Ok dat snap ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:16 schreef Troel het volgende:
Nou, misschien dat Yppy het je wel wilt uitleggen. Ik zie dat de reactie inmiddels al verwijderd is.
Soms moet je iets verder doordenken en kijken dan je neus lang is, het is niet zo dat er overal iedereen bedrogen wordt enzo
Nou, het probleem is dat jij een conclusie trekt die niet klopt, dat meteen in beide topics plaatst, wat wellicht juist niet de bedoeling is?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat een nare reacties meteen op mij.
Laat maar ik wil het niet eens meer snappen.
Als dat ookal niet meer mag.
Kijk het in het vervolg gewoon nog even aan, en niet meteen erop reageren, vaak zul je zien dat er dan al wel een reactie komt die verhelderend werkt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:18 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok dat snap ik.
Maar ik dacht dus dat, dat hier dus wel het geval was.
Ik bedoelde het ook niet zo rot. Ik probeerde alleen iemand te beschermen, maar dat was niet nodig bleek achteraf.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:17 schreef ymme het volgende:
Het is niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Het is al goed.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet zo rot. Ik probeerde alleen iemand te beschermen, maar dat was niet nodig bleek achteraf.
Sorry.
Nou, ik had het je al eerder gezegd en ik zeg het je weer, het is gewoon hartstikke gaaf en ze moeten gewoon niet zeiken. zoquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:25 schreef YPPY het volgende:
Er gaan nog wel heftigere posts komen miss_d, vandaar dat ik het lang geheim heb gehouden. Dat is weer stressvol en daar ga ik weer te veel van eten. Om het ontopic te houden.
Klopt, snap ik ook heel goed. Maar ik weet 100% zeker dat jullie superquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef YPPY het volgende:
Maar ja Troel, niet iedereen is zo aardig en ik had er geen zin in om bijna depressief te worden door reacties van mensen die er niks mee te maken hebben. Maar het zonnetje schijnt en ik moest het verhaal gewoon twee keer kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zullen worden!troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, snap ik ook heel goed. Maar ik weet 100% zeker dat jullie superSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zullen worden!leuke spoiler
Maar ik ben het er mee eens en men moet niet zeiken![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef YPPY het volgende:
Maar ja Troel, niet iedereen is zo aardig en ik had er geen zin in om bijna depressief te worden door reacties van mensen die er niks mee te maken hebben. Maar het zonnetje schijnt en ik moest het verhaal gewoon twee keer kwijt.
Tuurlijk wel, juist omdat je er dan zo van kunt genietenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
vraagje he.....
Als jullie aan het lijnen zijn, eten jullie dan nooit eens een patatje als avondeten?
Ik heb het vandaag op en ik vond het heeeeeeeeerlijk! Maar dan neem ik geen hele berg zoals vroeger... en ook geen mayo
Montignac zei altijd: als je zondigt moet je het goed doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
vraagje he.....
Als jullie aan het lijnen zijn, eten jullie dan nooit eens een patatje als avondeten?
Ik heb het vandaag op en ik vond het heeeeeeeeerlijk! Maar dan neem ik geen hele berg zoals vroeger... en ook geen mayo
Dat was stoornissen in hersenen en zintuigen deel Aquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:12 schreef Isabeau het volgende:
En gefeliciteerd Anansi!Was dat neurologie? (moeilijk!)
Hoe doe je dat?? Studeren onder het wandelen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:12 schreef Isabeau het volgende:
en ik studeer tegenwoordig gewoon onder het wandelen, dan heb ik tenminste nog het gevoel dat ik iets doe....ook al werk ik met het wandelen natuurlijk ook aan iets nuttigs
Ik zit NU aan een patatje en oooooooo wat smaakt het lekker!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
vraagje he.....
Nou, je koopt systeemkaartjes en dan schrijf je op één kant de vragen en op de andere kant de antwoorden. Heel simpelquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:44 schreef Anansi het volgende:
Hoe doe je dat?? Studeren onder het wandelen?
Ah ok , appelsquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh, meestal eet ik na het eten niets meer en als ik trek heb dan neem ik nog yoghurt of optimel of een appel oid.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Als ik trouwens 1 biscuitje neem dan kan ik niet van de koektrommel afblijven heb jij dat dan nooit, Rewimo?
Noem mij gestoord, maar dat vind ik dus superinteressant en probeer ik in mijn vrije tijd (!!!) te leren. Valt dat ook onder stoornissen in de hersenen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:42 schreef Anansi het volgende:
[..]
Dat was stoornissen in hersenen en zintuigen deel A
(kortom met name neurologie en hersenanatomie)
Erg lastig en vooral saai (neurologie is best interessant maar niet hoe zenuwcellen werken en cellen op moleculair niveau communiceren)
Hihi nou ik heb hetzelfde hoor... Ik kan gerust beginnen met leren, en dan tijdens het bladeren naar het goede hoofdstuk een hoofdstuk over iets heeeel anders tegen komen.. en dat dan gaan zitten lezen. Ik vind ook echt heel veel interessant, heb voor mijn 2e keus studie (voor als ik uitgeloot zou worden) zitten twijfelen tussen wiskunde, biomedische technologie, pedagogiek/psychologie, engels, voedingstechnologie.... en dat was dan nadat ik besloten dat dat een hbo opleiding toch niet geschikt voor mij zou zijn (toen vielen Pabo, SPH en CIOS af)quote:Op woensdag 26 april 2006 00:33 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Noem mij gestoord, maar dat vind ik dus superinteressant en probeer ik in mijn vrije tijd (!!!) te leren. Valt dat ook onder stoornissen in de hersenen?![]()
Mijn vader vroeg van de week nog of ik wel de goede studie gekozen had. Ik vind gewoon alles leuk. Engels, vertalen, Russisch, psychoanalyse (mn. PTSS) & literatuur, climatologie, neuro(psycho)logie. Geweldig allemaal.
Ik ben gewoon raar, he? Zeg maar ja.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:07 schreef freecell het volgende:
hoi
Hier alles goed, mijn stage is momenteel bijzonder grappig, ik post zo wel even een foto, dan snap je het wel denk ik
De vierdejaars hebben morgen LSD en ze zijn redelijk geniaal
[afbeelding]
Tadaaaa! c'est moi
Ik heb gevonden dat een mcdonalds ijshoorntje, dus het gewone softijsje incl hoorntje 160kcal is...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:13 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel ballonen zijn het? Of zijn ze niet getelt![]()
Ik heb gisteren een lekker softijsje op met chocolade![]()
Ik kan alleen nergens op internet vinden hoeveel Kcal hierin zitten.
![]()
We hebben nog wel even luchtquote:Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
Het lijkt me inderdaad erg grappig om daar zonder beter weten, naar binnen te lopen
Je schrikt je dan toch het apenlazerus
Hebben jullie nog wel lucht over. 1200 ballonnen:)
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:26 schreef freecell het volgende:
[..]
We hebben nog wel even lucht
De ballonnen worden morgenochtend om vijf uur verspreid over de rest v an de school. Dat kantoortje kán je niet eens meer binnenlopen.
Als je op de grond gaat zitten, ben je weg
Ik struikelde net al bijna over iemand die heel rustig onder de ballonnen ballonnen op zat te blazen
Cool!!! Ik ga dadelijk 40 ballonen opblazen en in de auto van een collega leggen. Het is haar laatste werkdag vandaagquote:Op woensdag 26 april 2006 11:07 schreef freecell het volgende:
hoi
Hier alles goed, mijn stage is momenteel bijzonder grappig, ik post zo wel even een foto, dan snap je het wel denk ik
De vierdejaars hebben morgen LSD en ze zijn redelijk geniaal
[afbeelding]
Tadaaaa! c'est moi
Knuffeltje voor Teiganquote:Op woensdag 26 april 2006 16:31 schreef teigan het volgende:
http://nu.nl/news/720694/(...)r_afslankpillen.html
dit berichtje kwam ik net tegen, schrok er wel van....
ik lees nog wel mee, alleen ik voel me nu ff zo beroerd dat ik geen puf heb om te posten....
Da's ook raar. Ik ken geen supermarkt die het niet heeft, staat altijd bij de rijst en zo.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:48 schreef ymme het volgende:
Zo lekker naar de supermarkt geweest.
Weer een hoop lekkere en gezonde dingen in huis gehaalt.
Alleen couscous waar haal ik dat, bij de nettorama hebben ze het dus niet
Ik heb de hele rij door gezocht. Daar waar de rijst stond, de macaroni en spagetti.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:37 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Da's ook raar. Ik ken geen supermarkt die het niet heeft, staat altijd bij de rijst en zo.
Heel veel plezier in Italiequote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef kwakveense het volgende:
ik ga zo gebakken aardappeltjes eten met rundervink...
morgenvoreg om 5 uur in de bus naar italie..10 dagen pasta en pizza, en dat lust ik niet, dus ik kom vast slank terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |