Even spuit 11 weer: met de te grote kleding wilde ik eik aan een goed doel (Leger des Heils ofzo) maar tot nu toe nog niet gedaan en ligt het alleen maar in de weg. Ik heb een te grote broek bewaard om te herinneren aan oude tijden en paar te grote truien om lekker in weg te duiken als het winter is. De rest kan echt niet meer tegenwoordig: nu maat 40/42 broeken > toen maat 46. Bovenkleding was XL en nu moet ik toch een M nemen…Enne, vooral kopen in de uitverkoop he, dan valt het nog wel te doen met dat in de papieren lopen van de kleding…
Teigan: sterkte met het verminderen van de medicijnen
![]()
. Jij bent toch ook heel goed bezig? Je hebt heel veel aan het skaten, wandelen enzo. En echt, zo goed ga ik niet hoor. Ik snaai iets te veel
![]()
En YPPY, dikke
![]()
, wat een pech toch vandaag zeg. Enne laat die mensen maar, jij weet toch beter en je moet je niet depressief laten maken door een stelletje etters hoor
![]()
Anansi: lekker zeg dat je daar zelfs nog met een 5,8 geslaagd bent!
![]()
Bij mijn vriendje is dat niet zo, die moet perse een 6 halen…
C_A: ik eet ook rustig een patatje of een pizza als avondeten. Dat moet je alleen niet te vaak doen en maar een keer in de zoveel tijd doen.
N.icka: als ik trek heb s’avonds dan pak ik wat fruit of eet ik mijn yoghurtje op of ik ga wat rauwkost eten (komkommer, paprika, worteltjes, augurk). Of ik ga wat extra water drinken en op een suikervrij kauwgompje kauwen.
Ikiskoel: gefeliciteerd met je moeder! Mijn moeder heeft trouwens gisteren dezelfde leeftijd bereikt