vals, want de eerste weken na de bevalling gaat het dan natuurlijk loeihard naar beneden. Als ik m'n gewicht van voor de zwangerschap neem, kan het wel maanden duren voor ik er weer eens onder ben. Dilemmaatje dus. Iemand tips?
  maandag 24 april 2006 @ 12:34:09 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240863
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef Levitation het volgende:
Zucht, domme mensen... voeden ouders hun kinderen nu echt zo slecht op, of leren ze dit van iemand anders?
Beiden vrees ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240864
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Eikels zijn het. Beetje van het niveau van de jongens van vroeger op de middelbareschool en het mbo. Moet denken aan die keer dat mijn mannelijke klasgenootjes een briefje lieten rondgaan met "wat zijn die wijven hier in de klas lelijk" met vervolgens van ieder meisje duidelijk uitgelegd waarom ze zo lelijk waren. Tjonge, wat waren ze stoer. (en wij gekwetst) Komt een beetje overeen met het niveau van dat topic.

Vooroordeel over christenen komt me ook bekend voor. Om een of andere reden krijg je direct het stempel "loser" en "kneus" als je in God gelooft.

Het domme niveau van de MBO. Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt hoor.
Dus ik ben ook dom. Bedankt.
Dit is weer z'n uitgesproken feit, die nergens op slaat.
  maandag 24 april 2006 @ 12:34:37 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240878
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:33 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, tja, ik weet nog niet van welk gewicht ik uit moet gaan dan. Als ik m'n gewicht nu neem, speel ik soort van vals, want de eerste weken na de bevalling gaat het dan natuurlijk loeihard naar beneden. Als ik m'n gewicht van voor de zwangerschap neem, kan het wel maanden duren voor ik er weer eens onder ben. Dilemmaatje dus. Iemand tips?
Het gewicht van halverwege je zwangerschap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 april 2006 @ 12:35:05 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240893
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Het domme niveau van de MBO. Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt hoor.
ymme, ze heeft het volgens mij over de mensen die bij haar op het mbo in haar klas zaten, niet over het mbo in het algemeen.
(tenminste, als ik het goed lees en begrijp).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 12:36:38 #21
43556 miss_dynastie
pi_37240932
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:33 schreef Jojogirl het volgende:
Hmmm... ik denk dat je nu moeilijk een regeltje kan maken. Baby, vruchtwater en placenta schijnt tien kilo te zijn gemiddeld, maar dat is over de gehele zwangerschapsduur en zover ben je niet Ik zou gewoon na de bevalling pas wegen en dan dat als startgewicht nemen
pi_37240937
Ok, sorry dan dat o.a. ik mij aangesproken voel.
Maar zo komt het ook over in die zin.
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 12:37:30 #23
43556 miss_dynastie
pi_37240958
quote:

[..]

En zo haal je je natuurlijk weer vooroordelen op de hals he, door niet goed te lezen Het gaat om haar persoonlijke ervaring. Ik heb er van het gymnasium ook nog wel een paar. Zegt niks over gymnasiasten in het algemeen.
  maandag 24 april 2006 @ 12:38:12 #24
4177 Jojogirl
pi_37240975
Ik ga wel uit van gewicht van vorige zomer, dat staat nu ook als oudste in m'n valtaf grafiekje. Dan kloppen die dingen tenminste ook onderling.

*mailt*
  maandag 24 april 2006 @ 12:38:30 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240985
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:36 schreef ymme het volgende:
Ok, sorry dan dat o.a. ik mij aangesproken voel.
Maar zo komt het ook over in die zin.
Tja, ik slaak ook wel eens van zulke kreten.
Ondanks dat er ook wel leuke en lieve mensen op het mbo zitten. En soms val ik ook behoorlijk over uni-studenten omdat ze dingen doen die ik niet kan uitstaan, terwijl er ook echt wel daar mensen zijn die meevallen.

Toen ik op de middelbare school zat keek ik als gymnasiummeisje ook gigantisch neer op de mavomeisjes. Tenslotte is het niet normaal om op je 12e al je hele gezicht vol te plamuren enzo. En dat deden die meisjes wel. Dus voor mij was hetniet normaal, en mijn wereldje was simpelweg niet groter. Snappie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37241045
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En zo haal je je natuurlijk weer vooroordelen op de hals he, door niet goed te lezen Het gaat om haar persoonlijke ervaring. Ik heb er van het gymnasium ook nog wel een paar. Zegt niks over gymnasiasten in het algemeen.
Het zijn geen vooroordelen (dat dacht ik dus wel van die post over het mbo niveau).
Maar uit z'n post komt wel z'n indruk naar voren.
En dan kan het natuurlijk gebeuren dat mensen zich aangesproken voelen, of het verkeerd begrijpen. En dit dan vervolgens zeggen.
Dat kun je ze dan niet kwalijk nemen (al zeg ik het zelf)
pi_37241118
Maar goed. Het misverstand is uit de wereld geholpen.
Nu weer lekker of het lijnen hebben

Ik heb net lekker een gebakken ei op brood met kaas en ham. Heerlijk
pi_37241149
Ik ga zo een bakje kibbelingen eten met mijn broertje
pi_37241168
quote:

[..]

Ho! Stop! Wacht! Ik had het over het niveau van die jongens! Dat waren eikels...
Ik heb nooit bedoeld te zeggen dat het MBO-niveau laag of slecht ofzo is. Heb er zelf ook gezeten hoor! Sorry als mijn reactie verkeerd overkwam!

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat die gasten eikels waren en dat ik het daarbij over het MBO heb, komt gewoon omdat dit voorval daar plaatsvond. Dit soort eikels heb je overigens op ieder niveau... ben ze ook al tegen gekomen met een universitaire opleiding. Opleiding zegt bar weinig over je sociale vermogens.
***Levi was here***
pi_37241350
Ik ga zo even m'n haar wassen, want dat ben ik vergeten vanochtend. Ik stond voor de spiegel en dacht, wat is m'n haar vet, maar agz ik het zaterdag het laatst gewassen heb kan dat wel he. Nou ja, toch ook een manier om vet kwijt te raken =P

Zo nog even wegen. Op m'n nieuwe weegschaal weeg k nu een kilo lichter dan vorige week, sta daarop nu op 83 en ik ga zo de oude nog even proberen. Wel voor ik m'n haar ga wassen, want nat haar, ondanks dat er minder vet in zit, is volgens mij toch echt zwaarder ;-)
Sanity is (not) statistical
pi_37241395
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ho! Stop! Wacht! Ik had het over het niveau van die jongens! Dat waren eikels...
Ik heb nooit bedoeld te zeggen dat het MBO-niveau laag of slecht ofzo is. Heb er zelf ook gezeten hoor! Sorry als mijn reactie verkeerd overkwam!

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat die gasten eikels waren en dat ik het daarbij over het MBO heb, komt gewoon omdat dit voorval daar plaatsvond. Dit soort eikels heb je overigens op ieder niveau... ben ze ook al tegen gekomen met een universitaire opleiding. Opleiding zegt bar weinig over je sociale vermogens.

maandag 24 april 2006 @ 13:00:39 #32
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37241879
Ha, ik weer hoor. Ik zet mijn nog totaal volle fles cremespoeling op de rand van de wasbak, en hup, fles dondert om, muur en vloer onder de cremespoeling... =/ Maar de vloer is weer helemaal schoon nu. De hele vloer was vies,en agz zo'n schone plek ook zo stom staat heb ik de rest ook maar even gedaan, met een doekje, op m'n knieen =P Oh trouwens, ik heb echt dé handcreme gevonden, m'n handen zijn lekker zacht nu haha.

Op de oude weegschaal woog ik 82.4 dus nog maar een kilo hoger dan m'n regeltje. Ik mag hopen dat het nu naar beneden blijft gaan door dat sporten en niet meer omhoog racet.
  maandag 24 april 2006 @ 13:11:32 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_37241907
Welke creme Maeghan?

Mijn creme is bijna op (ik heb nu gewoon glycerona) en aangezien ik echt elke dag mijn handen meerdere malen in moet smeren vind ik een fijne creme errug prettig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37242024
Volgesn mij doelde Meaghan erop, dat haar handen zacht geworden zijn van de cremespoeling die ze opgeruimt heeft...
  maandag 24 april 2006 @ 13:15:45 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_37242039
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:15 schreef Anansi het volgende:
Volgesn mij doelde Meaghan erop, dat haar handen zacht geworden zijn van de cremespoeling die ze opgeruimt heeft...
Whehehe, nu je het zegt ja

Dat maar eens proberen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37242125
Ja, Andrelon met zo'n oranje dop =P
pi_37242153
Jemig, wat gaan die Dieetclub topics snel.
Dat houd ik niet allemaal bij hoor!
pi_37242218
Mag ik even laten zien dat dikke meisjes niet per definitie onsportieve stijve harken zijn:
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/lenig1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00989.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00986.jpg
Volgens mij zijn die laatste twee abnormaal trouwens, niemand op de sportschool kwam zo ver =P Laatste foto is dus vanuit de tweede houding rechtop gaan staan. Ik wist zelf niet eens dat ik zo ver kon. =D Spaghaatje kon ook niemand, laat staan in spaghaat je neus op je knie leggen. Vreemd hoor ;-)
pi_37242362
Inderdaad, wat gaan jullie snel
Op deze manier zijn we echt bij topic 100 als we die chocoworkshop gaan doen .

Ik heb van het weekend een workshop capoeira gehad (Braziliaanse vechtsport dans op muziek) en ik vond het best wel grappig. Sommige kunstjes waren echt acrobatic, zo lenig ben ik nog niet hoor . Vanavond trouwens weer skateles. Vriendjelief vindt het dusdanig leuk dat ie nu ook op jacht is gegaan naar skates, alleen de skatewinkel is sinds kort weg dus dat wordt een andere zaak zoeken waar ze verstand hebben van skates .
pi_37242366
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Maeghan het volgende:
Mag ik even laten zien dat dikke meisjes niet per definitie onsportieve stijve harken zijn:
Volgens mij zijn die laatste twee abnormaal trouwens, niemand op de sportschool kwam zo ver =P Laatste foto is dus vanuit de tweede houding rechtop gaan staan. Ik wist zelf niet eens dat ik zo ver kon. =D Spaghaatje kon ook niemand, laat staan in spaghaat je neus op je knie leggen. Vreemd hoor ;-)
Haha, geweldig!
Ik ben overigens wel zo stijf als een hark Ben al blij als ik mijn benen volledig kan strekken. Kan mijn armen trouwens ook niet helemaal strekken, blijft altijd een beetje een hoek in zitten. Schijnt iets met korte pezen en spieren te maken te hebben ofzo. Dus van mij geen lenige foto's!
***Levi was here***
pi_37242388
He Maeghan
Ook hier iemand die dus onder die dikke meisjes valt. En het dus ook kan.
Zowel beentje pakken en langs mijn hoofd omhoog trekken.
Als Spagaat, split etc.

Maar ja, heb dan ook heel lang turnen gedaan, en ben al jaren bezig met elke week dansmarietjes. Eerst was ik er zelf één en nu ben ik trainster daarvan.
pi_37242471
quote:
Grappig, ziet er naar uit dat het (power)yoga oefeningen zijn. Op de sportschool waar ik bij zit, geven ze ook lessen poweryoga en zo ver (ware niet verder) komen zij ook. En dat zijn dan niet alleen maar magere dames die daar zitten . De eerste en de laatste oefening lukt mij ook nog wel maar de 2e nog niet zo
pi_37242472
Ik heb nooit turnen gedaan, en sport al een jaar of vijf veel te weinig en de vijf jaar ervoor alleen gym op school. Ik ben gewoon van elastiek. =P Supergrappig wel met Body Balance, dan sta ik echt zo van 'oh, moet dit stretchen?'. Deed wel thuis rekoefeningen, maar ben ik een paar jaar geleden ook mee gestopt op advies van reumatoloog (tenminste, dat advies kreeg ik bijna tien jaar geleden al maar ik was eigenwijs, en nu doe ik gewoon lekker wéér eigenwijs). Ik voel me er in ieder geval veel beter bij als ik flexibel ben. Ik voel me nu nog een stijve hark, maar 't wordt al beter. =)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 13:31:24 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37242570
Mwoah ik kan mijn tenen aanraken maar daarmee heb je het wel gehad hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daarnet niet bezweken voor die vriendelijk lachende kwekkeboomkroket Heb in plaats daarvan een eitje genomen voor bij mijn broodje met veel ros En een appel en yoghurt voor straks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37242581
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:28 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb nooit turnen gedaan, en sport al een jaar of vijf veel te weinig en de vijf jaar ervoor alleen gym op school. Ik ben gewoon van elastiek. =P Supergrappig wel met Body Balance, dan sta ik echt zo van 'oh, moet dit stretchen?'. Deed wel thuis rekoefeningen, maar ben ik een paar jaar geleden ook mee gestopt op advies van reumatoloog (tenminste, dat advies kreeg ik bijna tien jaar geleden al maar ik was eigenwijs, en nu doe ik gewoon lekker wéér eigenwijs).
Ja dat stretchen. Daar is natuurlijk geen oefening meer voor nodig.
Maar ja, ik ben dan ook lening (ondanks 3 jaar niets gedaan te hebben, trainen met mijn mond). Maar conditie heb ik dus echt niet.
Maar ja daar werken we hard aan
pi_37242592
Dat kan ik allemaal ook
Alleene het ziet er heel lomp uit
Van turnen afgegaan op een gegeven moment. Ik kon de oefeningen goed, maar zag er uit alks een zak aardappels die een goede oefening doet
Ik kan nu nog mat gemak op de grond zitten, benen wijd, voeten beetpakken en dan voorover met mijn kop op de grond
Maar het ziet er niet uit Ik zal TARA eens foto's laten maken vanmiddag
Ik heb trouwens ook een filmpje van mezelf dat ik doe met echte pompons
pi_37242631
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Mwoah ik kan mijn tenen aanraken maar daarmee heb je het wel gehad hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daarnet niet bezweken voor die vriendelijk lachende kwekkeboomkroket Heb in plaats daarvan een eitje genomen voor bij mijn broodje met veel ros En een appel en yoghurt voor straks
Ok, sta jij even sterk in je schoenen vandaag.
Daar mag voor de gepompoent worden
pi_37242725
Gaan jullie schouders ook zo ver dan? Want bij BB zag ik allemaal mensen die bij mijn foto twee niet verder kwamen als met hun handen omhoog wijzend zeg maar. Maar goed, daar krijgt de helft z'n handen ook maar met moeite op de grond terwijl ik het gisteren met pumps uitgeprobeerd heb om te kijken of het dan een uitdaging is, maar helaas... =P

Verdorie, heb ik een sport gevonden die ik leuk vind, val je er nog geen gram mee af =P Ik geloof dat BB 200 kcal of zo verbruikt per uur. Beetje jammer. ;-)
pi_37242851
Spinning op de sportschool (club cycle) als je helemaal meedoet met 1 uur les, gemiddelt 600/1000 Kcal.
Maar ja, dat vereist dan ook wel een goede conditie en volhoudings vermogen )
Ik red het misschien net 10 min aan één stuk door. Maar ja dat wordt vanzelf meer.
Maar nu verbrand ik dan dus z'n 300 Kcal Maar dan ben ik ook kapot.
pi_37242978
Even testen maeghan....
pi_37243009
Jeetje wat zijn jullie allemaal lenig!!
ik kom als ik naar voren buig net tot de bovenkant van mijn enkels...
En als ik de split of spagaat ga proberen dan mag iemand even 112 bellen

Meaghan, lekker doorgaan met dat BB als je het leuk vind... alle beetjes helpen.
En als je het leuk vind houd je het vast veel langer vol als iets wat je niet leuk vind maar waar je heel veel kcal mee verbrand.
pi_37243012
hmmm, heb spierpijn ontdek ik door die vreemde bewegingen
Ik krijg mijn armen horizontaal als ik dat doe, maar als ik nog verder wil gaan, pleur ik om
pi_37243206
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:45 schreef Anansi het volgende:
Jeetje wat zijn jullie allemaal lenig!!
ik kom als ik naar voren buig net tot de bovenkant van mijn enkels...
Dat kon ik eerst ook niet hoor . Ik ben wat leniger geworden door (power)yogaoefeningen. Eerst kon ik - als ik voorover boog - tot mijn enkels komen, nu kom ik met mijn vingers bij de grond. Mooie bijkomstigheid is dat ik gelijk ook minder / bijna geen last heb van rsi- en knieklachten .

[ Bericht 1% gewijzigd door Pandorah op 24-04-2006 17:46:42 ]
pi_37243244
Ja, dat is zo Anansi. Maar ik doe ook Body Combat, Body Pump en Body Attack (al vind ik het hélemaal niet erg dat ik zaterdag niet naar BA kan omdat ik moet werken ;-)). BP en BC zijn ook wel leuk hoor en niet al te zwaar, maar je verbrandt er een stuk meer mee.
pi_37243282
Is wel om het makkelijk te maken he, al die Bnogwat afkortingen
Hoezo verwarrend
  maandag 24 april 2006 @ 13:56:38 #57
4177 Jojogirl
pi_37243387
Haha, ik ga het nu maar niet proberen, al die lenige acties. Maar normaal ben ik ook absoluut niet lenig, dus ik heb niet de illusie dat ik het straks zomaar kan.
pi_37243388
Het enige verwarrende is BS (Body Step, wat ik overigens niet doe dus), omdat ik op Engelstalige fora iedere keer denk dat het voor bullshit staat. =P
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 13:58:16 #59
13151 crew  Rewimo
pi_37243440
Ik ga vanavond dat vispotje van Isabeau maar eens maken Maar dan wel met courgette i.p.v. paprika.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 april 2006 @ 14:03:24 #60
4177 Jojogirl
pi_37243588
Al die B dingen is toch van het Les Mills systeem? Volgensmij is mijn sportschool daar ook op overgestapt (sinds ik m'n abbo tijdelijk heb stopgezet). Verschillen die lessen nu erg van "normale" TaeBo, en BBB lessen, of is het alleen de naam die anders is?
pi_37244039
Geen idee, ik heb nog nooit 'normale' tae bo en bbb lessen gedaan. =) Het is idd Les Mills ja. Maar goed, ik zou het gewoon eens proberen, dan weet je het. Ik kan me niet voorstellen dat er een wereld van verschil in zit.
pi_37244398
Hier heb je ook van allerlei dingen met een B.

Bootcamp the battle.. wat is dit
pi_37244438
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga vanavond dat vispotje van Isabeau maar eens maken Maar dan wel met courgette i.p.v. paprika.
Ik heb 't vorige week gemaakt, was wel lekker. Alleen doe ik er volgende keer meer tomatenpuree in, ik denk dat 't dan nog iets voller smaakt.
Ga me vanavond maar eens wagen aan het recept van vandaag, ben benieuwd!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 14:33:13 #64
13151 crew  Rewimo
pi_37244479
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't vorige week gemaakt, was wel lekker. Alleen doe ik er volgende keer meer tomatenpuree in, ik denk dat 't dan nog iets voller smaakt.
Ga me vanavond maar eens wagen aan het recept van vandaag, ben benieuwd!
Tnx voor de tip, zal ik dat ook meteen doen Moet toch zo'n duur blikje aanschaffen
pi_37244764
Oh dat recept ziet er lekker uit.
Ik print deze even uit, en stop het tussen mijn eigen geprinte kookboek.
pi_37244977
Ik zal me al af te vragen wat ik met mijn worteltjes en vis ging doen vandaag..
Maar het word het voedingscentrum recept van vrijdag.
Laat wel weten of het gesmaakt heeft, dan weten jullie of je het wel niet moet eten
  maandag 24 april 2006 @ 14:55:06 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_37245127
iedereen hier aan de recepten van het voedingscentrum.

het wordt gewoon tijd voor het Fok!dieetclubreceptenboek.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37245181
In CUL kan dat best.
Goed idee van jouw Troel.
Zal ik een topic open in CUL?
pi_37245256
Ik heb net allemaal kookboekjes gekocht, waaronder een boekje met de titel: licht, gezond & lekker. Als ik daar een lekker receptje in heb gevonden zal ik hem hier posten
pi_37245273
Ik ga vanavond gepofte aardappels uit de oven maken.
Met een lekkere salade. Iemand nog tips om de aardappels het lekkerst te maken?

pi_37245296
Ik heb het kookboek van die zwarte (engelse ) kok.
Lekker en slank of hoe heet dat ding. Ik heb er eerlijk gezegt nog niets uit gemaakt.
Moet ik snel eens een keer doen
pi_37245565
Ja die heb ik ook ymme, van ainsley harriot.
Super kookboek.
Heb er laatst de couscous salade en de citroenkip gemaakt.
Errug lekker
pi_37245607
Ainsley Harriott heeft ook hele lekkere chocoladerepen in de supermarkt liggen. Alleen die zijn wat minder goed voor de lijn ;-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 15:13:01 #74
13151 crew  Rewimo
pi_37245679
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:00 schreef ymme het volgende:

Crème fraiche
pi_37245825
Beetje bieslook. Bieslook is echt de geniaalste uitvinding ooit. Na chocola, fuji appels en meloenen dan.
pi_37245897
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Maeghan het volgende:
Beetje bieslook. Bieslook is echt de geniaalste uitvinding ooit. Na chocola, fuji appels en meloenen dan.
Die zijn zooooo lekker!
pi_37245899
Over de aardappel heen
Of hoe? De aardappel gaat schoongewassen en met een vork beprikt de oven in op 175 graden z'n 45 min.
pi_37245904
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:00 schreef ymme het volgende:

Huttenkase met bieslook!
pi_37245945
Huttenkase Dat vind ik toch wel zo g**r en vies.
pi_37245959
Tzatziki is ook enorm lekker bij aardappels uit de oven
pi_37246062
Dat heb ik dus in huis he Tsatiziki
Maar hoe dan? Er over heen, er in
Voordat ze de oven ingaan, of dr na.
Ik heb dus nog nooit gepofte aardappels gemaakt.
Ik ga mijn kookkunsten eens uitbreiden. Maar ja echt verstand en veel kennis heb ik er nog niet van
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 15:25:56 #82
13151 crew  Rewimo
pi_37246092
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:25 schreef ymme het volgende:
Dat heb ik dus in huis he Tsatiziki
Maar hoe dan? Er over heen, er in
Aardappel insnijden, tzatziki (goed idee!) erin scheppen. Rest er gewoon bij eten of steeds een beetje erin scheppen.
pi_37246366
Thanks
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 15:38:39 #84
13151 crew  Rewimo
pi_37246498
Is 45 minuten trouwens niet erg lang

Oven dus, niet magnetron. Lezen is moeilijk soms

[ Bericht 40% gewijzigd door Rewimo op 24-04-2006 15:49:39 ]
pi_37247758
Ik heb de aardappels gewassen, ingeprikt met een vork. Beetje olijfolie erover. In de zilverfoli.
En toen op de bakplaat in de oven.
Over een half uur gaan ze aan, dan zijn ze klaar als vriend lief thuis komt
pi_37248254
Ymme, je kunt er nog wat rozemarijn bij doen, voor de smaak!
  maandag 24 april 2006 @ 16:36:02 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_37248267
Dat klinkt wel erg lekker.

Wij eten een restje chinees van gisteren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37248463
Rozemarijn heb ik niet in huis.
Heb nooit verse kruiden, dit omdat ik dan alitjd de helft kan weggooien.
Misschien als ik wat gevarieerder kan koken, dat ik het in huis haal..
Standaart kruiden(poeders) als: zout, peper, knoflookpoeder, eikruiden, paprikapoeder, kerriepoeder, kipkruiden, droge basilicum heb ik wel in de kast staan
  maandag 24 april 2006 @ 16:43:10 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_37248494
rozemarijn heb je ook gedroogd

Ik hoop ooit nog eens een flink aantal kruidenplantjes te scoren en in de tuin te kunnen zetten, maar er lopen nogal wat katten in onze tuin en dan zal ik het toch niet snel in mijn eten gooien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37248537
WIj komen meestal bij de EDAH of de Nettorama, maar hier heb ik verder geen gedroogde kruiden kunnen vinden
Of ik heb niet goed gekeken. Vaak weet ik ook niet welke soort kruiden in waar in kan doen Ik ben echt een mietje kwa eten koken. Maar dit gaat veranderen. Ik ga er meer tijd en aandacht aan besteden, misschien word ik nog wel eens een keukenprinsesje.
pi_37248659
Ben er nog niet uit of ik dit nu goed of slecht nieuws vind:
Chocolade maakt niet vrolijker
Lijn-technisch is het goed nieuws, maar snoep-technisch vind ik het toch wel jammer...
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 16:50:27 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_37248730
Je wilt niet weten wat voor kruiden ik allemaal in huis heb

De fijnste kruiden die ik heb zijn de silvopotjes, die vierkante busjes zeg maar. Die staan allemaal in een mandje. Daarnaast heb ik nog een aantal van die dingen waar zo'n molentje in zit (staan vaak bij de V&D La Place), die heb ik van de nootmuskaat, de knoflook, de peper, de zout, de chili, de dit kruiden, de dat kruiden

Oja, en een gigapot Oregano
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37249153
Ik heb laatst bij de Lidl wat kruidenplantjes gehaald: bieslook, peterselie en basilicum. Die staan in een plantenpot in de tuin. Echt superhandig, knip gewoon af wat ik nodig heb en 't staat heel vrolijk. De basilicum ruikt ook nog 'ns heel lekker.
***Levi was here***
pi_37249190
Ik heb ook rozemarijn uit een potje hoor.
pi_37249257
tvp, straks even bijlezen.
pi_37249264
TVP
pi_37249542
Voor mij zal het straks een lekkere kippefilet zijn (met bijhorende kruiden uiteraard ) en dan nog een heeele boel verschillende groeten, geen pasta of rijst erbij vandaag anders kan ik om 21.00 geen desert (kwark) meer
pi_37250034
Ymme, heb je de tzatziki nog gebruikt? Het was namelijk iets wat zomaar bij me opkwam en ik ben benieuwd of het net zo lekker smaakt als dat ik denk dat het smaakt, hahaha. Tell me
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 18:01:36 #99
13151 crew  Rewimo
pi_37250938
Het vispotje is bijna rijp (zoals Christan zegt). Het ruikt zalig, ook al bleken mijn Italiaanse kruiden Provencaals te zijn Maar wel uit een molentje, dat scheelt natuurlijk. O, de keukenwekker gaat. We gaan eten!
pi_37253479
Het recept van vandaag was echt verrukkelijk en ik kwam er achter dat Maggi light kaassaus heeft

Levitation chocolade maakt mij wel vrolijk hoor Al is het alleen al dat ik chocolade mag snoepen van mezelf.

Maeghan zo lenig ben ik niet hoor Niet in de verste verten

Vanmorgen dus niet gezwommen, maar om 12 uur ben ik alsnog gaan zwemmen. Daarna een half uurtje gewandeld en daarna nog 1,5 uur geskate (nou ja, waarvan zeker 20 minuten op een bankje zitten en kletsen)
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:44 schreef N.icka het volgende:
Voel je je ook 18 kilo lichter? Ik bedoel , merk je het echt aan je lijf?
Ik pas nu al twee broeken die ik niet meer aankon En je ziet het best goed (vind ik dan). Ik begin meer kont te krijgen ipv een been dat doorloopt tot aan mijn onderrug en het vet op mijn rug is voor een groot deel weg (de ribbels). Ook is mijn gezicht ietsje slanker geworden.

[ Bericht 18% gewijzigd door Isabeau op 24-04-2006 19:43:24 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37254348
wij hebben trouwens zo'n grillding gekocht van het kruidvat afgelopen week al biefstuk gegrild en vandaag kalkoensausijsjes overheerlijk dus iedereen aan te raden en het is gezond ook nog.
pi_37254414
Ik las kalkoensaus ijsjes

misschien omdat Den naast me B&J zat te eten en ik van mezelf niet mocht
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 april 2006 @ 19:59:36 #103
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37254594
Wij hebben ook B&J ijsbakjes. Ik zal maar niet zeggen hoeveel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_37254598
haha erg is dat he laatst moest ik mijn uniformen op gaan halen en daar dicht bij zit de mc donalds haha en smam zo als we niet aan het lijnen waren hadden we daar langs gegaan ik zei nu maar niet we gaan wel naar bakkerij bart broodje gezond halen.
pi_37254608
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:59 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben ook B&J ijsbakjes. Ik zal maar niet zeggen hoeveel.
Wij 4
pi_37254631
quote:
Even tusendoor: die armen zo ver heeft volgens mij niets met lenigheid te maken, het lijkt meer op hypermobiliteit
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_37254650
Het recept van vrijdag, van het voedingscentrum is ook erg lekker, vind het alleen geen goede combinatietip die ze geven. Vind paprika en worteltjes echt niet lekker samen. Dat doen we de volgende keer anders, het visrecept is iig erg voro herhaling vatbaar.
pi_37254681
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:00 schreef Anansi het volgende:
Het recept van vrijdag, van het voedingscentrum is ook erg lekker, vind het alleen geen goede combinatietip die ze geven. Vind paprika en worteltjes echt niet lekker samen. Dat doen we de volgende keer anders, het visrecept is iig erg voro herhaling vatbaar.
Die heb ik voor vrijdag op het menu staan. Nog tips hoe je het de volgende keer zou doen?
En waar vind ik een braadzak
  maandag 24 april 2006 @ 20:08:54 #109
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37254984
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij 4
Wij ook. Alle kleurtjes, maar zelf heb ik er maar 2 gekocht, dat scheelt weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_37255018
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:08 schreef YPPY het volgende:
Wij ook. Alle kleurtjes, maar zelf heb ik er maar 2 gekocht, dat scheelt weer.
Wij hebben ook alle kleurtjes Ik had er eerst twee en was er zo kindsblij mee dat Den er nog twee heeft gehaald (hij had denk ik gewoon zin in ijs).
pi_37255019
je moet zowieso een gaatje in de braadzak maken dus daar zag ik het nut niet van in... ik heb een ovenschaal met deksel gebruikt en dat ging prima...
Voor erbij uhm.... gegrilde courgette ofzo? En dan met pasta of rijst ipv aardappelpuree.

Ja nu ik overna denk, lijkt hetme erg lekker met gegrilde courgette en pasta met knoflook.

[ Bericht 8% gewijzigd door Anansi op 24-04-2006 20:11:29 (verder nagedacht) ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:10:23 #112
13151 crew  Rewimo
pi_37255044
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:01 schreef Isabeau het volgende:
En waar vind ik een braadzak
Winkel?

De meeste supermarkten hebben ze wel.
pi_37255070
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Winkel?

De meeste supermarkten hebben ze wel.
Ja, daar had ik dus al gekeken Onze winkel had geen braadzakken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:12:58 #114
13151 crew  Rewimo
pi_37255157
Vispotje met courgette was trouwens Ik kreeg zelfs geen commentaar van mijn kleuter Alleen dat het te veel was (maar dat is gebruikelijk). Ik heb zelf een schepje extra genomen
pi_37255223
Ik knutsel ook regelmatig aan de recepten, Rewimo
pi_37255875
Zo wat gaat het snel zeg die Topics

Vanavond lekker hardgeloPen.... heerlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:30:41 #117
13151 crew  Rewimo
pi_37255898
Ik hou niet van paprika (als ik het eet, blijf ik het de hele avond proeven ook nog). Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Als het echt niet anders kan eet ik het wel hoor. Maar aangezien ik zelf kook is het vrij makkelijk te omzeilen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:31:42 #118
13151 crew  Rewimo
pi_37255943
O, voor de aagjes... nah, die zitten hier niet natuurlijk

Hier gaan we vanaf maandag heen

En tot die tijd kun je ons hier aantreffen (middelste raam boven )
pi_37256177
Ziet er goed uit!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:45:38 #120
13151 crew  Rewimo
pi_37256582
Het hotel waar we het eerste heen gaan kennen we al. Da's van de over de bordrand hangende schnitzels En knapperige broodjes bij het ontbijt

Hotel twee gaan we testen voor het 50-jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders. Die doen meer aan 4- en 6-gangendiners
pi_37256836
Nou dan heb je daarna in ieder geval je stofwisseling weer opgang
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:52:49 #122
13151 crew  Rewimo
pi_37256915
Ik ga aan de seniorenporties
  maandag 24 april 2006 @ 22:08:16 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_37260532
Jojo, inlog komt morgen, Bert ligt met zware kopfschmerzen op zijn bed (en dat is erg bijzonder, want hij ging dus om 8 uur al op bed liggen met een koud washandje op zijn hoofd).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37261147
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:00 schreef imago het volgende:

[..]

Even tusendoor: die armen zo ver heeft volgens mij niets met lenigheid te maken, het lijkt meer op hypermobiliteit
Is het ook
pi_37261471
Vanavond begonnen met lopen en het schema dat we gaan volgen al meegekregen. Het lijkt momenteel zo veraf... maar ik weet dat het wel zal lukken. Vandaag viel erg mee: L W L W LL WW LL WW LLL WWW (1-1-1-1-2-2-2-2-3-3 dus qua minuten). Ik dacht dat we aan de tweede LL (lopen) bezig waren (en dus nog 8 minuten te gaan hadden) maar we bleken al aan de laatste LLL bezig te zijn... als jullie het nog volgen.
woensdag weer
pi_37261693
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:27 schreef Iksje het volgende:
Vanavond begonnen met lopen en het schema dat we gaan volgen al meegekregen. Het lijkt momenteel zo veraf... maar ik weet dat het wel zal lukken. Vandaag viel erg mee: L W L W LL WW LL WW LLL WWW (1-1-1-1-2-2-2-2-3-3 dus qua minuten). Ik dacht dat we aan de tweede LL (lopen) bezig waren (en dus nog 8 minuten te gaan hadden) maar we bleken al aan de laatste LLL bezig te zijn... als jullie het nog volgen.
woensdag weer
is de L Hardlopen/Joggen en de W wandelen?

Ik loop met mijn moeder mee woensdag en vrijdag gaan we het doen en vandaag hebben we even gekeken hoelang me moeder het volhoud.

1 minuten hardlopen, 2 minuten rust... en zo een uur lang. Best knap toch Het is een begin... me moeder was wel kapot Ik wat minder, omdat ik gewend ben om wat langer hard te lopen (6 minuten en 2 minuten rust)
  Licht Ontvlambaar maandag 24 april 2006 @ 22:32:06 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37261731
Tjees jullie kletsen veel te hard

Ik heb gisteren een kruidentuintje aangelegd met bieslook, basilicum, rode basilicum, rozemarijn, oregano, maggiplant, salie, munt, kamille en citroenmelisse... Hopen dat het niet doodgaat allemaal
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 22:43:47 #128
13151 crew  Rewimo
pi_37262296
Water geven is het toverwoord
  maandag 24 april 2006 @ 23:02:12 #129
4177 Jojogirl
pi_37263223
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:08 schreef Troel het volgende:
Jojo, inlog komt morgen, Bert ligt met zware kopfschmerzen op zijn bed (en dat is erg bijzonder, want hij ging dus om 8 uur al op bed liggen met een koud washandje op zijn hoofd).
Prima hoor, voorlopig zal m'n regeltje toch nog niet veranderen

Beterschap voor Bert
pi_37263497
tvp'tje...

Ik heb even geenz in om verder te posten, iedereen is toch 1000000000000000 keer beter bezig als ik, en ik ga stoppen met mijn medicijnen(anti depressiva) heb ik besloten, dus de komende tijd ga ik niet op mijn gewicht letten, maar gewoon het eerst maar eens zien te redden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37264258
Het valt wel mee hoor, met hoe jij bezig bent. Je bent toch wezen fietsen en zo? Dat is in ieder geval al goed. Ik ben ook al een tijdje niet afgevallen en om nou te zeggen dat mijn tempo van 12 kilo in ondertussen bijna twee jaar denderend is, ook niet echt. Dus ga je nu niet slecht zitten voelen omdat sommige mensen het beter doen.

Voor wat betreft je antidepressiva, veel succes ermee. Ik had er zelf maar een dagje last van toen ik moest stoppen, ik hoop dat jij net zo goed weg zult komen en dat je niet terugvalt of zo.
pi_37269638
Succes, teigan! En niet stoppen met hier meekletsen hoor Soms sta ik ook lang stil (of kom gigantisch aan) en dan lijkt het ook net of iedereen véél fanatieker is dan ik. En als je je ronduit kut voelt dan kom je dat gewoon hier even spuien

En Sjeen, wat leuk Heb je plantjes gehaald? Ik heb ooit zaadjes gehaald, maar dat was geen succes (komt bij dat ik toen nog niet van Rewimo had gehoord dat ze water moesten hebben).
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:24:32 #133
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37269660
Je kunt hier altijd rond blijven hangen teigan, er zijn er meer die dat doen.

Ik wil ook plantjes, maar de meesten gaan dood hier in de zon. M'n schoonmoeder moet maar weer helpen uitzoeken.

Gaat er nog iemand b&j ijs eten vandaag? Ik lust geen gewone chocolade meer (makkelijk!), maar dat ijs blijft zoooooo lekker.
*OUD heilige*
pi_37269685
ik heb gisteren een schaaltje gehad en vandaag dus maar niet
Kan niet elke dag feest zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 08:27:10 #135
13151 crew  Rewimo
pi_37269695
teigan, succes met stoppen, lijkt me een hele kluif inderdaad. Je kunt niet alles tegelijk aanpakken hè Kom je af en toe nog even je neus laten zien hier?

Isa, had het even gevraagd aan me dan, van dat water
pi_37269729
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:27 schreef Rewimo het volgende:
Isa, had het even gevraagd aan me dan, van dat water
Wist ik veel dat jij verstand had van kruidenplantjes
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 08:30:06 #137
43556 miss_dynastie
pi_37269736
Teigan, stoppen met je medicijnen is toch ook hardstikke goed bezig zijn, dus lekker posten hoor en daarmee wil ik niet zeggen dat ze wél slikken fout bezig zijn is, voor de mensen die dat menen of zo, maar zonder is soms fijner
pi_37269993
Iets totaal anders:
buikje
Best grappige quotes...
"Simpelweg komt het er op neer dat het buikvet als gevolg van een betere doorbloeding wegstroomt."
"Denk je buik niet dik. Bij negatieve gedachtes en stress komen er stresshormonen vrij en die
zorgen voor vet in de buik"

goeiemorgen verder en een fijne dag voor iedereen!
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:58:15 #139
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37270048
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef teigan het volgende:
tvp'tje...

Ik heb even geenz in om verder te posten, iedereen is toch 1000000000000000 keer beter bezig als ik, en ik ga stoppen met mijn medicijnen(anti depressiva) heb ik besloten, dus de komende tijd ga ik niet op mijn gewicht letten, maar gewoon het eerst maar eens zien te redden...
Hier gaat het lijnen ook niet zo best, je bent dus niet de enige. Gewoon goed voor jezelf zorgen, dat is het belangrijkste. Lijnen komt wel weer een keer.
Succes met het stoppen met je medicijnen. Je kunt het!
***Levi was here***
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:59:23 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_37270065
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef teigan het volgende:
tvp'tje...

Beter bezig? Je bent weer lekker aan het skaten, je verslag is af, je gaat stoppen met je medicijnen. Datis toch hartstikke goed!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37270274
Gutemorgen! Wat een mooi weer vandaag. Ik had het gisteren helemaal gemist, omdat ik geen daglicht heb op mijn werkplek. Maar vanochtend lekker op de fiets naar de werkplek, dat is toch weer een beetje zon die je dan meepakt.

Hier in Amsterdam hebben de kinders trouwens al plaatsen ingepikt voor de rommelmarkt van koninginnedag. Een plekje op de linneausstraat is niet meer te vinden (en nu hopen dat de straatschoonmakers niet met de machine over het stoepkrijt gaan)

Succes met stoppen met de medicijnen Teigan, je kan het!
pi_37270347
Teigan, ik vind het superknap van je dat je gaat stoppen met je medicijnen! Daar is echt enorm veel moed voor nodig en ik weet zeker dat het je gaat lukken!!!!

Voor de rest: Goedemorgen allemaal!!!
pi_37270382
Ok, hoe lenig is Freecell?
Zo lenig dus:

en ja, mijn been is recht wijde broek

Met spierpijn kan ik zo ver met mijn armen

Ja, ik weet het, ik heb haar Maar ik lig echt met mijn hoofd op de grond

En hier helemaal plat op mijn knie, ziet er nog wat bultig uit, maar ik ben niet platter

Ok, en nu iets mafs
Ik sta op de volgende foto's dus op mijn handen en alleen op mijn handen, probeer maar uit te zoeken hoe ik sta
Op de foto snap ik hetzelf ook niet meer
Voor de duidelijkheid: ik ben niet bezig met een koprol, ik kan gewoon een tijd zo staan

pi_37270540
Hihi grappige foto's om te zien

Gisteren dus gepofte aardappels met szasiki (ik kan dit dus niet goed in de letters krijgen).
Heerlijk. En gezond. Vriendje lief vond het ook heel lekker.
Salade d'r bij en een stukje vlees
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:23:00 #145
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37270545
Hey, dat met mijn armen zo ver draaien kan ik ook, en dat doe ik altijd om Rick te pesten want die wordt er helemaal naar van als ie dat ziet

Maar ik ben idd ook tegen het hypermobiele aan
pi_37270708
Ik denk dat er bij mij makkelijk 10kg buikvet zit, dat moet dus ook weg

Alleen aan mijn buik zie ik geen resultaat, enkel aan mijn benen, maar dat komt denk ik omdat ik zoveel fiets daar is het verschil echt wel te merken. Helaas nog steeds geen kleiner maatje van broek of kleding dat zal iets voor de volgende 2 á 3 weken zijn, en mijn volgende doel om naar toe te werken
pi_37270844
Hypermobiel en overgewicht is een combinatie die er raar uitziet: een bolletje die in een ingewikkelde houding draait
edit: zei hier iemand hypermobiel?

[ Bericht 44% gewijzigd door freecell op 25-04-2006 09:44:21 ]
pi_37271146
Oeh Freecell, dat is ENG
pi_37271218
Freecell!! Dat zit er raar uit

Ben je trouwens morgen bij Tara?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 april 2006 @ 09:59:28 #150
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_37271395
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Freecell!! Dat zit er raar uit

Ben je trouwens morgen bij Tara?
Vast wel, maar let op:
Ik heb les van 14:00 tot 16:00 en we hebben een etentje vanaf 18:00 (mijn vader en Ina zijn 10 jaar getrouwd)
Marchien is meestal vanaf 15:15 bij mij (maar ik morgen dus niet)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_37271443
Ik wel
Maar ik ben niet raar
En het ziet er ook niet raar uit
En het is gezellig als je langskomt
pi_37271776
Jij bent morgen niet bij jezelf

Ik moet om 16:00 of zo met mijn konijn naar de dierenarts, trein om 17:15, 18:00 kan ik bij jou zijn, maar ik moet om 19:00 in het sate huis zijn (blech).
pi_37271816
Correctie, ik moet om 14:45 met konijn bij dierenarts zijn
Trein van 16:15, 17:00 daar Hebben we gezellig nog even twee uurtjes voor ik naar dat verrekte restaurant moet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 10:15:05 #154
13151 crew  Rewimo
pi_37271845
Ieuw, enge hypermobielen hier

Zo lenig als op die foto's ben ik niet, nooit geweest en zal ik nooit worden ook
pi_37271858
Hmmm, wij moeten dus om 18.00 ergens zijn, maar je kan nog best een kpje thee komen halen vind ik
En ik heb nieuwe broeken
pi_37271901
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Ieuw, enge hypermobielen hier

Zo lenig als op die foto's ben ik niet, nooit geweest en zal ik nooit worden ook
Voor die actie op je handen staan, hoef je niet lenig te zijn
Je hoeft alleen maar met je knieën op je ellebogen te staan en dan evenwicht houden
pi_37271905
Hmm, wat moet ik dan tussen 18:00 en 19:00 doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 10:17:50 #158
13151 crew  Rewimo
pi_37271917
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef freecell het volgende:
Voor die actie op je handen staan, hoef je niet lenig te zijn
Je hoeft alleen maar met je knieën op je ellebogen te staan en dan evenwicht houden
Alleen maar.

Okee.
pi_37271924
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef Rewimo het volgende:

Alleen maar.

Okee.
Exact mijn gedachten
pi_37272051
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, wat moet ik dan tussen 18:00 en 19:00 doen
Hardlopen
pi_37272114
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Alleen maar.

Okee.
Het is écht best te doen Ik zou het maar eens proberen (pas op, als je te ver naar voren gaat, is het bijzonder pijnlijk voor je neus, vraag maar aan mijn moeder)
Maar zelfs mijn moeder kan het dus, en die is 63
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 11:22:32 #162
13151 crew  Rewimo
pi_37273738
Als je het niet erg vindt, waag ik me er niet aan. Lijkt me niet zo denderend voor die chronische peesschedeontsteking in mijn pols
pi_37273770
ja hoor, lul maar weer 4 pagina's vol voor dat ik eens kan reageren.

Nou bij deze dan
pi_37273807
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Als je het niet erg vindt, waag ik me er niet aan. Lijkt me niet zo denderend voor die chronische peesschedeontsteking in mijn pols
Puntje
Echt ik verveel me mateloos.
Dus als ik vervelend doe vandaag, dan weet je de reden
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 april 2006 @ 11:25:43 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37273829
Note to self:
Plantjes goed water geven...

Ik zal eens kijken of ik een fotootje kan plaatsen van mijn nieuwe kruidentuintje. Ik kwam overigens vannacht (jaahaa, 's nachts moet je slapen... maar de brandweer kwam langs om vier uur en dan ben ik nieuwsgierig en dus wakker...) tot de conclusie dat ik nog zeker drie kruiden vergeten ben/wil hebben. Namelijk peterselie, kervel en koriander... Misschien dat ik die wel eerst zelf moet zaaien...

Wat betreft goed bezig zijn Ik heb de afgelopen weken echt lopen snaaien... en weeg nu dus weer bijna 80 kilo. Dat wil ik niet!!! Dus sinds gisteren weer heel netjes in het schema van drie keer eten en drie keer iets tussendoor waarvan minimaal een keer fruit. Verder veel thee en water...

Ik ben overigens niet hypermobiel... gewoon een beetje lenig dan weer wel

Geniet van het mooie weer! Word ik erg vrolijk van
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:31:49 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_37274021
Hmm, ik was dus gestopt met de tabletten tegen het maagzuur. Een weekje geleden. Ik ga er maar weer mee beginnen, want mijn maag wil niet echt tegen gewoon water kunnen
En als je dan ineens weer maagzuur hebt is het niet prettig om over te geven.

Wat doen de dames hier met hun te grote kleren eigenlijk? Ik merk dat mijn broeken die ik pas gehaald heb alweer te groot beginnen te worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:32:31 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37274044
ow ik doe ook ff mee.... dat met die armen achter mijn rug kan ik ook heeeeeeel goed. Kan mijn armen zelfs te ver wegdraaien. maar dit dus ook:

en dit is ook wel apart, schouderbladen van mijn lichaam "afdrukken"

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:34:21 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_37274100
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ik doe ook ff mee.... dat met die armen achter mijn rug kan ik ook heeeeeeel goed. Kan mijn armen zelfs te ver wegdraaien. maar dit dus ook:

Dit kan ik ook, volgens mij is dat nog redelijk normaal hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37274218
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Dit kan ik ook, volgens mij is dat nog redelijk normaal hoor
nee dus
Dacht ik ook altijd :, maar valt dus tegen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:41:36 #170
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37274297
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:31 schreef Troel het volgende:

Wat doen de dames hier met hun te grote kleren eigenlijk? Ik merk dat mijn broeken die ik pas gehaald heb alweer te groot beginnen te worden
Bewaren. Ik heb ze meestal een paar jaar later weer nodig.
Ik jojo-en? Hoe kom je erbij.

In jouw geval zou ik één of twee dingen bewaren als historisch document en de rest naar een 2de hands zaakje brengen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 11:42:43 #171
43556 miss_dynastie
pi_37274327
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Bewaren. Ik heb ze meestal een paar jaar later weer nodig.
Ik jojo-en? Hoe kom je erbij.

* miss_dynastie probeert niet te denken aan de voorraad kleren in maat 36/38 die hier nog ligt. Als ik nog ff wacht is het weer in de mode
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:46:59 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_37274453
Nou, ik had dus nog kleding bewaard, dat is dus ook allemaal te groot. Zomerkleren van zolder gehaald, kan allemaal weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:03:00 #173
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37274945
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Troel het volgende:
Nou, ik had dus nog kleding bewaard, dat is dus ook allemaal te groot. Zomerkleren van zolder gehaald, kan allemaal weg
Wat lijkt me dat heerlijk! Je gaat zo ontzettend goed... nog even en je bent de slankste hier!
***Levi was here***
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:05:34 #174
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37275032
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

* miss_dynastie probeert niet te denken aan de voorraad kleren in maat 36/38 die hier nog ligt. Als ik nog ff wacht is het weer in de mode
Maat 36/38 heb ik nooit gehad, ik had in de eerste klas van de middelbare school al een badpak maat 42. Maat 42 is ook de kleinste maat die ik heb hangen in mijn kast, heb ik een paar maandjes in gepast, een jaar of 6 terug. Kan niet wachten tot ik dat weer aan kan. En dan vind ik het verder eigenlijk ook wel goed, het hoeft niet allemaal perfect te zijn.
***Levi was here***
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:08:25 #175
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37275121
Ik doe alle te grote dingen weg, alleen maar extra stimulans om nooit meer aan te komen
De iets te grote dingen (bv shirtjes in maat xl ipv L) draag ik gewoon nog, en iets te grote broeken worden aangesnoerd met een riem. Anders ging al dat afvalllen nogal in de papieren lopen qua kleding
pi_37275211
Ik heb gisteren twee nieuwe broeken gekocht en daar zat gratis een leuke riem bij
Verder bewaar ik de te grote dingen, heb vaak riemen om
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:12:14 #177
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37275245
Da's handig voor als ze te groot worden
pi_37275303
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:12 schreef pluisje het volgende:
Da's handig voor als ze te groot worden
Ja
Ik was al verbaasd: ik had bij lange na niet de grootste.
Waren daar amerikaanse maten, die ken ik niet, dus ik had voor de zekerheid de grootste maar gepakt (38)
Uiteindelijk heb ik nu een 34 aan en ook nog een 32 gekocht
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:15:24 #179
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37275333
Ik heb trouwens wel het idee dat ik zeg maar mijn 'balans gewicht' behaald heb. Zo tussen de 76 en 77 kilo ga ik heen en weer, wat resulteert in maat 40-42. En eik bevalt me dat best. Tuurlijk, nog een paar kilo extra zou leuk zijn, maar als ik dan de rest van mijn leven ontzettend streng moet blijven omdat ik anders weer aankom: nee bedankt. Mijn doel is dus om nog even een week of 2/3 streng te zijn (ja, pasen, jarig geweest, je kent het wel ) en dan gewoon te zorgen dat ik een beetje stabiel blijf. Mocht dat lukken dan kan ik altijd daarna weer eens wat strenger worden en kijken of er dan weer wat vanaf gaat
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:20:58 #180
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37275521
Ik ga nu een halve bak b&j ijs opeten. Houd me niet tegen.

Even een situatieschets: we zijn aan het schilderen thuis, blauw, echt fel blauw. Ik wil een pot verf die nog op het balkon stond in de berging zetten. We wonen in een portiekflat. Heeft een of andere *^%^&*( het deksel niet goed dichtgedaan.
De bovenburen gooien de deur hard dicht, daar schrik ik van en laat ik de verf vallen. Bijna 0,75 liter felblauwe verf door het hele portiek.

Alles was echt blauw, onze deur, die van de buren, de vloer, de onderkant van de deur, de trap naar boven en de trap naar beneden, de (bak)stenen muur. Binnen in huis is de witte vloer blauw. Een kat liep erdoor er daarna door het hele huis.

De helft is nu schoon en nu ga ik ijs eten. Je kan er beter om lachen dan om huilen.
*OUD heilige*
pi_37275680
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:20 schreef YPPY het volgende:
Ik ga nu een halve bak b&j ijs opeten. Houd me niet tegen.

Even een situatieschets: we zijn aan het schilderen thuis, blauw, echt fel blauw. Ik wil een pot verf die nog op het balkon stond in de berging zetten. We wonen in een portiekflat. Heeft een of andere *^%^&*( het deksel niet goed dichtgedaan.
De bovenburen gooien de deur hard dicht, daar schrik ik van en laat ik de verf vallen. Bijna 0,75 liter felblauwe verf door het hele portiek.

Alles was echt blauw, onze deur, die van de buren, de vloer, de onderkant van de deur, de trap naar boven en de trap naar beneden, de (bak)stenen muur. Binnen in huis is de witte vloer blauw. Een kat liep erdoor er daarna door het hele huis.

De helft is nu schoon en nu ga ik ijs eten. Je kan er beter om lachen dan om huilen.
*haalt diep adem* *bedwingt proestlach*
Och arme! En nu? Terpentine en poetsen? Waar ergens woon je? Als het in het noorden is, kom ik helpen poetsen
Geloof me, ik vind het echt beroerd voor je, maar ik zie het zo verschrikkelijk voor me
Maar B&J is lekker en het is er ook het weer voor geniet er maar van
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:33:54 #182
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37275914
YPPY
Als je het ooit hebt verdiend om B&J ijs te eten, dan is het nu wel
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:37:01 #183
4177 Jojogirl
pi_37275996
Opeten YPPY, nu! Zoiets vraagt om drastische maatregelen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:50:28 #184
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37276380
Het was echt weer een actie voor mij. Ik wil het restje verf wat nog in het blik zat in de vuilniszak gooien (daar zaten de 2 matjes van de voordeur, 3 rollen keukenpapier en 9 huishouddoekjes al in, struikel ik over mijn (blauwe) schoenen. Weer verf over de vloer. Maar goed, de vloer is bijna schoon, het portiek ook en het aanrecht heeft alleen nog een blauwe gloed. De kat doe ik straks wel. Het ijs smaakt wel beter dan ooit.
*OUD heilige*
pi_37276529
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:50 schreef YPPY het volgende:
De kat doe ik straks wel.
Behoort een foto tot de mogelijkheden?
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:56:06 #186
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37276543
Ik ben bang van niet, ze heeft alleen blauwe pootjes en die wil ze niet omhoog houden als ik dat vraag.
*OUD heilige*
pi_37276701
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:56 schreef YPPY het volgende:
Ik ben bang van niet, ze heeft alleen blauwe pootjes en die wil ze niet omhoog houden als ik dat vraag.
jammer
Geloof me, morgen lach je hier zelf net zo hard om, vooral als je het aan een ander vertelt
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 13:01:57 #188
43556 miss_dynastie
pi_37276725
uhm, YPPY... is dit toeval offeh...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 13:02:54 #189
13151 crew  Rewimo
pi_37276749
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Troel het volgende:
Ik heb ze ook allemaal bij elkaar gezocht. Veel kan echt weg wegens eigenlijk allang niet meer toonbaar Maar ik heb nog een stel goeie broeken, plus een stevige vriendin die handig is met de naaimachine, dus daar gaat alles wat goed is heen. Ík bewaar 1 shirt denk ik. Om over een jaar of zo eens zo'n verbazingwekkende foto in te maken
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:04:33 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_37276804
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb ze ook allemaal bij elkaar gezocht. Veel kan echt weg wegens eigenlijk allang niet meer toonbaar Maar ik heb nog een stel goeie broeken, plus een stevige vriendin die handig is met de naaimachine, dus daar gaat alles wat goed is heen. Ík bewaar 1 shirt denk ik. Om over een jaar of zo eens zo'n verbazingwekkende foto in te maken
Nouja, ik zat al te denken, misschien kan jij het aan, maar jij zit met dezelfde problemen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 13:04:38 #191
13151 crew  Rewimo
pi_37276807
YPPY, da's echt zo'n verhaal voor later
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 13:05:27 #192
13151 crew  Rewimo
pi_37276822
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik zat al te denken, misschien kan jij het aan, maar jij zit met dezelfde problemen
Aardig van je We kunnen ruilen

En nu rennen naar de fysio. Nou ja met de auto hoor
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:05:48 #193
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37276834
O, maar ik moet er nu al om lachen freecell, het is echt weer zo'n stomme actie voor mij. Vooral omdat vriendje vandaag jarig is en vanavond dus het hele huis vol zit.

Natuurlijk is dat toeval miss_d! We maken gewoon allebei tegelijk hetzelfde mee. Ik verwachtte al dat jij de eerste was die het op zou vallen.
*OUD heilige*
pi_37276914
Huh:?
Tosca, gebruikt gewoon jouw post in een ander topic. Dus daar is niets van waar.
Zielig hoor
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:12:19 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_37276993
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:08 schreef ymme het volgende:
Tosca, gebruikt gewoon jouw post in een ander topic. Dus daar is niets van waar.
Zielig hoor
UHm, bijna good ymme bijna goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:13:31 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_37277027
Uhm, ymme, misschien is het handig om even je post in het speeltuinbankje te wijzigen...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37277065

Ik snap d'r werkelijk niets meer van.
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 13:15:28 #198
43556 miss_dynastie
pi_37277087
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:08 schreef ymme het volgende:
Zielig hoor
Uhm, ymme, ik bedoelde het iets anders, en YPPY ook.

Hardstikke leuk YPPY
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:15:36 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37277093
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:14 schreef ymme het volgende:

Ik snap d'r werkelijk niets meer van.
Lekker zo laten dan!
Of Yppy even mailen of zo.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:16:08 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_37277107
Nou, misschien dat Yppy het je wel wilt uitleggen. Ik zie dat de reactie inmiddels al verwijderd is.
Soms moet je iets verder doordenken en kijken dan je neus lang is, het is niet zo dat er overal iedereen bedrogen wordt enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37277150
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lekker zo laten dan!
Of Yppy even mailen of zo.
Jeetje zeg, wat een nare reacties meteen op mij.
Laat maar ik wil het niet eens meer snappen.
Als dat ookal niet meer mag.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:18:08 #202
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37277168
Ik ga niks uitleggen hier met nadenken snapt iedereen het wel, maar het ijs was heeeeerlijk.
*OUD heilige*
pi_37277184
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:16 schreef Troel het volgende:
Nou, misschien dat Yppy het je wel wilt uitleggen. Ik zie dat de reactie inmiddels al verwijderd is.
Soms moet je iets verder doordenken en kijken dan je neus lang is, het is niet zo dat er overal iedereen bedrogen wordt enzo
Ok dat snap ik.
Maar ik dacht dus dat, dat hier dus wel het geval was.
Ik kom toch nooit in OUD Dus ik heb ook geen idee wie die andere user is.
Maar goed, ik had me er misschien ook gewoon beter niet mee kunnen bemoeien.
Dat is dan typisch ik weer, overal met de grote mond tussen zitten
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:18:50 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_37277190
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:17 schreef ymme het volgende:

[..]

Nou, het probleem is dat jij een conclusie trekt die niet klopt, dat meteen in beide topics plaatst, wat wellicht juist niet de bedoeling is?
Soms kan het wel handig zijn om niet meteen ergens bovenop te springen (en ja, dat doen we nu allemaal)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:19:10 #205
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37277199
Wat een ellende YPPY, is echt zo iets voor een nachtmerrie. Kan me voorstellen dat je hard aan ijs toe was!
Zou ook een actie voor mij zijn, trouwens... ben ook van de kluns-acties.
***Levi was here***
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:20:25 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_37277235
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:18 schreef ymme het volgende:

[..]

Ok dat snap ik.
Maar ik dacht dus dat, dat hier dus wel het geval was.
Kijk het in het vervolg gewoon nog even aan, en niet meteen erop reageren, vaak zul je zien dat er dan al wel een reactie komt die verhelderend werkt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:20:59 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37277254
quote:
Ik bedoelde het ook niet zo rot. Ik probeerde alleen iemand te beschermen, maar dat was niet nodig bleek achteraf.

Sorry.
pi_37277265
quote:

[..]

Het is niet zo moeilijk hoor
héél soms hebben mensen klonen
* freecell mompelt iets over een waard en zijn gasten
pi_37277285
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet zo rot. Ik probeerde alleen iemand te beschermen, maar dat was niet nodig bleek achteraf.

Sorry.
Het is al goed.
Ik loop eenmaal niet in OUD mee. Vandaar dat ik er misschien geen hol van snap.
Maar dat hoeft ook niet
pi_37277298
Ja maar klonen mag niet
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:22:39 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_37277307
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:22 schreef ymme het volgende:
Ja maar klonen mag niet
Ow? Dat staat nergens hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:23:39 #212
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37277336
Klonen mag wel: ik heb er zelfs 1 samen met Fannetje nog. En ook met Liejannuh. Gezellig hoor.
*OUD heilige*
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:24:07 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37277344
Wat Troel zegt. Klonen is helemaal niet verboden. Klieren met klonen daarentegen wel.
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 13:24:09 #214
43556 miss_dynastie
pi_37277345
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:22 schreef ymme het volgende:
Ja maar klonen mag niet
Jawel hoor.

Ennuh, sorry YPPY voor deze hele discussie, ik probeerde subtiel te zijn, maaruh
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:25:23 #215
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37277380
Er gaan nog wel heftigere posts komen miss_d, vandaar dat ik het lang geheim heb gehouden. Dat is weer stressvol en daar ga ik weer te veel van eten. Om het ontopic te houden.
*OUD heilige*
pi_37277394
klonen mag wel
edit: wij hadden natuurlijk al wat voorkennis, dat helpt ook
Ik zou me maar niets aantrekken van reakties. Daarbij eet je nu ook al ijs
pi_37277424
Ik kom inderdaad niet erg snugger over
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:27:05 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_37277426
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:25 schreef YPPY het volgende:
Er gaan nog wel heftigere posts komen miss_d, vandaar dat ik het lang geheim heb gehouden. Dat is weer stressvol en daar ga ik weer te veel van eten. Om het ontopic te houden.
Nou, ik had het je al eerder gezegd en ik zeg het je weer, het is gewoon hartstikke gaaf en ze moeten gewoon niet zeiken. zo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:30:37 #219
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37277525
YPPY, ik vind het gewoon hartstikke leuk

En ja, dat is hartstikke offtopic, maar dat mag soms ook best
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:31:59 #220
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37277570
Maar ja Troel, niet iedereen is zo aardig en ik had er geen zin in om bijna depressief te worden door reacties van mensen die er niks mee te maken hebben. Maar het zonnetje schijnt en ik moest het verhaal gewoon twee keer kwijt.
*OUD heilige*
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:35:28 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37277677
ff ontopic:

Ik kreeg net mijn bestelling van esprit en ik pas in een nieuwe broek maat 42
(alleen vind ik het in het echt toch niet zo'n mooie broek, dus hij gaat retour...)

maar wel een lekker gevoel....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:36:22 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_37277709
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef YPPY het volgende:
Maar ja Troel, niet iedereen is zo aardig en ik had er geen zin in om bijna depressief te worden door reacties van mensen die er niks mee te maken hebben. Maar het zonnetje schijnt en ik moest het verhaal gewoon twee keer kwijt.
Klopt, snap ik ook heel goed. Maar ik weet 100% zeker dat jullie super
SPOILER
zullen worden!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37277921
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Klopt, snap ik ook heel goed. Maar ik weet 100% zeker dat jullie super
SPOILER
zullen worden!
leuke spoiler
Maar ik ben het er mee eens en men moet niet zeiken
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:47:21 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37278088
* Brighteyes is nu heel nieuwsgierig over wie er nou zou gaan zeiken en waarom.
Maar goed, ik gok dat dat allemaal geschiedenis is en sowieso beter kan rusten.
Maar er zijn wel 'vreemdere' stellen zwanger geraakt volgens mij. En nee, daarmee impliceer ik niet dat jullie vreemd zijn, ik ken je niet eens.
Zo, en nu ben ik ook weer off-topic geweest.
pi_37278118
YPPY sorry, maar ik zag het ook al helemaal voor me! Echt ook een typische actie voor mij. Gelukki gis het meeste alweer schoon en heb je kunnen genieten van je ijs (welke smaak?)

Ik heb net 2 uur in de zon gewandeld en ik kwam vanmorgen voor de spiegel tot de conclusie dat ik gisteren iets in mijn gezicht ben verbrand door het skaten
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:10:44 #226
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37278793
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef YPPY het volgende:
't Is mooi weer, de wereld is mooi en zelfs Fok! heeft haar charme...
Dikke knuffel voor Yppy!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 14:15:22 #227
13151 crew  Rewimo
pi_37278948
Zeg moeten die dingen nou altijd als ik even weg ben?
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:19:19 #228
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37279091
Jij wist het toch al.

Wat heerlijk Isa! Ik wilde de hele middag in de zon gaan zitten, maar met alle toestanden en de verf is dat niet gelukt. Ik ga zo de stoelkussens uit de berging halen, een stoel poetsen en toch nog even genieten met een gezond glas koud water, te compensatie.
*OUD heilige*
pi_37279109
Kom je nou morgen theedrinken Isabeau? Ik heb het idee van wel, maar weet het niet zeker
edit: morgen is het woensdag freecell geen donderdag!
Ik ben gewoon om 15.30 terug
pi_37281531
Yahoooo, moet even juichen hoor
Ik heb voor mijn tentamen een 5,8 gehaald!!!

Had echt verwacht het net niet gehaald te hebben,
dus zit al vanaf 22 maart (tsja ze zijn bij ons niet zo snel)
in spanning te wachten op het cijfer.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 15:39:44 #231
13151 crew  Rewimo
pi_37281613
Een 5,8 is genoeg begrijp ik? Gefeliciteerd dan
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:42:45 #232
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37281714
3 tiende speling zelfs
pi_37281813
Hahah ja een 5,8 is genoeg.
je moet een 5,5 halen..

Maar door niet helemaal ideale lichamelijke en omgevings omstandigheden heb ik het afgelopen jaar een record "cijfers-tussen-de-5,0-en-5,4-op-rij-halen" gevestigd... en dat werkt niet bepaald motiverend, iedere keer net net..
Maar nu al 2 tentamens op rij gehaald!!! Vorige een 6,6 en deze een 5,8
Nu nog duimen voor een voldoende uitslag van mijn tentamen van vorige week woensdag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 15:55:56 #234
13151 crew  Rewimo
pi_37282106
Dat gaat lekker dan *nog gewend is aan een echte 6 als voldoende*
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 april 2006 @ 16:06:17 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37282401
Anansi, proficiat

En Yppy, raar maar waar had ik ergens in mijn hoofd de link al een gelegd... min of meer per ongeluk, want ik ken je verder helemaal niet Maar in elk geval van harte gefeliciteerd Gewoon je niet teveel van anderen aantrekken en lekker genieten van het leven

Het leven is een feestje en jij bent ook uitgenodigd!
pi_37284731
vraagje he.....

Als jullie aan het lijnen zijn, eten jullie dan nooit eens een patatje als avondeten?

Ik heb het vandaag op en ik vond het heeeeeeeeerlijk! Maar dan neem ik geen hele berg zoals vroeger... en ook geen mayo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 april 2006 @ 17:25:06 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37284937
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
vraagje he.....

Als jullie aan het lijnen zijn, eten jullie dan nooit eens een patatje als avondeten?

Ik heb het vandaag op en ik vond het heeeeeeeeerlijk! Maar dan neem ik geen hele berg zoals vroeger... en ook geen mayo
Tuurlijk wel, juist omdat je er dan zo van kunt genieten
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:10:31 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_37286258
quote:
vraagje he.....

Montignac zei altijd: als je zondigt moet je het goed doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37286301
* Isabeau eet ook rustig een patatje, maar dan met appelmoes of friteslijn
En waarom ook niet? Ik denk dat mensen die van alles op de verboden voedsel lijst het veel moeilijker hebben om het vol te houden en ik heb besloten niet per se te lijnen, maar een gezondere manier van leven te gaan leiden. En daar hoort zo af en toe iets lekkers gewoon bij. Want als ik straks ben afgevallen wil ik ook gewoon nog steeds af en toe wat lekkers en niet zo'n duidelijke scheidslijn tussen nu mag ik niets en dan mag ik ineens weer alles. Daarom zouden dieten waarbij je van alles niet mag eten ook helemaal averechts werken bij mij. En al dat moeilijk doen heeft ook totaal geen nut, aangezien het allemaal alleen maar om de kcal gaat en nergens anders om.

En gefeliciteerd Anansi! Was dat neurologie? (moeilijk!)

Yppy, ik heb twee uur heerlijk in de omgeving van Hoogeveen gewandeld en nu ben ik rood Dat wandelen is in ieder geval gezond voor mijn kleurtje en ik studeer tegenwoordig gewoon onder het wandelen, dan heb ik tenminste nog het gevoel dat ik iets doe....ook al werk ik met het wandelen natuurlijk ook aan iets nuttigs

En ja ik kom morgen, freecell en als ik het niet haal dan bel ik even, k
Reken op mij rond 17:00 bij Tara thuis.
pi_37287250
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:12 schreef Isabeau het volgende:

En gefeliciteerd Anansi! Was dat neurologie? (moeilijk!)
Dat was stoornissen in hersenen en zintuigen deel A
(kortom met name neurologie en hersenanatomie)

Erg lastig en vooral saai (neurologie is best interessant maar niet hoe zenuwcellen werken en cellen op moleculair niveau communiceren)
pi_37287318
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:12 schreef Isabeau het volgende:

en ik studeer tegenwoordig gewoon onder het wandelen, dan heb ik tenminste nog het gevoel dat ik iets doe....ook al werk ik met het wandelen natuurlijk ook aan iets nuttigs
Hoe doe je dat?? Studeren onder het wandelen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 18:44:12 #242
13151 crew  Rewimo
pi_37287319
quote:
vraagje he.....

Ik zit NU aan een patatje en oooooooo wat smaakt het lekker!
pi_37287515
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:44 schreef Anansi het volgende:
Hoe doe je dat?? Studeren onder het wandelen?
Nou, je koopt systeemkaartjes en dan schrijf je op één kant de vragen en op de andere kant de antwoorden. Heel simpel En dan lees ik onder het lopen de vragen, dan formuleer ik het antwoord en controleer dan wat ik dacht met wat er op de achterkant staat. Weet ik het echt niet, dan ga ik het antwoord leren/stampen. Maar de kaartjes die ik leer heb ik bijna 3 jaar geleden gemaakt. Ik had toen een hertentamen dat ik moest halen 2 weken nadat mijn moeder een hersenbloeding kreeg. Ik kòn niet studeren en zocht allemaal hulpmiddelen. En heb toen een enorme stapel van deze kaartjes gemaakt, allemaal van toepassing op interne geneeskunde. En daar ga ik mijn arts-stage lopen, dus wel handig

Oh, het recept van het voedingscentrum voor morgen is heerlijk!! Ik heb zin in meer! En zo klaar.
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:12:58 #244
92279 N.icka
Windforce 11
pi_37288179
Hoe gaan jullie om met de trek momenten in de avond? Hou je wat over' van het eten van de dag of is het gewoon wennen aan het niet eten s avonds?
pi_37288234
Oh, meestal eet ik na het eten niets meer en als ik trek heb dan neem ik nog yoghurt of optimel of een appel oid.
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:38:52 #246
92279 N.icka
Windforce 11
pi_37289212
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh, meestal eet ik na het eten niets meer en als ik trek heb dan neem ik nog yoghurt of optimel of een appel oid.
Ah ok , appels Maar yoghurt kan ik wel gaan proberen.

Dank
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 20:32:17 #247
13151 crew  Rewimo
pi_37291307
Of een bak thee met een biskwietje
pi_37291333
Goed, ik heb veel en veel teveel gesnoept vandaag

Komt zeker door het mooie weer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 20:33:08 #249
13151 crew  Rewimo
pi_37291334
En de laatste tijd ben ik aan de plakjes kaas met komkommer
pi_37291378
Als ik trouwens 1 biscuitje neem dan kan ik niet van de koektrommel afblijven heb jij dat dan nooit, Rewimo?
pi_37291514
ik heb vandaag ook zoooveel gegeten. Mn mams was jarig en de hele familie kwam bij mij thuis (omdat ik midden in het centrum woon, is wel zo gezellig). De koelkast staat nog steeds vol met hapjes, ook al heb ik veel aan mn ouders mee gegeven
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 20:44:01 #252
13151 crew  Rewimo
pi_37291693
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Als ik trouwens 1 biscuitje neem dan kan ik niet van de koektrommel afblijven heb jij dat dan nooit, Rewimo?
Tuurlijk wel Ik doe dat dus meestal ook niet Of ik neem er twee uit en berg de trommel weer op. Ik moet 'm niet laten staan
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 20:44:29 #253
13151 crew  Rewimo
pi_37291713
Gefeliciteerd, Ikiskoel
pi_37291722
Thanks Rewimo. Mn mamsje is nu 60. De ouwe bok
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 20:45:09 #255
13151 crew  Rewimo
pi_37291735
De mijne is al 66
pi_37291770
Maar jij bent dan ook wat ouder dan ik, hehehe
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 20:53:21 #257
13151 crew  Rewimo
pi_37292001
Welnee
pi_37292045
Oh nee, sorry... ik had een andere Rewimo voor me
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 21:04:12 #259
13151 crew  Rewimo
pi_37292369
Er zijn er ook zoveel hè...
pi_37292620
Nou daarom, vergissen is menselijk
pi_37294458
Even spuit 11 weer: met de te grote kleding wilde ik eik aan een goed doel (Leger des Heils ofzo) maar tot nu toe nog niet gedaan en ligt het alleen maar in de weg. Ik heb een te grote broek bewaard om te herinneren aan oude tijden en paar te grote truien om lekker in weg te duiken als het winter is. De rest kan echt niet meer tegenwoordig: nu maat 40/42 broeken > toen maat 46. Bovenkleding was XL en nu moet ik toch een M nemen…Enne, vooral kopen in de uitverkoop he, dan valt het nog wel te doen met dat in de papieren lopen van de kleding…

Teigan: sterkte met het verminderen van de medicijnen . Jij bent toch ook heel goed bezig? Je hebt heel veel aan het skaten, wandelen enzo. En echt, zo goed ga ik niet hoor. Ik snaai iets te veel

En YPPY, dikke , wat een pech toch vandaag zeg. Enne laat die mensen maar, jij weet toch beter en je moet je niet depressief laten maken door een stelletje etters hoor

Anansi: lekker zeg dat je daar zelfs nog met een 5,8 geslaagd bent! Bij mijn vriendje is dat niet zo, die moet perse een 6 halen…

C_A: ik eet ook rustig een patatje of een pizza als avondeten. Dat moet je alleen niet te vaak doen en maar een keer in de zoveel tijd doen.

N.icka: als ik trek heb s’avonds dan pak ik wat fruit of eet ik mijn yoghurtje op of ik ga wat rauwkost eten (komkommer, paprika, worteltjes, augurk). Of ik ga wat extra water drinken en op een suikervrij kauwgompje kauwen.

Ikiskoel: gefeliciteerd met je moeder! Mijn moeder heeft trouwens gisteren dezelfde leeftijd bereikt
pi_37296303
Yppy wat leuk!!! Heel veel geluk!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_37300143
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:42 schreef Anansi het volgende:

[..]

Dat was stoornissen in hersenen en zintuigen deel A
(kortom met name neurologie en hersenanatomie)

Erg lastig en vooral saai (neurologie is best interessant maar niet hoe zenuwcellen werken en cellen op moleculair niveau communiceren)
Noem mij gestoord, maar dat vind ik dus superinteressant en probeer ik in mijn vrije tijd (!!!) te leren. Valt dat ook onder stoornissen in de hersenen?

Mijn vader vroeg van de week nog of ik wel de goede studie gekozen had. Ik vind gewoon alles leuk. Engels, vertalen, Russisch, psychoanalyse (mn. PTSS) & literatuur, climatologie, neuro(psycho)logie. Geweldig allemaal.

Ik ben gewoon raar, he? Zeg maar ja.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 april 2006 @ 08:06:29 #264
13151 crew  Rewimo
pi_37302570
Ik zeg niks

Vandaag dus een dag vol eten voor mij Vanavond ga ik denk ik maar voor de varkenshaas met brie Gelukkig ook nog 2 uur beweging tussendoor bij de stadswandeling
pi_37302632
Ik moet vanavond naar dat Saté huis, ruilen?
pi_37302649
81,1! Whoehoeee! Het is niet veel, maar toch 400 gram kwijt in een weekje
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 april 2006 @ 09:02:59 #267
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37303206
79,4 Nu ga ik echt weer beginnen hoor...
pi_37303229
Ik voel mij vandaag en ook een beetje + ik voel een grote leegte, dit zijn DE zwakke momenten bij mij
pi_37305228
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:33 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Noem mij gestoord, maar dat vind ik dus superinteressant en probeer ik in mijn vrije tijd (!!!) te leren. Valt dat ook onder stoornissen in de hersenen?

Mijn vader vroeg van de week nog of ik wel de goede studie gekozen had. Ik vind gewoon alles leuk. Engels, vertalen, Russisch, psychoanalyse (mn. PTSS) & literatuur, climatologie, neuro(psycho)logie. Geweldig allemaal.

Ik ben gewoon raar, he? Zeg maar ja.
Hihi nou ik heb hetzelfde hoor... Ik kan gerust beginnen met leren, en dan tijdens het bladeren naar het goede hoofdstuk een hoofdstuk over iets heeeel anders tegen komen.. en dat dan gaan zitten lezen. Ik vind ook echt heel veel interessant, heb voor mijn 2e keus studie (voor als ik uitgeloot zou worden) zitten twijfelen tussen wiskunde, biomedische technologie, pedagogiek/psychologie, engels, voedingstechnologie.... en dat was dan nadat ik besloten dat dat een hbo opleiding toch niet geschikt voor mij zou zijn (toen vielen Pabo, SPH en CIOS af)

Ik heb alleen het probleem dat zodra ik dingen MOET, ik ze meteen een stuk minder leuk vind.
Verder is er 1 onderwerp wat ik dus echt niet leuk vind en dat is biochemie (dus hoe celletjes werken).

Nu bezig met taalstoornissen en adhd en autisme enzo... dat vind ik dan weer wel super interessant, dan gaat het studeren ook veel makkelijker.

Isabeau bedankt voor die tip met die kaartjes, lijkt me erg handig voor loze momenten zoals in de trein enzo. Ik ga er eens flink wat maken binnenkort. Maar als je straks afgestudeerd bent en ze over heb, of nog goede tips hebt qua vragen

Straks eerst naar de kapper (zou 25cm minder staart ook gewicht schelen ) en daarna bonbon's maken, als bruiloftscadeautje voor komend weekend. En ik ga ze lekker allemaal met room en melk/witte chocolade maken, dan kan ik er zelf ook niet van snoepen
pi_37305867
hoi
Hier alles goed, mijn stage is momenteel bijzonder grappig, ik post zo wel even een foto, dan snap je het wel denk ik
De vierdejaars hebben morgen LSD en ze zijn redelijk geniaal

Tadaaaa! c'est moi
pi_37306018
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:07 schreef freecell het volgende:
hoi
Hier alles goed, mijn stage is momenteel bijzonder grappig, ik post zo wel even een foto, dan snap je het wel denk ik

[afbeelding]

Tadaaaa! c'est moi

Hoeveel ballonen zijn het? Of zijn ze niet getelt

Ik heb gisteren een lekker softijsje op met chocolade Ik kan alleen nergens op internet vinden hoeveel Kcal hierin zitten.
pi_37306085
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:13 schreef ymme het volgende:

[..]

Hoeveel ballonen zijn het? Of zijn ze niet getelt

Ik heb gisteren een lekker softijsje op met chocolade Ik kan alleen nergens op internet vinden hoeveel Kcal hierin zitten.
Ik heb gevonden dat een mcdonalds ijshoorntje, dus het gewone softijsje incl hoorntje 160kcal is...
pi_37306154
Ik kan vanaf vandaag tot aan volgende week niet meer zovaak naar de sportschool.
Normaal ga ik altijd vanuit school. Maar heb nu al vakantie. Dus 1,5 niet om de dag naar de sportschool. Maar samen met een vriendin 1x (volgende week) Nou ja, moet ik thuis maar iets meer op de stepper gaan staan. Vandaag dus maar ff minimaal 200Kcal gaan verbranden. Zodat dat softijsje van gisteren niet zoheel veel meer uitmaakt.

Vandaag ga ik de hele bovenverdieping grondig schoonmaken. Hoeveel Kcal zou ik daar al niet mee verbruiken
pi_37306205
Hoeveel ballonnen? We zitten nu op 800, maar er komen straks nog 400 bij
Geniaal, echt een laag tot je heupen in dat hele kantoortje
pi_37306343
Het lijkt me inderdaad erg grappig om daar zonder beter weten, naar binnen te lopen
Je schrikt je dan toch het apenlazerus

Hebben jullie nog wel lucht over. 1200 ballonnen:)
pi_37306421
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Het lijkt me inderdaad erg grappig om daar zonder beter weten, naar binnen te lopen
Je schrikt je dan toch het apenlazerus

Hebben jullie nog wel lucht over. 1200 ballonnen:)
We hebben nog wel even lucht
De ballonnen worden morgenochtend om vijf uur verspreid over de rest v an de school. Dat kantoortje kán je niet eens meer binnenlopen.
Als je op de grond gaat zitten, ben je weg
Ik struikelde net al bijna over iemand die heel rustig onder de ballonnen ballonnen op zat te blazen
pi_37306477
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:26 schreef freecell het volgende:

[..]

We hebben nog wel even lucht
De ballonnen worden morgenochtend om vijf uur verspreid over de rest v an de school. Dat kantoortje kán je niet eens meer binnenlopen.
Als je op de grond gaat zitten, ben je weg
Ik struikelde net al bijna over iemand die heel rustig onder de ballonnen ballonnen op zat te blazen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 april 2006 @ 11:28:35 #278
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_37306508
Doet me denken aan dit filmpje:
http://www.lookatmebeingserious.com/
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 april 2006 @ 12:32:15 #279
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37308008
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:07 schreef freecell het volgende:
hoi

[afbeelding]

Tadaaaa! c'est moi
Cool!!! Ik ga dadelijk 40 ballonen opblazen en in de auto van een collega leggen. Het is haar laatste werkdag vandaag
pi_37308102
Ik kan het niet laten, nog even een foto

Ze staan nu door het hele kantoor heen schouderhoog, nog 200 te gaan
pi_37308394
Wat gááf, Freecell! Ik wil ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 april 2006 @ 13:32:26 #282
13151 crew  Rewimo
pi_37309639
*tussen de ballonnen opduikt*

Even zwaaien

Moet zo weer weg. Lunch was lekker
pi_37309839
Ik moet een bekentenis doen

Ik dacht dat ik wel B&J's in huis kon hebben, ik dacht dat ik daar wel af kon blijven. Dat is dus niet waar, dat is een leugen Als ik straks weg ga, dan laat ik een briefje achter voor vriendjelief met de volgende tekst: Eet alle B&J's op!!
pi_37310630
Ik heb nog nóóit B&J's gegeten... en ik denk ook dat ik 't zo maar laat, want 't heeft bij mij meestal nogal negatieve gevolgen voor de lijn als ik ontdek dat iets lekker is.

De balonnen zijn geweldig, Freecell! Ik heb er thuis ook nog een flink stel omdat ik zoiets een keer met de verjaardag van m'n vriend wilde doen... 't Is er toen om een of andere reden niet van gekomen en dus liggen de zakjes met balonnen nog zieligjes ergens in een la.
***Levi was here***
pi_37311868
Hallo allemaal!!

Ikiskoel heeft het motivatieknopje weer ingedrukt Stond vanmorgen op de weegschaal. Drie (!!!!!) kg hoger dan mijn laatste gewicht hier in het tabelletje. Dus: weer even flink eraan werken! Vandaag gezond gegeten, vanavond ga ik lekker groente stomen en een kipfiletje grillen. En dan op naar de volgende 10.000 dagen dieeten

Die ballonnen... das een leuk idee voor een collega die morgen voor het laatst bij ons werkt!!
*gaat zo de stad in om ballonnen te kopen
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 april 2006 @ 14:51:11 #286
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37312055
Note: Om een Renault Clio te vullen, zijn 40 ballonnen niet genoeg... De voorbank ligt nu vol, het gaat om het idee he Mijn collegaatje is wel nieuwsgierig waarom het prikkaartenspeelgoed vandaag nog van pas zou kunnen komen
pi_37313928
Zo lekker naar de supermarkt geweest.
Weer een hoop lekkere en gezonde dingen in huis gehaalt.
Alleen couscous waar haal ik dat, bij de nettorama hebben ze het dus niet
pi_37315190
couscous kan je bij vrijwel iedere supermarkt krijgen! Hier hebben ze het zowel bij de AH als de C1000...
pi_37315218
http://nu.nl/news/720694/(...)r_afslankpillen.html

dit berichtje kwam ik net tegen, schrok er wel van....
ik lees nog wel mee, alleen ik voel me nu ff zo beroerd dat ik geen puf heb om te posten....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37315250
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:31 schreef teigan het volgende:
http://nu.nl/news/720694/(...)r_afslankpillen.html

dit berichtje kwam ik net tegen, schrok er wel van....
ik lees nog wel mee, alleen ik voel me nu ff zo beroerd dat ik geen puf heb om te posten....
Knuffeltje voor Teigan
***Levi was here***
pi_37315381
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:48 schreef ymme het volgende:
Zo lekker naar de supermarkt geweest.
Weer een hoop lekkere en gezonde dingen in huis gehaalt.
Alleen couscous waar haal ik dat, bij de nettorama hebben ze het dus niet
Da's ook raar. Ik ken geen supermarkt die het niet heeft, staat altijd bij de rijst en zo.
pi_37315600
1300 ballonnen
Ze waren ook geweldig
En als 1300 ballonnen net genoeg zijn om een klein lokaal tot je schouders mee te vullen, dan kom je inderdaad niet ver met 40

Maarre couscous heb ik tot nu toe altijd bij de supermarkt gehaald
pi_37315743
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:37 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Da's ook raar. Ik ken geen supermarkt die het niet heeft, staat altijd bij de rijst en zo.
Ik heb de hele rij door gezocht. Daar waar de rijst stond, de macaroni en spagetti.
Maar coucous ho maar. Niets.

Inderdaad vaag, ik ga denk ik (als ik het wil gaan bereiden) maar eens bij de edah kijken. Wellicht dat ze het daar zeker hebben.

Straks eten bij mijn schoonmoeder, ze heeft chinees gehaald, voor mij gebakken bananen en dat ei-gerecht. Dat wordt flink sporten morgen
  woensdag 26 april 2006 @ 17:02:40 #294
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37316160
ik ga zo gebakken aardappeltjes eten met rundervink...

morgenvoreg om 5 uur in de bus naar italie..10 dagen pasta en pizza, en dat lust ik niet, dus ik kom vast slank terug
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_37316219
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef kwakveense het volgende:
ik ga zo gebakken aardappeltjes eten met rundervink...

morgenvoreg om 5 uur in de bus naar italie..10 dagen pasta en pizza, en dat lust ik niet, dus ik kom vast slank terug
Heel veel plezier in Italie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 april 2006 @ 19:50:13 #296
13151 crew  Rewimo
pi_37321119

Uitbuiken en inpakken geblazen hier. Morgenmiddag naar qltel in Roosendaal, vrijdag naar Duitsland

Morgenochtend nog werken
pi_37321320
Allemaal veel plezier, Vakantiegangers!!!!
pi_37325990
Hoi allemaal!
Ben ik ook weer eens
Ik heb al een mail gestuurd om me weer aan te melden.
Maar goed, waar ik dus mee zit is dat het me totaal niet lukt om een fatsoenlijk eetpatroon te krijgen. Ik heb een tijdje gedieet via Weight Watchers, op zich prima systeem maar met snoepen kan ik me gewoon niet beheersen.
Eigenlijk zoek ik een dieet dat vooraf vastgesteld is zeg maar
Nou ja, waar het op neerkomt is dat ik graag wil weten hoe jullie allemaal lijnen? Dus wat voor dieet volgen jullie?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37327368
Ik volg niet echt een vastomlijnd dieet... Ik kook nu (bijna) elke avond, alleen in het weekend is het soms diepvriesgroenten of chinees halen ofzo. Ik zorg ervoor dat ik 's avonds mijn lunch maak om mee te nemen naar mijn werk, zodat ik overdag geen broodje of iets dergelijks moet gaan kopen. Ehm...gewoon gezonder gaan leven dus. Beetje meer planning maar voor de rest niet het gevoel dat ik moeilijk moet doen of dat het een opgave is.
Val langzaam maar zeker af (ongeveer 0.5 kg per 2 weken, maar eigenlijk ben ik al te licht om hier te zitten, vandaar).
En ik sport weer: ik stepte, dat schiet er nu bij in omdat ik al 3 avonden per week loop. (Start2Run) en dat maakt me nog te stijfjes om tussendoor op de step te gaan staan.
Oh, en ik probeer dagelijks van m'n werk naar het station te wandelen (als ik op tijd stop lukt dat meestal, is zo'n 20 min. wandelen).
Ow ja, en die zoetdrang mindert als je het bewust vermijdt. En steekt weer de kop op als collega's en schoonouders je bedelven onder de chocola. Grrr. 2 weken geleden was ik nog misselijk van 4 blokjes chocola ( nog geen 35g dus) en nu is't even doorbijten om het niet te kopen.
  woensdag 26 april 2006 @ 22:45:29 #300
4177 Jojogirl
pi_37328481
Sorry dames en heren, ik heb jullie weer onder de 400 kilo gebracht met m'n aanmelding. Een maandje geduld en dan hoop ik het weer te verhelpen.
pi_37329510
Wat een vakantiegangers! Veel plezier aldaar .

Een dikke knuffel ook voor teigan. Je niet prettig voelen is niet leuk .

Tja, Fuente, ik ben tot nu toe zoveel afgevallen omdat ik mijn eetpatroon heb aangepast en regelmatig, gezond en niet te veel probeer te eten. Verder ben ik meer gaan bewegen.
Misschien heb je hieraan een houvast:
ontbijt: 2 boterhammen + licht beleg (of iets vergelijkbaars)
lunch: 3 boterhammen + licht beleg (of iets vergelijkbaars)
avondeten: 150 g gekookte aardappelen / rijst / paste + 200 gram groente + 75 gram vlees (of iets vergelijkbaars)
Tussendoor: 2/3 stuks fruit en 2/3 stuks melkproducten
Ik deed eerst aan hardlopen tot 3 keer in de week maar toen ik eenmaal 10 km achterelkaar kon hardlopen kreeg ik een knieblessure dus dat heb ik moeten vervangen door andere dingen zoals sportief wandelen, fietsen, skaten. Verder doe ik nog aan badminton en spinning (en heb ik skateles). Ik doe ook 4x in de week krachttraining in de vorm van yoga.
Succes zo met afvallen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')