quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef YPPY het volgende:
Maar ja Troel, niet iedereen is zo aardig en ik had er geen zin in om bijna depressief te worden door reacties van mensen die er niks mee te maken hebben. Maar het zonnetje schijnt en ik moest het verhaal gewoon twee keer kwijt.
Tuurlijk wel, juist omdat je er dan zo van kunt genietenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
vraagje he.....
Als jullie aan het lijnen zijn, eten jullie dan nooit eens een patatje als avondeten?
Ik heb het vandaag op en ik vond het heeeeeeeeerlijk! Maar dan neem ik geen hele berg zoals vroeger... en ook geen mayo
Montignac zei altijd: als je zondigt moet je het goed doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
vraagje he.....
Als jullie aan het lijnen zijn, eten jullie dan nooit eens een patatje als avondeten?
Ik heb het vandaag op en ik vond het heeeeeeeeerlijk! Maar dan neem ik geen hele berg zoals vroeger... en ook geen mayo
Dat was stoornissen in hersenen en zintuigen deel Aquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:12 schreef Isabeau het volgende:
En gefeliciteerd Anansi!Was dat neurologie? (moeilijk!)
Hoe doe je dat?? Studeren onder het wandelen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:12 schreef Isabeau het volgende:
en ik studeer tegenwoordig gewoon onder het wandelen, dan heb ik tenminste nog het gevoel dat ik iets doe....ook al werk ik met het wandelen natuurlijk ook aan iets nuttigs
Ik zit NU aan een patatje en oooooooo wat smaakt het lekker!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
vraagje he.....
Nou, je koopt systeemkaartjes en dan schrijf je op één kant de vragen en op de andere kant de antwoorden. Heel simpelquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:44 schreef Anansi het volgende:
Hoe doe je dat?? Studeren onder het wandelen?
Ah ok , appelsquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh, meestal eet ik na het eten niets meer en als ik trek heb dan neem ik nog yoghurt of optimel of een appel oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |