abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37254414
Ik las kalkoensaus ijsjes

misschien omdat Den naast me B&J zat te eten en ik van mezelf niet mocht
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 april 2006 @ 19:59:36 #103
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37254594
Wij hebben ook B&J ijsbakjes. Ik zal maar niet zeggen hoeveel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_37254598
haha erg is dat he laatst moest ik mijn uniformen op gaan halen en daar dicht bij zit de mc donalds haha en smam zo als we niet aan het lijnen waren hadden we daar langs gegaan ik zei nu maar niet we gaan wel naar bakkerij bart broodje gezond halen.
pi_37254608
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:59 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben ook B&J ijsbakjes. Ik zal maar niet zeggen hoeveel.
Wij 4
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37254631
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Maeghan het volgende:
Mag ik even laten zien dat dikke meisjes niet per definitie onsportieve stijve harken zijn:
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/lenig1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00989.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00986.jpg
Volgens mij zijn die laatste twee abnormaal trouwens, niemand op de sportschool kwam zo ver =P Laatste foto is dus vanuit de tweede houding rechtop gaan staan. Ik wist zelf niet eens dat ik zo ver kon. =D Spaghaatje kon ook niemand, laat staan in spaghaat je neus op je knie leggen. Vreemd hoor ;-)
Even tusendoor: die armen zo ver heeft volgens mij niets met lenigheid te maken, het lijkt meer op hypermobiliteit
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_37254650
Het recept van vrijdag, van het voedingscentrum is ook erg lekker, vind het alleen geen goede combinatietip die ze geven. Vind paprika en worteltjes echt niet lekker samen. Dat doen we de volgende keer anders, het visrecept is iig erg voro herhaling vatbaar.
pi_37254681
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:00 schreef Anansi het volgende:
Het recept van vrijdag, van het voedingscentrum is ook erg lekker, vind het alleen geen goede combinatietip die ze geven. Vind paprika en worteltjes echt niet lekker samen. Dat doen we de volgende keer anders, het visrecept is iig erg voro herhaling vatbaar.
Die heb ik voor vrijdag op het menu staan. Nog tips hoe je het de volgende keer zou doen?
En waar vind ik een braadzak
  maandag 24 april 2006 @ 20:08:54 #109
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37254984
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij 4
Wij ook. Alle kleurtjes, maar zelf heb ik er maar 2 gekocht, dat scheelt weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_37255018
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:08 schreef YPPY het volgende:
Wij ook. Alle kleurtjes, maar zelf heb ik er maar 2 gekocht, dat scheelt weer.
Wij hebben ook alle kleurtjes Ik had er eerst twee en was er zo kindsblij mee dat Den er nog twee heeft gehaald (hij had denk ik gewoon zin in ijs).
pi_37255019
je moet zowieso een gaatje in de braadzak maken dus daar zag ik het nut niet van in... ik heb een ovenschaal met deksel gebruikt en dat ging prima...
Voor erbij uhm.... gegrilde courgette ofzo? En dan met pasta of rijst ipv aardappelpuree.

Ja nu ik overna denk, lijkt hetme erg lekker met gegrilde courgette en pasta met knoflook.

[ Bericht 8% gewijzigd door Anansi op 24-04-2006 20:11:29 (verder nagedacht) ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:10:23 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37255044
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:01 schreef Isabeau het volgende:
En waar vind ik een braadzak
Winkel?

De meeste supermarkten hebben ze wel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37255070
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Winkel?

De meeste supermarkten hebben ze wel.
Ja, daar had ik dus al gekeken Onze winkel had geen braadzakken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:12:58 #114
13151 crew  Rewimo
pi_37255157
Vispotje met courgette was trouwens Ik kreeg zelfs geen commentaar van mijn kleuter Alleen dat het te veel was (maar dat is gebruikelijk). Ik heb zelf een schepje extra genomen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37255223
Ik knutsel ook regelmatig aan de recepten, Rewimo
pi_37255875
Zo wat gaat het snel zeg die Topics

Vanavond lekker hardgeloPen.... heerlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:30:41 #117
13151 crew  Rewimo
pi_37255898
Ik hou niet van paprika (als ik het eet, blijf ik het de hele avond proeven ook nog). Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Als het echt niet anders kan eet ik het wel hoor. Maar aangezien ik zelf kook is het vrij makkelijk te omzeilen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:31:42 #118
13151 crew  Rewimo
pi_37255943
O, voor de aagjes... nah, die zitten hier niet natuurlijk

Hier gaan we vanaf maandag heen

En tot die tijd kun je ons hier aantreffen (middelste raam boven )
pi_37256177
Ziet er goed uit!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:45:38 #120
13151 crew  Rewimo
pi_37256582
Het hotel waar we het eerste heen gaan kennen we al. Da's van de over de bordrand hangende schnitzels En knapperige broodjes bij het ontbijt

Hotel twee gaan we testen voor het 50-jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders. Die doen meer aan 4- en 6-gangendiners
pi_37256836
Nou dan heb je daarna in ieder geval je stofwisseling weer opgang
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 20:52:49 #122
13151 crew  Rewimo
pi_37256915
Ik ga aan de seniorenporties
  maandag 24 april 2006 @ 22:08:16 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_37260532
Jojo, inlog komt morgen, Bert ligt met zware kopfschmerzen op zijn bed (en dat is erg bijzonder, want hij ging dus om 8 uur al op bed liggen met een koud washandje op zijn hoofd).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37261147
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:00 schreef imago het volgende:

[..]

Even tusendoor: die armen zo ver heeft volgens mij niets met lenigheid te maken, het lijkt meer op hypermobiliteit
Is het ook
Sanity is (not) statistical
pi_37261471
Vanavond begonnen met lopen en het schema dat we gaan volgen al meegekregen. Het lijkt momenteel zo veraf... maar ik weet dat het wel zal lukken. Vandaag viel erg mee: L W L W LL WW LL WW LLL WWW (1-1-1-1-2-2-2-2-3-3 dus qua minuten). Ik dacht dat we aan de tweede LL (lopen) bezig waren (en dus nog 8 minuten te gaan hadden) maar we bleken al aan de laatste LLL bezig te zijn... als jullie het nog volgen.
woensdag weer
pi_37261693
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:27 schreef Iksje het volgende:
Vanavond begonnen met lopen en het schema dat we gaan volgen al meegekregen. Het lijkt momenteel zo veraf... maar ik weet dat het wel zal lukken. Vandaag viel erg mee: L W L W LL WW LL WW LLL WWW (1-1-1-1-2-2-2-2-3-3 dus qua minuten). Ik dacht dat we aan de tweede LL (lopen) bezig waren (en dus nog 8 minuten te gaan hadden) maar we bleken al aan de laatste LLL bezig te zijn... als jullie het nog volgen.
woensdag weer
is de L Hardlopen/Joggen en de W wandelen?

Ik loop met mijn moeder mee woensdag en vrijdag gaan we het doen en vandaag hebben we even gekeken hoelang me moeder het volhoud.

1 minuten hardlopen, 2 minuten rust... en zo een uur lang. Best knap toch Het is een begin... me moeder was wel kapot Ik wat minder, omdat ik gewend ben om wat langer hard te lopen (6 minuten en 2 minuten rust)
  Licht Ontvlambaar maandag 24 april 2006 @ 22:32:06 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37261731
Tjees jullie kletsen veel te hard

Ik heb gisteren een kruidentuintje aangelegd met bieslook, basilicum, rode basilicum, rozemarijn, oregano, maggiplant, salie, munt, kamille en citroenmelisse... Hopen dat het niet doodgaat allemaal
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 22:43:47 #128
13151 crew  Rewimo
pi_37262296
Water geven is het toverwoord
  maandag 24 april 2006 @ 23:02:12 #129
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37263223
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:08 schreef Troel het volgende:
Jojo, inlog komt morgen, Bert ligt met zware kopfschmerzen op zijn bed (en dat is erg bijzonder, want hij ging dus om 8 uur al op bed liggen met een koud washandje op zijn hoofd).
Prima hoor, voorlopig zal m'n regeltje toch nog niet veranderen

Beterschap voor Bert
pi_37263497
tvp'tje...

Ik heb even geenz in om verder te posten, iedereen is toch 1000000000000000 keer beter bezig als ik, en ik ga stoppen met mijn medicijnen(anti depressiva) heb ik besloten, dus de komende tijd ga ik niet op mijn gewicht letten, maar gewoon het eerst maar eens zien te redden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37264258
Het valt wel mee hoor, met hoe jij bezig bent. Je bent toch wezen fietsen en zo? Dat is in ieder geval al goed. Ik ben ook al een tijdje niet afgevallen en om nou te zeggen dat mijn tempo van 12 kilo in ondertussen bijna twee jaar denderend is, ook niet echt. Dus ga je nu niet slecht zitten voelen omdat sommige mensen het beter doen.

Voor wat betreft je antidepressiva, veel succes ermee. Ik had er zelf maar een dagje last van toen ik moest stoppen, ik hoop dat jij net zo goed weg zult komen en dat je niet terugvalt of zo.
Sanity is (not) statistical
pi_37269638
Succes, teigan! En niet stoppen met hier meekletsen hoor Soms sta ik ook lang stil (of kom gigantisch aan) en dan lijkt het ook net of iedereen véél fanatieker is dan ik. En als je je ronduit kut voelt dan kom je dat gewoon hier even spuien

En Sjeen, wat leuk Heb je plantjes gehaald? Ik heb ooit zaadjes gehaald, maar dat was geen succes (komt bij dat ik toen nog niet van Rewimo had gehoord dat ze water moesten hebben).
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:24:32 #133
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37269660
Je kunt hier altijd rond blijven hangen teigan, er zijn er meer die dat doen.

Ik wil ook plantjes, maar de meesten gaan dood hier in de zon. M'n schoonmoeder moet maar weer helpen uitzoeken.

Gaat er nog iemand b&j ijs eten vandaag? Ik lust geen gewone chocolade meer (makkelijk!), maar dat ijs blijft zoooooo lekker.
*OUD heilige*
pi_37269685
ik heb gisteren een schaaltje gehad en vandaag dus maar niet
Kan niet elke dag feest zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 08:27:10 #135
13151 crew  Rewimo
pi_37269695
teigan, succes met stoppen, lijkt me een hele kluif inderdaad. Je kunt niet alles tegelijk aanpakken hè Kom je af en toe nog even je neus laten zien hier?

Isa, had het even gevraagd aan me dan, van dat water
pi_37269729
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:27 schreef Rewimo het volgende:
Isa, had het even gevraagd aan me dan, van dat water
Wist ik veel dat jij verstand had van kruidenplantjes
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 08:30:06 #137
43556 miss_dynastie
pi_37269736
Teigan, stoppen met je medicijnen is toch ook hardstikke goed bezig zijn, dus lekker posten hoor en daarmee wil ik niet zeggen dat ze wél slikken fout bezig zijn is, voor de mensen die dat menen of zo, maar zonder is soms fijner
pi_37269993
Iets totaal anders:
buikje
Best grappige quotes...
"Simpelweg komt het er op neer dat het buikvet als gevolg van een betere doorbloeding wegstroomt."
"Denk je buik niet dik. Bij negatieve gedachtes en stress komen er stresshormonen vrij en die
zorgen voor vet in de buik"

goeiemorgen verder en een fijne dag voor iedereen!
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:58:15 #139
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37270048
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef teigan het volgende:
tvp'tje...

Ik heb even geenz in om verder te posten, iedereen is toch 1000000000000000 keer beter bezig als ik, en ik ga stoppen met mijn medicijnen(anti depressiva) heb ik besloten, dus de komende tijd ga ik niet op mijn gewicht letten, maar gewoon het eerst maar eens zien te redden...
Hier gaat het lijnen ook niet zo best, je bent dus niet de enige. Gewoon goed voor jezelf zorgen, dat is het belangrijkste. Lijnen komt wel weer een keer.
Succes met het stoppen met je medicijnen. Je kunt het!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:59:23 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_37270065
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef teigan het volgende:
tvp'tje...

Beter bezig? Je bent weer lekker aan het skaten, je verslag is af, je gaat stoppen met je medicijnen. Datis toch hartstikke goed!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37270274
Gutemorgen! Wat een mooi weer vandaag. Ik had het gisteren helemaal gemist, omdat ik geen daglicht heb op mijn werkplek. Maar vanochtend lekker op de fiets naar de werkplek, dat is toch weer een beetje zon die je dan meepakt.

Hier in Amsterdam hebben de kinders trouwens al plaatsen ingepikt voor de rommelmarkt van koninginnedag. Een plekje op de linneausstraat is niet meer te vinden (en nu hopen dat de straatschoonmakers niet met de machine over het stoepkrijt gaan)

Succes met stoppen met de medicijnen Teigan, je kan het!
pi_37270347
Teigan, ik vind het superknap van je dat je gaat stoppen met je medicijnen! Daar is echt enorm veel moed voor nodig en ik weet zeker dat het je gaat lukken!!!!

Voor de rest: Goedemorgen allemaal!!!
It is your friends who make your world!
pi_37270382
Ok, hoe lenig is Freecell?
Zo lenig dus:

en ja, mijn been is recht wijde broek

Met spierpijn kan ik zo ver met mijn armen

Ja, ik weet het, ik heb haar Maar ik lig echt met mijn hoofd op de grond

En hier helemaal plat op mijn knie, ziet er nog wat bultig uit, maar ik ben niet platter

Ok, en nu iets mafs
Ik sta op de volgende foto's dus op mijn handen en alleen op mijn handen, probeer maar uit te zoeken hoe ik sta
Op de foto snap ik hetzelf ook niet meer
Voor de duidelijkheid: ik ben niet bezig met een koprol, ik kan gewoon een tijd zo staan

pi_37270540
Hihi grappige foto's om te zien

Gisteren dus gepofte aardappels met szasiki (ik kan dit dus niet goed in de letters krijgen).
Heerlijk. En gezond. Vriendje lief vond het ook heel lekker.
Salade d'r bij en een stukje vlees
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:23:00 #145
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37270545
Hey, dat met mijn armen zo ver draaien kan ik ook, en dat doe ik altijd om Rick te pesten want die wordt er helemaal naar van als ie dat ziet

Maar ik ben idd ook tegen het hypermobiele aan
pi_37270708
Ik denk dat er bij mij makkelijk 10kg buikvet zit, dat moet dus ook weg

Alleen aan mijn buik zie ik geen resultaat, enkel aan mijn benen, maar dat komt denk ik omdat ik zoveel fiets daar is het verschil echt wel te merken. Helaas nog steeds geen kleiner maatje van broek of kleding dat zal iets voor de volgende 2 á 3 weken zijn, en mijn volgende doel om naar toe te werken
pi_37270844
Hypermobiel en overgewicht is een combinatie die er raar uitziet: een bolletje die in een ingewikkelde houding draait
edit: zei hier iemand hypermobiel?

[ Bericht 44% gewijzigd door freecell op 25-04-2006 09:44:21 ]
pi_37271146
Oeh Freecell, dat is ENG
It is your friends who make your world!
pi_37271218
Freecell!! Dat zit er raar uit

Ben je trouwens morgen bij Tara?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 april 2006 @ 09:59:28 #150
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_37271395
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Freecell!! Dat zit er raar uit

Ben je trouwens morgen bij Tara?
Vast wel, maar let op:
Ik heb les van 14:00 tot 16:00 en we hebben een etentje vanaf 18:00 (mijn vader en Ina zijn 10 jaar getrouwd)
Marchien is meestal vanaf 15:15 bij mij (maar ik morgen dus niet)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_37271443
Ik wel
Maar ik ben niet raar
En het ziet er ook niet raar uit
En het is gezellig als je langskomt
pi_37271776
Jij bent morgen niet bij jezelf

Ik moet om 16:00 of zo met mijn konijn naar de dierenarts, trein om 17:15, 18:00 kan ik bij jou zijn, maar ik moet om 19:00 in het sate huis zijn (blech).
pi_37271816
Correctie, ik moet om 14:45 met konijn bij dierenarts zijn
Trein van 16:15, 17:00 daar Hebben we gezellig nog even twee uurtjes voor ik naar dat verrekte restaurant moet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 10:15:05 #154
13151 crew  Rewimo
pi_37271845
Ieuw, enge hypermobielen hier

Zo lenig als op die foto's ben ik niet, nooit geweest en zal ik nooit worden ook
pi_37271858
Hmmm, wij moeten dus om 18.00 ergens zijn, maar je kan nog best een kpje thee komen halen vind ik
En ik heb nieuwe broeken
pi_37271901
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Ieuw, enge hypermobielen hier

Zo lenig als op die foto's ben ik niet, nooit geweest en zal ik nooit worden ook
Voor die actie op je handen staan, hoef je niet lenig te zijn
Je hoeft alleen maar met je knieën op je ellebogen te staan en dan evenwicht houden
pi_37271905
Hmm, wat moet ik dan tussen 18:00 en 19:00 doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 10:17:50 #158
13151 crew  Rewimo
pi_37271917
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef freecell het volgende:
Voor die actie op je handen staan, hoef je niet lenig te zijn
Je hoeft alleen maar met je knieën op je ellebogen te staan en dan evenwicht houden
Alleen maar.

Okee.
pi_37271924
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef Rewimo het volgende:

Alleen maar.

Okee.
Exact mijn gedachten
pi_37272051
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, wat moet ik dan tussen 18:00 en 19:00 doen
Hardlopen
pi_37272114
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Alleen maar.

Okee.
Het is écht best te doen Ik zou het maar eens proberen (pas op, als je te ver naar voren gaat, is het bijzonder pijnlijk voor je neus, vraag maar aan mijn moeder)
Maar zelfs mijn moeder kan het dus, en die is 63
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 11:22:32 #162
13151 crew  Rewimo
pi_37273738
Als je het niet erg vindt, waag ik me er niet aan. Lijkt me niet zo denderend voor die chronische peesschedeontsteking in mijn pols
pi_37273770
ja hoor, lul maar weer 4 pagina's vol voor dat ik eens kan reageren.

Nou bij deze dan
pi_37273807
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Als je het niet erg vindt, waag ik me er niet aan. Lijkt me niet zo denderend voor die chronische peesschedeontsteking in mijn pols
Puntje
Echt ik verveel me mateloos.
Dus als ik vervelend doe vandaag, dan weet je de reden
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 april 2006 @ 11:25:43 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37273829
Note to self:
Plantjes goed water geven...

Ik zal eens kijken of ik een fotootje kan plaatsen van mijn nieuwe kruidentuintje. Ik kwam overigens vannacht (jaahaa, 's nachts moet je slapen... maar de brandweer kwam langs om vier uur en dan ben ik nieuwsgierig en dus wakker...) tot de conclusie dat ik nog zeker drie kruiden vergeten ben/wil hebben. Namelijk peterselie, kervel en koriander... Misschien dat ik die wel eerst zelf moet zaaien...

Wat betreft goed bezig zijn Ik heb de afgelopen weken echt lopen snaaien... en weeg nu dus weer bijna 80 kilo. Dat wil ik niet!!! Dus sinds gisteren weer heel netjes in het schema van drie keer eten en drie keer iets tussendoor waarvan minimaal een keer fruit. Verder veel thee en water...

Ik ben overigens niet hypermobiel... gewoon een beetje lenig dan weer wel

Geniet van het mooie weer! Word ik erg vrolijk van
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:31:49 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_37274021
Hmm, ik was dus gestopt met de tabletten tegen het maagzuur. Een weekje geleden. Ik ga er maar weer mee beginnen, want mijn maag wil niet echt tegen gewoon water kunnen
En als je dan ineens weer maagzuur hebt is het niet prettig om over te geven.

Wat doen de dames hier met hun te grote kleren eigenlijk? Ik merk dat mijn broeken die ik pas gehaald heb alweer te groot beginnen te worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:32:31 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37274044
ow ik doe ook ff mee.... dat met die armen achter mijn rug kan ik ook heeeeeeel goed. Kan mijn armen zelfs te ver wegdraaien. maar dit dus ook:

en dit is ook wel apart, schouderbladen van mijn lichaam "afdrukken"

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:34:21 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_37274100
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ik doe ook ff mee.... dat met die armen achter mijn rug kan ik ook heeeeeeel goed. Kan mijn armen zelfs te ver wegdraaien. maar dit dus ook:

Dit kan ik ook, volgens mij is dat nog redelijk normaal hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37274218
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Dit kan ik ook, volgens mij is dat nog redelijk normaal hoor
nee dus
Dacht ik ook altijd :, maar valt dus tegen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:41:36 #170
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37274297
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:31 schreef Troel het volgende:

Wat doen de dames hier met hun te grote kleren eigenlijk? Ik merk dat mijn broeken die ik pas gehaald heb alweer te groot beginnen te worden
Bewaren. Ik heb ze meestal een paar jaar later weer nodig.
Ik jojo-en? Hoe kom je erbij.

In jouw geval zou ik één of twee dingen bewaren als historisch document en de rest naar een 2de hands zaakje brengen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 11:42:43 #171
43556 miss_dynastie
pi_37274327
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Bewaren. Ik heb ze meestal een paar jaar later weer nodig.
Ik jojo-en? Hoe kom je erbij.

* miss_dynastie probeert niet te denken aan de voorraad kleren in maat 36/38 die hier nog ligt. Als ik nog ff wacht is het weer in de mode
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:46:59 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_37274453
Nou, ik had dus nog kleding bewaard, dat is dus ook allemaal te groot. Zomerkleren van zolder gehaald, kan allemaal weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:03:00 #173
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37274945
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Troel het volgende:
Nou, ik had dus nog kleding bewaard, dat is dus ook allemaal te groot. Zomerkleren van zolder gehaald, kan allemaal weg
Wat lijkt me dat heerlijk! Je gaat zo ontzettend goed... nog even en je bent de slankste hier!
***Levi was here***
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:05:34 #174
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37275032
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

* miss_dynastie probeert niet te denken aan de voorraad kleren in maat 36/38 die hier nog ligt. Als ik nog ff wacht is het weer in de mode
Maat 36/38 heb ik nooit gehad, ik had in de eerste klas van de middelbare school al een badpak maat 42. Maat 42 is ook de kleinste maat die ik heb hangen in mijn kast, heb ik een paar maandjes in gepast, een jaar of 6 terug. Kan niet wachten tot ik dat weer aan kan. En dan vind ik het verder eigenlijk ook wel goed, het hoeft niet allemaal perfect te zijn.
***Levi was here***
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:08:25 #175
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37275121
Ik doe alle te grote dingen weg, alleen maar extra stimulans om nooit meer aan te komen
De iets te grote dingen (bv shirtjes in maat xl ipv L) draag ik gewoon nog, en iets te grote broeken worden aangesnoerd met een riem. Anders ging al dat afvalllen nogal in de papieren lopen qua kleding
pi_37275211
Ik heb gisteren twee nieuwe broeken gekocht en daar zat gratis een leuke riem bij
Verder bewaar ik de te grote dingen, heb vaak riemen om
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:12:14 #177
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37275245
Da's handig voor als ze te groot worden
pi_37275303
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:12 schreef pluisje het volgende:
Da's handig voor als ze te groot worden
Ja
Ik was al verbaasd: ik had bij lange na niet de grootste.
Waren daar amerikaanse maten, die ken ik niet, dus ik had voor de zekerheid de grootste maar gepakt (38)
Uiteindelijk heb ik nu een 34 aan en ook nog een 32 gekocht
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:15:24 #179
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37275333
Ik heb trouwens wel het idee dat ik zeg maar mijn 'balans gewicht' behaald heb. Zo tussen de 76 en 77 kilo ga ik heen en weer, wat resulteert in maat 40-42. En eik bevalt me dat best. Tuurlijk, nog een paar kilo extra zou leuk zijn, maar als ik dan de rest van mijn leven ontzettend streng moet blijven omdat ik anders weer aankom: nee bedankt. Mijn doel is dus om nog even een week of 2/3 streng te zijn (ja, pasen, jarig geweest, je kent het wel ) en dan gewoon te zorgen dat ik een beetje stabiel blijf. Mocht dat lukken dan kan ik altijd daarna weer eens wat strenger worden en kijken of er dan weer wat vanaf gaat
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:20:58 #180
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37275521
Ik ga nu een halve bak b&j ijs opeten. Houd me niet tegen.

Even een situatieschets: we zijn aan het schilderen thuis, blauw, echt fel blauw. Ik wil een pot verf die nog op het balkon stond in de berging zetten. We wonen in een portiekflat. Heeft een of andere *^%^&*( het deksel niet goed dichtgedaan.
De bovenburen gooien de deur hard dicht, daar schrik ik van en laat ik de verf vallen. Bijna 0,75 liter felblauwe verf door het hele portiek.

Alles was echt blauw, onze deur, die van de buren, de vloer, de onderkant van de deur, de trap naar boven en de trap naar beneden, de (bak)stenen muur. Binnen in huis is de witte vloer blauw. Een kat liep erdoor er daarna door het hele huis.

De helft is nu schoon en nu ga ik ijs eten. Je kan er beter om lachen dan om huilen.
*OUD heilige*
pi_37275680
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:20 schreef YPPY het volgende:
Ik ga nu een halve bak b&j ijs opeten. Houd me niet tegen.

Even een situatieschets: we zijn aan het schilderen thuis, blauw, echt fel blauw. Ik wil een pot verf die nog op het balkon stond in de berging zetten. We wonen in een portiekflat. Heeft een of andere *^%^&*( het deksel niet goed dichtgedaan.
De bovenburen gooien de deur hard dicht, daar schrik ik van en laat ik de verf vallen. Bijna 0,75 liter felblauwe verf door het hele portiek.

Alles was echt blauw, onze deur, die van de buren, de vloer, de onderkant van de deur, de trap naar boven en de trap naar beneden, de (bak)stenen muur. Binnen in huis is de witte vloer blauw. Een kat liep erdoor er daarna door het hele huis.

De helft is nu schoon en nu ga ik ijs eten. Je kan er beter om lachen dan om huilen.
*haalt diep adem* *bedwingt proestlach*
Och arme! En nu? Terpentine en poetsen? Waar ergens woon je? Als het in het noorden is, kom ik helpen poetsen
Geloof me, ik vind het echt beroerd voor je, maar ik zie het zo verschrikkelijk voor me
Maar B&J is lekker en het is er ook het weer voor geniet er maar van
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:33:54 #182
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37275914
YPPY
Als je het ooit hebt verdiend om B&J ijs te eten, dan is het nu wel
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:37:01 #183
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37275996
Opeten YPPY, nu! Zoiets vraagt om drastische maatregelen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:50:28 #184
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37276380
Het was echt weer een actie voor mij. Ik wil het restje verf wat nog in het blik zat in de vuilniszak gooien (daar zaten de 2 matjes van de voordeur, 3 rollen keukenpapier en 9 huishouddoekjes al in, struikel ik over mijn (blauwe) schoenen. Weer verf over de vloer. Maar goed, de vloer is bijna schoon, het portiek ook en het aanrecht heeft alleen nog een blauwe gloed. De kat doe ik straks wel. Het ijs smaakt wel beter dan ooit.
*OUD heilige*
pi_37276529
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:50 schreef YPPY het volgende:
De kat doe ik straks wel.
Behoort een foto tot de mogelijkheden?
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:56:06 #186
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37276543
Ik ben bang van niet, ze heeft alleen blauwe pootjes en die wil ze niet omhoog houden als ik dat vraag.
*OUD heilige*
pi_37276701
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:56 schreef YPPY het volgende:
Ik ben bang van niet, ze heeft alleen blauwe pootjes en die wil ze niet omhoog houden als ik dat vraag.
jammer
Geloof me, morgen lach je hier zelf net zo hard om, vooral als je het aan een ander vertelt
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 13:01:57 #188
43556 miss_dynastie
pi_37276725
uhm, YPPY... is dit toeval offeh...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 13:02:54 #189
13151 crew  Rewimo
pi_37276749
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Troel het volgende:
Ik heb ze ook allemaal bij elkaar gezocht. Veel kan echt weg wegens eigenlijk allang niet meer toonbaar Maar ik heb nog een stel goeie broeken, plus een stevige vriendin die handig is met de naaimachine, dus daar gaat alles wat goed is heen. Ík bewaar 1 shirt denk ik. Om over een jaar of zo eens zo'n verbazingwekkende foto in te maken
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:04:33 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_37276804
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb ze ook allemaal bij elkaar gezocht. Veel kan echt weg wegens eigenlijk allang niet meer toonbaar Maar ik heb nog een stel goeie broeken, plus een stevige vriendin die handig is met de naaimachine, dus daar gaat alles wat goed is heen. Ík bewaar 1 shirt denk ik. Om over een jaar of zo eens zo'n verbazingwekkende foto in te maken
Nouja, ik zat al te denken, misschien kan jij het aan, maar jij zit met dezelfde problemen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 13:04:38 #191
13151 crew  Rewimo
pi_37276807
YPPY, da's echt zo'n verhaal voor later
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 13:05:27 #192
13151 crew  Rewimo
pi_37276822
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik zat al te denken, misschien kan jij het aan, maar jij zit met dezelfde problemen
Aardig van je We kunnen ruilen

En nu rennen naar de fysio. Nou ja met de auto hoor
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:05:48 #193
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37276834
O, maar ik moet er nu al om lachen freecell, het is echt weer zo'n stomme actie voor mij. Vooral omdat vriendje vandaag jarig is en vanavond dus het hele huis vol zit.

Natuurlijk is dat toeval miss_d! We maken gewoon allebei tegelijk hetzelfde mee. Ik verwachtte al dat jij de eerste was die het op zou vallen.
*OUD heilige*
pi_37276914
Huh:?
Tosca, gebruikt gewoon jouw post in een ander topic. Dus daar is niets van waar.
Zielig hoor
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:12:19 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_37276993
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:08 schreef ymme het volgende:
Tosca, gebruikt gewoon jouw post in een ander topic. Dus daar is niets van waar.
Zielig hoor
UHm, bijna good ymme bijna goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:13:31 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_37277027
Uhm, ymme, misschien is het handig om even je post in het speeltuinbankje te wijzigen...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37277065

Ik snap d'r werkelijk niets meer van.
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 13:15:28 #198
43556 miss_dynastie
pi_37277087
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:08 schreef ymme het volgende:
Zielig hoor
Uhm, ymme, ik bedoelde het iets anders, en YPPY ook.

Hardstikke leuk YPPY
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:15:36 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37277093
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:14 schreef ymme het volgende:

Ik snap d'r werkelijk niets meer van.
Lekker zo laten dan!
Of Yppy even mailen of zo.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:16:08 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_37277107
Nou, misschien dat Yppy het je wel wilt uitleggen. Ik zie dat de reactie inmiddels al verwijderd is.
Soms moet je iets verder doordenken en kijken dan je neus lang is, het is niet zo dat er overal iedereen bedrogen wordt enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37277150
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lekker zo laten dan!
Of Yppy even mailen of zo.
Jeetje zeg, wat een nare reacties meteen op mij.
Laat maar ik wil het niet eens meer snappen.
Als dat ookal niet meer mag.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:18:08 #202
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37277168
Ik ga niks uitleggen hier met nadenken snapt iedereen het wel, maar het ijs was heeeeerlijk.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')