Wij 4quote:Op maandag 24 april 2006 19:59 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben ook B&J ijsbakjes. Ik zal maar niet zeggen hoeveel.
Even tusendoor: die armen zo ver heeft volgens mij niets met lenigheid te maken, het lijkt meer op hypermobiliteitquote:Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Maeghan het volgende:
Mag ik even laten zien dat dikke meisjes niet per definitie onsportieve stijve harken zijn:
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/lenig1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00989.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00986.jpg
Volgens mij zijn die laatste twee abnormaal trouwens, niemand op de sportschool kwam zo ver =P Laatste foto is dus vanuit de tweede houding rechtop gaan staan. Ik wist zelf niet eens dat ik zo ver kon. =D Spaghaatje kon ook niemand, laat staan in spaghaat je neus op je knie leggen. Vreemd hoor ;-)
Die heb ik voor vrijdag op het menu staan. Nog tips hoe je het de volgende keer zou doen?quote:Op maandag 24 april 2006 20:00 schreef Anansi het volgende:
Het recept van vrijdag, van het voedingscentrum is ook erg lekker, vind het alleen geen goede combinatietip die ze geven. Vind paprika en worteltjes echt niet lekker samen. Dat doen we de volgende keer anders, het visrecept is iig erg voro herhaling vatbaar.
Wij ook.quote:
Wij hebben ook alle kleurtjesquote:Op maandag 24 april 2006 20:08 schreef YPPY het volgende:
Wij ook.Alle kleurtjes, maar zelf heb ik er maar 2 gekocht, dat scheelt weer.
![]()
Winkel?quote:
Ja, daar had ik dus al gekekenquote:Op maandag 24 april 2006 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Winkel?
De meeste supermarkten hebben ze wel.
Is het ookquote:Op maandag 24 april 2006 20:00 schreef imago het volgende:
[..]
Even tusendoor: die armen zo ver heeft volgens mij niets met lenigheid te maken, het lijkt meer op hypermobiliteit
is de L Hardlopen/Joggen en de W wandelen?quote:Op maandag 24 april 2006 22:27 schreef Iksje het volgende:
Vanavond begonnen met lopen en het schema dat we gaan volgen al meegekregen. Het lijkt momenteel zo veraf... maar ik weet dat het wel zal lukken. Vandaag viel erg mee: L W L W LL WW LL WW LLL WWW (1-1-1-1-2-2-2-2-3-3 dus qua minuten). Ik dacht dat we aan de tweede LL (lopen) bezig waren (en dus nog 8 minuten te gaan hadden) maar we bleken al aan de laatste LLL bezig te zijn... als jullie het nog volgen.
woensdag weer![]()
Prima hoor, voorlopig zal m'n regeltje toch nog niet veranderenquote:Op maandag 24 april 2006 22:08 schreef Troel het volgende:
Jojo, inlog komt morgen, Bert ligt met zware kopfschmerzen op zijn bed (en dat is erg bijzonder, want hij ging dus om 8 uur al op bed liggen met een koud washandje op zijn hoofd).
Wist ik veel dat jij verstand had van kruidenplantjesquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:27 schreef Rewimo het volgende:
Isa, had het even gevraagd aan me dan, van dat water
Hier gaat het lijnen ook niet zo best, je bent dus niet de enige.quote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef teigan het volgende:
tvp'tje...
Ik heb even geenz in om verder te posten, iedereen is toch 1000000000000000 keer beter bezig als ik, en ik ga stoppen met mijn medicijnen(anti depressiva) heb ik besloten, dus de komende tijd ga ik niet op mijn gewicht letten, maar gewoon het eerst maar eens zien te redden...
Beter bezig? Je bent weer lekker aan het skaten, je verslag is af, je gaat stoppen met je medicijnen. Datis toch hartstikke goed!quote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef teigan het volgende:
tvp'tje...
Ik heb even geenz in om verder te posten, iedereen is toch 1000000000000000 keer beter bezig als ik, en ik ga stoppen met mijn medicijnen(anti depressiva) heb ik besloten, dus de komende tijd ga ik niet op mijn gewicht letten, maar gewoon het eerst maar eens zien te redden...
Vast wel, maar let op:quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Freecell!! Dat zit er raar uit![]()
Ben je trouwens morgen bij Tara?
Voor die actie op je handen staan, hoef je niet lenig te zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Ieuw, enge hypermobielen hier
Zo lenig als op die foto's ben ik niet, nooit geweest en zal ik nooit worden ook
Alleen maar.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef freecell het volgende:
Voor die actie op je handen staan, hoef je niet lenig te zijn
Je hoeft alleen maar met je knieën op je ellebogen te staan en dan evenwicht houden![]()
Exact mijn gedachtenquote:
Hardlopenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, wat moet ik dan tussen 18:00 en 19:00 doen
quote:
Puntjequote:Op dinsdag 25 april 2006 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Als je het niet erg vindt, waag ik me er niet aan. Lijkt me niet zo denderend voor die chronische peesschedeontsteking in mijn pols
Dit kan ik ook, volgens mij is dat nog redelijk normaal hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ik doe ook ff mee.... dat met die armen achter mijn rug kan ik ook heeeeeeel goed. Kan mijn armen zelfs te ver wegdraaien. maar dit dus ook:
nee dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit kan ik ook, volgens mij is dat nog redelijk normaal hoor
Bewaren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:31 schreef Troel het volgende:
Wat doen de dames hier met hun te grote kleren eigenlijk? Ik merk dat mijn broeken die ik pas gehaald heb alweer te groot beginnen te worden
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bewaren.Ik heb ze meestal een paar jaar later weer nodig.
![]()
Ik jojo-en? Hoe kom je erbij.
Wat lijkt me dat heerlijk! Je gaat zo ontzettend goed... nog even en je bent de slankste hier!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Troel het volgende:
Nou, ik had dus nog kleding bewaard, dat is dus ook allemaal te groot. Zomerkleren van zolder gehaald, kan allemaal weg
Maat 36/38 heb ik nooit gehad, ik had in de eerste klas van de middelbare school al een badpak maat 42.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
* miss_dynastie probeert niet te denken aan de voorraad kleren in maat 36/38 die hier nog ligt. Als ik nog ff wacht is het weer in de mode
Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:20 schreef YPPY het volgende:
Ik ga nu een halve bak b&j ijs opeten. Houd me niet tegen.![]()
Even een situatieschets: we zijn aan het schilderen thuis, blauw, echt fel blauw. Ik wil een pot verf die nog op het balkon stond in de berging zetten. We wonen in een portiekflat. Heeft een of andere *^%^&*( het deksel niet goed dichtgedaan.
De bovenburen gooien de deur hard dicht, daar schrik ik van en laat ik de verf vallen. Bijna 0,75 liter felblauwe verf door het hele portiek.![]()
![]()
Alles was echt blauw, onze deur, die van de buren, de vloer, de onderkant van de deur, de trap naar boven en de trap naar beneden, de (bak)stenen muur. Binnen in huis is de witte vloer blauw. Een kat liep erdoor er daarna door het hele huis.
De helft is nu schoon en nu ga ik ijs eten. Je kan er beter om lachen dan om huilen.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:50 schreef YPPY het volgende:
De kat doe ik straks wel.
jammerquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:56 schreef YPPY het volgende:
Ik ben bang van niet, ze heeft alleen blauwe pootjes en die wil ze niet omhoog houden als ik dat vraag.
Ik heb ze ook allemaal bij elkaar gezocht. Veel kan echt weg wegens eigenlijk allang niet meer toonbaarquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Troel het volgende:
Nou, ik had dus nog kleding bewaard, dat is dus ook allemaal te groot. Zomerkleren van zolder gehaald, kan allemaal weg
Nouja, ik zat al te denken, misschien kan jij het aan, maar jij zit met dezelfde problemenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal bij elkaar gezocht. Veel kan echt weg wegens eigenlijk allang niet meer toonbaarMaar ik heb nog een stel goeie broeken, plus een stevige vriendin die handig is met de naaimachine, dus daar gaat alles wat goed is heen. Ík bewaar 1 shirt denk ik. Om over een jaar of zo eens zo'n verbazingwekkende foto in te maken
![]()
Aardig van jequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik zat al te denken, misschien kan jij het aan, maar jij zit met dezelfde problemen
UHm, bijna good ymmequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:08 schreef ymme het volgende:
Huh:?
Tosca, gebruikt gewoon jouw post in een ander topic. Dus daar is niets van waar.
Zielig hoor
Uhm, ymme, ik bedoelde het iets anders, en YPPY ook.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:08 schreef ymme het volgende:
Huh:?
Tosca, gebruikt gewoon jouw post in een ander topic. Dus daar is niets van waar.
Zielig hoor
Jeetje zeg, wat een nare reacties meteen op mij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker zo laten dan!
Of Yppy even mailen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |